BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'Spelers PSV emotioneel'

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 12 maart 2012 - 13:54
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Spelers PSV emotioneel' (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 maart 2012 - 13:57   quote  deeplink  
'Spelers PSV emotioneel'

EINDHOVEN - Volgens de winnaars van de VriendenLoterij, die rond het middaguur een lunch hadden met de spelersgroep van PSV, heeft Fred Rutten de selectie zojuist verteld dat hij weg is bij de club.

"De spelers gingen met z'n allen de kleedkamer in na onze lunch. Rutten zat kort daarvoor nog bij ons aan tafel. Vervolgens kwamen de spelers iéén voor éé naar buiten. Sommigen waren heel emptioneel. Rutten stond lang over de sschouders van Wijnaldum te wrijven, die er kapot van leek," vertelt één van de prijswinnaars.

Kevin Stootman en Giorginio Wijnaldum hebben rond 13:40 het trainingscomplex verlaten. Ze zagen er aangeslagen uit.
th.cremers
 th.cremers - maandag 12 maart 2012 - 14:14   quote  deeplink  
Is manolev,hutichson,bouma etc ook ontslagen.
weer geen kampioen !!!
het wordt nog erger, geloof me maar !!
michelvakkie v
 michelvakkie v - maandag 12 maart 2012 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 14:14 schreef th.cremers het volgende:
Is manolev,hutichson,bouma etc ook ontslagen.
weer geen kampioen !!!
het wordt nog erger, geloof me maar !!
Eens, de gifbeker is vaak heel diep!!
robinpsv
 robinpsv - maandag 12 maart 2012 - 16:28   quote  deeplink  
zielig voor rutten het was en is het nog steeds een hele aardige man we hadden juist alle koppen bij elkaar moeten steken en er keihard voor gaan ik geloof best dat ze er mee zitten de spelers want hij is altijd heel goed voor je en ik denk niet dat het alleen aan de trainer ligt en nou zijn wijnaldum en de spelersgroep ontevreden denk je nou dat het beter gaat het kan hoor maar ik vind het een beetje flauw
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 12 maart 2012 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 14:36 schreef michelvakkie v het volgende:

[..]

Eens, de gifbeker is vaak heel diep!!
Ja klopt, daar weten wij alles van!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 12 maart 2012 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 16:28 schreef robinpsv het volgende:
zielig voor rutten het was en is het nog steeds een hele aardige man we hadden juist alle koppen bij elkaar moeten steken en er keihard voor gaan ik geloof best dat ze er mee zitten de spelers want hij is altijd heel goed voor je en ik denk niet dat het alleen aan de trainer ligt en nou zijn wijnaldum en de spelersgroep ontevreden denk je nou dat het beter gaat het kan hoor maar ik vind het een beetje flauw
De koppen bij elkaar steken deden ze na Groningen, na Twente en na Valencia...het is gewoon op. Vergeet niet dat Rutten bij 3 nagenoeg verschillende selecties hetzelfde heeft laten zien. Nu kijken of er in frisheid en scherpte winst te halen is met Faber en Cocu.

Wat mij betreft schakelen ze over naar een 4-4-2 systeem. 2 linies van 4 kort op elkaar om in ieder geval eindelijk weer eens de nul te houden. In balbezit 4-2-4. Toivonen en Matavz voorin en Mertens, Labyad of Depay die dan op de flanken voor aanvoer moeten zorgen. In balverlies meteen snel hergroeperen zonder steeds fucking veel ruimte weggeven.
gabri
 gabri - maandag 12 maart 2012 - 18:52   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze dat dan bij ons in Amsterdam doen. Dan word het zeker een leuke middag PSV Mocro.
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 maart 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 16:28 schreef robinpsv het volgende:
zielig voor rutten het was en is het nog steeds een hele aardige man we hadden juist alle koppen bij elkaar moeten steken en er keihard voor gaan ik geloof best dat ze er mee zitten de spelers want hij is altijd heel goed voor je en ik denk niet dat het alleen aan de trainer ligt en nou zijn wijnaldum en de spelersgroep ontevreden denk je nou dat het beter gaat het kan hoor maar ik vind het een beetje flauw
Niks zielig het is topsport en met aardige mensen wordt je geen kampioen
sim
 sim - maandag 12 maart 2012 - 22:53   quote  deeplink  
We komen er aan hoor?
groeten sim
sim
 sim - maandag 12 maart 2012 - 23:29   quote  deeplink  
2 keer winnen van Heerenveen en we zijn er weer?
groeten sim
Gewoon iemand
 Gewoon iemand - dinsdag 13 maart 2012 - 10:51   quote  deeplink  
Ja, of twee keer verliezen...
Balharius
 Balharius - dinsdag 13 maart 2012 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 13:57 schreef Boudewijn het volgende:
'Spelers PSV emotioneel'

EINDHOVEN - Volgens de winnaars van de VriendenLoterij, die rond het middaguur een lunch hadden met de spelersgroep van PSV, heeft Fred Rutten de selectie zojuist verteld dat hij weg is bij de club.

"De spelers gingen met z'n allen de kleedkamer in na onze lunch. Rutten zat kort daarvoor nog bij ons aan tafel. Vervolgens kwamen de spelers iéén voor éé naar buiten. Sommigen waren heel emptioneel. Rutten stond lang over de sschouders van Wijnaldum te wrijven, die er kapot van leek," vertelt één van de prijswinnaars.

Kevin Stootman en Giorginio Wijnaldum hebben rond 13:40 het trainingscomplex verlaten. Ze zagen er aangeslagen uit.

Het is allemaal heel vervelend voor Rutten, maar die schijnheilige tyf.. hond wijnkwaldum was net zo aangeslagen toen hij naar eindhoven vertrok, Er waren bij psv-feyenoord weinig spelers die uitbundiger dan die hond de (wel verdiende) overwinning van psv vierde.
Wel wil ik alle supporters succes toewensen de komende weken en hopelijk voor jullie haalt psv toch die 2de plek uiteraard achter ons.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 maart 2012 door Balharius --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 maart 2012 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 maart 2012 - 12:06 schreef Balharius het volgende:

[..]

bedankt denk ik hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'Spelers PSV emotioneel'









0.0069348