BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: Cocu interim-hoofdcoach, Faber direct naar PSV

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 12 maart 2012 - 15:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Cocu interim-hoofdcoach, Faber direct naar PSV (Officiële PSV Clubsite)

Dit topic is een vervolg op het topic:  PSV maakt einde aan dienstverband geplaagde Rutten
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 maart 2012 - 15:23   quote  deeplink  
Cocu interim-hoofdcoach, Faber direct naar PSV

PSV heeft vandaag de contracten met hoofdcoach Fred Rutten en Erik ten Hag ontboonden. Tot het einde van het seizoen zullen Phillip Cocu en Ernest Faber de taken overnemen. PSV betreurt het onvermijdelijke afscheid van Rutten en Ten Hag en waardeert de enorme inzet en betrokkenheid in de voorbije periode. Dat is zojuist gemeld op een persconferentie.

Faber ook komende 2 jaar bij PSV

Om 15.00 uur maakten algemeen directeur Tiny Sanders en technisch manager Marcel Brands het bovenstaande bericht bekend, tijdens een persbijeenkomst in het Philips Stadion. Ernest Faber zal ook de komende twee seizoenen verbonden zijn aan PSV. Hij verlaat zijn club FC Eindhoven per direct om terug te keren bij PSV, waar hij eerder speler en jeugdtrainer was. De samenstelling van de technische staf voor volgend jaar, zal pas aan het einde van het huidige seizoen definitief vastgesteld worden.
Klaas2000
 Klaas2000 - maandag 12 maart 2012 - 15:28   quote  deeplink  
Top.. Rutten is een goeie kerel, maar niet de man voor PSV. Ik denk dat van Gaal de beste optie is. De man heeft veel kwaliteiten en zal met deze spelersgroep zeker successen behalen. Ik vind dat wij niet naar zijn Ajax achtergrond moeten kijken maar naar de kwaliteitsinjectie die hij PSV zou kunnen geven. In Amsterdam was iedereen blij toen het gerucht ging dat Hiddink daar een functie zou gaan vervullen.

Wij zouden ook slimmer/blij moeten zijn en Louis van Gaal aannemen als hoofdcoach.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 12 maart 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 15:28 schreef Klaas2000 het volgende:
Top.. Rutten is een goeie kerel, maar niet de man voor PSV. Ik denk dat van Gaal de beste optie is. De man heeft veel kwaliteiten en zal met deze spelersgroep zeker successen behalen. Ik vind dat wij niet naar zijn Ajax achtergrond moeten kijken maar naar de kwaliteitsinjectie die hij PSV zou kunnen geven. In Amsterdam was iedereen blij toen het gerucht ging dat Hiddink daar een functie zou gaan vervullen.

Wij zouden ook slimmer/blij moeten zijn en Louis van Gaal aannemen als hoofdcoach.
Persoonlijk vind ik van Gaal voor elke club een aanwinst, maar heb zo het idee dat hij bij PSV niet gewenst is door veel supporters en daardoor ook niet door Tiny Sanders die blijkbaar veel laat afhangen van de supporters, dat is vandaag wel gebleken!
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 12 maart 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 15:47 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik van Gaal voor elke club een aanwinst, maar heb zo het idee dat hij bij PSV niet gewenst is door veel supporters en daardoor ook niet door Tiny Sanders die blijkbaar veel laat afhangen van de supporters, dat is vandaag wel gebleken!
Dit is onzin. Hij geeft gewoon aan dat je niet de achterban kan negeren, maar los van de supporters was er ALLE aanleiding om Rutten te ontslaan. 3 jaar PSV 0 prijzen en na de winterstop totaal geen progressie in het spel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door PSVMocro --
Klaas2000
 Klaas2000 - maandag 12 maart 2012 - 16:10   quote  deeplink  
Het is een verlies voor ons PSV om van Gaal te laten lopen.
Straks zitten we weer met Seff Vergossen of een andere trainer die nooit echt succes heeft gezien. Als dat selectieve groepje supporters zo veel invloed heeft op een beslissing wat op hoog niveau genomen moet worden dan zijn wij ver van huis. Wij hebben behoefte aan het kampioenschap en daar is een vakman voor nodig.
Ik ben een PSVér maar heb geen hekel aan Louis van Gaal, als het Nederlands elftal wereldkampioen zou worden door een doelpunt van Snijder zou dat toch ook goed zijn. Ook wij PSVers zouden juichen.
Waar wij Ajax een tik kunnen geven door een van de beste trainers die ze ooit hadden mee aan de haal te gaan weigeren wij dat! Ik weet nog hoe ik mij voelde met het bericht dat Hiddink in Amsterdam aan de slag zou gaan (dat deed pijn). De vette tussen Johan C. en van Gaal zou doorgaan en dat zou den WIJ kunnen winnen ONS PSV.
Als van Gaal bij ons aan de slag gaat doet hij dit om te slagen om daarna weer in het buitenland door te gaan. Als hij ons kapot zou maken zou hij als trainer zelf falen.
slimpie
 slimpie - maandag 12 maart 2012 - 16:48   quote  deeplink  
perfect nieuws dit:) zoal ontslag(was helaas onhoudbaar) als wel de gedroomde interim opvolgers... en mocht het goed gaan: lekker laten zitten die 2...

en van Gaal nooit aan beginnen, ondanks dat het een goede coach is, je moet nooit iemand aannemen die een credite van 0,0 krijgt.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 12 maart 2012 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 16:48 schreef slimpie het volgende:
perfect nieuws dit:) zoal ontslag(was helaas onhoudbaar) als wel de gedroomde interim opvolgers... en mocht het goed gaan: lekker laten zitten die 2...

en van Gaal nooit aan beginnen, ondanks dat het een goede coach is, je moet nooit iemand aannemen die een credite van 0,0 krijgt.
En volgens mij valt dat wel mee. De PSV'ers die ik spreek waren helemaal niet tegen Van Gaal op een enkeling na. De mensen die zich op PSV netwerk negatief hebben uitgelaten hadden vooral moeite met zijn karakter en manier van communiceren in de media...niet vanwege zijn rijke verleden bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2012 door PSVMocro --
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 maart 2012 - 19:26   quote  deeplink  
Geen VGaal mooie judas... Eerst cruijff proberen te naaien en dan schijnheilig bij ons coach worden
Klaas2000
 Klaas2000 - maandag 12 maart 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 16:55 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

En volgens mij valt dat wel mee. De PSV'ers die ik spreek waren helemaal niet tegen Van Gaal op een enkeling na. De mensen die zich op PSV netwerk negatief hebben uitgelaten hadden vooral moeite met zijn karakter en manier van communiceren in de media...niet vanwege zijn rijke verleden bij Ajax.
Dan zie ik persoonlijk helemaal geen probleem. We hebben het toch over de leermeester van Jose Mourinho. De best betaalde coach die FC Barcelona (De beste ploeg van de wereld) dit jaar van het kampioenschap houd. Dan mag je deze twee competities niet met elkaar vergelijken maar met de kwaliteiten die PSV heeft moet toch wel veel te doen zijn met een coach als van Gaal.
Als een coach als van Gaal niet goed genoeg is voor ons, wie denken wij dan wel niet dat wij zijn?
Ik blijf er maar over doorgaan omdat wij PSV al een paar jaar achet het net vissen door verkeerde beslissingen/aanstellingen.
Ik heb heel sterk het gevoel dat dit weer gebeurd als wij PSVers zo een stugge houding blijven houden naar deze kwaliteitsinjectie.
Denk aan alle voordelen
infamous psv
 infamous psv - maandag 12 maart 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 19:48 schreef Klaas2000 het volgende:

[..]

Dan zie ik persoonlijk helemaal geen probleem. We hebben het toch over de leermeester van Jose Mourinho. De best betaalde coach die FC Barcelona (De beste ploeg van de wereld) dit jaar van het kampioenschap houd. Dan mag je deze twee competities niet met elkaar vergelijken maar met de kwaliteiten die PSV heeft moet toch wel veel te doen zijn met een coach als van Gaal.
Als een coach als van Gaal niet goed genoeg is voor ons, wie denken wij dan wel niet dat wij zijn?
Ik blijf er maar over doorgaan omdat wij PSV al een paar jaar achet het net vissen door verkeerde beslissingen/aanstellingen.
Ik heb heel sterk het gevoel dat dit weer gebeurd als wij PSVers zo een stugge houding blijven houden naar deze kwaliteitsinjectie.
Denk aan alle voordelen
VGaal heeft flinke deuk opgelopen bij Ajax waar hij niet meer bovenop komt
Klaas2000
 Klaas2000 - maandag 12 maart 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 19:56 schreef infamous psv het volgende:

[..]

VGaal heeft flinke deuk opgelopen bij Ajax waar hij niet meer bovenop komt
Dat hebben meerdere trainers gehad. Denk aan MCLaren. Het wil niet zeggen dat geen enkele club ze meer wilt, reden hiervoor ze presteren. Wij hebben prestaties nodig.
Briantje
 Briantje - maandag 12 maart 2012 - 20:17   quote  deeplink  
Ik juich de komst van van gaal toe! ik ben psv supporter in hart en nieren, maar zie in van gaal de ideale leermeester voor cocu en faber!
Klaas2000
 Klaas2000 - maandag 12 maart 2012 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 20:17 schreef Briantje het volgende:
Ik juich de komst van van gaal toe! ik ben psv supporter in hart en nieren, maar zie in van gaal de ideale leermeester voor cocu en faber!
Dankje! Ik geloof er heilig in dat van Gaal ons minimaal twee seizoenen achter elkaar kampioen maakt.
Wilhem
 Wilhem - maandag 12 maart 2012 - 21:04   quote  deeplink  
Ik vind het schandalig dat de trainer ontslagen wordt.ik weet dat het moeilijk is om de hele selectie te ontslaan, maar het wordt tijd niet presteren salaris inhouden luie draken zijn het.Ik wens Rutten het alle beste
Klaas2000
 Klaas2000 - maandag 12 maart 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 21:04 schreef Wilhem het volgende:
Ik vind het schandalig dat de trainer ontslagen wordt.ik weet dat het moeilijk is om de hele selectie te ontslaan, maar het wordt tijd niet presteren salaris inhouden luie draken zijn het.Ik wens Rutten het alle beste
Kwaliteit is er.. het moet niet alleen goed neergezet worden maar de boodschap moet niet altijd zijn 1-0 maken en je voorsprong de rest van de wedstrijd verdedigen. Dat is altijd het probleem.. eerste 15 minuten voetballen en scoren, dat lukt ons ook altijd en dan zakken we massaal terug en spelen we op de counter. Wij zijn een kampioensploeg en horen door te gaan tot 4-0 of 5-0.
Kijk hoeveel punten wij zijn verloren in de laatste minuten, dit allemaal doordat Rutten de voorsprong wilde verdedigen.
Als wij ons een topploeg willen noemen moeten wij niet met de boodschap van een suptopper het veld op gaan.

Rutten een prima kerel, maar in mijn optiek meer geschikt voor Roda JC of Nac.
Klaas2000
 Klaas2000 - maandag 12 maart 2012 - 21:49   quote  deeplink  
Als er mensen het met mij eens zijn dat van Gaal wel bij PSV zou passen stuur dan ook een e-mail naar fandesk@psv.nl we moeten ons laten horen. Ik heb het al gedaan en probeer zoveel mogelijk mensen met te laten doen. Ik hoop dat wij weer de voetbalhoofdstad van NL worden en dit is stap nummer 1.
tomson
 tomson - maandag 12 maart 2012 - 21:58   quote  deeplink  
Wel goed voor de nieuwe aanwas op jullie forum,zo'n trainerswissel...
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 13 maart 2012 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 21:04 schreef Wilhem het volgende:
Ik vind het schandalig dat de trainer ontslagen wordt.ik weet dat het moeilijk is om de hele selectie te ontslaan, maar het wordt tijd niet presteren salaris inhouden luie draken zijn het.Ik wens Rutten het alle beste
Gast, Rutten faalt nu al met 3 verschillende elftallen.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 13 maart 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2012 - 21:18 schreef Klaas2000 het volgende:

[..]

Kwaliteit is er.. het moet niet alleen goed neergezet worden maar de boodschap moet niet altijd zijn 1-0 maken en je voorsprong de rest van de wedstrijd verdedigen. Dat is altijd het probleem.. eerste 15 minuten voetballen en scoren, dat lukt ons ook altijd en dan zakken we massaal terug en spelen we op de counter. Wij zijn een kampioensploeg en horen door te gaan tot 4-0 of 5-0.
Kijk hoeveel punten wij zijn verloren in de laatste minuten, dit allemaal doordat Rutten de voorsprong wilde verdedigen.
Als wij ons een topploeg willen noemen moeten wij niet met de boodschap van een suptopper het veld op gaan.

Rutten een prima kerel, maar in mijn optiek meer geschikt voor Roda JC of Nac.
Mee eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Officieel: Cocu interim-hoofdcoach, Faber direct naar PSV









0.0072650