BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Valencia - PSV (Europa League - donderdag 08-03-2012 , 21:00)

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 08 maart 2012 - 21:19   quote  deeplink  
Valencia - PSV (Europa League - donderdag 08-03-2012 , 21:00)

Na 12 minuten al 2 - 0 achter!
Tijd dat er wat mensen opstaan...
infamous psv
 infamous psv - donderdag 08 maart 2012 - 21:21   quote  deeplink  
om nr huis te gaan... wat n gekut
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 maart 2012 - 21:34   quote  deeplink  
Hoor ik hier iets over een kut???
BalBa
 BalBa - donderdag 08 maart 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Daar gaan we weer..........
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 maart 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 21:39 schreef BalBa het volgende:
Daar gaan we weer..........
Nieuwe nickname??
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 maart 2012 - 21:49   quote  deeplink  
Rutten krijgt dit niet meer aan de praat. Hij moet gewoon weg. Het is op. Ik heb PSV zelden zo dramatisch zien spelen. Dit kan gewoon niet meer.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 08 maart 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 21:39 schreef BalBa het volgende:
Daar gaan we weer..........
Welkom!
We komen er wel, die tien actieve psv supporters!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 08 maart 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 21:49 schreef PSVMocro het volgende:
Rutten krijgt dit niet meer aan de praat. Hij moet gewoon weg. Het is op. Ik heb PSV zelden zo dramatisch zien spelen. Dit kan gewoon niet meer.
Terwijl de selectie wel vertrouwen in Rutten lijkt te hebben dusndaar zou het niet aan mogen liggen
infamous psv
 infamous psv - donderdag 08 maart 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 21:49 schreef PSVMocro het volgende:
Rutten krijgt dit niet meer aan de praat. Hij moet gewoon weg. Het is op. Ik heb PSV zelden zo dramatisch zien spelen. Dit kan gewoon niet meer.
dit is idd ramp mr verdediging is knudde en Tyton op doel
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 maart 2012 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 21:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Terwijl de selectie wel vertrouwen in Rutten lijkt te hebben dusndaar zou het niet aan mogen liggen
Ja, en sinds wanneer hecht jij waarde aan de woorden van voetballers. Dat is toch alleen om te laten zien dat ze zogenaamd de verantwoordelijkheid nemen. Dit PSV kan niet eens over meer dan 3 schijven combineren. Rutten moet de eer aan zichzelf houden.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 maart 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 21:52 schreef infamous psv het volgende:

[..]

dit is idd ramp mr verdediging is knudde en Tyton op doel
Ze spelen gewoon compleet zonder vertrouwen en het opstellen van Isaksson begrijp ik sowieso niet meer. Bijna alle pogingen op doel zijn goals en bij de helft van de ballen die hij tegenhoudt is meer sprake van geluk dan wijsheid.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 08 maart 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 21:55 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ja, en sinds wanneer hecht jij waarde aan de woorden van voetballers. Dat is toch alleen om te laten zien dat ze zogenaamd de verantwoordelijkheid nemen. Dit PSV kan niet eens over meer dan 3 schijven combineren. Rutten moet de eer aan zichzelf houden.
morgen weer leuke aflevering van VI
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 maart 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 21:56 schreef infamous psv het volgende:

[..]

morgen weer leuke aflevering van VI
Ach ja, als iets slecht is, dan is het slecht. Volkomen terecht dat je dan de volle laag krijgt. Ik begin me pas te ergeren aan het meten met twee maten of overdrijven in iets wat feitelijk anders ligt. Voorlopig hoeven wij niet te zeuren over wat ze in de media roepen. Dit ziet er gewoon niet uit. Als ik een column had zou ik de boel ook afslachten. Dit is onacceptabel. Waar is het voetbal van de eerste seizoenshelft gebleven? Het lijkt wel of ze net 2 weken samenspelen. Ik heb letterlijk hoofdpijn gekregen.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 08 maart 2012 - 22:36   quote  deeplink  
Migraine
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 maart 2012 - 22:57   quote  deeplink  
Nou ja, dankzij Gini nog 4-2. Dat maakt het iets dragelijker.
arikanari
 arikanari - donderdag 08 maart 2012 - 23:49   quote  deeplink  
Nee, geen slecht resultaat. Had erger verwacht om eerlijker te zijn, ze hadden van alle Nederlandse clubs veruit de zwaarste tegenstander. Nu hopen op een meer dan mooi resultaat in Eindhoven.
Allessandro
 Allessandro - donderdag 08 maart 2012 - 23:58   quote  deeplink  
En liever ook een betere scheidsrechter.. jee wat was die man een drama !! Niet dat de overwinning van Valencia onverdiend was. Penalty voor Valencia ??? rode kaart voor overtreding op Mertens en op De Rijck..
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 09 maart 2012 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 23:49 schreef arikanari het volgende:
Nee, geen slecht resultaat. Had erger verwacht om eerlijker te zijn, ze hadden van alle Nederlandse clubs veruit de zwaarste tegenstander. Nu hopen op een meer dan mooi resultaat in Eindhoven.
Het gaat mij niet om het perspectief van het resultaat, maar om het spel. Dat is de basis van alles. Ik kan hier onmogelijk lichtpunten in zien.

quote:
Op donderdag 08 maart 2012 - 23:58 schreef Allessandro het volgende:
En liever ook een betere scheidsrechter.. jee wat was die man een drama !! Niet dat de overwinning van Valencia onverdiend was. Penalty voor Valencia ??? rode kaart voor overtreding op Mertens en op De Rijck..
Als je zo speelt, moet je niet eens naar de scheidsrechter kijken. Geluk of het voordeel van de twijfel moet je afdwingen met goed voetbal. Dit leek toch nergens op. Totaal geen vertrouwen.
Allessandro
 Allessandro - vrijdag 09 maart 2012 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 00:15 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om het perspectief van het resultaat, maar om het spel. Dat is de basis van alles. Ik kan hier onmogelijk lichtpunten in zien.

[..]

Als je zo speelt, moet je niet eens naar de scheidsrechter kijken. Geluk of het voordeel van de twijfel moet je afdwingen met goed voetbal. Dit leek toch nergens op. Totaal geen vertrouwen.
Klopt... maar als dan ook nog de scheidsrechter makkelijk fluit in het voordeel van Valencia.. tja..
Toegegeven ze waren ontzettend zwak gisteren..en verlies was terecht.
Ze mochten van geluk spreken dat Valencia gas terug nam ..
JGM van Munster
 JGM van Munster - vrijdag 09 maart 2012 - 08:33   quote  deeplink  
.Wat rest nog van ons grote trots van brabant, de grote club van weleer, de trots van ons met brabantse vechters, jongens met hart voor hun sport! Nu zijn wij vervallen met medewerking van zakkenvullers tot een 2erangs voetbalclubje, gesteund door onbrabantse spelers die in een week meer verdienen dan de supporter in twee jaar! Wat is het voetbal toch gezonken tot een mensonwaardige sport.
Het braait alleen om geld van de direktie, trainer en spelers!
Het profvoetbal graaft z,n eigen graf! Geef mij maar m,n amateurclubje.

Rutten het ga je goed op de beurs met je miljoenen, want PSV interresseert jou geen ene rotmoer, ondertussen ik maar vechten met mijn prepensioen voor enkele euros in de maand met als enige hoop dat PSV maar wint in het weekend
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 09 maart 2012 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 07:37 schreef Allessandro het volgende:

[..]

Klopt... maar als dan ook nog de scheidsrechter makkelijk fluit in het voordeel van Valencia.. tja..
Toegegeven ze waren ontzettend zwak gisteren..en verlies was terecht.
Ze mochten van geluk spreken dat Valencia gas terug nam ..
Als we de penalty niet tegen hadden gekregen en er één van Valencia met rood af was gestuurd, dan had het nog meer meegezeten, maar we mogen niet klagen met 4-2.

quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 08:33 schreef JGM van Munster het volgende:
.Wat rest nog van ons grote trots van brabant, de grote club van weleer, de trots van ons met brabantse vechters, jongens met hart voor hun sport! Nu zijn wij vervallen met medewerking van zakkenvullers tot een 2erangs voetbalclubje, gesteund door onbrabantse spelers die in een week meer verdienen dan de supporter in twee jaar! Wat is het voetbal toch gezonken tot een mensonwaardige sport.
Het braait alleen om geld van de direktie, trainer en spelers!
Het profvoetbal graaft z,n eigen graf! Geef mij maar m,n amateurclubje.

Rutten het ga je goed op de beurs met je miljoenen, want PSV interresseert jou geen ene rotmoer, ondertussen ik maar vechten met mijn prepensioen voor enkele euros in de maand met als enige hoop dat PSV maar wint in het weekend
Brabantse vechters? Dan moet je wel heel ver terug in de tijd gaan. PSV is een internationale club en juist de mix van culturen hebben de club veel gebracht. De toppers van de afgelopen jaren waren op Cocu, Van Bommel en Afellay na allemaal buitenlanders (Gomes, Farfan, Alex, Dzsudzsák, etc.). Dat is juist zo mooi aan PSV.
MdeBoer
 MdeBoer - vrijdag 09 maart 2012 - 15:15   quote  deeplink  
Maar wat denken jullie wat PSV thuis gaat spelen? Nemen ze revanche of zal het juist nog slechter gaan?
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 09 maart 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 15:15 schreef MdeBoer het volgende:
Maar wat denken jullie wat PSV thuis gaat spelen? Nemen ze revanche of zal het juist nog slechter gaan?
Dat hangt van NAC uit af. Als ze daar vertrouwen op kunnen doen en hopelijk met Tyton op goal, zou PSV wel een resultaat kunnen halen tegen Valencia. Zeker als die Spanjaarden het wel goed vinden en rustig aan willen ballen, omdat ze totaal niet onder de indruk zijn van PSV.
sim
 sim - vrijdag 09 maart 2012 - 19:35   quote  deeplink  
Hallo boeren burgers en buitenlui.
We hebben het gezellig gehad in Valencia,Beetje pech gehad met de wedstrijd.
Maar het komt goed.
Groeten sim
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 11 maart 2012 - 02:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 15:31 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dat hangt van NAC uit af. Als ze daar vertrouwen op kunnen doen en hopelijk met Tyton op goal, zou PSV wel een resultaat kunnen halen tegen Valencia. Zeker als die Spanjaarden het wel goed vinden en rustig aan willen ballen, omdat ze totaal niet onder de indruk zijn van PSV.
Wat een onzin dit!...Valencia rost er gelijk een in, DUS KANSLOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 maart 2012 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 19:35 schreef sim het volgende:
Hallo boeren burgers en buitenlui.
We hebben het gezellig gehad in Valencia,Beetje pech gehad met de wedstrijd.
Maar het komt goed.
Groeten sim
Hallo Boer Sim.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Valencia - PSV (Europa League - donderdag 08-03-2012 , 21:00)









0.0057039