BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 020 moppen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 maart 2012 - 21:59   quote  deeplink  
Er staat n ajacied bij n snackautomaat. Hij gooit er n euro in en trekt het deurtje open. Helemaal happy eet de ajacied zijn warme snack op. Vervolgens doet hij dat nog eens totdat na 7 frikandellen, 4 kroketten, 6 nasiballen, 3 bamischijven, en 3 gehaktballen de snackbareigenaar zich er mee gaat bemoeien. ''zeg gozer'' begint de eigenaar. Heb je nog niet genoeg op? Antwoord de ajacied iets wat geiriteerd ''zolang ik win ga ik door''
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 maart 2012 - 22:05   quote  deeplink  
Een ajacied rijdt met zijn auto een straat in die is afgezet door de politie. De ajacied draait zijn raam open en vraagt aan de agent wat er aan de hand is. de agent antwoord ''we zijn op zoek naar een serieverkrachter''. De ajacied wenst de agent succes en rijdt weg. 10 minuten later komt de ajacied opnieuw aanrijden, draait zijn raam open en zegt tegen de agent''ik heb er even over moeten nadenken maar ik doe het''.
piet
 piet - maandag 26 maart 2012 - 22:20   quote  deeplink  
Wat is 14 meter lang en stinkt naar arrogantie? Een bus vol ajaxcieden.

Wat is het verschil tussen Amsterdam en het heelal?
In het heelal is er nog hoop op intelligent leven.

Waaraan kun je een oldtimer herkennen?
Er zit een sticker op met de tekst: Ajax Kampioen
TheMenace
 TheMenace - maandag 26 maart 2012 - 22:22   quote  deeplink  
HAHAHAHAHAHAHA
piet
 piet - maandag 26 maart 2012 - 22:23   quote  deeplink  
Waarom ging Frank de Boer naar Ajax? Hij wilde even niks meer met voetbal te maken hebben.

PostNL wil Ajax postzegels op de markt brengen maar uit onderzoek blijkt dat 16 miljoen mensen niet weten welke kant ze dan moeten spugen.
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 maart 2012 - 22:26   quote  deeplink  
hahahahaha geweldig Piet...
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 maart 2012 - 22:39   quote  deeplink  
2 ajacieden besluiten om s'nachts een overval op een bank te plegen. ze hebben hun slag zo goed voorbereid dat ze op de bewuste nacht zonder probleem alle alarmsystemen uitschakelen en uiteindelijk in de zaal met de kluizen terechtkomen. De 1ste ajacied slaagt erin om een van de kluizen open te maken, maar is zwaar ontgoocheld wanneer hij merkt dat er helemaal geen geld in de kluizen zit. Er staan enkel potjes yoghurt in. De 2e ajacied opent ook een kluis en vindt precies hetzelfde. Uiteindelijk openen ze alle kluizen maar ze vinden niets anders dan yoghurt, yoghurt en nog eens yoghurt. De 1ste ajacied zegt''wat een kutstreek''. De 2e ajacied zegt'' HA we gaan al die yoghurt opeten, kijken wie het laatst lacht''. En onmiddelijk beginnen de ajacieden de potten yoghurt naar binnen te proppen tot ze de volgende ochtend een propvolle pens hebben. De volgende dag in de TELEGRAAF: Ongelooflijke inbraak in spermabank!!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 02:14   quote  deeplink  
Meneer Cruijff en Edgartje zitten in een vergaderzaal. Edgaretje wil graag een koekje bij zijn ranja maar elke keer als hij het woord wilt word hij genegeerd. Op een gegeven moment word hij zo boos en roept:" Mag ik nu eens wat zeggen?" waarop Johan Cruijff antwoord: Nee Edgar hou je snavel dicht je zit hier alleen maar omdat je zwart bent!"

Frons de Boer beaamt bij de NOS Edgaretje zijn uitlatingen. "Klopt" . Zegt frons. " Dat is ook de reden dat Vermeer bij ons op doel staat!"
Dus stelt Frons voor, om de gemoederen te bedaren dat Vermeer zal toe treden tot de RvC en is Edgaretje zijn eerste keus voor op doel de volgende wedstrijd.

Zegt Enoh tegen Edgaretje:" Was nou toch maar voor het koekje gegaan, in de kleedkamer is voor jouw een plaatsje naast de WC - pot gereserveerd!"

Ebicilio heeft in de rust bij een 0-6 achterstand tegen Feyenoord enorme honger. Het is Edgaretje zijn eerste wedstrijd in het eerste van ajaks. Ebicilio heeft geen geld bij en Edgaretje belooft hem twee Bounty's maar dan wilt hij wel zijn plaats in de kleedkamer. Ebicilio hapt gelijk toe. Beide ruilen van plaats. Tegen Frons de Boer zegt hij: " Dat heb ik slim aangepakt hè Frons?"
Frons de Boer antwoord:" inderdaad Edgaretje als je op die plaats terecht komt, moet je me na iedere wedstrijd pijpen!"

Sjakie bevestigd!!
"Cruijff is inderdaad een racist" zegt Sjakie en vervolgt: "hij noemde mij ook al swart".

Marjan Olfers RvC
" Het klopt hoor wat Johan tegen Edgaretje heeft gezegd" zegt Marjan van de RvC van ajaks. " Het liefst hadden we een negerin in de raad gehad, maar we konden niet om Edgaretje heen. We moesten toen ook nog maar een wuif aanstellen en toen kwam jij in beeld", vertelde Johan tegen mij nadat hij zijn hand van mijn kont haalde.

Edgar niet eens
" Waar bemoeit Marjan zich mee, dit is tussen Johan en mij, zij moet alleen zuigen niets meer niets minder!", zegt een zeer geërgerd klein zwart mannetje. " Zij heeft niks te melden en heeft zij überhaupt haar mond wel eens open gedaan in een vergadering en dan bedoel ik natuulijk wel om te praten."

Truus van Gaal
De vrouw van Louis is door hem zelf naar voren gedragen als koffievrouw. Tijdens een vergadering serveert ze de koffie uit en morst wat koffie op Cruijff zijn notulen. Ze bied nederig haar excuses aan. Waarop Johan antwoord:" Maakt niets uit muts je werkt hier toch maar alleen omdat je een hoer bent!"

Al met al een vergadering met heel wat verwijten. Danny heeft het er maar al te druk mee om de notulen goed bij te houden zijn stenomachine hapert nogal.
Hij vraagt aan Johan of er nog geld beschikbaar is voor een nieuwe aan te schaffen. Johan reageert toch al zwaar geïrriteerd:"Jij mag hier alleen maar notuleren omdat je BLIND bent!"

Frons brengt tijdens de bespreking de kwaliteit van de grasmat nog maar eens aan de orde. " Het is niet dat ik me erop niet thuis voelt maar de gasvorming van het bemesten ervan gaat een beetje grote vormen aannemen."zegt hij bleekjes uitgeslagen. Johan geeft hem als antwoord:" Das dan toch jouw taak want jij werkt hier alleen maar omdat je een boer bent!

Frons die zich door Johan op zijn plek gezet voelt wil toch de selectie wat vergroten met al die (k)neusjes in de ziekenboeg nu. Johan kan zich hier wel in vinden gezien de laatste resultaten.  Hij zegt tegen Frons: We kunnen natuurlijk ook Aissati bij de eerste selectie toevoegen maar dan alleen maar omdat hij marokaan is!"
(is een mop hè PSVMocro d:-))
jopieamsterdam
 jopieamsterdam - dinsdag 27 maart 2012 - 03:44   quote  deeplink  
Zo zeg, wat een tophumor daar in Lampegat, dat verwacht je niet!
Ik ken ook nog een leuk raadseltje: Het loopt elk jaar met een fluitketel op z'n hoofd en is volgend jaar failliet?
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - dinsdag 27 maart 2012 - 09:25   quote  deeplink  
wat is stil en geen tactische bepalingen doen?
een psv coach
wie is blond en een homo?
toivonen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2012 door ajaxfan lol --
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 03:44 schreef jopieamsterdam het volgende:
Zo zeg, wat een tophumor daar in Lampegat, dat verwacht je niet!
Ik ken ook nog een leuk raadseltje: Het loopt elk jaar met een fluitketel op z'n hoofd en is volgend jaar failliet?
Goeie 1e post.
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 10:28   quote  deeplink  
410
 410 - dinsdag 27 maart 2012 - 11:26   quote  deeplink  
Zielige figuren, zo gericht op ajax!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 11:26 schreef 410 het volgende:
Zielige figuren, zo gericht op ajax!
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Ik lig helemaal in een deuk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2012 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 11:49   quote  deeplink  
Wat krijg je als een 020-er met en olifant kruist???

Ik ook niet maar het heeft wel de grootste neus ooit!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 12:06   quote  deeplink  
Een psv-er vaart met zijn privejacht, er komt een andere boot op hem af en beide boten zinken.
Op die andere boot zat er een 020er.
De PSV-er en de 020er zwemmen samen naar een eiland.
Op dat eiland is er een stam gevestigd.
Het stamhoofd beslist vlug over het lot van beiden en zegt: "in de pan ermee".
De Psv-er en de 020er vragen wat ze moeten doen om te blijven leven.
Het stamhoofd zegt.
"Zoek 100 dezelfde vruchten".
De PSV-er en de 020er gaan allebei het bos in en de PSV-er komt het eerst terug met 100 bessen.
Het stamhoofd zegt: "en steek ze nu een voor een in je gat zonder te lachen".
Het lukt de PSV-er vlot maar bij de 100ste bes begon hij te lachen.
Het stamhoofd: "IN DE PAN ERMEE!".
Omstanders vroegen verbaasd waarom de PSV-er nu bij de 100ste bes begon te lachen!
De Psv-er antwoordde: "Ik zag net die 020er aankomen met 100 kokosnoten".
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 12:08   quote  deeplink  
De politie heeft in een gracht aan de Wallen het stoffelijk overschot gevonden van een man ,gekleed in een ajaksshirt met pluche handboeien om en een voorbind dildo in zijn kont om de sitatie voor zijn familie niet te genant te maken heeft de politie het ajaksshirt maar uit getrokken
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 27 maart 2012 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 11:26 schreef 410 het volgende:
Zielige figuren, zo gericht op ajax!
dat kan kloppen met 020 moppen....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 13:02   quote  deeplink  
Komt er een man bij de dokter, zegt de man tegen de dokter: dokter ik heb een IQ van 200 en voel me daardoor erg onbegrepen door andere mensen.
Dokter: daar heb ik wel wat op, ik heb namelijk een apparaat waarmee ik geleidelijk je IQ kan laten afnemen.
Hoever wil je jouw IQ omlaag hebben? vraagt de dokter.
Waarop de man antwoord: doe maar rond de 140, ben ik toch nog redelijk slim, maar zal ik veel meer begrepen worden.
De dokter sluit het apparaat aan en zegt tegen de man dat hij even rustig moet blijven stil liggen en dat hij met 20 minuten terug is.
Een uur later komt de dokter er achter dat hij zijn patient helemaal vergeten is.
De dokter gaat snel terug naar zijn patient en ziet tot zijn grote schik dat het IQ van de man al gedaald is tot 30.
Het apparaat wordt snel afgekoppeld en de dokter probeert de patient bij zijn positieve te krijgen.
Na een tijdje komt de patient weer bij en begint te zingen:
Ajaks Amsterdom olé olé
Ajaks Amsterdom olé olé
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 27 maart 2012 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 12:08 schreef RenatoBos het volgende:
De politie heeft in een gracht aan de Wallen het stoffelijk overschot gevonden van een man ,gekleed in een ajaksshirt met pluche handboeien om en een voorbind dildo in zijn kont om de sitatie voor zijn familie niet te genant te maken heeft de politie het ajaksshirt maar uit getrokken
hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 13:03   quote  deeplink  
De juf gaat de klas langs en vraagt de leerlingen wat voor beroep hun vader heeft. Alle beroepen komen langs, brandweerman, politieagent en ga zo maar door.
Dan vraagt ze aan Henkie: 'En Henkie, wat voor beroep heeft jouw vader?' 'Mijn vader?' antwoord Henkie. 'Mijn vader die is stripper in zo'n Gay Cafe.' De juf gaat snel verder met de volgende leerling en vraagt aan het eind van de les aan Henkie: 'Werkt jouw vader daar echt?'
Nee, tuurlijk niet.' antwoord Henkie. 'Hij is keeper van ajaks maar daar schaam ik me zo voor.'
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 13:05   quote  deeplink  
Er was eens een juf en die kwam bij een nieuwe school aan in snavelstad.
Ze probeert een goede indruk te maken en dus praat ze over voetbal.
Ze vraagt:"Wie is er hier allemaal ajakssupporter?
Iedereen de handjes in de lucht op 1 na. Jantje had de hand niet opgestoken.
De juf vraagt geirriteerd aan Jantje:Waarom ben jij geen ajakssupporter?
Waarop Jantje antwoord:"Nou mijn moeder en vader zijn Feyenoordsupporters en dan ben ik dat automatisch ook.
"Nou",zegt die juf:"maar als je moeder hoertje is en je vader een nietsnut, wat ben jij dan?
"Ja,dan ben ik inderdaad een Ajaks supporter
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 13:05   quote  deeplink  
Het elftal van Ajaks is ontvoerd en de kidnappers vragen 1 miljoen losgeld en als ze dat niet binnen een week gegeven hebben steken de kidnappers de ajaksieden  in de fik met benzine. De dag erna komt er een collectant bij Jan aan de deur (in Endhoven en die zegt van of hij een bijdrage wil leveren voor ajaks vraagt Jan: hoeveel geeft een gemiddelde Eindhovenaar? zegt die collectant: ONGEVEER 5 LITER BENZINE !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2012 door RenatoBos --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 27 maart 2012 - 13:08   quote  deeplink  
Jij schud ze prachtig uit je mouw Bos....
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 27 maart 2012 - 13:15   quote  deeplink  
Waarom staat in de Arena altijd het dak open?
Dan kunnen de fans echte sterren zien...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 13:08 schreef infamous psv het volgende:
Jij schud ze prachtig uit je mouw Bos....
Dat noemen ze haat D..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 13:28   quote  deeplink  
een 020 familie gaat winkelen, tijdens hun bezoek aan een sportzaak pakt de zoon een PSV  shirt uit het rek en zegt tegen zijn zus: ik heb besloten psvfan te gaan worden en dit mooie shirt voor mijn verjaardag te willen, de grote zus reageert geirriteerd en geeft hem een draai om zijn oren, ben je gek geworden? ga dit maar eens met je moeder bespreken.

dus het kleine jongetje met het T-shirt naar zijn moeder en zegt: ik heb besloten dat ik psvfan ga worden en zou graag dit mooie shirt voor mijn verjaardig willen hebben. de moeder reageert woest en geeft hem 2 tikken om zijn oren. ben je helemaal van je lotje getikt? scheer je weg en vraag je vader maar eens hoe hij er over denkt.

dus de jongen gaat naar zijn vader en zegt, ik heb besloten psvfan te gaan worden en zou graag dit mooie shirt voor mijn verjaardag willen hebben.
de vader word helemaal gek en slaat zijn zoon ter plekke ontoelaatbaar hard in zijn gezicht, geen zoon van mij zal in een dergelijk shirt rondlopen

ongeveer een half uur later zit de hele familie in de auto en is op weg naar huis.
de vader keert zich tot zijn zoon en zegt:
'zoon, ik hoop dat je er iets van geleerd hebt vandaag.
ja vader dat heb ik
nou zoon, en wat is dat dan
de zoon antwoord:
ik ben nog maar een uur psvfan en ik heb nu al een bloedhekel aan die joden!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Een Psv- een Ajaks- en een Feyenoord-supporter lopen na een gewonnen wedstrijd van het Nederlands elftal wat op straat te feesten, als ze opeens een stomdronken naakte vrouw zien liggen. Deze jongens zijn in tegenstelling tot de meeste supporters fatsoenlijk opgevoed en besluiten de vrouw hier niet bloot te laten liggen. De Feyenoordsupporter pakt zijn Feyenoordpetje en legt deze op de linkerborst van de vrouw. De Psv-supporter volgt zijn voorbeeld en plaatst zijn Psv-petje op de rechterborst. Voor de Ajakssupporter blijft alleen het kruis over, goed opgevoed als hij is bedekt hij de poes met zijn keppeltje. Net als de supporters op het punt staan weg te gaan komt er een agent om het hoekje lopen. Hij bekijkt de vrouw eens aandachtig en tilt het Psv-petje op. "Dat is een daad waar je moeder trots op kan zijn" zegt de agent tegen de Psv-supporter. Vervolgens haalt hij het Feyenoordpetje van de linkerborst en zegt tegen de Feyenoordsupporter, "Keurig jongen, je bent een voorbeeld voor anderen". Als laatste pakt hij het keppeltje van de poes van de vrouw, waarop hij verbaast reageert met, "Alsjemenou, dat is de eerste keer dat ik onder een keppeltje geen lul aantref."
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 13:38   quote  deeplink  
D was eens afgereisd naar de arena om de wedstrijd Ajaks - PSV bij te wonen, maar per ongeluk was D in het verkeerde vak terechtgekomen. D zat dus tussen de neusjes en op het moment dat Wijnaldum 1-0 maakt begint D te juichen. Alle neuzen kijken hem woedend aan en roepen: "Jij trekt je schoen uit en haalt voor ons allemaal bier, anders beuken we je helemaal in elkaar!"
D kies eieren voor zijn geld, trekt zijn schoen uit en ga bier halen. Wanneer hij terugkom is zijn schoen vol gescheten. Mertens scoort plotseling 2-0, waarop D weer juichend opveer. De neusjes kijken hem weer boos aan en bevelen me nu zijn andere schoen uit te trekken en weer bier te gaan halen. Als D terugkom is ook zijn andere schoen volgekakt, en met een vies gezicht trok D de schoen weer aan.
Uiteindelijk wordt het 2-2 en besluiten de Neuzen en D tot een wapenstilstand. De neuzen: "Wij zullen niet meer in je schoen kakken volgende keer!" "Oké riep D: dan zal ik niet meer in jullie bier zeiken!"
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 03:44 schreef jopieamsterdam het volgende:
Zo zeg, wat een tophumor daar in Lampegat, dat verwacht je niet!
Ik ken ook nog een leuk raadseltje: Het loopt elk jaar met een fluitketel op z'n hoofd en is volgend jaar failliet?
Flip..?
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 13:41   quote  deeplink  
Bos gaat los...
remco k
 remco k - dinsdag 27 maart 2012 - 14:54   quote  deeplink  
Ik denk dat de grootste en leukste mop is, dat de supporters die deze leuke mopjes op het net gooien allemaal supporters zijn van clubs die onder Ajax staan, zowel dit seizoen als eigenlijk al zolang de clubs bestaan...

keep up the good work..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 14:54 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat de grootste en leukste mop is, dat de supporters die deze leuke mopjes op het net gooien allemaal supporters zijn van clubs die onder Ajax staan, zowel dit seizoen als eigenlijk al zolang de clubs bestaan...

keep up the good work..
Blablablabla....
remco k
 remco k - dinsdag 27 maart 2012 - 14:54   quote  deeplink  
Is het trouwens echt waar dat Feyenoorders en PSvers nu troost zoeken bij elkaar?? Of zie ik dat hier echt verkeerd??
remco k
 remco k - dinsdag 27 maart 2012 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 14:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Blablablabla....
Tering das snel..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 13:41 schreef tomson het volgende:
Bos gaat los...
Nog wat in te halen d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 14:54 schreef remco k het volgende:
Is het trouwens echt waar dat Feyenoorders en PSvers nu troost zoeken bij elkaar?? Of zie ik dat hier echt verkeerd??
Dat zie jij verkeerd..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 14:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Tering das snel..
Ik zat op je te wachten d:-)
remco k
 remco k - dinsdag 27 maart 2012 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 14:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat zie jij verkeerd..
Oke, bedankt voor de opheldering ...:-----
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 14:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke, bedankt voor de opheldering ...:-----
Graag gedaan gassie..
remco k
 remco k - dinsdag 27 maart 2012 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 15:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Graag gedaan gassie..
Hey, gaan jullie het ons nog lastig maken met het kampioenschap of hoe zit dat nu??

Volgend jaar maar weer eens een seizoen ouderwetse strijd tussen Feyenoord en Ajax?? laat die B garnituur clubjes lekker om de derde plek vechten..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 15:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey, gaan jullie het ons nog lastig maken met het kampioenschap of hoe zit dat nu??

Volgend jaar maar weer eens een seizoen ouderwetse strijd tussen Feyenoord en Ajax?? laat die B garnituur clubjes lekker om de derde plek vechten..
Wij gaan jullie het niet lastig maken, denk dat jullie je zelf lastig maken, wij pakken gewoon steeds 3 punten..
Er zijn maar twee clubs in Nederland inderdaad..
remco k
 remco k - dinsdag 27 maart 2012 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 15:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wij gaan jullie het niet lastig maken, denk dat jullie je zelf lastig maken, wij pakken gewoon steeds 3 punten..
Er zijn maar twee clubs in Nederland inderdaad..
Ik ben ook zeer benieuwd of wij het onszelf nog onnodig lastig gaan maken..

Vind trouwens wel dat beide elftallen er weer eens positief opstaan dit seizoen. Feyenoord door de afgelopen jaren die niet bijzonder positief te noemen waren, en Ajax door met name de Boer, die ondanks al het gezeik rondom de club en de blessures het eerste elftal toch aardog laat draaien, weliswaar niet altijd met goed voetbal, maar er wordt gewonnen en dat is al heel wat..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 15:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben ook zeer benieuwd of wij het onszelf nog onnodig lastig gaan maken..

Vind trouwens wel dat beide elftallen er weer eens positief opstaan dit seizoen. Feyenoord door de afgelopen jaren die niet bijzonder positief te noemen waren, en Ajax door met name de Boer, die ondanks al het gezeik rondom de club en de blessures het eerste elftal toch aardog laat draaien, weliswaar niet altijd met goed voetbal, maar er wordt gewonnen en dat is al heel wat..
Eens..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 15:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben ook zeer benieuwd of wij het onszelf nog onnodig lastig gaan maken..

Vind trouwens wel dat beide elftallen er weer eens positief opstaan dit seizoen. Feyenoord door de afgelopen jaren die niet bijzonder positief te noemen waren, en Ajax door met name de Boer, die ondanks al het gezeik rondom de club en de blessures het eerste elftal toch aardog laat draaien, weliswaar niet altijd met goed voetbal, maar er wordt gewonnen en dat is al heel wat..
Ik vind dat Feyenoord nog hoger had moeten staan..
En Ajax doet het goed na de winter..
remco k
 remco k - dinsdag 27 maart 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 15:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik vind dat Feyenoord nog hoger had moeten staan..
En Ajax doet het goed na de winter..
Stap voor stap, jullie hebben nu nog een aantal keren onodig puntverlies geleden bij de kleine clubs, ik denk serieus dat jullie binnen afzienbare tijd kampioen zullen worden. Ik denk dan ook serieus dat PSV lang geen kampioen meer gaat worden..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 27 maart 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 15:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik vind dat Feyenoord nog hoger had moeten staan..
En Ajax doet het goed na de winter..
Beide clubs doen het zonder meer uitstekend en voor beide coaches ook petje af... Want Koeman presteert zonder geld boven verwachting en DeBoer doet het ook zonder meer prima ondanks alle geblesseerden.. En dat moet ook gezegd worden knokken beide ploegen ook voor de punten en dat kan ik van mijn club niet zeggen..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 15:58 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Beide clubs doen het zonder meer uitstekend en voor beide coaches ook petje af... Want Koeman presteert zonder geld boven verwachting en DeBoer doet het ook zonder meer prima ondanks alle geblesseerden.. En dat moet ook gezegd worden knokken beide ploegen ook voor de punten en dat kan ik van mijn club niet zeggen..
Yup..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 15:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Stap voor stap, jullie hebben nu nog een aantal keren onodig puntverlies geleden bij de kleine clubs, ik denk serieus dat jullie binnen afzienbare tijd kampioen zullen worden. Ik denk dan ook serieus dat PSV lang geen kampioen meer gaat worden..
Denk er ookzo over maar ik zie PSV heus wel kampioen worden vroeg of later..
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 16:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Denk er ookzo over maar ik zie PSV heus wel kampioen worden vroeg of later..
Eerder later....:P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 020 moppen









0.0098679