BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'PSV-directeur wil Van Gaal weghouden vanwege supporters'

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 12 maart 2012 - 09:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'PSV-directeur wil Van Gaal weghouden vanwege supporters' (SoccerNews.NL)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 maart 2012 - 13:16   quote  deeplink  
'PSV-directeur wil Van Gaal weghouden vanwege supporters'

Louis van Gaal lijkt niet de nieuwe trainer van PSV te gaan worden volgend jaar. De oefenmeester is in beeld bij technisch manager Marcel Brands. Echter weet De Telegraaf dat directeur Tiny Sanders de komst tegen zal gaan houden.

Sanders is namelijk bang voor een reactie van het publiek. De aanhang van Eindhoven heeft het namelijk niet zo met Van Gaal en hoopt niet dat de Amsterdammer volgend jaar op de trainersstoel zit. Toch wil Brands de momenteel clubloze oefenmeester graag naar Eindhoven halen. Wanneer Brands daar daadwerkelijk voor gaat, zal Sanders een samenwerking proberen te voorkomen.

Ook Sef Vergoosen is in beeld bij PSV om voor de opvolging van de onder druk liggende trainer Fred Rutten te zorgen. Daarnaast is ook FC Eindhoven-trainer Ernest Faber iemand die op het lijstje staat. Overigens valt maandag de beslissing over de toekomst van Rutten bij PSV.

De lijst van kandidaten die Fred Rutten in de toekomst en mogelijk als interim-coach kunnen opvolgen, wordt daarmee een stuk korter. Dick Advocaat was al enige in beeld bij het kwakkelende PSV. Het is het daarnaast mogelijk dat de club Ernest Faber tijdelijk voor de groep zet.

De directie van PSV neemt maandag een besluit over de toekomst van de club. Het is nog onzeker of Rutten wordt ontslagen. De tacticus ligt door de slechte resultaten na de winterstop onder vuur.
Gewoon iemand
 Gewoon iemand - dinsdag 13 maart 2012 - 10:49   quote  deeplink  
Voor mijn gevoel is Sanders een beetje bang voor supporters.
Vd week zei hij nog dat Rutten echt niet van de een op de andere dag ontslagen wordt en even later ontslaat hij Rutten alsnog (min of meer op commando van een paar supporters).
Klaas2000
 Klaas2000 - dinsdag 13 maart 2012 - 11:37   quote  deeplink  
Louis van Gaal heeft veel kwaliteiten en zal met deze spelersgroep zeker successen behalen. Ik vind dat wij niet naar zijn Ajax achtergrond moeten kijken maar naar de kwaliteitsinjectie die hij PSV zou kunnen geven. In Amsterdam was iedereen blij toen het gerucht ging dat Hiddink daar een functie zou gaan vervullen.

Wij zouden ook slimmer/blij moeten zijn en Louis van Gaal aannemen als hoofdcoach.Het is een verlies voor ons PSV om van Gaal te laten lopen.

Straks zitten we weer met Seff Vergossen of een andere trainer die nooit echt succes heeft gezien. Als dat selectieve groepje supporters zo veel invloed heeft op een beslissing wat op hoog niveau genomen moet worden dan zijn wij ver van huis. Wij hebben behoefte aan het kampioenschap en daar is een vakman voor nodig.
Ik ben een PSVér maar heb geen hekel aan Louis van Gaal, als het Nederlands elftal wereldkampioen zou worden door een doelpunt van Snijder zou dat toch ook goed zijn. Ook wij PSVers zouden juichen.
Waar wij Ajax een tik kunnen geven door een van de beste trainers die ze ooit hadden mee aan de haal te gaan weigeren wij dat! Ik weet nog hoe ik mij voelde met het bericht dat Hiddink in Amsterdam aan de slag zou gaan (dat deed pijn). De vette tussen Johan C. en van Gaal zou doorgaan en dat zou den WIJ kunnen winnen ONS PSV.
Als van Gaal bij ons aan de slag gaat doet hij dit om te slagen om daarna weer in het buitenland door te gaan. Als hij ons kapot zou maken zou hij als trainer zelf falen.
Dan zie ik persoonlijk helemaal geen probleem. We hebben het toch over de leermeester van Jose Mourinho. De best betaalde coach die FC Barcelona (De beste ploeg van de wereld) dit jaar van het kampioenschap houd. Dan mag je deze twee competities niet met elkaar vergelijken maar met de kwaliteiten die PSV heeft moet toch wel veel te doen zijn met een coach als van Gaal.
Als een coach als van Gaal niet goed genoeg is voor ons, wie denken wij dan wel niet dat wij zijn?
Ik blijf er maar over doorgaan omdat wij PSV al een paar jaar achter het net vissen door verkeerde beslissingen/aanstellingen.
Ik heb heel sterk het gevoel dat dit weer gebeurd als wij PSVers zo een stugge houding blijven houden naar deze kwaliteitsinjectie.

Denk aan alle voordelen.. ipv aan achtergrond/karakter!
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 13 maart 2012 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2012 - 10:49 schreef Gewoon iemand het volgende:
Voor mijn gevoel is Sanders een beetje bang voor supporters.
Vd week zei hij nog dat Rutten echt niet van de een op de andere dag ontslagen wordt en even later ontslaat hij Rutten alsnog (min of meer op commando van een paar supporters).
Sanders liet blijken dat er twijfel was en sprak geen onvoorwaardelijke steun uit. Intern was hij na groningen al klaar met Rutten alleen bleef Brands Rutten steunen. Het probleem bij PSV was dat de spelersgroep achter de trainer stond. Als dat niet het geval was, dan hadden ze hem allang ontslagen. Na Twente, Valencia en NAC was het gewoon onhoudbaar.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 maart 2012 - 18:16   quote  deeplink  
Geen ruggeprikker VGAAL
Briantje
 Briantje - dinsdag 13 maart 2012 - 20:42   quote  deeplink  
Laat van Gaal maar komen, want hij is de ideale leermeester voor cocu en faber!
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 maart 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2012 - 20:42 schreef Briantje het volgende:
Laat van Gaal maar komen, want hij is de ideale leermeester voor cocu en faber!
Never
Klaas2000
 Klaas2000 - dinsdag 13 maart 2012 - 21:40   quote  deeplink  
Wij moeten ons verzekeren van prijzen en de toekomst van onze club. Stel nou dat Seff Vergoosen komt en we spelen weer geen champions league?? Gaat de gemeente ons weer helpen? Ik kan geen club noemen waar van Gaal geen prijzen heeft gepakt. Wij hebben hem nodig.. Laat je stem horen en mail PSV via de website!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 maart 2012 door Klaas2000 --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 13 maart 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2012 - 21:40 schreef Klaas2000 het volgende:
Wij moeten ons verzekeren van prijzen en de toekomst van onze club. Stel nou dat Seff Vergoosen komt en we spelen weer geen champions league?? Gaat de gemeente ons weer helpen? Ik kan geen club noemen waar van Gaal geen prijzen heeft gepakt. Wij hebben hem nodig.. Laat je stem horen en mail PSV via de website!!
Gast, waar heb je het over? Hoe kom je nou op Sef Vergoossen? Wacht nou maar af. De nieuwe trainer is een zorg voor later. Eerst kijken wat Cocu en Faber uit de huidige selectie gaan halen.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 maart 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2012 - 21:40 schreef Klaas2000 het volgende:
Wij moeten ons verzekeren van prijzen en de toekomst van onze club. Stel nou dat Seff Vergoosen komt en we spelen weer geen champions league?? Gaat de gemeente ons weer helpen? Ik kan geen club noemen waar van Gaal geen prijzen heeft gepakt. Wij hebben hem nodig.. Laat je stem horen en mail PSV via de website!!
Hier is mijn stem: Geen VGaal
sim
 sim - woensdag 14 maart 2012 - 01:48   quote  deeplink  
Kijk wij zijn de baas in ehv?
groeten sim
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 14 maart 2012 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 01:48 schreef sim het volgende:
Kijk wij zijn de baas in ehv?
groeten sim
Wie is 'wij'?
Klaas2000
 Klaas2000 - woensdag 14 maart 2012 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 01:52 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Wie is 'wij'?
Kennelijk wij supporters??
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 14 maart 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 12:49 schreef Klaas2000 het volgende:

[..]

Kennelijk wij supporters??
Alsof tegen een bus slaan en onzinnige teksten roepen invloed heeft gehad op het ontslag van Rutten. De beslissing was direct na de wedstrijd genomen. De directie moest het alleen nog een invulling geven.
MdeBoer
 MdeBoer - woensdag 14 maart 2012 - 17:32   quote  deeplink  
Lijkt me wel zo slim ja!
Klaas2000
 Klaas2000 - woensdag 14 maart 2012 - 17:43   quote  deeplink  
Kan mij idd niet voorstellen dat zo een actie bepaald wat er met de toekomst van een trainer gebeurd. Ik hoop daarom ook dat de directie zich niet laat leiden door emotie van supporters in een belangrijke beslissing als aantrekken van een nieuwe coach.

I vote for Louis van Gaal!!!
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 maart 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 17:43 schreef Klaas2000 het volgende:
Kan mij idd niet voorstellen dat zo een actie bepaald wat er met de toekomst van een trainer gebeurd. Ik hoop daarom ook dat de directie zich niet laat leiden door emotie van supporters in een belangrijke beslissing als aantrekken van een nieuwe coach.

I vote for Louis van Gaal!!!
haha jij met je vgaal
tomson
 tomson - woensdag 14 maart 2012 - 19:14   quote  deeplink  
Weet echt niet van ophouden. Voorzitter v Gaal fanclub?
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 maart 2012 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 19:14 schreef tomson het volgende:
Weet echt niet van ophouden. Voorzitter v Gaal fanclub?
VGaal zelf denk ik
TheMenace
 TheMenace - woensdag 14 maart 2012 - 20:44   quote  deeplink  
wat een onzin.Ik ben zelf feyenoorder maar ik laat 1 zo een speler echt niet bepalen welke trainert er moet komen.de club behoort te bepalen wie er trainert wordt.de supporters en spelers hebben daar niets over te zeggen vind ik!Ik zou van gaal nemen als ik jullie was.kijk als er een trainert weg moet dan vind ik wel dat spelers en supporters een inbreng mogen hebben als het slecht gaat maar bij het aannemen bepaalt de club het vind ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 maart 2012 door TheMenace --
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 maart 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 20:44 schreef TheMenace het volgende:
wat een onzin.Ik ben zelf feyenoorder maar ik laat 1 zo een speler echt niet bepalen welke trainert er moet komen.de club behoort te bepalen wie er trainert wordt.de supporters en spelers hebben daar niets over te zeggen vind ik!Ik zou van gaal nemen als ik jullie was.kijk als er een trainert weg moet dan vind ik wel dat spelers en supporters een inbreng mogen hebben als het slecht gaat maar bij het aannemen bepaalt de club het vind ik.
VGaal nooit... die hoef bij jullie ook niet aan te kloppen denk ik..
Klaas2000
 Klaas2000 - woensdag 14 maart 2012 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 19:14 schreef tomson het volgende:
Weet echt niet van ophouden. Voorzitter v Gaal fanclub?
PSV fan! In hart en nieren. PSV moet overleven wij kunnen geen champions league subsidie meer missen anders worden er harde maatregelen genomen is Eindhoven. Seff Vergoosen gaat ons niet redden..
tomson
 tomson - woensdag 14 maart 2012 - 21:07   quote  deeplink  
Geen champions league subsidie? De gemeente is je beste vriend!
TheMenace
 TheMenace - woensdag 14 maart 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 20:49 schreef infamous psv het volgende:

[..]

VGaal nooit... die hoef bij jullie ook niet aan te kloppen denk ik..
ja hoor bij mij wel
TheMenace
 TheMenace - woensdag 14 maart 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 21:07 schreef tomson het volgende:
Geen champions league subsidie? De gemeente is je beste vriend!
Bij iedereen ja behalve bij feyenoord niet das pas treurig en triest maar miss komt het nog en anders bouwt feyenoord uiteindelijk het stadion helemaal zelf!hoe dan ook de nieuwe kuip komt er zeker weten!met of zonder gemeente
Klaas2000
 Klaas2000 - woensdag 14 maart 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 21:07 schreef tomson het volgende:
Geen champions league subsidie? De gemeente is je beste vriend!
Was!
Briantje
 Briantje - woensdag 14 maart 2012 - 21:55   quote  deeplink  
Ik denk dat Van Gaal wel de juiste persoon is. Hij kan goed werken met een jonge ploeg en dat hebben we bij PSV en laat hem de komende 2jaar de kneepjes van het vak leren aan faber en cocu en na die 2jaar die twee het overnemen!
Klaas2000
 Klaas2000 - woensdag 14 maart 2012 - 21:58   quote  deeplink  
Vergeet niet dat Cocu bij Barca al heeft gewerkt met van Gaal. Cocu zal dezelfde opleiding genieten bij van Gaal als Jose Mourinho en daar worden wij samen met Cocu beter van.
psv tholen
 psv tholen - woensdag 14 maart 2012 - 22:13   quote  deeplink  
meer behoefte aan van bommel vgaal nooit
infamous psv
 infamous psv - woensdag 14 maart 2012 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 21:58 schreef Klaas2000 het volgende:
Vergeet niet dat Cocu bij Barca al heeft gewerkt met van Gaal. Cocu zal dezelfde opleiding genieten bij van Gaal als Jose Mourinho en daar worden wij samen met Cocu beter van.
Weet niet wr je het over hebt..
Klaas2000
 Klaas2000 - donderdag 15 maart 2012 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 maart 2012 - 22:16 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Weet niet wr je het over hebt..
Als ik jouw reacties bekijk verbaast dat mij niet..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 maart 2012 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2012 - 06:46 schreef Klaas2000 het volgende:

[..]

Als ik jouw reacties bekijk verbaast dat mij niet..
Beetje jammer dit..
tomson
 tomson - donderdag 15 maart 2012 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2012 - 12:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Beetje jammer dit..
Z'n post was.heel vroeg..ochtenhumeurtje?
infamous psv
 infamous psv - donderdag 15 maart 2012 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2012 - 06:46 schreef Klaas2000 het volgende:

[..]

Als ik jouw reacties bekijk verbaast dat mij niet..
Dat verbaast me
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 maart 2012 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 maart 2012 - 18:36 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Dat verbaast me
Ghehe +1
sim
 sim - zaterdag 17 maart 2012 - 00:54   quote  deeplink  
Zaterdag om 10 uur druk op de training

groeten sim
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 maart 2012 - 01:09   quote  deeplink  
Ik ben er niet

Groeten
Renato

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'PSV-directeur wil Van Gaal weghouden vanwege supporters'









0.0058901