BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 juni 2019 - 20:54   quote  deeplink  
Ja doei

Vilhena gaf zelf, ondanks de interesse van meerdere buitenlandse clubs waaronder Espanyol en FC Porto, altijd aan open te staan voor een langer verblijf in Rotterdam. Door de ernstige ziekte van zijn moeder wil hij het liefst zo dicht mogelijk bij haar in de buurt blijven en dat kan bij de club waar hij de jeugdopleiding doorliep.

Is hele soap geweest toen. T is wel goed, ik ga niet nog een keer :D
Positivo
 Positivo - dinsdag 18 juni 2019 - 20:55   quote  deeplink  
Hoe gek moet je zijn om naar Krasnodar te willen. Wat moet je daar in je uppie ongelooflijk.
van geil
 van geil - dinsdag 18 juni 2019 - 21:02   quote  deeplink  
Nooit geen moeite gehad met Tonny.
Goed ventje.
Maar ben het helemaal zat om er naar te kijken ( en dat geldt voor meerdere spelers)
Verkopen, en hopelijk valt de prijs mee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 juni 2019 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 20:54 schreef Stylzz het volgende:
Ja doei

Vilhena gaf zelf, ondanks de interesse van meerdere buitenlandse clubs waaronder Espanyol en FC Porto, altijd aan open te staan voor een langer verblijf in Rotterdam. Door de ernstige ziekte van zijn moeder wil hij het liefst zo dicht mogelijk bij haar in de buurt blijven en dat kan bij de club waar hij de jeugdopleiding doorliep.

Is hele soap geweest toen. T is wel goed, ik ga niet nog een keer :D
Dat verhaal wat ik net poste was zijn verhaal net na de confrontaties met supporters op Varkenoord.
Daarna kwam dat van zijn moeder pas ,waar hij al bijna akkoord was met Parma of Fiorentina,ik weet niet meer welke club precies maar de president van die club was bij Feyenoord en had verwacht hem mee te kunnen nemen naar Italie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 juni 2019 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 21:02 schreef van geil het volgende:
Nooit geen moeite gehad met Tonny.
Goed ventje.
Maar ben het helemaal zat om er naar te kijken ( en dat geldt voor meerdere spelers)
Verkopen, en hopelijk valt de prijs mee.
Voor mij zo ongeveer hetzelfde.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 juni 2019 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat verhaal wat ik net poste was zijn verhaal net na de confrontaties met supporters op Varkenoord.
Daarna kwam dat van zijn moeder pas ,waar hij al bijna akkoord was met Parma of Fiorentina,ik weet niet meer welke club precies maar de president van die club was bij Feyenoord en had verwacht hem mee te kunnen nemen naar Italie.
Oh ja soaps zat!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 juni 2019 - 21:25   quote  deeplink  
Sjaak Troost, de nieuwe technisch directeur van #Feyenoord, komt toezeggingen (door Martin van Geel gedaan) over hoogte transfersom Tonny Vilhena niet na. Neemt risico op transfervrij vertrek volgend jaar voor lief. Interesse van FK Krasnodar in Oranje-international klopt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 juni 2019 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 21:25 schreef Stylzz het volgende:
Sjaak Troost, de nieuwe technisch directeur van #Feyenoord, komt toezeggingen (door Martin van Geel gedaan) over hoogte transfersom Tonny Vilhena niet na. Neemt risico op transfervrij vertrek volgend jaar voor lief. Interesse van FK Krasnodar in Oranje-international klopt.
Dan nog maar een seizoen kijken naar een waarschijnlijk gefrustreerde speler.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 18 juni 2019 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 21:25 schreef Stylzz het volgende:
Sjaak Troost, de nieuwe technisch directeur van #Feyenoord, komt toezeggingen (door Martin van Geel gedaan) over hoogte transfersom Tonny Vilhena niet na. Neemt risico op transfervrij vertrek volgend jaar voor lief. Interesse van FK Krasnodar in Oranje-international klopt.
Dus de maximale transfersom is minder waard dan nog 1 seizoen Tonny. Alleen bij onze club mensen.
ar
 ar - dinsdag 18 juni 2019 - 21:37   quote  deeplink  
Er zijn nog 2 gegadigde clubs?
van geil
 van geil - dinsdag 18 juni 2019 - 21:41   quote  deeplink  
Rijnmond melde dat al vanmiddag , dat de transfersom de bottleneck was.
Troost had de stekker eruit getrokken.
MMM
 MMM - dinsdag 18 juni 2019 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 20:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vilhena dacht vooral aan Vilhena en dat is prima.
Als zijn moeder niet ziek was geworden was hij al lang weggeweest.
Begrijpelijk en zijn goed recht, maar toen waarschijnlijk ook gelimiteerde transfersom geeist.

Mag verder met applaus weg hoor
De jeugd kreeg/krijgt altijd minder dan de aankopen. Vond zijn standpunten duidelijk en terecht. Immers en Kazim verdiende een miljoen, hij was toen al beter dan die 2 en kreeg een lager aanbod
Positivo
 Positivo - dinsdag 18 juni 2019 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 22:07 schreef MMM het volgende:

[..]

De jeugd kreeg/krijgt altijd minder dan de aankopen. Vond zijn standpunten duidelijk en terecht. Immers en Kazim verdiende een miljoen, hij was toen al beter dan die 2 en kreeg een lager aanbod
Hoeveel goals heeft Immers gemaakt met zijn beperkte kwaliteiten? Kazim was echt weer een dieptepunt. Bij Tony is het kwartje nog steeds niet gevallen in toppers met een taak perfect. Tegen mindere rent ie maar naar voren loopt de ruimtes dicht en forceert ie teveel. Als hij uit zijn taak speelt man in je zak en de balans bewaren had ie al veel hoger gespeeld.
MMM
 MMM - dinsdag 18 juni 2019 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 22:12 schreef Positivo het volgende:

[..]

Hoeveel goals heeft Immers gemaakt met zijn beperkte kwaliteiten? Kazim was echt weer een dieptepunt. Bij Tony is het kwartje nog steeds niet gevallen in toppers met een taak perfect. Tegen mindere rent ie maar naar voren loopt de ruimtes dicht en forceert ie teveel. Als hij uit zijn taak speelt man in je zak en de balans bewaren had ie al veel hoger gespeeld.
Zijn meeste goals waren er 12. Vind ik niks bijzonders voor een nummer 10. Zeker niet als je kijkt hoeveel hij nog gemist heeft. 1 van de slechtste nummer 10's die ik gezien heb aan de bal.

Tony speelt beter in de topwedstrijden inderdaad, moet zich ergens in vast kunnen bijten. Toch apart, kijk de beelden bij zijn debuut uit tegen Twente eens of in de jeugd toen was het aan de bal echt een creatieve speler

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juni 2019 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 juni 2019 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 22:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Zijn meeste goals waren er 12. Vind ik niks bijzonders voor een nummer 10. Zeker niet als je kijkt hoeveel hij nog gemist heeft. 1 van de slechtste nummer 10's die ik gezien heb aan de bal.

Tony speelt beter in de topwedstrijden inderdaad, moet zich ergens in vast kunnen bijten. Toch apart, kijk de beelden bij zijn debuut uit tegen Twente eens of in de jeugd toen was het aan de bal echt een creatieve speler
Vilhena kreeg het seizoen voor het afgelopen seizoen de opdracht meer te scoren.
Het werden er 11 dus hij kan het wel,en dan speelde hij niet eens op 10
Positivo
 Positivo - dinsdag 18 juni 2019 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 22:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Zijn meeste goals waren er 12. Vind ik niks bijzonders voor een nummer 10. Zeker niet als je kijkt hoeveel hij nog gemist heeft. 1 van de slechtste nummer 10's die ik gezien heb aan de bal.

Tony speelt beter in de topwedstrijden inderdaad, moet zich ergens in vast kunnen bijten. Toch apart, kijk de beelden bij zijn debuut uit tegen Twente eens of in de jeugd toen was het aan de bal echt een creatieve speler
Eens weet niet waar het fout is gegaan misschien te jong teveel druk of geen tegenspraak. Vindt het geen koelbloedige speler voor de goal en hij moet zeker niet van afstand schieten. Ja Lex maakte er 12 en miste er ook veel maar haalde ook veel weg. Immers heeft genoten hij wist echt wel dat ie niet goed genoeg was qua techniek voor Feyenoord. Maar qua positie kiezen kan Tony nog wat van hem leren.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 juni 2019 - 22:24   quote  deeplink  
We zijn nu postbodes met vuilnismannen aan het vergelijken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 juni 2019 - 22:28   quote  deeplink  
Ik niks tegen zowel Immers als Vilhena.
Types als Veijnovic heb ik minder mee,bang dat tie moe werd.
ar
 ar - dinsdag 18 juni 2019 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik niks tegen zowel Immers als Vilhena.
Types als Veijnovic heb ik minder mee,bang dat tie moe werd.
Ja, en kreeg zelfs nog visite van Feyenoord supporters.
Ook dat wilde hij niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 juni 2019 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 22:37 schreef ar het volgende:

[..]

Ja, en kreeg zelfs nog visite van Feyenoord supporters.
Ook dat wilde hij niet.
Vilhena ook maar die heb ik er verders nooit meer over gehoord.
Milo
 Milo - woensdag 19 juni 2019 - 07:59   quote  deeplink  
Even voor de duidelijkheid Vilhena heeft niet vast op 10 gespeeld. Als je 10 goals of meer maakt is dat gewoon uitstekend. Net als Toornstra. Maar goed we hebben allemaal kut middenvelders.
Positivo
 Positivo - woensdag 19 juni 2019 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2019 - 07:59 schreef Milo het volgende:
Even voor de duidelijkheid Vilhena heeft niet vast op 10 gespeeld. Als je 10 goals of meer maakt is dat gewoon uitstekend. Net als Toornstra. Maar goed we hebben allemaal kut middenvelders.
Tegenwoordig met deze weerstand is het veelste weinig. Maar goed wij verspelen 25 punten tegen de onderste vijf. Hij had wel Berghuis en van Persie Of Kuyt en Elia om hem heen he.

De gehuurde konden hem niet eens betalen Immers maakte er in twee seizoenen 24.
Milo
 Milo - woensdag 19 juni 2019 - 09:49   quote  deeplink  
Maar immers was wel een echte 10
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 juni 2019 - 10:00   quote  deeplink  
Immers met Pelle. Was geen slecht duo samen.
Andere tijden.
SCF Leiden
 SCF Leiden - woensdag 19 juni 2019 - 13:51   quote  deeplink  
https://www.feyenoordpings.nl/nieuws/transfers-geruchten/234392/fk-krasnodar-ook-na-geweigerd-bod-nog-in-de-race-voor-vilhena?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
piet de paler
 piet de paler - woensdag 19 juni 2019 - 14:21   quote  deeplink  
Kut Russen, gewoon betalen voor deze topper?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 19 juni 2019 - 15:23   quote  deeplink  
Maak geen held van Tonny, hij bleef wegens prive omstandigheden.
Soms werkte hij hard ,echter ik vind het een aardig joch maar geen topper.
En gewoon verkopen voor een goed bedrag. en let op dadelijk gaat hij weer dreigen met juridische stappen of vuil op straat gooien.

even uit alle ernst dit heeft niets met rascisme te maken.
van geil
 van geil - woensdag 19 juni 2019 - 19:12   quote  deeplink  
Oogappeltje van Stam
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 juni 2019 - 19:40   quote  deeplink  
Is de nieuwe Donald Duck alweer in je brievenbus?
van geil
 van geil - woensdag 19 juni 2019 - 19:57   quote  deeplink  
Lees jij wel eens wat ?
Gezien je reacties hier en bij Kökcü niet veel over Feyenoord denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juni 2019 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 juni 2019 - 20:05   quote  deeplink  
Man, jij interpreteert de gehele roddelrubriek bijeen.
Stam wil Vilhena liever behouden. Das geheel iets anders dan oogappel zijn.
En lees jij dat Stam werk maakt van een contractverlenging voor de postbode?
van geil
 van geil - woensdag 19 juni 2019 - 20:15   quote  deeplink  
Sterkhouder aldus Stam .
Dus oogappel.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 19 juni 2019 - 20:27   quote  deeplink  
Aldus Krabbendam.
Die ook zegt dat er een bepaling in Vilhena's contract staat: niet voor de hoofdprijs weg.
Maar goed. Geloof Krabby maar.
van geil
 van geil - woensdag 19 juni 2019 - 20:31   quote  deeplink  
Aldus Stam zelf, ik zei al , verdiep je er nu eens wat meer in .
Positivo
 Positivo - woensdag 19 juni 2019 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2019 - 20:31 schreef van geil het volgende:
Aldus Stam zelf, ik zei al , verdiep je er nu eens wat meer in .
Stam wil alles behouden en niet afgaan. Lijkt mij logisch als je geen spelers kan halen. Dan wil je de gevestigde namen houden om de jeugd in te passen. Een goede Jorgensen kan met de juiste aanvoer meer goals dan van Persie maken. Met Toornstra kan je Larsson passeren hij kan zonder een man te passeren een voorzet op Jorgensen geven. Denk dat hij ook Tapia een kans gaat geven samen met Vilhena en Kokcu ervoor die moet renderen.
Geertruida komt naast Bothegin en met St Juste en Haps als backs heeft ie al een basis elf.
Indien de jackpot wordt betaald dan is een vertrek van 1 speler Vilhena misschien bespreekbaar.
tomson
 tomson - donderdag 20 juni 2019 - 15:12   quote  deeplink  
Krasnodar toch in NL om af te ronden. Een triest oord om zn knaken te gaan verdienen. Wat een klereeind weg in the middle of nowhere.
Edit: oud nieuws .. zie het Sjaak Troost topic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2019 door tomson --
tomson
 tomson - donderdag 20 juni 2019 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2019 - 20:45 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tonny Vilhena wil Feyenoord door de voordeur verlaten als hij ooit vertrekt. Dat stelt de 21-jarige middenvelder duidelijk in gesprek met Voetbal International. Deze zomer was hij dichtbij een vertrek aangezien zijn contract afliep, maar uit het niets besloot hij toch om te verlengen. "Mijn ambitie is altijd geweest dat ik op een goede manier afscheid wilde nemen van Feyenoord."

"Het is mijn club, ik speel er sinds mijn achtste jaar, de band is ontzettend hecht", legt de middenvelder uit in het voetbalblad. "Is dan een half jaar goed spelen een goed afscheid? Vergeet niet dat ik anderhalf seizoen bijna niet heb gespeeld, dat was ook de voornaamste reden dat ik mijn aflopende contract niet wilde verlengen."

"Ik verdween onder Fred Rutten uit de basis en vorig jaar begon ik ook niet als echte vaste kracht. Er was simpelweg geen perspectief. Pas na de winterstop begon ik te spelen. Nou, ik wil het niveau van die tijd een heel seizoen laten zien. Natuurlijk komt ooit het moment dat ik Feyenoord verlaat, alleen wil ik dan wel door de voordeur naar buiten", aldus Vilhena
Huh ? Tonny pas 21 ? Dan gaat hij te goedkoop weg ;)-
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 juni 2019 - 15:18   quote  deeplink  
Hahahaha
Positivo
 Positivo - donderdag 20 juni 2019 - 15:37   quote  deeplink  
Negen Meloen dat is lekker
MMM
 MMM - donderdag 20 juni 2019 - 15:38   quote  deeplink  
9 miljoen is niet verkeerd voor een 1-jarig contract. Scheelt ook dat hij toch steeds bij NL zit, ondanks de bank.
Milo
 Milo - donderdag 20 juni 2019 - 15:39   quote  deeplink  
9 miljoen, nice!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 juni 2019 - 16:17   quote  deeplink  
Net genoeg ,nou 5 miljoen investeren voor een nieuw grindpad rondom Varkenoord .
4 naar de vrienden
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 juni 2019 - 16:38   quote  deeplink  
9!??!!!

Jackpot
CobusIII
 CobusIII - donderdag 20 juni 2019 - 16:39   quote  deeplink  
Mooie prijs..
VVout
 VVout - donderdag 20 juni 2019 - 17:27   quote  deeplink  
Gaat net door de bocht, t's dat Vilhena zelf graag verder wou kijken en we nu met het geld wat anders kunnen aantrekken.
van geil
 van geil - donderdag 20 juni 2019 - 18:23   quote  deeplink  
Redelijke prijs hoor, prima , was broodnodig .
Dit geeft de Feyenoorder moed.
Wel een ontzettende kut club lijkt me , maar goed als die jongen dat zelf prima vindt , dan zijn we allemaal tevreden lijkt me.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 juni 2019 - 18:28   quote  deeplink  
Precies, meteen overmaken naar de VvF
Frstu
 Frstu - donderdag 20 juni 2019 - 18:35   quote  deeplink  
Een paar jaar geleden verloren we nog van die Russen.

Fijn voor die jongen. Minstens twee keer zo veel salaris. En goed voor Feyenoord. Toch nog een behoorlijke transfersom gevangen met nog één jaar contract.

We hebben nu twee echte dynamische spelmakers op het middenveld nodig.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 juni 2019 - 18:42   quote  deeplink  
Tonny loopt bij een graadje of 10 al met handschoenen aan..
Hij weet toch wel dat Krasnodar niet op de Antillen ligt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2019 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - donderdag 20 juni 2019 - 18:45   quote  deeplink  
hahahaha
In de war met Kralendijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 juni 2019 door van geil --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.1257181