BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Jeroen Zoet

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Samsam
 Samsam - vrijdag 06 april 2012 - 04:22   quote  deeplink  
Samsam
 Samsam - vrijdag 06 april 2012 - 04:22   quote  deeplink  
- Tyton terug naar Roda
- Zoet onder de lat bij PSV
- Isaksson weg laten gaan
- Sinouh tevreden houden op de bank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 april 2012 door Samsam --
hippy
 hippy - vrijdag 06 april 2012 - 21:13   quote  deeplink  
Groot talent...misschien nog te jong voor de top
Samsam
 Samsam - zondag 08 april 2012 - 00:29   quote  deeplink  
Casillas, jawel de keeper die we kennen van Real Madrid, kreeg ook al op zijn 18e de kans bij Real Madrid.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 08 april 2012 - 01:53   quote  deeplink  
Leeftijd zegt helemaal niks. Kwaliteit is bepalend. Contract van Zoet tot 2016 of 2017 verlengen en hem samen met Tyton het tijdens de voorbereiding laten uitvechten. Als hij de strijd verliest, dan moet hij op zijn kansen wachten.
remco k
 remco k - zondag 08 april 2012 - 13:02   quote  deeplink  
Waarom zou Tyton weg moeten dan??
hippy
 hippy - zondag 08 april 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 00:29 schreef Samsam het volgende:
Casillas, jawel de keeper die we kennen van Real Madrid, kreeg ook al op zijn 18e de kans bij Real Madrid.
Als je zoet met casillas gaat vergelijken ben je niet goed wijs
Samsam
 Samsam - zondag 08 april 2012 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 13:02 schreef remco k het volgende:
Waarom zou Tyton weg moeten dan??
Daar is het nu te laat voor, Als je een keeper hebt als Zoet hoef je toch niet je geld te verspillen aan een nieuwe keeper?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 april 2012 door Samsam --
Samsam
 Samsam - zondag 08 april 2012 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 19:49 schreef hippy het volgende:

[..]

Als je zoet met casillas gaat vergelijken ben je niet goed wijs
Ik zeg alleen dat casillias 18 was toen hij bij real en nog steeds voor real keept omdat sommigen zeggen dat Zoet te jong is. Zoet is 21, hij is niet te jong maar een echte vent die goed kan keepen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 april 2012 - 21:58   quote  deeplink  
Tyton is prima keeper en Zoet erbij met Sinouh als 3e keeper hebben we niks te klagen
hippy
 hippy - zondag 08 april 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 21:18 schreef Samsam het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat casillias 18 was toen hij bij real en nog steeds voor real keept omdat sommigen zeggen dat Zoet te jong is. Zoet is 21, hij is niet te jong maar een echte vent die goed kan keepen.
Zoet moet wedstrijden keepen...gewoon nog een jaar uitlenen, aan roda ofzo...in ieder geval een stapje hoger dan nu...
Samsam
 Samsam - zondag 08 april 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 22:27 schreef hippy het volgende:

[..]

Zoet moet wedstrijden keepen...gewoon nog een jaar uitlenen, aan roda ofzo...in ieder geval een stapje hoger dan nu...
Als ze hem uitlenen dan mogen dat absoluut geen AZ-Heerenveen-Ajax-Twente of Feyenoord zijn :)
Samsam
 Samsam - zondag 08 april 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 21:58 schreef infamous psv het volgende:
Tyton is prima keeper en Zoet erbij met Sinouh als 3e keeper hebben we niks te klagen
Sinouh heeft al aangegeven dat hij geen 3e keeper wil zijn
Zoet heeft aangegeven dat ie wilt spelen en geen 2e keeper worden..
Tyton hebben ze pas gekocht en die zal ook niet blij zijn met een 2e plek als wisselspeler. PSV zit met een dillema. Enigste optie is Zoet uitlenen helaas.
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 april 2012 - 22:48   quote  deeplink  
Laat Tyton en Zoet er maar voor knokken.. Sinouh heeft onlangs nog laten weten dat hij bij PSV wilt blijven en zoniet dan vinden we wel een ander.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 09 april 2012 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 22:40 schreef Samsam het volgende:

[..]

Sinouh heeft al aangegeven dat hij geen 3e keeper wil zijn
Zoet heeft aangegeven dat ie wilt spelen en geen 2e keeper worden..
Tyton hebben ze pas gekocht en die zal ook niet blij zijn met een 2e plek als wisselspeler. PSV zit met een dillema. Enigste optie is Zoet uitlenen helaas.
Wat sinouh heeft aangegeven interesseert me geen reet, want hij heeft geen transferwaarde en is geen uitzonderlijke keeper. Als Tyton, die op dit moment wel degelijk verder is dan Zoet, langdurig geblesseerd raakt...wie wil je dan als vervanger? Sinouh of Zoet? Lijkt me geen moeilijke keuze.

Zoet heeft overigens aangegeven te willen vechten voor een plek onder de lat door de strijd aan te gaan met Tyton. Hij heeft nergens gezegd dat hij geen 2de keeper wil zijn. Dus gewoon terughalen en een eerlijke kans geven. Op lange termijn moet hij onze nummer 1 zijn. In de tussentijd hopen dat Tyton uitgroeit tot held en PSV vele miljoenen zal opleveren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 april 2012 door PSVMocro --
infamous psv
 infamous psv - maandag 09 april 2012 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2012 - 00:21 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Wat sinouh heeft aangegeven interesseert me geen reet, want hij heeft geen transferwaarde en is geen uitzonderlijke keeper. Als Tyton, die op dit moment wel degelijk verder is dan Zoet, langdurig geblesseerd raakt...wie wil je dan als vervanger? Sinouh of Zoet? Lijkt me geen moeilijke keuze.

Zoet heeft overigens aangegeven te willen vechten voor een plek onder de lat door de strijd aan te gaan met Tyton. Hij heeft nergens gezegd dat hij geen 2de keeper wil zijn. Dus gewoon terughalen en een eerlijke kans geven. Op lange termijn moet hij onze nummer 1 zijn. In de tussentijd hopen dat Tyton uitgroeit tot held en PSV vele miljoenen zal opleveren.
AMEN
Samsam
 Samsam - maandag 09 april 2012 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2012 - 10:01 schreef infamous psv het volgende:

[..]

AMEN
+1
hippy
 hippy - maandag 09 april 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 22:37 schreef Samsam het volgende:

[..]

Als ze hem uitlenen dan mogen dat absoluut geen AZ-Heerenveen-Ajax-Twente of Feyenoord zijn :)
Nee...nac of roda ofzo
ricky (rkc)
 ricky (rkc) - maandag 09 april 2012 - 21:18   quote  deeplink  
hippy schreef nog een jaartje uitlenen of zo in iedere geval hoger dan nu hippy moet even naar de ranglijst kijken wie er onder rkc staan
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 09 april 2012 - 21:51   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk van PSV. Kom maar terug als je wil en het is ook goed als je nog verhuurd wil worden. Wat is dit voor beleid? Moet je nu met Sinouh als 2de keeper het volgende seizoen in? Lachwekkend dit.

Wel weer positief dat ze inzien dat VOH niks toevoegt en Locadia samen met Betancourt meer kansen gaan krijgen.
Samsam
 Samsam - maandag 09 april 2012 - 21:52   quote  deeplink  
Breaking news!

Jeroen Zoet heeft aangegeven eieren voor zijn geld te kiezen en wil wederom verhuurd worden door PSV, dat meldt Voetbal International. De jonge doelman staat momenteel onder contract bij de Eindhovenaren, maar wordt verhuurd aan RKC Waalwijk, waar hij naar behoren presteert.

Zoet had van PSV zelf de keuze gekregen om zich opnieuw te laten verhuren, of om terug te keren naar Eindhoven en met Przemyslaw Tyton te vechten voor een plek onder de lat. De jonge doelman koos voor de eerste optie.

Zoet acht de kans op speeltijd op het hoogste niveau het grootst bij een nieuwe verhuurperiode. Naar verluidt staat RKC open voor een nieuw seizoen met Zoet als sluitpost, maar de doelman zelf wil eerst graag weten wie Ruud Brood opvolgt als hoofdtrainer van de selectie.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/152060/Zoet_gaat_voor_nieuwe_verhuurperiode_#ixzz1rZh2xUOX
hippy
 hippy - dinsdag 10 april 2012 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 april 2012 - 21:18 schreef ricky (rkc) het volgende:
hippy schreef nog een jaartje uitlenen of zo in iedere geval hoger dan nu hippy moet even naar de ranglijst kijken wie er onder rkc staan
Maar gaan ze dat volgend jaar ook doen...al je realistisch bent zeg je nee...
Daarom is roda of nac een stap hoger...
hippy
 hippy - dinsdag 10 april 2012 - 12:40   quote  deeplink  
En rkc kan nog een flink eind zakken
remco k
 remco k - dinsdag 10 april 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 april 2012 - 21:13 schreef Samsam het volgende:

[..]

Daar is het nu te laat voor, Als je een keeper hebt als Zoet hoef je toch niet je geld te verspillen aan een nieuwe keeper?
Ik denk dat ik het niet helemaal snap, maar je hebt Tyton toch al???
Samsam
 Samsam - dinsdag 10 april 2012 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 18:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het niet helemaal snap, maar je hebt Tyton toch al???
Tyton is eind vorig jaar op huurbasis gehaald en onlangs gekocht?? (waarom iets kopen als dat niet nodig is!)
Waarom Ramos weg laten gaan voor Tyton terwijl we Zoet hebben
dan hadden we nu;

-1 Zoet,
-3 Sinouh
-4 Ramos

Maar nu hebben we;

-1 Tyton
-2 Sinouh
-3 ??????????????

2,5 mil onodig naar de maan en je komt een keeper tekort. Dat geld hadden we beter kunnen investeren in de verdediging. Paniek aankoop
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 10 april 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 21:14 schreef Samsam het volgende:

[..]

Tyton is eind vorig jaar op huurbasis gehaald en onlangs gekocht?? (waarom iets kopen als dat niet nodig is!)
Waarom Ramos weg laten gaan voor Tyton terwijl we Zoet hebben
dan hadden we nu;

-1 Zoet,
-3 Sinouh
-4 Ramos

Maar nu hebben we;

-1 Tyton
-2 Sinouh
-3 ??????????????

2,5 mil onodig naar de maan en je komt een keeper tekort. Dat geld hadden we beter kunnen investeren in de verdediging. Paniek aankoop
Ga je nu echt Ramos met Tyton vergelijken? Ramos kon er helemaal niks van. Tyton is één van de beste keepers in de eredivisie. TOPAANKOOP!
Samsam
 Samsam - dinsdag 10 april 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 21:23 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ga je nu echt Ramos met Tyton vergelijken? Ramos kon er helemaal niks van. Tyton is één van de beste keepers in de eredivisie. TOPAANKOOP!
Beste, Waar lees je dat ik Ramos vergelijk met Tyton? Ik heb gezegt dat PSV Ramos hebben laten gaan omdat ze Tyton zo graag willen hebben omdat. Ramos is dus in dit geval overbodig geworden.
Wat heb je aan een topaankoop als je opgescheept zit met 2 keepers die niet op de bank willen zitten? Zoet wilt graag keepen en Sinouh is een tevreden bankzitter en Ramos als derde was toch goed geweest of niet dan?
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 10 april 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 21:59 schreef Samsam het volgende:

[..]

Beste, Waar lees je dat ik Ramos vergelijk met Tyton? Ik heb gezegt dat PSV Ramos hebben laten gaan omdat ze Tyton zo graag willen hebben omdat. Ramos is dus in dit geval overbodig geworden.
Wat heb je aan een topaankoop als je opgescheept zit met 2 keepers die niet op de bank willen zitten? Zoet wilt graag keepen en Sinouh is een tevreden bankzitter en Ramos als derde was toch goed geweest of niet dan?
Jij stelt dat je net zo goed Ramos had kunnen houden en dat Tyton overbodig is. Daarmee kwam het bij mij over als jij het vergelijkbare keepers vindt. Ramos was te licht bevonden en wilde zelf ook weg. Tyton is op dit moment beter dan Zoet. Zoet is beter dan Sinouh. Dat zou de volgorde moeten zijn. Zoet kun je vervolgens zoveel mogelijk wedstrijden laten keepen, zoals in de beker, Europa als je al door de poule heen bent en nog wedstrijden moeten spelen, tegen kleine tegenstanders in thuiswedstrijden en bij schorsingen of blessures van Tyton.
Samsam
 Samsam - dinsdag 10 april 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Ja sorry dat bedoelde ik niet, er moet idd tussen die 2 en PSV goede afspraken gemaakt moeten worden maar ik denk dat Zoet zoiezo verhuurt gaat worden weer aan RKC. We zullen toch weer een 2e keeper moeten aantrekken.. mischien Babos want zn contract loopt af las ik ergens
remco k
 remco k - woensdag 11 april 2012 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 april 2012 - 21:14 schreef Samsam het volgende:

[..]

Tyton is eind vorig jaar op huurbasis gehaald en onlangs gekocht?? (waarom iets kopen als dat niet nodig is!)
Waarom Ramos weg laten gaan voor Tyton terwijl we Zoet hebben
dan hadden we nu;

-1 Zoet,
-3 Sinouh
-4 Ramos

Maar nu hebben we;

-1 Tyton
-2 Sinouh
-3 ??????????????

2,5 mil onodig naar de maan en je komt een keeper tekort. Dat geld hadden we beter kunnen investeren in de verdediging. Paniek aankoop
Ik dacht dat ie al gekocht was, daarom begreep ik je dus niet...:-)

Maar met alle respect, dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd..:-)
Nee zonder gekheid, Tyton is een van de betere keepers van de ED en wat heeft Zoet nu laten zien?? Stel dat die wel door de mand valt komend seizoen, op wie moeten jullie dan terugvallen???
baco74
 baco74 - woensdag 11 april 2012 - 22:38   quote  deeplink  
Krijg nou Tyton!
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 11 april 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie al gekocht was, daarom begreep ik je dus niet...:-)

Maar met alle respect, dan ben je niet helemaal goed bij je hoofd..:-)
Nee zonder gekheid, Tyton is een van de betere keepers van de ED en wat heeft Zoet nu laten zien?? Stel dat die wel door de mand valt komend seizoen, op wie moeten jullie dan terugvallen???
Hij is ook al gekocht. PSV heeft de optie al een tijd geleden gelicht.
remco k
 remco k - woensdag 11 april 2012 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 22:41 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hij is ook al gekocht. PSV heeft de optie al een tijd geleden gelicht.
Dus is mijn verbazing terecht..
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 12 april 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 23:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus is mijn verbazing terecht..
Yep.
tomson
 tomson - donderdag 12 april 2012 - 20:31   quote  deeplink  
Ook al op stap?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Jeroen Zoet









0.0098900