BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Strootman wordt eens een vent

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
rich14
 rich14 - maandag 26 maart 2012 - 10:43   quote  deeplink  
Ik las dat Strootman het lefste iemand de tribunes in wilde schoppen of doormidden ook gelezen. Soms heeft een wedstrijd zoiets echt nodig en ik denk dat dat gisteren zeker het geval was. Waar zijn de Gerets, Stevens, Van Bommels en van der Doelens tegenwoordig. Zij gaan/gingen wel eens over het randje om te winnen. Ik ga niet goed praten om iemand ongelukkig te schoppen, maar met een bal erbij kan heel veel, toch???
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 26 maart 2012 - 11:10   quote  deeplink  
En dan? Een rode kaart en 3 of meer wedstrijden schorsing. PSV moest gewoon voetballen gisteren en dat hebben ze nagelaten. Uit frustratie tegenstanders schoppen is dom en levert uiteindelijk helemaal niks op.
hippy
 hippy - maandag 26 maart 2012 - 12:09   quote  deeplink  
Strootman had ook rood moeten krijgen voor die schandalige tackle van gister op de kuit van eriksen...ajax moet als nog stappen ondernemen....
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 26 maart 2012 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 12:09 schreef hippy het volgende:
Strootman had ook rood moeten krijgen voor die schandalige tackle van gister op de kuit van eriksen...ajax moet als nog stappen ondernemen....
Hij had inderdaad rood moeten krijgen, maar de scheids heeft hem al bestraft. Ajax kan geen stappen ondernemen.
hippy
 hippy - maandag 26 maart 2012 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 12:17 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hij had inderdaad rood moeten krijgen, maar de scheids heeft hem al bestraft. Ajax kan geen stappen ondernemen.
Dat dan weer wel...mazzelpik...haha...
rich14
 rich14 - maandag 26 maart 2012 - 12:42   quote  deeplink  
Wat ik wil zeggen is dat hij op de juiste momenten met meer agressie moet spelen en de boel moet opkloten. Dat kan ook zonder rood te pakken, kijk naar die Belg bij AJAX.
hippy
 hippy - maandag 26 maart 2012 - 12:51   quote  deeplink  
Dat kunnen alleen de toppers...v bommel is er zo eentje....
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 maart 2012 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 12:42 schreef rich14 het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat hij op de juiste momenten met meer agressie moet spelen en de boel moet opkloten. Dat kan ook zonder rood te pakken, kijk naar die Belg bij AJAX.
Die belg van 020 wordt zwaar overschat mr omdat iedereen hem ophemelt denkt hij dat hij een hele grote is.. Het niveau van de eredivisie gaat sowieso achteruit dus als je n tijd op n normaal niveau kan presteren dan val je meteen op .. Denk dat in de goeie tijd van 020 hij geen basisplaats zou hebben..om over de verdedigers in Nederland nog mr te zwijgen want dat is bij n hoop clubs op t moment van minder kwaliteit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2012 door infamous psv --
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 15:29 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Die belg van 020 wordt zwaar overschat mr omdat iedereen hem ophemelt denkt hij dat hij een hele grote is.. Het niveau van de eredivisie gaat sowieso achteruit dus als je n tijd op n normaal niveau kan presteren dan val je meteen op .. Denk dat in de goeie tijd van 020 hij geen basisplaats zou hebben..om over de verdedigers in Nederland nog mr te zwijgen want dat is bij n hoop clubs op t moment van minder kwaliteit
Het niveau van de ED gaat achteruit, maar toch doen we het in Europa zo goed dat we een extra plekkie hebben gepakt?? Die is wel heel apart..

En Vertonghen doet het bij Ajax nu beter dan Vermaelen destijds, en volgens mij doet die "belg" het wekelijks toch aardig bij Arsenal de nummer drie van de grootste competetie ter wereld.

Met andere woorden, het stront loopt langs je lippen zoveel poep lul je..
rich14
 rich14 - maandag 26 maart 2012 - 15:55   quote  deeplink  
Vergelijk Bouma eens met Vertonghen, dan hoef ik verder toch niets meer te zeggen
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 maart 2012 - 15:59   quote  deeplink  
Bouma is klaar en tuurlijk is Vertonghen beter.. Bouma had vorig jaar gewoon moeten stoppen mr ik denk dat zijn laatste jaar is bij PSV
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 maart 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 15:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Het niveau van de ED gaat achteruit, maar toch doen we het in Europa zo goed dat we een extra plekkie hebben gepakt?? Die is wel heel apart..

En Vertonghen doet het bij Ajax nu beter dan Vermaelen destijds, en volgens mij doet die "belg" het wekelijks toch aardig bij Arsenal de nummer drie van de grootste competetie ter wereld.

Met andere woorden, het stront loopt langs je lippen zoveel poep lul je..
extra plekkie is dankzij PSV en Twente.. en Vermaelen doet t redelijk mr Arsenal is geen topploeg zoals United dus kampioen zullen ze niet worden en dat laatste dat heeft n reden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2012 door infamous psv --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 26 maart 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 15:29 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Die belg van 020 wordt zwaar overschat mr omdat iedereen hem ophemelt denkt hij dat hij een hele grote is.. Het niveau van de eredivisie gaat sowieso achteruit dus als je n tijd op n normaal niveau kan presteren dan val je meteen op .. Denk dat in de goeie tijd van 020 hij geen basisplaats zou hebben..om over de verdedigers in Nederland nog mr te zwijgen want dat is bij n hoop clubs op t moment van minder kwaliteit
Uhm Ik ben het niet me je eens dat het niveau van de eredivisie achteruit gaat. Vroeger deden alleen Ajax, PSV en Feijenoord mee in Europa, nu komen zelfs Twente en AZ verder en halen we steeds meer punten in EUropa. Ik denk dat het niveau hoger is dan voorheen, alleen de echte top is gewoon een buiten categorie dat beter is geworden en dan bedoel ik Barcelona en Real. Hij liet ook tegen Man utd zien dat hij er stond.
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 maart 2012 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 16:23 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Uhm Ik ben het niet me je eens dat het niveau van de eredivisie achteruit gaat. Vroeger deden alleen Ajax, PSV en Feijenoord mee in Europa, nu komen zelfs Twente en AZ verder en halen we steeds meer punten in EUropa. Ik denk dat het niveau hoger is dan voorheen, alleen de echte top is gewoon een buiten categorie dat beter is geworden en dan bedoel ik Barcelona en Real. Hij liet ook tegen Man utd zien dat hij er stond.
klopt wel over eredivisie mr dat komt ook doordat de oorspronkelijke top 3 van lager niveau aan t worden is. neemt niet weg dat AZ en Twente het fantastisch doen.. mr in Champions league kunnen we niet meer mee
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 26 maart 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Verschil tussen subtop van Europa en de top 5/6 van de eredivisie wordt kleiner. Het verschil tussen de subtop incl de Nederlandse clubs en de absolute top wordt steeds groter. Incidenteel kun je resultaat halen zoals Ajax bij Man U en een aantal jaar geleden PSV bij Arsenal, maar dat is een stunt en geen structurele prestatie. Als je 10x tegen ploegen van dat kaliber speelt, dan verlies je 8 of 9x.
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2012 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 16:04 schreef infamous psv het volgende:

[..]

extra plekkie is dankzij PSV en Twente.. en Vermaelen doet t redelijk mr Arsenal is geen topploeg zoals United dus kampioen zullen ze niet worden en dat laatste dat heeft n reden
Denk eerder dankzij Ajax de afgelopen 2 jaar, en dit seizoen Ajax PSV TWente en helemaal AZ dat jij niet eens noemt. Arsenal geen topploeg??? Daarom staan ze ook derde in de zwaarste competitie ter wereld, en Vermaelen doet het meer dan redelijk, misschien eens objectief een potje engels voetbal kijken..
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 16:48 schreef PSVMocro het volgende:
Verschil tussen subtop van Europa en de top 5/6 van de eredivisie wordt kleiner. Het verschil tussen de subtop incl de Nederlandse clubs en de absolute top wordt steeds groter. Incidenteel kun je resultaat halen zoals Ajax bij Man U en een aantal jaar geleden PSV bij Arsenal, maar dat is een stunt en geen structurele prestatie. Als je 10x tegen ploegen van dat kaliber speelt, dan verlies je 8 of 9x.
Ben ik niet helemaal met je eens, als je kijkt naar bijvoorbeeld Frankrijk en Portugal, dan zijn we een aardig stukje ingelopen. ik denk dan ook dat de NL top 4/5 maar voor een aantal ploegen echt bevreesd moet zijn, de rest is gewoon te kloppen, ik denk dat er alleen te vaak vanuit de angst gespeeld wordt..

Zo denk ik ook echt serieus dat met een beetje mazzel een van de NL clubs binnen nu en 2/3 jaar een Europese prijs gaan pakken..
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 maart 2012 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 19:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk eerder dankzij Ajax de afgelopen 2 jaar, en dit seizoen Ajax PSV TWente en helemaal AZ dat jij niet eens noemt. Arsenal geen topploeg??? Daarom staan ze ook derde in de zwaarste competitie ter wereld, en Vermaelen doet het meer dan redelijk, misschien eens objectief een potje engels voetbal kijken..
idd Arsenal geen topploeg..en PSV en Twente overwinteren al n aantal jaar in Europa.
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 19:40 schreef infamous psv het volgende:

[..]

idd Arsenal geen topploeg..en PSV en Twente overwinteren al n aantal jaar in Europa.
Net als Ajax kerel, wel op de hoogte blijven he..
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 maart 2012 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Net als Ajax kerel, wel op de hoogte blijven he..
in mindere mate he
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 20:36 schreef infamous psv het volgende:

[..]

in mindere mate he
Vergeet de punten even niet van de voorronde CL afgelopen seizoen, plus de punten van nu, kwartfinale onder Koeman, en hey, we teren zelfs nu nog op de punten van de CL winst van Ajax...
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 maart 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 21:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Vergeet de punten even niet van de voorronde CL afgelopen seizoen, plus de punten van nu, kwartfinale onder Koeman, en hey, we teren zelfs nu nog op de punten van de CL winst van Ajax...
punten gaan mr tot 5 jaar terug knakker
remco k
 remco k - dinsdag 27 maart 2012 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 21:48 schreef infamous psv het volgende:

[..]

punten gaan mr tot 5 jaar terug knakker
Je gaat me niet vertellen dat ik je het serieus moet gaan uitleggen he???
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 27 maart 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 19:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk eerder dankzij Ajax de afgelopen 2 jaar, en dit seizoen Ajax PSV TWente en helemaal AZ dat jij niet eens noemt. Arsenal geen topploeg??? Daarom staan ze ook derde in de zwaarste competitie ter wereld, en Vermaelen doet het meer dan redelijk, misschien eens objectief een potje engels voetbal kijken..
De afgelopen 2 jaar heeft PSV voor Nederland 19,0 + 17,5 = 36,5 punten behaald
Ajax 15,5 + 12 = 27,5 punten behaald

Dit zijn alle cijfers van de overige ploegen:

2011/2012
PSV 17,5
Twente 17,0
AZ 16,5 (Komen nog de wedstrijden tegen Valencia bij)
Ajax 12,0
ADO 3,0

2010/2011
PSV 19,0
ajax 15,5
Twente 15,0
Utrecht 9,5
AZ 7,0
Feyenoord 1,0
remco k
 remco k - dinsdag 27 maart 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 15:25 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

De afgelopen 2 jaar heeft PSV voor Nederland 19,0 + 17,5 = 36,5 punten behaald
Ajax 15,5 + 12 = 27,5 punten behaald

Dit zijn alle cijfers van de overige ploegen:

2011/2012
PSV 17,5
Twente 17,0
AZ 16,5 (Komen nog de wedstrijden tegen Valencia bij)
Ajax 12,0
ADO 3,0

2010/2011
PSV 19,0
ajax 15,5
Twente 15,0
Utrecht 9,5
AZ 7,0
Feyenoord 1,0
Ging mij erom dat ie Ajax niet noemt terwijl dus blijkt dat het dus echt aan meerdere clubs te danken is..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Strootman wordt eens een vent









0.0081679