BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Strootman: 'We hebben de trainer in de steek gelaten'

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 11 maart 2012 - 16:39
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Strootman: "We hebben de trainer in de steek gelaten" (SoccerNews.NL)

Boudewijn
 Boudewijn - zondag 11 maart 2012 - 17:10   quote  deeplink  
Strootman: 'We hebben de trainer in de steek gelaten'

quote:

Kevin Strootman heeft het voor PSV-trainer Fred Rutten opgenomen. PSV ging zondagmiddag met 3-1 onderuit tegen NAC Breda, maar volgens de middenvelder is het niet enkel de schuld van de oefenmeester.

"Hij zet gewoon de juiste spelers op de juiste plaats", zo zegt Strootman tegen Eredivisie Live. "Als wij het dan niet goed invullen, dan is het gewoon onze fout. Wij als spelersgroep staan volledig achter de trainer, maar we hebben de trainer en onszelf in de steek gelaten."

"Als het goed gaat bij een topclub heb je een goede ploeg, als het slecht gaat is de trainer de schuldige", aldus Strootman. "Dat is jammer. Voor mij is het namelijk simpel: Rutten moet blijven." Hoofdtrainer Fred Rutten zei eerder vandaag dat het verlies als 'een mokerslag' aankwam.
Vind ik een mooie actie van deze (en mogelijk meerdere) spelers die volledig achter de trainer gaan staan!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 11 maart 2012 - 17:23   quote  deeplink  
Ik vind het grote onzin. Het komt bij mij over alsof ze juist reacties zoals die van jouw willen ontlokken. Kijk ons loyaal zijn, kijk ons achter de trainer staan. Wat een bullshit. Als daar een kern van waarheid in zat, dan zou je dat op het veld terug moeten zien. Op het moment dat Rutten aangaf dat hij zou gaan vertrekken hadden ze een korte opleving en vervolgens is het gewoon dikke poep.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Strootman: 'We hebben de trainer in de steek gelaten'









0.0039958