BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax - PSV

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 22 maart 2012 - 21:38   quote  deeplink  
Had een vraagje.. wat nou als Toivonen geblesseerd blijft en de topper niet haalt? Wie zal er dan voor hem in de plaats spelen?
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 22 maart 2012 - 21:50   quote  deeplink  
Wijnaldum.
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 22 maart 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 21:50 schreef PSVMocro het volgende:
Wijnaldum.
Die speelt toch sowieso altijd?
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 22 maart 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 22:27 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Die speelt toch sowieso altijd?
Als iedereen fit is denk ik dat Cocu hem er naast gaat zetten. Ik denk dat ze zo gaan spelen tegen Ajax:

------------------Tyton-------------------

--Hutchinson---Marcelo---Bouma---Pieters--

-------Labyad----------Strootman----------

--------------Toivonen--------------------

---Lens---------Matavz---------Mertens----

Als Toivonen niet fit is, dan gaat Wijnaldum op 10. Zoals hij ook tegen Heerenveen deed.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 22 maart 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 22:45 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Als iedereen fit is denk ik dat Cocu hem er naast gaat zetten. Ik denk dat ze zo gaan spelen tegen Ajax:

------------------Tyton-------------------

--Hutchinson---Marcelo---Bouma---Pieters--

-------Labyad----------Strootman----------

--------------Toivonen--------------------

---Lens---------Matavz---------Mertens----

Als Toivonen niet fit is, dan gaat Wijnaldum op 10. Zoals hij ook tegen Heerenveen deed.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 22 maart 2012 - 23:59   quote  deeplink  
een simpele 0-2

Come On Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 maart 2012 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 maart 2012 - 00:05   quote  deeplink  
1-4
Samsam
 Samsam - vrijdag 23 maart 2012 - 15:28   quote  deeplink  
Toivonen doet weer mee
Samsam
 Samsam - vrijdag 23 maart 2012 - 15:29   quote  deeplink  
een mooie 0-2 in 2008 werd het in de Arena :)

tomson
 tomson - vrijdag 23 maart 2012 - 15:35   quote  deeplink  
He simsim! Samsam en jij broers? Nee hoor Samsam geintje...
Je woont mij iets te dicht bij me in de buurt...:P
Samsam
 Samsam - vrijdag 23 maart 2012 - 15:38   quote  deeplink  
waar kom je vandaan dan xD?
tomson
 tomson - vrijdag 23 maart 2012 - 15:40   quote  deeplink  
Niet ver van Goes...
Samsam
 Samsam - vrijdag 23 maart 2012 - 15:51   quote  deeplink  
Dat is idd niet ver van van mij (Vlissingen)
Had ik niet verwacht, de meesten zeeuwen zijn toch Feyenoorders xD
tomson
 tomson - vrijdag 23 maart 2012 - 16:30   quote  deeplink  
Ben ook Feyenoorder..Hahahaha
Deal with it! :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 maart 2012 door tomson --
sim
 sim - vrijdag 23 maart 2012 - 19:44   quote  deeplink  
Ja beetje ouwehoeren moet kunnen toch?

groeten sim
tomson
 tomson - vrijdag 23 maart 2012 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 19:44 schreef sim het volgende:
Ja beetje ouwehoeren moet kunnen toch?

groeten sim
Eens...groet tomson
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 maart 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 15:51 schreef Samsam het volgende:
Dat is idd niet ver van van mij (Vlissingen)
Had ik niet verwacht, de meesten zeeuwen zijn toch Feyenoorders xD
Vlissingen..? Daar kom ik ook vandaan..!
sim
 sim - zaterdag 24 maart 2012 - 00:32   quote  deeplink  
eindstand 1-3

groeten sim
Samsam
 Samsam - zaterdag 24 maart 2012 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2012 - 21:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vlissingen..? Daar kom ik ook vandaan..!
WTF gebeurd hier allemaal !
tomson
 tomson - zaterdag 24 maart 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2012 - 12:57 schreef Samsam het volgende:

[..]

WTF gebeurd hier allemaal !
Ghehehehe...
sim
 sim - zondag 25 maart 2012 - 01:18   quote  deeplink  
Ja vanmiddag knallen in die betonbak.

groeten sim
tomson
 tomson - zondag 25 maart 2012 - 10:22   quote  deeplink  
Eens,give m hell :)
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 25 maart 2012 - 16:07   quote  deeplink  
In mijn optiek had Cocu toch echt beter voor Lens kunnen kiezen. Hem op Blind zetten.
TheMenace
 TheMenace - zondag 25 maart 2012 - 17:52   quote  deeplink  
kom op psv.laat je niet kisten!
TheMenace
 TheMenace - zondag 25 maart 2012 - 18:03   quote  deeplink  
tjah ik zit net een stukkie te kijken maar als je die neusjes niet aanpakt ......

het zit wel vol met allemaal only sing when you are winning meeloop toeschouwers....

tering 5 minuten gekeken maar zet hem nu al weer af!wat een niveua!hahahahah

Come On Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door TheMenace --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 25 maart 2012 - 18:24   quote  deeplink  
Ajax had vanaf het begin meer initiatief. Kut om te verliezen door een zondagsschot en een penalty, maar PSV heeft te weinig gedaan voor de overwinning. Nu in de achtervolging. We hebben op AZ in Eindhoven na alle topwedstrijden gehad. Nu moeten ze die punten binnenharken en kijken waar we na 34 speelronden staan.
slimpie
 slimpie - zondag 25 maart 2012 - 18:42   quote  deeplink  
Leek helemaal nergens op slappe zooi. Wat is er godverdomme nodig om een stap extra te zetten. Man man.

En de tactiek was ook kut. Wat is het nut van het betere middenveld en aanval als je alleen maar die prutsers achterin probeert te helpen.

Ben der klaar mee voor ff
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zondag 25 maart 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:24 schreef PSVMocro het volgende:
Ajax had vanaf het begin meer initiatief. Kut om te verliezen door een zondagsschot en een penalty, maar PSV heeft te weinig gedaan voor de overwinning. Nu in de achtervolging. We hebben op AZ in Eindhoven na alle topwedstrijden gehad. Nu moeten ze die punten binnenharken en kijken waar we na 34 speelronden staan.
pffff. Ajax heeft PSV alle hoeken laten zien! PSV doet niet meer mee!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zondag 25 maart 2012 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:42 schreef slimpie het volgende:
Leek helemaal nergens op slappe zooi. Wat is er godverdomme nodig om een stap extra te zetten. Man man.

En de tactiek was ook kut. Wat is het nut van het betere middenveld en aanval als je alleen maar die prutsers achterin probeert te helpen.

Ben der klaar mee voor ff
Philip Cocu maar ontslaan dan?
Allessandro
 Allessandro - zondag 25 maart 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:56 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Wij zijn AJAX wij zijn de beste!
volgens mij is dat AZ !!!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 25 maart 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:55 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

pffff. Ajax heeft PSV alle hoeken laten zien! PSV doet niet meer mee!
Je kan zuchten wat je wil. Er zijn nog 21 punten te verdienen en Ajax gaat ook niet alles winnen. PSV heeft nu het makkelijkste programma.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 maart 2012 door PSVMocro --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - zondag 25 maart 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:58 schreef Allessandro het volgende:

[..]

volgens mij is dat AZ !!!
Volgens mij niet
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:58 schreef Allessandro het volgende:

[..]

volgens mij is dat AZ !!!
Volgens mij zijn wij regerend landskampioen toch??
slimpie
 slimpie - zondag 25 maart 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:56 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Wij zijn AJAX wij zijn de beste!
Jullie zijn zonder enige twijfel de arrogantste en momenteel gelukkigste. De beste zijn jullie al heeeeel lang niet geweest. Alhoewel juliie vandaag minder slecht dan wij waren, lijkt het bij jullie ook al een heel seizoen helemaal nergens op. vandaag ook geen 1 aanval gezien die ook maar ergens op leek... Trieste pot dit
mauricio7999
 mauricio7999 - zondag 25 maart 2012 - 19:06   quote  deeplink  
Ben ik nou gek, of zijn zij zo slim... nee wij zijn gek. Als je Bouma keer op keer blijft opstellen waarbij de Rutten angst in de achterhoede blijft... tja dan houdt het snel genoeg op. Ik begrijp niet waarom hij De Rijck niet opstelt en als hij één foutje maakt dan is het direct af met hem... weet niet hoe vaak ik Marcelo en Bouma al foutjes heb zien maken dit seizoen... staan er steevast in. Bouma was echt drama kan geen bal naar voren voetballen, durft niet ruimte te creëren door in te schuiven, Bouma is een domme voetballer. ongelofelijk! Ga eens kijken hoe Derijck in staat is om rustig te blijven, altijd naar voren te willen voetballen en ook nog eens met rust kan sturen en eruit kan komen. Dom, Dom, Dom... nooit begrepen dit gehele seizoen niet. Niet van Rutten, nu niet van Cocu. Wijnaldum maakt laatste wedstrijden veel fouten, houdt geen bal vast. Lens kan de bal vasthouden, had ik na twintig minuten ingebracht voor Wijnaldum, niet voor Toivonen tactisch dom. Sorry dat ik het zeg, heb vertrouwen in Cocu, maar er zit nog teveel Rutten bloed in het verhaal!

Nu is het gewoon hopen, maar ga er maar niet van uit. Volgend jaar financieel probleem en dan moeten we spelers verkopen, kwaliteit inleveren. Helaas we moeten!
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2012 - 19:07   quote  deeplink  
Doe eens ff allemaal normaal zeg, Ajax wint van psv en dan gaan Ajax en Feyenoord supporters ruzie maken op het PSV forum..

Hoe triest kan je zijn.
slimpie
 slimpie - zondag 25 maart 2012 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 19:07 schreef TheMenace het volgende:

[..]

kijk das iemand die eerlijk is!maja ik heb stiekem ook 10 minuten gezien maar wat een slecht niveua is dit zeg!hahaha ajaks heeft op dit moment geluk maar geluk houdt ook een keer op!
Hoop t, maar dat was vorig jaar ook niet het geval...
slimpie
 slimpie - zondag 25 maart 2012 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 19:06 schreef mauricio7999 het volgende:
Ben ik nou gek, of zijn zij zo slim... nee wij zijn gek. Als je Bouma keer op keer blijft opstellen waarbij de Rutten angst in de achterhoede blijft... tja dan houdt het snel genoeg op. Ik begrijp niet waarom hij De Rijck niet opstelt en als hij één foutje maakt dan is het direct af met hem... weet niet hoe vaak ik Marcelo en Bouma al foutjes heb zien maken dit seizoen... staan er steevast in. Bouma was echt drama kan geen bal naar voren voetballen, durft niet ruimte te creëren door in te schuiven, Bouma is een domme voetballer. ongelofelijk! Ga eens kijken hoe Derijck in staat is om rustig te blijven, altijd naar voren te willen voetballen en ook nog eens met rust kan sturen en eruit kan komen. Dom, Dom, Dom... nooit begrepen dit gehele seizoen niet. Niet van Rutten, nu niet van Cocu. Wijnaldum maakt laatste wedstrijden veel fouten, houdt geen bal vast. Lens kan de bal vasthouden, had ik na twintig minuten ingebracht voor Wijnaldum, niet voor Toivonen tactisch dom. Sorry dat ik het zeg, heb vertrouwen in Cocu, maar er zit nog teveel Rutten bloed in het verhaal!

Nu is het gewoon hopen, maar ga er maar niet van uit. Volgend jaar financieel probleem en dan moeten we spelers verkopen, kwaliteit inleveren. Helaas we moeten!
Helemaal mijn idee. Bouma bedankt voor alles, maar helaas afgelopen nou. Wijnaldum verdiend ook even wat bezinningstijd op de bank. En dan degene eruit halen die als enige uit het niets een score voor ons kan openen. Jammer...
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2012 - 19:31   quote  deeplink  
ajax terrecht gewonnen meer niet, en dat kwam door strijdlust. niks is er beslist, echt niks! psv moet nog tegen az, wij nog tegen twente en heerenveen en az tegen psv feyenoord en twente, met andere woorden..... alles kan nog
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 19:01 schreef TheMenace het volgende:

[..]

JIJ bent helemaal niks NERD!

Marco de homo!Only sing when you are winning!jullie zijn shit en blijven shit hoeveel titles jullie ook kopen met die jodenkoeken van jullie!
Slaap lekker!

Feyenoord de enige ECHTE!
Zo zo...frustratie....?
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 19:07 schreef remco k het volgende:
Doe eens ff allemaal normaal zeg, Ajax wint van psv en dan gaan Ajax en Feyenoord supporters ruzie maken op het PSV forum..

Hoe triest kan je zijn.
Ja..te erg
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 20:50   quote  deeplink  
Was gewoon een verdiende overwinning...klaar
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 25 maart 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2012 - 23:59 schreef TheMenace het volgende:
een simpele 0-2

Come On Feyenoord!
:)
hippy
 hippy - zondag 25 maart 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 21:57 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

:)
+14
bahbah
 bahbah - zondag 25 maart 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2012 - 18:58 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Je kan zuchten wat je wil. Er zijn nog 21 punten te verdienen en Ajax gaat ook niet alles winnen. PSV heeft nu het makkelijkste programma.
maar ajax ruikt bloed....net als vorig jaar...weten wat moet en wat er voor nodig is...sorry ,maar die laten niet meer los nu.....
Ibi
 Ibi - maandag 26 maart 2012 - 09:38   quote  deeplink  
Beetje kinderachtig en voorspelbaar dat Bouma hier wordt afgezeken. Cocu heeft vrij weinig andere keuzes en derijck heeft meerdere malen bewezen het nieveau helemaal niet aan te kunnen. Vergeet niet dat wilfried een clubman is... schandalig om zo met zulke mensen om te gaan!

Het is vrij simpel, ajax heeft terecht gewonnen dankzij durf en lef al waren de goals weer typisch luck ajax goals. Psv was echter laf aan het voetballen en durfde geen druk te zetten, dan krijg je de deksel op je neus.

Gewoon de beker winnen, en hopen dat we thuis van az verliezen zodat joden geen kampioen worden!!
hippy
 hippy - maandag 26 maart 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 09:38 schreef Ibi het volgende:
Beetje kinderachtig en voorspelbaar dat Bouma hier wordt afgezeken. Cocu heeft vrij weinig andere keuzes en derijck heeft meerdere malen bewezen het nieveau helemaal niet aan te kunnen. Vergeet niet dat wilfried een clubman is... schandalig om zo met zulke mensen om te gaan!

Het is vrij simpel, ajax heeft terecht gewonnen dankzij durf en lef al waren de goals weer typisch luck ajax goals. Psv was echter laf aan het voetballen en durfde geen druk te zetten, dan krijg je de deksel op je neus.

Gewoon de beker winnen, en hopen dat we thuis van az verliezen zodat joden geen kampioen worden!!
Hopen dat je verliest....jullie lijken 010 wel....een sportman wil altijd winnen....doe niet zo zielig....
TheMenace
 TheMenace - maandag 26 maart 2012 - 12:34   quote  deeplink  
Aissati: "De Islam hield me overeind"???

dit klopt toch niet??hij is toch een JOOD!!! dus hoe kan de islam hem op de been houden??alle marrokanen die bij de bijlmer ajaks spelen dat zijn nepmarrokanen!
ajaks weer gemazzelt he psv kreeg alle kaarten en ajaks kreeg er geen eentje en die penalty was ook niet terecht.dit alles heb ik gehoord en niet gezien gelukkig maja zoals ik al eerder zei bijlmer ajaks wordt toch nooit serieus genomen alleen door hunzelf ach ja je moet wat hea?

Come On Feyenoord!
hippy
 hippy - maandag 26 maart 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 12:34 schreef TheMenace het volgende:
Aissati: "De Islam hield me overeind"???

dit klopt toch niet??hij is toch een JOOD!!! dus hoe kan de islam hem op de been houden??alle marrokanen die bij de bijlmer ajaks spelen dat zijn nepmarrokanen!
ajaks weer gemazzelt he psv kreeg alle kaarten en ajaks kreeg er geen eentje en die penalty was ook niet terecht.dit alles heb ik gehoord en niet gezien gelukkig maja zoals ik al eerder zei bijlmer ajaks wordt toch nooit serieus genomen alleen door hunzelf ach ja je moet wat hea?

Come On Feyenoord!
Gast...verder geen tekst nodig...;)
Pietje
 Pietje - maandag 26 maart 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 12:34 schreef TheMenace het volgende:
Aissati: "De Islam hield me overeind"???

dit klopt toch niet??hij is toch een JOOD!!! dus hoe kan de islam hem op de been houden??alle marrokanen die bij de bijlmer ajaks spelen dat zijn nepmarrokanen!
ajaks weer gemazzelt he psv kreeg alle kaarten en ajaks kreeg er geen eentje en die penalty was ook niet terecht.dit alles heb ik gehoord en niet gezien gelukkig maja zoals ik al eerder zei bijlmer ajaks wordt toch nooit serieus genomen alleen door hunzelf ach ja je moet wat hea?

Come On Feyenoord!
Volgens mij heb jij toch echt naar een andere wedstrijd gekeken!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax - PSV









0.0069689