BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Helemaal eens met deze stelling! Gomes naar PSV!

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
klopt
 klopt - zondag 01 april 2012 - 12:47   quote  deeplink  
Zul je net zien: je bent 3 (bijna 4) jaar op rij geen kampioen geworden met de zwakste keeper aller tijden in je doel, en je hebt net een prima keeper in huis gehaald (Tyton). Daarnaast doet je talent het ook nog eens uitstekend bij RKC. Sterker nog: hij heeft minder tegendoelpunten bij een degradatiekandidaat dan Isaksson bij een topclub!

En dan biedt een fenomeen zich aan om volgend jaar je selectie te komen versterken: Gomes. Hij wil wel, het liefste morgen nog, alleen Tottenham zal nog wel een flink bedrag vragen. Maar dan vergeet hij dus dat we al twee prima keepers hebben voor volgend seizoen. Brands zal dan ook niet zomaar toehappen, al zou hij hem voor een schijntje kunnen krijgen.

Tóch vind ik dat je zon kans niet mag laten liggen; als je Zoet nog een jaartje verhuurt en je laat Tyton (die geen groot salaris heeft) en Gomes (die een miljoen zal verdienen, maar dat in de vier jaar dat hij bij ons speelde ook makkelijk opbracht) concurreren denk ik dat je op die positie mee kan met de wereldtop. Altijd doen dus! Was hij vier jaar geleden maar gewoon gebleven, dan hadden we nu ongetwijfeld een paar landstitels meer gehad..

Het enigste wat in dit artikel vergeten is dat het een keeper is die je nooit zult vergeten! Daarnaast is het volgens mij een geweldige aanwinst voor het team, die man is altijd vrolijk. Het zou de sfeer ten goede komen en in de toekomst zou hij misschien een functie als keepertrainer kunnen vervullen.

Kan me trouwens ook niet voorstellen dat we het deze man die ons zoveel heeft gebracht het niet gunnen om zijn carriere af te sluiten bij de club waar hij een held is geworden.

Ter herrinnering:

http://www.youtube.com/watch?v=VGrCcAOy2tM
dynamite
 dynamite - zondag 01 april 2012 - 14:08   quote  deeplink  
ja ze hebben alex al laten gaan naar een franse club gewoon zitten slapen verkoop zoet aan die engelsen en strootman brengt ook geld op verkopen en haal gomes maar terug
klopt
 klopt - zondag 01 april 2012 - 16:05   quote  deeplink  
zoet verkopen weet nog zo net niet, die jongen maakt een goed ontwikkeling door, zou erg zonde zijn. het zou mooi zijn als je met die keepers een beetje kunt afwisselen, zoet verhuren en gomes en tyton laten laten spelen om een basisplek. het jaar daarop gewoon spelen met 3 keepers in de selectie, gomes, tyton, zoet, kunnen ze mooi van elkaar leren, ik denk dat met name zoet hier heel veel aan heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 april 2012 door klopt --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 01 april 2012 - 16:22   quote  deeplink  
Ik zit totaal niet te wachten op Gomes. PSV heeft geen problemen meer op het vlak van keepers. Tyton en Zoet zijn de toekomst.
hippy
 hippy - zondag 01 april 2012 - 18:50   quote  deeplink  
en gerets natuurlijk
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 01 april 2012 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 18:50 schreef hippy het volgende:
en gerets natuurlijk
Wat heeft dit met Gomes te maken?
klopt
 klopt - zondag 01 april 2012 - 20:32   quote  deeplink  
Dit snap ik niet, je nu ook 3 keepers onder contract staan waarvan 1 niets toevoegt (isakson). Gomes daarintegen is een aanwinst voor de club om de bovengenoemde redenen.
Toen deze speler vertrok gingen ze voor hem op de knieën om hem te behouden, nu meld het fenomeen zichzelf notabene bij psv en wil hij dolgraag tekenen, wijs je hem af.
Dit kan er bij mij gewoon niet in, is er tegenwoordig helemaal niet meer te spreken van een gunfactor, laat die topkeeper gewoon zijn carriere afmaken bij psv. Het merendeel van de fans schreeuwt erom, bovendien is hij een stabiele factor wanneer de ploeg in een dip komt en een vrolijk man. Bovendien wie weet wat psv in de toekomst nog meer aan hem heeft, talenten, staff functie, etc. Zoiets voorbij laten gaan noem ik, dom!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 01 april 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 april 2012 - 20:32 schreef klopt het volgende:
Dit snap ik niet, je nu ook 3 keepers onder contract staan waarvan 1 niets toevoegt (isakson). Gomes daarintegen is een aanwinst voor de club om de bovengenoemde redenen.
Toen deze speler vertrok gingen ze voor hem op de knieën om hem te behouden, nu meld het fenomeen zichzelf notabene bij psv en wil hij dolgraag tekenen, wijs je hem af.
Dit kan er bij mij gewoon niet in, is er tegenwoordig helemaal niet meer te spreken van een gunfactor, laat die topkeeper gewoon zijn carriere afmaken bij psv. Het merendeel van de fans schreeuwt erom, bovendien is hij een stabiele factor wanneer de ploeg in een dip komt en een vrolijk man. Bovendien wie weet wat psv in de toekomst nog meer aan hem heeft, talenten, staff functie, etc. Zoiets voorbij laten gaan noem ik, dom!
Logisch nadenken. Je hebt Tyton gehaald als eerste keeper, de optie is gelicht en hij heeft een contract tot 2016. Hij heeft de potentie om tot een grote keeper uit te groeien en je moet hem het vertrouwen geven. Daarnaast heb je met Zoet een toptalent dat een goed seizoen in de eredivisie heeft gedraaid. Dan heeft het geen zin om Gomes te halen. Zoet zal niet terugkeren en ook niet verlengen als hij Gomes én Tyton voor zich heeft. Tyton zal zich ook beraden op zijn positie, want ook al wint hij op de trainingen de strijd dan nog zal het publiek in het stadion om Gomes schreeuwen.

Daarnaast moet jij je ook realiseren dat PSV niet Van Bommel én Gomes kan terughalen. PSV is op dit moment een gat van 5 miljoen euro in de begroting aan het dichten en dat gaat o.a. door het vertrek van Isaksson en Engelaar (3-3,5 miljoen euro salaris). PSV zal niet in staat zijn om 2 grootverdieners te halen. Als ik moet kiezen tussen die twee oud-PSV'ers en in acht neem wat dit elftal nodig heeft, dan moet PSV Van Bommel en niet Gomes terughalen. Van Bommel speelt nog op topniveau en PSV kan op het middenveld een leider gebruiken. Strootman is nog jong en onervaren en kan veel van hem leren.

Als laatste moet je ook niet vergeten dat Gomes zeer onbetrouwbaar is gebleken en bewust PSV heeft beschadigd met zijn interview in de VI. Waardoor hij voor iedereen het kampioensfeest had verneukt. Straks heeft hij het weer niet naar zijn zin en dan gaat hij weer de boel verzieken om een breuk te forceren. Als er echt sprake was van clubliefde dan zou hij gisteren ook niet TIJDENS de wedstrijd alle aandacht opeisen terwijl de ploeg alle steun nodig had. Zo een halve ereronde is toch ongehoord. Zelfs Maradona verstoort een wedstrijd niet op die manier. Als je supporters wil bedanken dan doe je dat maar tijdens de rust of na de wedstrijd. Sloeg helemaal nergens op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 april 2012 door PSVMocro --
sim
 sim - maandag 02 april 2012 - 00:45   quote  deeplink  
mooi hoor,
Maar ja we hadden gomes uitgenodigd ,dit was ind niet de bedoeling ,was bedoeld voor het einde.

groeten sim
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 02 april 2012 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 00:45 schreef sim het volgende:
mooi hoor,
Maar ja we hadden gomes uitgenodigd ,dit was ind niet de bedoeling ,was bedoeld voor het einde.

groeten sim
Ok, ik vond het al raar.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 april 2012 - 01:09   quote  deeplink  
Zijn bij jullie de lampjes nog niet uit.d:-)
sim
 sim - maandag 02 april 2012 - 02:36   quote  deeplink  
Nee hoor in de lichtstad brand alles nog?
Er is wel een alcohol controle gaande,maar ja pak ze maar,morgen moeten je eigen kinderen weer naar school op de fiets,
Als je begrijpt wat ik bedoel?

groeten sim
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 april 2012 - 10:45   quote  deeplink  
Helemaal gelijk sim, aanpakken die lui..

Groeten
Renato
tomson
 tomson - maandag 02 april 2012 - 11:11   quote  deeplink  
Hoor net op VI radio dat Gomes wil komen voor het "vriendenprijsje"
van een miezerige 2 miljoen per jaar...Ik zeg: Doen!!!
klopt
 klopt - maandag 02 april 2012 - 15:45   quote  deeplink  
@ psvmocro, ik snap je reactie, maar dat was omdat de verhouding met destijds jan reker niet lekker lag, bovendien als psv het dan helemaal op de jonge kant gooit en als strootman daadwerkelijk weggaat zou ik echt niet voor van bommel gaan, die is binnen de kortste keren ook versleten, neem dan henriksen, die kun je meer vergelijken met strootman dan van bommel, denk zelfs dat je er op achteruit gaat strootman ipv van bommel.
daarnaast hoop ik dat labyad moet blijven blijven en toivonen word verkocht, wijnaldum op zijn geliefde plek @ nr. 10 en depay/lens op de plek van wijnaldum. mocht labyad gaan kun je ritzmaier altijd nog als half gebruiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door klopt --
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 02 april 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 15:45 schreef klopt het volgende:
@ psvmocro, ik snap je reactie, maar dat was omdat de verhouding met destijds jan reker niet lekker lag, bovendien als psv het dan helemaal op de jonge kant gooit en als strootman daadwerkelijk weggaat zou ik echt niet voor van bommel gaan, die is binnen de kortste keren ook versleten, neem dan henriksen, die kun je meer vergelijken met strootman dan van bommel, denk zelfs dat je er op achteruit gaat strootman ipv van bommel.
daarnaast hoop ik dat labyad moet blijven blijven en toivonen word verkocht, wijnaldum op zijn geliefde plek @ nr. 10 en depay/lens op de plek van wijnaldum. mocht labyad gaan kun je ritzmaier altijd nog als half gebruiken.
Reker was een idioot, maar Gomes werd gek gemaakt door zijn zaakwaarnemers. Het was puur om een vertrek te forceren en de schuld bij Reker te leggen, zodat Gomes populair kon blijven bij de fans die hem onvoorwaardelijk hebben gesteund.

Labyad moet gewoon weg. Het is graag of niet. PSV is een prachtige club en als je er als 18-jarig talent een basisplaats hebt, dan moet je daar heel dankbaar voor zijn. Als hij goede begeleiders had, dan zouden ze allang verlengen met misschien een clausule in het contract.

Van Bommel is de missinglink als je naar dit PSV kijkt. Als hij versleten raakt, dan sluit hij aan bij de technische staf. Hebben we naast Cocu en Faber...3 clubiconen die langdurig aan de club verbonden zijn en de club een gezicht geven in de media. Dat juich ik ten alle tijden toe. Strootman moet je niet laten vertrekken. Hij heeft nog een contract tot 2016.
infamous psv
 infamous psv - maandag 02 april 2012 - 22:26   quote  deeplink  
Labyad moet je nog wat poen voor pakken en adios want dat zal toch gevoelig blijven heel die kwestie... En in Tyton en zoet heb je 2 goeie keepers dus dat zal geen noodzaak zijn.
Maar VAN BOMMEL is een type die we missen qua mentaliteit en inzet dus ik zeg doen!!!!
klopt
 klopt - dinsdag 03 april 2012 - 09:31   quote  deeplink  
mmm idd nog niet eens over nagedacht, van bommel kunnen we bij de club ook om die reden gebruiken. ik las net dat het kleine kind labyad het ultieme salaris aangeboden gaat krijgen... vind dat beetje over de top, zeker als je hem vergelijkt met wijnaldum... niet veel heisa meer over maken, heeft brands wel goed bekeken. als het toch al om zoveel salaris gaat en die man geen clubliefde heeft laat het maar opdonderderen.

miss kunnen we deze zomer reis weer voor een schijntje oppikke bij vitess.. die zijn namelijk ook niet indrukwekkend bezig.. denk dan aan een duo deal reis te samen met buttner
klopt
 klopt - dinsdag 03 april 2012 - 09:34   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/223393/Van_Nistelrooy_Ik_vergeet_mijn_toekomst_bijna.html

interessant artikel, Ruudje gaat stoppen met voetballen na dit seizoen zoals bekend was, misschien kunnen we hem vastleggen als spitsentrainer bij psv?
hippy
 hippy - vrijdag 06 april 2012 - 21:16   quote  deeplink  
Ik denk een aanwinst voor psv...alleen is er altijd het risico dat ie flopt...is heel vaak gebeurt met spelers die terug komen op het oude nest....wel lullig voor tyton...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Helemaal eens met deze stelling! Gomes naar PSV!









0.0060360