BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het mooiste stadion ..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 maart 2012 - 07:39   quote  deeplink  
Is 75 jaar!

ondertussen-de-kuip.jpg

zelfde foto, andere locatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2012 door Stylzz --
Gyan010
 Gyan010 - dinsdag 27 maart 2012 - 08:47   quote  deeplink  
Virusverspreidert
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 27 maart 2012 - 08:53   quote  deeplink  
Hij doet het niet!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 maart 2012 - 08:57   quote  deeplink  
Op mijn telefoon wel. Zo even fixxen vanaf de laptop.
bode
 bode - dinsdag 27 maart 2012 - 08:58   quote  deeplink  
is de K..p
Sensi
 Sensi - dinsdag 27 maart 2012 - 09:03   quote  deeplink  
Nee bij mij ook niet.. Enneehh, wordt het op naar een volgend jubileum of word t een nieuwe Kuip? En willen we eigenlijk wel een groter stadion of is onze oude vertrouwde Kuip niet weg te denken? Hehe ik zit hier wel in dilemma, een groter stadion is natuurlijk kicken maar die kan niet op tegen de emotionele waarde van de huidige Kuip in mijn geval. Natuurlijk zullen we nieuwe momenten beleven maar dingen zoals mijn eerste wedstrijd in de Kuip is onbetaalbaar.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 27 maart 2012 - 09:19   quote  deeplink  
done.
Sensi
 Sensi - dinsdag 27 maart 2012 - 09:31   quote  deeplink  
Mooie foto, die gaan we gelijk ff opslaan =)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 maart 2012 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 07:39 schreef Stylzz het volgende:
Is 75 jaar!

[ afbeelding ]

zelfde foto, andere locatie.
Mooi man,volgens me collega was de eerste wedstrijd 7-2 ?
Ik geloof hem,mooie dag!
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 10:27   quote  deeplink  
Gefeliciteerd oude kuip
bode
 bode - dinsdag 27 maart 2012 - 10:43   quote  deeplink  
Gefeliciteerd met het 75 jaar bestaan
ik zal de kuip missen
Suijltje
 Suijltje - dinsdag 27 maart 2012 - 10:47   quote  deeplink  
Golden oldie!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 11:39   quote  deeplink  
Onze kuip, onze thuishaven...gefeliciteerd..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 maart 2012 - 11:50   quote  deeplink  
't Zal ongetwijfeld om het kostenplaatje gaan, maar waarom bouwen ze niet gewoon de huidige Kuip na? Dus hetzelfde met nieuwe materialen en misschien wat groter, evt. met een derde ring erop? Of eronder (en dan natuurlijk het veld ook naar beneden, voor het geval er grapjassen onder ons zijn!?)

Dus ik zeg, ze moeten niet wat nieuws bouwen, maar ze moeten De Kuip bouwen!
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 11:50 schreef Arie.Klooster het volgende:
't Zal ongetwijfeld om het kostenplaatje gaan, maar waarom bouwen ze niet gewoon de huidige Kuip na? Dus hetzelfde met nieuwe materialen en misschien wat groter, evt. met een derde ring erop? Of eronder (en dan natuurlijk het veld ook naar beneden, voor het geval er grapjassen onder ons zijn!?)

Dus ik zeg, ze moeten niet wat nieuws bouwen, maar ze moeten De Kuip bouwen!
Er is maar 1 kuip, een 2e zal niet het zelfde zijn...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 12:14   quote  deeplink  
Feyenoord feliciteert Stadion Feijenoord met het 75-jarig bestaan. Vandaag (dinsdag) exact 75 jaar geleden, op 27 maart 1937, werd het stadion dat in de volksmond al snel De Kuip werd genoemd, geopend met een wedstrijd tussen Feijenoord en Beerschot. De Kuip is de afgelopen 75 jaar een begrip geworden in Rotterdam en ver daarbuiten.
Er zijn in het stadion legendarische wedstrijden gespeeld, zoals meerdere zenuwslopende finales van Europacups, onvergetelijke interlands, bekerfinales en de eindstrijd van het EK in 2000. De Kuip is echter vooral bekend vanwege zijn vaste bespeler: Feyenoord.
 
De Rotterdamse voetbalclub beleefde in Stadion Feijenoord, zoals de voetbaltempel eigenlijk heet, haar grootste successen. Daarbij speelde de sfeer meer dan eens een beslissende rol. Als het stadion tot de laatste plek gevuld is kan De Kuip kolken zoals geen ander stadion dat kan. Elke aanwezige, tot en met de spelers op het veld aan toe, wordt op dat moment overvallen door de indrukwekkende massaliteit. Opeens lijken er dan veel meer dan 51.177 plaatsen te zijn.
 
Niet voor niets kende de UEFA een 5-sterrenstatus toe aan het stadion. Het betekent dat De Kuip voldoet aan de allerhoogste kwaliteitsnormen die de Europese voetbalbond stelt.
Concreet houdt de status in dat voor belangrijke internationale wedstrijden  Zo heeft het Nederlands elftal al meer dan honderd wedstrijden in De Kuip gespeeld. Inmiddels is het stadion tien keer gastheer geweest voor een finale van de Europacup I, II en III.
 
De Kuip heeft niet alleen een belangrijke plaats in de vaderlandse voetbalgeschiedenis, het stadion is ook vermaard om zijn grootschalige concerten. Door de jaren heen hebben de grootste artiesten uit binnen- en buitenland honderdduizenden bezoekers in extase gebracht. Van Marco Borsato tot The Rolling Stones en van Madonna tot U2.
 
Nog altijd worden bezoekers van De Kuip, wel of geen voetbalfan, steevast overvallen door de emotie en het historisch besef dat inmiddels onlosmakelijk is verbonden aan dit stadion. Dat heeft voor een groot deel te maken met het gevoel dat het stadion oproept en de sfeer die er hangt. Al 75 jaar lang.
 
Feyenoord en De Kuip staan op verschillende manieren stil bij het jubileum van het stadion. Zo staat de komende thuiswedstrijd tegen NAC Breda helemaal in het teken van het 75-jarig bestaan van De Kuip. Tevens is er tot aan het eind van dit jaar een Jubileumtentoonstelling te zien, waar bezoekers alles te weten kunnen komen over de geschiedenis van het stadion. Dinsdagmiddag vindt er een Jubileumreceptie plaats voor genodigden. Verder zijn er vanaf deze week in de Fanshops van Feyenoord verschillende jubileumproducten verkrijgbaar, waaronder unieke glazen, mokken en ansichtkaarten. Tot slot staat Feyenoord Magazine deze maand volledig in het teken van het 75-jarig bestaan van De Kuip.

Bron:FR12.nl.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 12:20   quote  deeplink  
Van Hanegem///Held..

Willem van Hanegem is al enige tijd niet meer werkende in de voetbalwereld, maar toch laat het clubicoon van Feyenoord zich nog regelmatig uit over de Eredivisie-clubs. Ditmaal hekelt hij niet een speler of trainer, maar een stadion: de Amsterdam ArenA is volgens De Kromme maar een 'raar, sfeerloos ding'.

In zijn column in het Algemeen Dagblad besluit Van Hanegem de loftrompet uit te steken over het stadion waar hij als succesvoetballer imponeerde. "De Kuip. Mijn Kuip. Onze Kuip", begint de voormalig international tegenover de krant. "Je voelt pas echt hoeveel je om iemand of iets geeft, als er wat aan de hand is, als die ander een probleem heeft ofzo. Dat merkte ik dus nu ook weer. Vorige week maakte de KNVB bekend dat ze, geloof ik, tot het jaar 2055 of 2065 alle interlands in de ArenA gaan spelen en alleen nog hier in Rotterdam terugkeren voor wedstrijdjes tegen Andorra. Ik ervaar dat als een botte belediging", zegt Van Hanegem.

"Als je al die sponsordingetjes de nadruk wil geven moet je inderdaad niet in de Kuip wezen. Dat is een voetbalstadion, met de nadruk op voetbal. Alles wat een goede voetbalwedstrijd nodig heeft, vind je in de Kuip. Het stadion heeft het publiek eigenlijk niet eens nodig. De Arena heeft publiek nodig om wat te lijken. De sfeer bij Ajax - PSV was afgelopen zondag best goed, maar volledig te danken aan de mensen", meent Van Hanegem tot slot.

Bron:Voetbalinfo.nl
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 12:22   quote  deeplink  
Gister zat Willem bij DWDD in een gesprekje Met zuurpruim Jan Mulder,Heb smakelijk gelachen om de oorwassing die laatstgenoemde daar even ontving...:)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 12:22 schreef tomson het volgende:
Gister zat Willem bij DWDD in een gesprekje Met zuurpruim Jan Mulder,Heb smakelijk gelachen om de oorwassing die laatstgenoemde daar even ontving...:)
Vertel, heb ik gemist..!
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 12:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vertel, heb ik gemist..!
had jan mulder 4 dagen voor zijn trouwerij een koekie op zijn oog gegeven omdat hij bijdehand was in het veld
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 12:30   quote  deeplink  
Ghehe top..
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 12:29 schreef craven het volgende:

[..]

had jan mulder 4 dagen voor zijn trouwerij een koekie op zijn oog gegeven omdat hij bijdehand was in het veld
Enzovoorts,probeer uitzending gemist eens Renato...
1vandaag van gister trouwens ook een mooi item over de kuip.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 27 maart 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 11:51 schreef craven het volgende:

[..]

Er is maar 1 kuip, een 2e zal niet het zelfde zijn...
Nou, dan niet...
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 12:43 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, dan niet...
Snel opgegeven hehehe
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 12:39 schreef tomson het volgende:

[..]

Enzovoorts,probeer uitzending gemist eens Renato...
1vandaag van gister trouwens ook een mooi item over de kuip.
Ik zal straks eens kijken als die kleine naar school is..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 27 maart 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 12:48 schreef craven het volgende:

[..]

Snel opgegeven hehehe
Maar als je gelijk heb,hebbie gelijk ...
craven
 craven - dinsdag 27 maart 2012 - 13:23   quote  deeplink  
Dah wel natuurlijk
Feye12
 Feye12 - dinsdag 27 maart 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 09:03 schreef Sensi het volgende:
Nee bij mij ook niet.. Enneehh, wordt het op naar een volgend jubileum of word t een nieuwe Kuip? En willen we eigenlijk wel een groter stadion of is onze oude vertrouwde Kuip niet weg te denken? Hehe ik zit hier wel in dilemma, een groter stadion is natuurlijk kicken maar die kan niet op tegen de emotionele waarde van de huidige Kuip in mijn geval. Natuurlijk zullen we nieuwe momenten beleven maar dingen zoals mijn eerste wedstrijd in de Kuip is onbetaalbaar.
100% mee eens dubbele gevoelens, is zoveel gebeurd in dat stadion... maar helaas moet hij sowieso weg. Het begint echt een wrak te worden. Wel het mooiste wrak wat Nederland kent en ooit gekent heeft!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 13:56 schreef Feye12 het volgende:

[..]

100% mee eens dubbele gevoelens, is zoveel gebeurd in dat stadion... maar helaas moet hij sowieso weg. Het begint echt een wrak te worden. Wel het mooiste wrak wat Nederland kent en ooit gekent heeft!
En met jouw gaathet verderswel goed, gek..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 17:22   quote  deeplink  
Ook clubicoon Willem van Hanegem heeft niet één specifiek moment dat hem herinnert aan De Kuip. 'Het waren allemaal mooie momenten. Als je daar zoveel jaren hebt gelopen,' zegt De Kromme. 'Soms kan ik weleens boos worden dat die gasten die nu in het stadion spelen soms niet beseffen in wat voor een mooi iets zij lopen en met wat voor mooi iets zij bezig zijn: voetbalsport. Dan denk ik: kom op, dat is toch het mooiste dat er is.'
'Ik heb vorig jaar toen het minder ging zoveel mensen gesproken die verdrietig waren over het spel. Maar zij staan of s ochtends op, of ze staan op zaterdagmiddag te trappelen of weer op een woensdag. Het maakt niet uit: je wordt altijd naar het stadion gezogen. En ook al gaat het niet goed: je gaat naar het stadion. Dat stadion heeft een bepaalde aantrekkingskracht. Dat is een hele grote kwaliteit en dat moeten de mensen niet vergeten,' aldus Van Hanegem.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 27 maart 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Gefeliciteerd!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 20:47   quote  deeplink  
En wat een herrineringen leggen daar..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 maart 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 20:47 schreef RenatoBos het volgende:
En wat een herrineringen leggen daar..
en niet te vergeten wat een leed ,maar dat hoort erbij toch ?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 20:49 schreef piet de paler het volgende:

[..]

en niet te vergeten wat een leed ,maar dat hoort erbij toch ?
Kan ik me niet meer herrineren d:-))
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 maart 2012 - 20:53   quote  deeplink  
wordt er nog wat georganiseerd als we tegen die naccers spelen ???????
wel laat ik hoop niet dat ik dan al dronken ben ?????of is het het waard om ietsie pietsie minder te drinken voor het spectakelstuk kuip 75 jaar ?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:
wordt er nog wat georganiseerd als we tegen die naccers spelen ???????
wel laat ik hoop niet dat ik dan al dronken ben ?????of is het het waard om ietsie pietsie minder te drinken voor het spectakelstuk kuip 75 jaar ?
Er schijnt van alles op en rond het stadion te doen is, kom je ook?
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 20:56   quote  deeplink  
Vuurwerk!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 20:56 schreef tomson het volgende:
Vuurwerk!
Laat maar lekker thuis voordat iemand weer een stadionverbod gaat krijgen..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 27 maart 2012 - 20:58   quote  deeplink  
ik ga wel pakistaans eten dus vuurwerk zat.Ik denk dat ik wel effe een kijkje ga nemen,
Mits ik op tijd mij los kan knokken van mijn pernodje
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 21:00   quote  deeplink  
Varkenoord..?
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 20:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Laat maar lekker thuis voordat iemand weer een stadionverbod gaat krijgen..
Voor zaterdag legaal:)
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 20:58 schreef piet de paler het volgende:
ik ga wel pakistaans eten dus vuurwerk zat.Ik denk dat ik wel effe een kijkje ga nemen,
Mits ik op tijd mij los kan knokken van mijn pernodje
Gewoon lekker platvinkie mee piet!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 21:00 schreef tomson het volgende:

[..]

Voor zaterdag legaal:)
OMG..!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 16:14   quote  deeplink  
De Kuip

San-Siro een krot
Bernabeau een keet
bouwvallen overal ter wereld
ruïnes bij de vleet
schepping van staal
door ijzeren mannen gebouwd
hier wordt met elkaar gezongen
en met elkaar gerouwd
geplaveid met sterren
spelers breken door
en dan dat legioen
altijd middenvoor
De Kuip leeft, spreekt
zet bovenal de toon
De Kuip behoeft geen dak
maar draagt een kroon.

Bron:Lunaticnews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 november 2012 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 26 november 2012 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 16:14 schreef RenatoBos het volgende:
De Kuip

San-Siro een krot
Bernabeau een keet
bouwvallen overal ter wereld
ruïnes bij de vleet
schepping van staal
door ijzeren mannen gebouwd
hier wordt met elkaar gezongen
en met elkaar gerouwd
geplaveid met sterren
spelers breken door
en dan dat legioen
altijd middenvoor
De Kuip leeft, spreekt
zet bovenal de toon
De Kuip behoeft geen dak
maar draagt een kroon.

Bron:Lunaticnews
zeg het voort!

mooi
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 januari 2013 - 13:30   quote  deeplink  
Bouw 'flexibel' uitvak begonnen

600x400-195631.jpg

Feyenoord is gestart met de verbouwing van het bezoekersvak in De Kuip. De club heeft daardoor, als alles volgens planning verloopt, vanaf de eerste thuiswedstrijd van de tweede seizoenshelft tegen FC Twente op 27 januari de beschikking over een flexibel uitvak. Dankzij de verbouwing kunnen de supporters van de bezoekende club te allen tijde allemaal geplaatst worden op de tweede ring van het stadion. Dit heeft als voordeel dat Feyenoord minder plaatsen als buffer hoeft aan te houden dan tot aan de winterstop het geval was. Ook kunnen alle vakken op de eerste ring en de parterretribunes na de verbouwing aan de eigen supporters verkocht worden. De verbouwing heeft consequenties voor een beperkt aantal Feyenoord-supporters op vak EE. Zij ontvangen vandaag per e-mail meer informatie over de nieuwe situatie.

Feyenoord en ook vele Feyenoord-supporters koesteren al lange tijd de wens om bij alle thuiswedstrijden van Feyenoord de supporters van de tegenpartij op de tweede ring te plaatsen. Bij de meeste wedstrijden is dit al het geval en nemen de supporters van de tegenstander plaats op vak GG. Ieder seizoen komt het daarnaast een paar keer voor dat de tegenpartij zoveel supporters meeneemt, dat vak GG niet voldoende capaciteit biedt. Een deel van de uitsupporters neemt dan plaats op de eerste ring (vak G) en zelfs op de parterre (Y2). Feyenoord dient in deze gevallen ruime buffers aan te houden en dit gaat ten koste van de capaciteit voor Feyenoord en haar supporters.
Conform de regels van de KNVB dient Feyenoord een club die daar om vraagt minimaal 1.200 plaatsen beschikbaar te stellen. Om dit aantal op de tweede ring te kunnen plaatsen is het dus noodzakelijk om de capaciteit op die plaats uit te breiden. Onderzoek heeft uitgewezen dat dit het beste kan door van vak FF een flexibel uitvak te maken. Vak FF zal om die reden dusdanig verbouwd worden dat, indien het aantal uitsupporters daarom vraagt, het vak bijgetrokken kan worden bij het bezoekersvak. Komt de tegenstander met minder supporters, dan kan vak FF aan Feyenoord-supporters verkocht worden.

Feyenoord is van mening dat bij een voetbalwedstrijd zowel supporters van de thuis- als uitploeg aanwezig behoren te zijn. Mits dit natuurlijk op een verantwoorde manier kan. Wij vinden ook dat Feyenoord dit aan haar stand verplicht is; als enige club in Nederland benutten wij dankzij onze fanatieke aanhang bij onze uitwedstrijden de bezoekerscapaciteit altijd maximaal. Wij willen dat onze supporters op een gastvrije manier worden ontvangen, omgekeerd hebben we die verplichting dus ook naar collega clubs en hun supporters.

Op voorhand biedt Feyenoord de supporters die geraakt worden met de verbouwing haar welgemeende excuses aan voor het ongemak. Via de e-mail die vandaag wordt verstuurd hoopt de club de supporters op vak EE op voorhand duidelijk te informeren. Mochten er naar aanleiding van de brief nog vragen zijn, dan zijn we uiteraard graag bereid deze te beantwoorden. Neem gerust contact op met Feyenoord Service & Tickets. Dat kan per e-mail via het reactieformulier op www.feyenoord.nl/service en telefonisch via 0900-1908 (€ 0,15 p/m).
bron:Feyenoord.nl
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 18:26   quote  deeplink  
Nieuw uitvak klaar voor FC Twente-supporters

Feyenoord en ook vele Feyenoord-supporters koesteren al lange tijd de wens om bij alle thuiswedstrijden van Feyenoord de supporters van de tegenpartij op de tweede ring te plaatsen. Bij de meeste wedstrijden is dit al het geval en nemen de supporters van de tegenstander plaats op vak GG. Ieder seizoen komt het daarnaast een paar keer voor dat de tegenpartij zoveel supporters meeneemt, dat vak GG niet voldoende capaciteit biedt. Een deel van de uitsupporters neemt dan plaats op de eerste ring (vak G) en zelfs op de parterre (Y2). Feyenoord dient in deze gevallen ruime buffers aan te houden en dit gaat ten koste van de capaciteit voor Feyenoord en haar supporters.

P1010140.JPG
Conform de regels van de KNVB dient Feyenoord een club die daar om vraagt minimaal 1.200 plaatsen beschikbaar te stellen. Om dit aantal op de tweede ring te kunnen plaatsen is het dus noodzakelijk om de capaciteit op die plaats uit te breiden. Onderzoek heeft uitgewezen om van vak FF een flexibel uitvak te maken. Vak FF is dus om deze rede aangepast en verbouwd , indien het aantal uitsupporters daarom vraagt kan het vak bijgetrokken worden bij het bezoekersvak. Komt de tegenstander met minder supporters, dan kan vak FF aan Feyenoord-supporters verkocht worden.
P1010128.JPG
Feyenoord is van mening dat bij een voetbalwedstrijd zowel supporters van de thuis- als uitploeg aanwezig behoren te zijn. Mits dit natuurlijk op een verantwoorde manier kan. Wij vinden ook dat Feyenoord dit aan haar stand verplicht is; als enige club in Nederland benutten wij dankzij onze fanatieke aanhang bij onze uitwedstrijden de bezoekerscapaciteit altijd maximaal. Wij willen dat onze supporters op een gastvrije manier worden ontvangen, omgekeerd hebben we die verplichting dus ook naar collega clubs en hun supporters.
P1010139.JPG
En zeg nou eerlijk als je als bezoeker hier mag zitten/staan heb je toch een uniek uitzicht op het veld en het geweldige stadion Feyenoord
P1010129.JPG
Het hek werk aan de 2e ring is slecht 200 cm hoog dus en niet voorzien van allerlei punten en ijzerwerk. ziet er stuk vriendelijker uit
Bron:FR12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 januari 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 19:04   quote  deeplink  
Feyenoord willigt 'coating-verzoek' FSV in

600x400-fr12.jpg

Feyenoord zal op korte termijn de zwarte coating verwijderen van de diverse wanden die de sectoren van elkaar scheidt. Dit gebeurt op verzoek van de supportersvereniging van de Rotterdamse club, die het bizar vond dat er tussen de verschillende thuisvakken in de Kuip sprake was van een gezichtsbelemmering. Het uitvak kan overigens wel vrij uitkijken op haar buren, wat de eerder ingevoerde maatregel van Feyenoord nog belachelijker maakt.
Bron:FR12
van geil
 van geil - zaterdag 26 januari 2013 - 19:39   quote  deeplink  
kippenvel.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 januari 2013 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 - 19:39 schreef van geil het volgende:
kippenvel.
Zit je nu al in het stadion..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het mooiste stadion ..









0.0098478