BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Van Bommel

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 27 maart 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Volgens zijn zaakwaarnemer Raiola kan er tussen PSV en Milan een snel akkoord komen over een terugkeer van de middenvelder.
PSV denkt daarbij aan een contract voor 2 seizoenen terwijl Van Bommel het per seizoen wil aankijken.
Voor het geld doet hij het niet want in het buitenland kan hij het veelvuldige verdienen.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 27 maart 2012 - 16:15   quote  deeplink  
Even afwachten of clubliefde boven de portemonnee verkozen wordt...
remco k
 remco k - dinsdag 27 maart 2012 - 19:26   quote  deeplink  
Als van Bommel terugkomt gaan jullie weer echt meedoen om de titel, zal dan de enige echte leider op het veld zijn..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 27 maart 2012 - 19:54   quote  deeplink  
Strootman is volgend seizoen ook weer een stuk meer ervaren. Sommige vergeten dat hij begin vorig seizoen nog bij Sparta in de jupiler league speelde. Hij is pas 22 geworden en zal nog wel stappen maken. Samen met Van Bommel op het middenveld, Marcelo en Zanka in het centrum en Tyton op goal. Kan een aardig blok worden.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 27 maart 2012 - 23:09   quote  deeplink  
ploeg heeft tijd nodig die er eigenlijk niet is maar met met Van Bommel heb je zeker een leider op het veld..
wat dat betreft valt n speler als Bouma me tegen.
sim
 sim - dinsdag 27 maart 2012 - 23:20   quote  deeplink  
this rustig in eindhoven?
Iedereen nog bijkomen .

groeten sim
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 27 maart 2012 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 23:09 schreef infamous psv het volgende:
ploeg heeft tijd nodig die er eigenlijk niet is maar met met Van Bommel heb je zeker een leider op het veld..
wat dat betreft valt n speler als Bouma me tegen.
Breek me de bek niet open over Bouma, wat heb ik me aan hem geërgerd in de media. Het begon al uit na NAC. PSV stond toen 2 punten achter AZ en er waren nog 9 duels te spelen. Wat riep hij? De titel vergeten en richten op plek 2. Als ik de TD was had ik per direct zijn contract ontbonden. Na Ajax riep hij hetzelfde. Dat is toch geen motivator of inspirator in de selectie. Iemand die rust uitstraalt en ervoor zorgt dat de onervaren spelers er in gaan geloven.

PSV heeft 4 thuiswedstrijden (waaronder die tegen AZ) en 3 uitduels tegen RKC, Excelsior en Roda. PSV is thuis de best presterende ploeg van de eredivisie. Uit is het een drama. Als je thuis kan presteren en het uit laat liggen, dan is dat puur een mentale kwestie. Als ze niet zo een poepinstelling hadden, dan haal je 19 of 21 punten uit de laatste 7 wedstrijden.

Kijk je naar de concurrenten, dan zie je dat Ajax nog uit naar Twente, Heerenveen en Vitesse moet. Ik geloof niet dat ze die allemaal gaan winnen, mochten ze erin slagen dan verdienen ze de titel. AZ moet nog naar PSV, Feyenoord, Vitesse, NEC en krijgen Twente nog op bezoek. Twente moet nog naar AZ en krijgen Ajax en Heerenveen op bezoek.

De ploegen boven ons gaan sowieso in de onderlinge duels 2 of 3 punten laten liggen. PSV heeft het zeker niet meer in de hand, maar als je naar het schema kijkt is er nog van alles mogelijk. Alleen moeten ze er wel in gaan geloven, anders heeft het geen zin.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 28 maart 2012 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 23:57 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open over Bouma, wat heb ik me aan hem geërgerd in de media. Het begon al uit na NAC. PSV stond toen 2 punten achter AZ en er waren nog 9 duels te spelen. Wat riep hij? De titel vergeten en richten op plek 2. Als ik de TD was had ik per direct zijn contract ontbonden. Na Ajax riep hij hetzelfde. Dat is toch geen motivator of inspirator in de selectie. Iemand die rust uitstraalt en ervoor zorgt dat de onervaren spelers er in gaan geloven.

PSV heeft 4 thuiswedstrijden (waaronder die tegen AZ) en 3 uitduels tegen RKC, Excelsior en Roda. PSV is thuis de best presterende ploeg van de eredivisie. Uit is het een drama. Als je thuis kan presteren en het uit laat liggen, dan is dat puur een mentale kwestie. Als ze niet zo een poepinstelling hadden, dan haal je 19 of 21 punten uit de laatste 7 wedstrijden.

Kijk je naar de concurrenten, dan zie je dat Ajax nog uit naar Twente, Heerenveen en Vitesse moet. Ik geloof niet dat ze die allemaal gaan winnen, mochten ze erin slagen dan verdienen ze de titel. AZ moet nog naar PSV, Feyenoord, Vitesse, NEC en krijgen Twente nog op bezoek. Twente moet nog naar AZ en krijgen Ajax en Heerenveen op bezoek.

De ploegen boven ons gaan sowieso in de onderlinge duels 2 of 3 punten laten liggen. PSV heeft het zeker niet meer in de hand, maar als je naar het schema kijkt is er nog van alles mogelijk. Alleen moeten ze er wel in gaan geloven, anders heeft het geen zin.
Ben ik met je eens, er worden door alle ploegen nog punten verspeeld. Als je nr kwaliteit kijkt loopt er genoeg bij PSV maar de mentaliteit is ver te zoeken..
mauricio7999
 mauricio7999 - woensdag 28 maart 2012 - 01:29   quote  deeplink  
Bouma mag idd per direct uit zijn functie ontheven worden. Als je je enige taak als "ervaren" speler niet eens meer kunt uitvoeren dan ben je geen knip waard voor PSV! Bouma heeft geen rust doet niets met zijn ervaring sterker nog gebruikt zijn senioriteit om andere te demotiveren... Die man is niet goed! Van Bommel is een ervaren speler die kent alle kneepjes van het vak, heeft nooit opgegeven! En geef Derijck nu eens een kans, die heeft rust, goed inzicht en ja kan zoals ieder mens wel eens een fout maken, wie niet? Van Bommel ook wel eens!
slimpie
 slimpie - woensdag 28 maart 2012 - 04:28   quote  deeplink  
hoop dat ik van bepaalde zaken niet op de hoogte ben, anders snap ik niet dat Bommel niet allang vastligt bij PSV. ongelooflijk wat een getreuzel, dit is precies wat we missen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Van Bommel









0.0084810