BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote frustratie en irritatie topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:11   quote  deeplink  
In het topic over Theo Janssen is er volop gediscusseerd, behalve over de inhoud van het topic...

Vervolgens kwamen er vragen of er een speciaal topic kon worden aangemaakt voor discussies en irritaties naar elkaar!

Wat mij betreft had het in het cafe gekund, maar na een aantal PB's met de vraag of er een topic geopend kon worden heb ik besloten er nu een te openen!

Discusseer hier de OFF Topic discussie's, en geef hier de irritatie's naar elkaar aan!

Mocht het topic niet werken, zal ik het sluiten!

Succes!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2012 door Loetje --
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 03 maart 2012 - 13:21   quote  deeplink  
vragen naar irritaties vindt ik irritant....
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:21 schreef Mokum1 het volgende:
vragen naar irritaties vindt ik irritant....
Die irritaties over dingen waar het topic niet over gaat moet je daar ook niet bespreken!
Doe dat maar voortaan hier, er zijn namelijk nogal wat ititaties!!!
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 03 maart 2012 - 13:26   quote  deeplink  
meeste irritaties door anti- Ajax mensen die aan het zuigen zijn...maar ja wat moeten ze anders als zuigerzijnde...
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:26 schreef Mokum1 het volgende:
meeste irritaties door anti- Ajax mensen die aan het zuigen zijn...maar ja wat moeten ze anders als zuigerzijnde...
Moet je toch eens wat beter opletten vriend!
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 03 maart 2012 - 13:30   quote  deeplink  
waarop?
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:30 schreef Mokum1 het volgende:
waarop?
Dat er op het Ajax forum veel onnodige discussies zijn door Ajacieden, als je ruzie hebt wil het niet zeggen dat je dan niet voor Ajax bent!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2012 door Loetje --
Mokum1
 Mokum1 - zaterdag 03 maart 2012 - 13:40   quote  deeplink  
Dat zijn geen irritaties maar meningsverschillen, als je meningsverschillen iiritant vindt zal je een hoop ruzie hebben....VRIEND
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:11 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
In het topic over Theo Janssen is er volop gediscusseerd, behalve over de inhoud van het topic...

Vervolgens kwamen er vragen of er een speciaal topic kon worden aangemaakt voor discussies en irritaties naar elkaar!

Wat mij betreft had het in het cafe gekund, maar na een aantal PB's met de vraag of er een topic geopend kon worden heb ik besloten er nu een te openen!

Discusseer hier de OFF Topic discussie's, en geef hier de irritatie's naar elkaar aan!

Mocht het topic niet werken, zal ik het sluiten!

Succes!
Onnodig een 2e topic te openen Luis....heb al een aantal dagen geleden 1 geopend naar aanleiding van het topic 'Kans voor Theo Janssen" dit Topic heet: de "ArenA" het is de bedoeling dat als er ergens hommeles is op een topic de kemphanen naar de ArenA te sturen/vragen...daar mogen ze elkaar verrot schelden zonder dat ze anderen voor de voeten lopen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2012 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Onnodig een 2e topic te openen Luis....heb al een aantal dagen geleden 1 geopend naar aanleiding van het topic 'Kans voor Theo Janssen" dit Topic heet: de "ArenA" het is de bedoeling dat als er ergens hommeles is op een topic de kemphanen naar de ArenA te sturen/vragen...daar mogen ze elkaar verrot schelden zonder dat ze anderen voor de voeten lopen....
Jack, ik heb het niet gezien, heb het ook na aanleiding van die discussies en een aantal PB's geopend! Maargoed als er meerdere posts komen om te sluiten, dan is dat geen probleem!
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:45   quote  deeplink  
Trouwens voor alle andere, ik had het niet gezien. Sorry! Ik laat het aan jullie om het open te laten of te sluiten
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Jack, ik heb het niet gezien, heb het ook na aanleiding van die discussies en een aantal PB's geopend! Maargoed als er meerdere posts komen om te sluiten, dan is dat geen probleem!
Zowel jouw topic als het topic van Jack Huntelaar vind ik een uitstekend initiatief. Het is wellicht goed om deze beide topics te bundelen tot één topic. Dat is een mooie klus voor Boudewijn en/of Thomas.
Zoals gezegd, een goed initiatief, omdat er inderdaad veel irritaties zijn, waardoor er nogal wat "topic-vervuiling" is ontstaan!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:45 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
Trouwens voor alle andere, ik had het niet gezien. Sorry! Ik laat het aan jullie om het open te laten of te sluiten
Heb er geen moeite mee Luis nog een topic....het gaat er om dat we allen een beetje normaal blijven doen hier....we komen hier gezellig over ons clubke te ouwehoeren lijkt mij.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2012 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zowel jouw topic als het topic van Jack Huntelaar vind ik een uitstekend initiatief. Het is wellicht goed om deze beide topics te bundelen tot één topic. Dat is een mooie klus voor Boudewijn en/of Thomas.
Zoals gezegd, een goed initiatief, omdat er inderdaad veel irritaties zijn, waardoor er nogal wat "topic-vervuiling" is ontstaan!
Dankje pietje, weet je wat het is, ik had het topic 'De ArenA' wel zien staan maar niet gelezen, aan die naam dacht ik dat het niet een topic was die over dit ging! Is mijn foutje!
Maar er zijn inderdaad veel topics die naar de klote geholpen worden doordat er ruzies ontstaan! Doen ze dat maar hier en de andere onzin in het cafe of niet dan? Trouwens in het cafe lul ik graag lekker mee, met ruzie's liever niet!
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb er geen moeite mee Luis nog een topic....het gaat er om dat we allen een beetje normaal blijven doen hier....we komen hier gezellig over ons clubke te ouwehoeren lijkt mij.....
En zo is het! Bende gij unne brabander???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zowel jouw topic als het topic van Jack Huntelaar vind ik een uitstekend initiatief. Het is wellicht goed om deze beide topics te bundelen tot één topic. Dat is een mooie klus voor Boudewijn en/of Thomas.
Zoals gezegd, een goed initiatief, omdat er inderdaad veel irritaties zijn, waardoor er nogal wat "topic-vervuiling" is ontstaan!
Eens Pietje het gaat erom dat het gezellig blijft hier....heb trouwens nog geen opmerking van Boudewijn en/of Thomas voorbij zien komen....het lijkt me dat beide heren dit inintiatief toch steunen ????
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

En zo is het! Bende gij unne brabander???
Waarom vraag je dat ?
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens Pietje het gaat erom dat het gezellig blijft hier....heb trouwens nog geen opmerking van Boudewijn en/of Thomas voorbij zien komen....het lijkt me dat beide heren dit inintiatief toch steunen ????
Boudewijn is trots op het forum! Wij zijn blij dat we lekker over voetbal maar tevens ook over slap gelul kunnen ouwehoeren! Dat moeten we koesteren, en dat waarderen zowel Boudewijn als Thomas wel!
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat ?
Over jou stukje net, bijvoorbeeld clubke, dat zeggen wij hier in brabant namelijk ook! Hahaha vadaar!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

En zo is het! Bende gij unne brabander???
Tuurluk ben ik 'n rasechte brabo....jij ok pik???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:55 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Over jou stukje net, bijvoorbeeld clubke, dat zeggen wij hier in brabant namelijk ook! Hahaha vadaar!
Goed opgelet kerel...ben jij oost of west?
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Dankje pietje, weet je wat het is, ik had het topic 'De ArenA' wel zien staan maar niet gelezen, aan die naam dacht ik dat het niet een topic was die over dit ging! Is mijn foutje!
Maar er zijn inderdaad veel topics die naar de klote geholpen worden doordat er ruzies ontstaan! Doen ze dat maar hier en de andere onzin in het cafe of niet dan? Trouwens in het cafe lul ik graag lekker mee, met ruzie's liever niet!
Zo is het, anders krijg je dit na verloop van tijd:

muxwer.jpg
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens Pietje het gaat erom dat het gezellig blijft hier....heb trouwens nog geen opmerking van Boudewijn en/of Thomas voorbij zien komen....het lijkt me dat beide heren dit inintiatief toch steunen ????
Vast en zeker!
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tuurluk ben ik 'n rasechte brabo....jij ok pik???
Jazeker, kom uit Vlijmen, noujah, ben in Den Bosch geboren maar woon vanaf de eerste dag in Vlijmen. Ligt 6 km naast Den Bosch!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is het, anders krijg je dit na verloop van tijd:

[ afbeelding ]
Whahahaaha hij is goed Pietje...
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Goed opgelet kerel...ben jij oost of west?
Ehhm ikke niet weten, topografie was niet mijn beste vak hahaha.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is het, anders krijg je dit na verloop van tijd:

[ afbeelding ]
Hahahaha inderdaad Pietje, heb jij ook een foto van een halve skelet, want dat is namelijk de status nu haha.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 13:58 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Jazeker, kom uit Vlijmen, noujah, ben in Den Bosch geboren maar woon vanaf de eerste dag in Vlijmen. Ligt 6 km naast Den Bosch!
Ik kom uit de omgeving Bergen op Zoom namelijk Halsteren...ben in het Krabbegat(B.oZ.) geboren
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 14:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik kom uit de omgeving Bergen op Zoom namelijk Halsteren...ben in het Krabbegat(B.oZ.) geboren
Echt waar? Daar kwam mn aller eerste liefde vandaan uit Bergen op Zoom, weet nog goed dat ik tijdens carnaval daar een gordijn om mijn nek had en een lampekap op mn kop hahahahaha!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 14:05   quote  deeplink  
Leuk om te weten Luis....wij brabanders houden van gezelligheid...is echt zo...het is typisch maar wij openen allebei een topic om van al dat gezeik op elkaar af te zijn....
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 14:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Leuk om te weten Luis....wij brabanders houden van gezelligheid...is echt zo...het is typisch maar wij openen allebei een topic om van al dat gezeik op elkaar af te zijn....
Kijk weetje Jack, Ik heb met veel forumleden een prima band, sommige via PB en sommige ook telefonisch! Als er een ruzie is, Kun je het beste het via PB met elkaar uitpraten toch?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 14:01 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Echt waar? Daar kwam mn aller eerste liefde vandaan uit Bergen op Zoom, weet nog goed dat ik tijdens carnaval daar een gordijn om mijn nek had en een lampekap op mn kop hahahahaha!
Klopt helemaal...lekker feesten hier man.... zakdoek met de knoop naar voor.....lampekap of vogelkooitje op of over je hoofd een hoop gordijnen ronde je nek en zuipen maar....goede keus....vriendin uit B.o.Z. want er lopen veel lekkere wijven hier hoor....jammer is wel dat ze niet allemaal zo gemakkelijk zijn als dat ze er uit zien...hahaha....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 14:09 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Kijk weetje Jack, Ik heb met veel forumleden een prima band, sommige via PB en sommige ook telefonisch! Als er een ruzie is, Kun je het beste het via PB met elkaar uitpraten toch?
Heb met vele forumleden ook een goede band...een enkeling via een PB...als er ruzie onderling is gewoon via PB verder....lijkt me verstandig...maar goed ze willen blijkbaar dat iedereen hier meegeniet....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2012 door Jack Huntelaar --
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 14:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt helemaal...lekker feesten hier man.... zakdoek met de knoop naar voor.....lampekap of vogelkooitje op of over je hoofd een hoop gordijnen ronde je nek en zuipen maar....goede keus....vriendin uit B.o.Z. want er lopen veel lekkere wijven hier hoor....jammer is wel dat ze niet allemaal zo gemakkelijk zijn als dat ze er uit zien...hahaha....
Whahahaha, Klopt helemaal, er is al zoveel ellende op de wereld.
Nja ik woon nu samen met een meisje uit de buurt, met een hele lieve dochter! Dan ga je al anders naar dingen kijken, vooral ruzie's. je beseft dat je je kind dat nooit wil meegeven, dus je houdt je in! snap je?
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 14:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb met vele forumleden ook een goede band...een enkeling via een PB...als er ruzie is via PB verder lijkt me verstandig...maar goed ze willen blijkbaar dat iedereen hier meegeniet....
En het is zo onhandig via internet. Maar je kan het beste gewoon via PB doen, een ruzie is vaak tussen 2 mensen. we zijn bijna allemaal wel volwassen om het op te lossen toch?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 14:13 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Whahahaha, Klopt helemaal, er is al zoveel ellende op de wereld.
Nja ik woon nu samen met een meisje uit de buurt, met een hele lieve dochter! Dan ga je al anders naar dingen kijken, vooral ruzie's. je beseft dat je je kind dat nooit wil meegeven, dus je houdt je in! snap je?
Snap je helemaal....de wereld is al verrot genoeg....je moet er iets van maken...waarschijnlijk ben je hier maar 1x en je weet nooit wanneer je uur geslagen is als man..vader...feestneus....Ajax supporter....
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 14:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Snap je helemaal....de wereld is al verrot genoeg....je moet er iets van maken...waarschijnlijk ben je hier maar 1x en je weet nooit wanneer je uur geslagen is als man..vader...feestneus....Ajax supporter....
Juist wat wil je nog meer! Elke avond op het nieuws zie je zoveel ellende, onnodige ellende. Dan moet een forum toch gezellig te houden zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 14:23   quote  deeplink  
ga effe verder kijke...spreek je nog kerel...
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 14:23   quote  deeplink  
En Jack, ik heb ook ( het is niet veel) wel eens een aanvaring gehad, en ben een keer echt boos geworden, maar naderhand denk je, lost geen drol op!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2012 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 14:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:
ga effe verder kijke...spreek je nog kerel...
Tot snel brabo!! Zo noemt Nenam me ook vaak hahahahaa!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 03 maart 2012 - 16:50   quote  deeplink  
Jullie geloven echt in sprookjes of niet? Denken jullie nu werkelijk dat mensen die in discussie zijn of ruzie hebben in een topic gaan roepen dat ze even naar dit topic of naar het andere topic moeten gaan om het voort te zetten? Allemaal goede initiatieven, maar laat men toch zelf bepalen hoe men reageert! En als het je niet zint zit er een "meld dit bericht"-knop die je kan aanklikken! Dat komt het vanzelf bij 1 van de mods terecht die daarop actie onderneemt!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 maart 2012 - 18:38   quote  deeplink  
Vooropgesteld worden dit soort topics om mij geopend......iedereen hier weet dat ik de rotte appel ben....is niet erg,zo ben ik nu eenmaal.
Ik ben ook impulsief....ik klap er gelijk bovenop......in welk topic dan ook,ga je echt niet vragen ga je ff mee gaat naar dat of dat topic.Nee je krijgt direct antwoord.
Als ik bij AH een klap op mijn bek krijg......ga ik je ook niet vragen loop even mee naar de Etos.....nee,je krijgt gelijk een ros op je porum terug.

Enige wat misschien helpt is dat ik pleitte ga,of Boudewijn me een IPban geeft......maar dan nog zal er altijd iemend zijn die zijn kont tegen de krib gooit.
Ben niet van plan om weg te gaan......wil me wel inbinden en meer tot tien tellen....voor Boudewijn kan ik uiteraard niet spreken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2012 door Nenam_tiL --
Cyprioot
 Cyprioot - zaterdag 03 maart 2012 - 18:44   quote  deeplink  
Grootste irritatie dit seizoen; Ten Have cs en al die blessures.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 20:29   quote  deeplink  
Ik zie hier berichten die ik ook in de topic: de ArenA zag...hahahahahaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 03 maart 2012 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 20:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zie hier berichten die ik ook in de topic: de ArenA zag...hahahahahaha
Ja, 2 dezelfde strekkingen vragen om 2 dezelfde reacties! ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 18:44 schreef Cyprioot het volgende:
Grootste irritatie dit seizoen; Ten Have cs en al die blessures.
TOPIC: Het grote frustatie en irritatie topic
* Als we hier op dit topic nu eens iritaties plaatsen die met de club, de spelers, de trainer het bestuur te maken hebben....

TOPIC: "De ArenA"
*Zijn er forumtijgers aan het ruzieen onderling dan met een rode kaart naar de ArenA verwijzen om het daar verder uit te vechten...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 maart 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 20:34 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ja, 2 dezelfde strekkingen vragen om 2 dezelfde reacties! ;-)
Ja dubbelop...sandwichen hahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 maart 2012 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 20:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

TOPIC: Het grote frustatie en irritatie topic
* Als we hier op dit topic nu eens iritaties plaatsen die met de club, de spelers, de trainer het bestuur te maken hebben....

TOPIC: "De ArenA"
*Zijn er forumtijgers aan het ruzieen onderling dan met een rode kaart naar de ArenA verwijzen om het daar verder uit te vechten...
Ik draag jou voor als submoderator.........anders is het kansloos
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 maart 2012 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 18:38 schreef Nenam_tiL het volgende:
Vooropgesteld worden dit soort topics om mij geopend......iedereen hier weet dat ik de rotte appel ben....is niet erg,zo ben ik nu eenmaal.
Ik ben ook impulsief....ik klap er gelijk bovenop......in welk topic dan ook,ga je echt niet vragen ga je ff mee gaat naar dat of dat topic.Nee je krijgt direct antwoord.
Als ik bij AH een klap op mijn bek krijg......ga ik je ook niet vragen loop even mee naar de Etos.....nee,je krijgt gelijk een ros op je porum terug.

Enige wat misschien helpt is dat ik pleitte ga,of Boudewijn me een IPban geeft......maar dan nog zal er altijd iemend zijn die zijn kont tegen de krib gooit.
Ben niet van plan om weg te gaan......wil me wel inbinden en meer tot tien tellen....voor Boudewijn kan ik uiteraard niet spreken
Ik doelde het niet op jou, en dat weet jij goed! Bedoel wel de mensen die de ruzies vaak proberen te stichten tegen jou, terwijl het vaak onterrecht is
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 maart 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 maart 2012 - 20:41 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Ik doelde het niet op jou, en dat weet jij goed! Bedoel wel de mensen die de ruzies vaak proberen te stichten tegen jou, terwijl het vaak onterrecht is
Is niet waar gappie.....ik kan behoorlijk irritant zijn,denk zelfs dat ik meestal de aanstichter ben.....zo eerlijk ben ik ook wel weer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote frustratie en irritatie topic!









0.0058290