BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Word dit onze nieuwe versterking bij vrijkomen van geld?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
klopt
 klopt - donderdag 29 maart 2012 - 17:58   quote  deeplink  
Gepubliceerd
Vandaag om 15:32

Auteur
Jurre de Ruiter

Kanalen

Competities
Bundesliga (Dui)
Serie A (Ita)

Clubs
Juventus
Schalke 04
VfL Wolfsburg

Spelers
Eljero Elia

Bedrijven

Randpersonen

'Juventus gunt Elia terugkeer naar Duitsland'
Turkse clubs azen op de diensten van Eljero Elia, maar ondertussen probeert Juventus de overbodige aanvaller te slijten in Duitsland. 'De Oude Dame' zou Elia hebben aangeboden aan Schalke 04 en VfL Wolfsburg.

Italiaanse media maakten dinsdag melding van de belangstelling van Galatasaray en Fenerbahçe. Nu schrijven de Zuid-Europeanen dat Juventus contact heeft gezocht met Schalke en het koopzieke Wolfsburg.

Juventus nam de 25-jarige Elia afgelopen zomer voor negen miljoen euro over van Hamburger SV. In Turijn wist de flankspeler echter nimmer te imponeren. Elia heeft niet meer dan 69 speelminuten in de Serie A achter zijn naam staan en moet voornamelijk de tribunestoeltjes warm houden.

De kans lijkt reël dat PSV het team de komende zomer niet bij elkaar zal houden. Bij het vertrek van een van onze sterspelers zal er dus versterking moeten worden gehaald.
Elia is een fantastische flankspeler en er word over een bedrag gepraat dat ook voor een club als psv ook te betalen is.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 29 maart 2012 - 18:03   quote  deeplink  
Ten eerste kan PSV zijn salaris nooit betalen. Ten tweede kun je niet op hem bouwen, aangezien hij altijd met een schuin oog naar het buitenland zal kijken. Daarnaast sukkelt hij al tijden met blessures. Geef mij maar spelers als Narsingh die bij een Nederlandse topclub zichzelf willen bewijzen om vervolgens een stap naar het buitenland te maken.
klopt
 klopt - donderdag 29 maart 2012 - 19:33   quote  deeplink  
Is misschien wel zo maar Narsingh is bij lange na niet zo gevaarlijk als elia. Salaris zou idd een struikelpunt kunnen zijn ja..
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 29 maart 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 19:33 schreef klopt het volgende:
Is misschien wel zo maar Narsingh is bij lange na niet zo gevaarlijk als elia. Salaris zou idd een struikelpunt kunnen zijn ja..
Ik denk dat Narsingh met zijn voorzet beter bij Matavz past dan Elia die vooral voor eigen acties gaat.
klopt
 klopt - donderdag 29 maart 2012 - 19:44   quote  deeplink  
Klopt idd. las net trouwens ook een artikel dat het contract van lodeiro waarschijnlijk niet verlengd word bij ajax... zo wel geniaal zijn als je die voor nop kunt overnemen toch of niet?
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 29 maart 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 19:44 schreef klopt het volgende:
Klopt idd. las net trouwens ook een artikel dat het contract van lodeiro waarschijnlijk niet verlengd word bij ajax... zo wel geniaal zijn als je die voor nop kunt overnemen toch of niet?
Ik herinner me een wedstrijd van hem voordat Ajax hem had gehaald. Was voor Uruguay tegen ik meen Costa Rica ofzo. Hij bleef maar gaan. Was de opvallendste speler aan hun kant en toen nog erg jong. Viel mij positief op. Volgens mij was Brands ook in hem geïnteresseerd toen hij bij AZ TD was. Bij Ajax vind ik hem een speeltuinvoetballer. Hij doet maar wat. Suarez deed dat ook, maar was wel bepalend en beslissend en kon zijn stempel op het elftal drukken. Dat heb ik bij Lodeiro niet gezien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 maart 2012 door PSVMocro --
klopt
 klopt - donderdag 29 maart 2012 - 19:54   quote  deeplink  
Ja daarom, maar net zo als Theo Jansen word ook lodeiro helemaal niet goed gebruikt...
als je dit filmpje bekijkt vind ik wel dat die jongen een lekkere pass heeft.. zou matavz uitstekend kunnen bedienen. Hij is klein bewegelijk en snel en als die gratis word is het helemaal goed toch.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 29 maart 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 19:54 schreef klopt het volgende:
Ja daarom, maar net zo als Theo Jansen word ook lodeiro helemaal niet goed gebruikt...
als je dit filmpje bekijkt vind ik wel dat die jongen een lekkere pass heeft.. zou matavz uitstekend kunnen bedienen. Hij is klein bewegelijk en snel en als die gratis word is het helemaal goed toch.
Ik weet niet of hij verkeerd gebruikt wordt, maar hij geniet in ieder geval niet van onvoorwaardelijke vertrouwen van De Boer. Dat zou er misschien iets mee te maken kunnen hebben.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 29 maart 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 maart 2012 - 19:44 schreef klopt het volgende:
Klopt idd. las net trouwens ook een artikel dat het contract van lodeiro waarschijnlijk niet verlengd word bij ajax... zo wel geniaal zijn als je die voor nop kunt overnemen toch of niet?
Lodeiro nooit... afgedankte jood, dat je aan hem denkt alleen al...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5963
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Word dit onze nieuwe versterking bij vrijkomen van geld?









0.0067019