BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'Twente neemt Tadic voor 7 miljoen over van Groningen'

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 05 maart 2012 - 21:09   quote  deeplink  
media_xl_1139052.jpg

FC Twente heeft Dusan Tadic aangetrokken. De Tukkers betalen 7,7 miljoen voor de aanvaller van FC Groningen. Dat meldt Voetbal International. Zeven miljoen gaat naar de Groningers, zeven ton is voor de zaakwaarnemer van de Servische assistenkoning.
Tadic stond al lange tijd op het verlanglijstje van Twente. De afgelopen twee transferperiodes was een transfer dicht bij. De clubs hebben al sinds half februari een akkoord over een overgang.

De linksbuiten speelt sinds 2010 voor Groningen, toen hij overgenomen werd van Vojvodina Novi Sad. In de Euroborg ontpopte Tadic zich tot een publiekslieveling, die de ene assist na de andere produceerde.

Tadic gaat in de Grolsch Veste zes ton netto per jaar verdienen.

*ik vind dit bedrag zelf veels te hoog voor Twente die altijd netjes hun huishoudboekje op orde heeft*

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door albert ten vrijde --
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 05 maart 2012 - 21:09   quote  deeplink  


compilatie van Tacid 2010/2011

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2012 door albert ten vrijde --
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 05 maart 2012 - 21:13   quote  deeplink  
arikanari kom er maar in!
arikanari
 arikanari - maandag 05 maart 2012 - 21:30   quote  deeplink  
Ja hier ben ik, wow ten eerste. Wist niet dat ze zoveel voor hem zouden betalen. Uitgaande van dat het verhaal zou kloppen. Maar dat zou dus betekenen dat dit de duurste aankoop van FCT gaat worden. Ben er erg blij mee en hoop dat hij nog ietsjes meer kan gaan groeien dan dat hij al doet bij FC Groningen. Hij zal zeker de voorhoede gaan versterken bij ons.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 05 maart 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 21:30 schreef arikanari het volgende:
Ja hier ben ik, wow ten eerste. Wist niet dat ze zoveel voor hem zouden betalen. Uitgaande van dat het verhaal zou kloppen. Maar dat zou dus betekenen dat dit de duurste aankoop van FCT gaat worden. Ben er erg blij mee en hoop dat hij nog ietsjes meer kan gaan groeien dan dat hij al doet bij FC Groningen. Hij zal zeker de voorhoede gaan versterken bij ons.
Ja duur dat wel. In soccernews staat het en in het AD.
Ook in VI bevestigd, dus zeker.
arikanari
 arikanari - maandag 05 maart 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 21:38 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

Ja duur dat wel. In soccernews staat het en in het AD.
Ook in VI bevestigd, dus zeker.
Ok, als je het goed vindt wacht ik nog even met juichen. Want het is wel een schitterende voetballer die met zijn kwaliteiten hopelijk beter tot zijn recht komt bij FCT. Janko was destijds de duurste aankoop met 6 miljoen, daar gaat Tadic nu met 1,7 miljoen euro overheen. Ik ga pas echt juichen als ook FC Twente dit officieel gaat bevestigen.
arikanari
 arikanari - maandag 05 maart 2012 - 21:46   quote  deeplink  
Dit meldt Voetbalinfo.nl

Update: FC Twente ontkracht geruchten rondom transfer Tadiæ 05-03-2012 - 21:15
FC Twente heeft direct na de bekendmaking van Johan Derksen laten weten dat er nog niets zeker is. Volgens de club uit Enschede zijn ze inderdaad bezig met Tadiæ, maar is er nog geen contract getekend. Ook zouden de bedragen die in het programma Voetbal International genoemd worden niet kloppen.

Update: Nijland noemt transfer Tadiæ 'broodje aap-verhaal' 05-03-2012 - 21:28
Behalve FC Twente heeft ook FC Groningen de transfer van Tadiæ ontkent. "Het is ongelooflijk, een transfer is niet aan de orde. Dit is volstrekte onzin. Twente heeft eerder al hun interesse kenbaar gemaakt in Tadiæ, maar er is geen sprake van een deal. Dit is een broodje aap verhaal. We zijn niet eens in gesprek. Overigens sluit ik niet uit dat Twente zich op termijn weer meldt voor Tadiæ" zei technisch directeur Hans Nijland tegenover RTV Noord
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 05 maart 2012 - 21:48   quote  deeplink  
Die ontkenningen zie je bij veel tranfers, we zullen zien.
overigens kost hij 7 miljoen maar gaat 7 ton naar zijn zaakwaarnemer.
arikanari
 arikanari - maandag 05 maart 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 21:48 schreef albert ten vrijde het volgende:
Die ontkenningen zie je bij veel tranfers, we zullen zien.
overigens kost hij 7 miljoen maar gaat 7 ton naar zijn zaakwaarnemer.
Ja maar dat betekent dat het complete transferbedrag dus op 7,7 miljoen euro neer komt. Of ben ik nou een economisch sukkeltje??
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 05 maart 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 maart 2012 - 21:50 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ja maar dat betekent dat het complete transferbedrag dus op 7,7 miljoen euro neer komt. Of ben ik nou een economisch sukkeltje??
jaja ")

Derksen nu weer: Al die flutsites ontkennen het maar ze zijn rond maar Tadic heeft nog niet zijn contract ondertekend..

we zullen zien
Arie-
 Arie- - dinsdag 06 maart 2012 - 10:06   quote  deeplink  
Ik geloof er niets van, twente heeft al 2398779823 buitenspelers, ik neem aan dat ze eerst op zoek gaan naar backs.
arikanari
 arikanari - dinsdag 06 maart 2012 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 10:06 schreef Arie- het volgende:
Ik geloof er niets van, twente heeft al 2398779823 buitenspelers, ik neem aan dat ze eerst op zoek gaan naar backs.
Dat zijn heel wat backs? haha. Maar ik neem ook wel aan dat ze daar naar op zoek zijn. Deze zomer zal er ook nog wel vertrekken bij Twente.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - dinsdag 06 maart 2012 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 18:04 schreef arikanari het volgende:

[..]

Dat zijn heel wat backs? haha. Maar ik neem ook wel aan dat ze daar naar op zoek zijn. Deze zomer zal er ook nog wel vertrekken bij Twente.
heel wa tbuitenspelers bedoel je
arikanari
 arikanari - dinsdag 06 maart 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 18:07 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

heel wa tbuitenspelers bedoel je
Sorry ja, buitenspelers bedoel ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: 'Twente neemt Tadic voor 7 miljoen over van Groningen'









0.0078051