BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / MMA / K-1 / topic: Alistair Overeem test positief op doping!

Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 april 2012 - 17:13   quote  deeplink  
Alistair Overeem test positief op drugs!

Ik las het bericht vannacht al via mma.headliner.org maar was te pissed om een bericht te plaatsen!

Alistair Overeem is tijdens een random dopingtest door de officiele Amerikaanse doping instantie positief getest op verhoogde testeron waarden.
Hoe is het in godsnaam toch mogelijk dat na eerdere problemen rondom die commissie en het te laat inleveren van urine etc. mogelijk dat hij toch doping heeft gebruikt?
Hij WIST dat hij enorm vaak getest zou worden op vooraf niet bekende data maar toch het risico lopen?

Er was een verhoogde T/E ratio waarde gevonden van meer dan 10:1. Mij zegt het niets maar duidelijk is dat dat veel te hoog is. Meer info hier.

Ik ben een groot fan van Overeem en kan er gewoon niet over uit...
Natuurlijk is er de mogelijkheid om een B-straal te laten testen die bij een negatieve meting de eerste teniet kan doen maar er waren al zoveel geruchten en verdenkingen rondom Alistair en dit doet hem absoluut geen goed!

Ik had zo graag hem tijdens UFC 146 tegen JDS gezien (26 mei) maar zeer grote kans dat dat niet gaat lukken en mogelijk loopt z'n miljoenen contract bij de UFC ook gevaar!

BAH!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 05 april 2012 - 17:17   quote  deeplink  
Gisteren nog op twitter:

"Alles gaat goed hier. Trainen is perfect. Hoe gaat het daar? Gr al"
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 18 april 2012 - 12:22   quote  deeplink  
en toen bleef het stil....
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 18 april 2012 - 14:45   quote  deeplink  
Overeem is inderdaad stil. Z'n manager heeft gezegd dat hij een 'begrijpelijke uitleg' (Reasonable Explanation) heeft dus dat zullen we 24 april wel horen als hij voor het NSAC moet verschijnen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 18 april 2012 - 15:20   quote  deeplink  
oke, had ik nog niet terug gevonden op je pagina, was en ben namelijk wel een overeem fan, vind dit ook zeer jammer.Hoop dat ie niet met een lulverhaal over paardevlees komt :) Aan de andere kant, hij was wel abnormaal groot...
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 18 april 2012 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 15:20 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
oke, had ik nog niet terug gevonden op je pagina, was en ben namelijk wel een overeem fan, vind dit ook zeer jammer.Hoop dat ie niet met een lulverhaal over paardevlees komt :) Aan de andere kant, hij was wel abnormaal groot...
Ik verwacht niet dat hij veel kans zal hebben.
De enige reden wat ik zou kunnen bedenken is dat hij aangeeft het om medische redenen nodig te hebben maar z'n broer heeft al aangegeven dat hij daar nooit iets van gemerkt heeft.

Ze kunnen het ook over een andere boeg gooien dat hij niets fout heeft gedaan aangezien hij nog helemaal geen licentie had (dus die kunnen ze hem ook niet afnemen, alleen weigeren te geven) en daardoor niet in een random test getest had mogen worden maar alleen enige tijd voor het daadwerkelijke gevecht. Pas op dat moment had hij niet positief getest moeten worden. Maarja, zo'n uitleg schaadt natuurlijk wel z'n reputatie voor de fans...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 18 april 2012 - 15:29   quote  deeplink  
dacht dat het was aangegeven dat hij een onverwachtte test had kunnen verwachten, zo uit het intervieuw van Dana White. Als dat zo is wat jij zegt, moet hij gewoon kunnen vechten tegen JDS (is mijn idee) maar we wachten 24 april wel af.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 18 april 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 april 2012 - 15:29 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
dacht dat het was aangegeven dat hij een onverwachtte test had kunnen verwachten, zo uit het intervieuw van Dana White. Als dat zo is wat jij zegt, moet hij gewoon kunnen vechten tegen JDS (is mijn idee) maar we wachten 24 april wel af.
Bij mijn weten was die onverwachte test in aanloop naar het gevecht met Brock Lesnar. (andere staat in Amerika dus dat werkt apart van elkaar)
Dana White is enorm pissed maar heeft nog geen vervanger gezocht voor Overeem tegen JDS maar al wel aangegeven dat hij pas na de uitspraak van de 24e actie zal ondernemen (op zich erg kort) maar dat iemand anders zich erover zal uitspreken omdat hij anders op z'n Dana White manier tekeer zal gaan.
Dana had al aangegeven dat de (in vele ogen) enige echte (beschikbare) mogelijke vervanger, Frank Mir, zowiezo die dag zal aantreden tegen Cain Velasquez dus dat zou erop kunnen duiden dat de UFC als organisatie vertrouwen heeft dat het gevecht gewoon doorgaat en Overeem z'n licentie zal krijgen.
Dus hopelijk weten ze meer dan dat wij doen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 april 2012 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 20 april 2012 - 04:22   quote  deeplink  
Een interview met een spaanstalige dame (geen idee waarom hij spaans kan praten, maargoed):

Vanaf 1:20 over de aankomende zaak. Hij oogt rustig en zelfverzekerd.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 april 2012 door Boudewijn --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: K-1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / MMA / K-1 / topic: Alistair Overeem test positief op doping!









0.0078809