BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Heel laat plaatsen wedstrijden SportPooler Internationaal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
koosln
 koosln - vrijdag 06 april 2012 - 20:01   quote  deeplink  
Waarom moet een wedstrijd die op dezelfde dag gespeeld word geplaatst worden zodat als je niet de hele dag achter de pc zit hem niet in kunt vullen, ik maak hier bezwaar tegen.
kees kivits
 kees kivits - zaterdag 07 april 2012 - 10:36   quote  deeplink  
De heenwedstrijd was al gespeeld en toen waren er mensen die de goede uitslag in konden vullen en zodoende 6 punten cadeau kregen.heb ik destijds ook gemeld maar werd ook niets mee gedaan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2012 - 13:25   quote  deeplink  
sowiezo vind ik dat bij de buitenlandse wedstrijden de scores pas 4 dagen na de wedstrijden erop staan en het nieuwe schema wordt altijd veel te laat weergegeven vind ik!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 07 april 2012 - 13:48   quote  deeplink  
Het toevoegen van nieuwe wedstrijden duurt altijd vrij lang maar we proberen het snel te doen.
Als je je e-mail in de gaten houdt, dan zul je zodra het ingevuld is daar altijd een reminder van krijgen welke wedstrijden er ingevoerd zijn.

Als je zelf wilt helpen met het versnellen van invoeren van wedstrijden kun je in dit topic elke week je wedstrijden voor de volgende ronde bijdragen.
Als jullie dat vroeg in de week doen kunnen ze ook vroeg in de week toegevoegd worden en worden ook de uitslagen van de vorige ronde meteen ingevuld.
kees kivits
 kees kivits - zaterdag 07 april 2012 - 14:32   quote  deeplink  
De E-mail komt op vrijdagmorgen en dan de wedstrijd op vrijdagavond,is wel erg kort om in te vullen.Maar je kunt de schema,s van alle competities al weken van tevoren inzien en een programma van maken.Dit doe ik zelf ook op Jij bent de kenner en houd zodoende 10 competities bij met wedstrijden en uitslagen verwerken,wat erg goed lukt.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 07 april 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2012 - 14:32 schreef kees kivits het volgende:
De E-mail komt op vrijdagmorgen en dan de wedstrijd op vrijdagavond,is wel erg kort om in te vullen.Maar je kunt de schema,s van alle competities al weken van tevoren inzien en een programma van maken.Dit doe ik zelf ook op Jij bent de kenner en houd zodoende 10 competities bij met wedstrijden en uitslagen verwerken,wat erg goed lukt.
Ik krijg de wedstrijden van anderen door uit dat topic. Wacht het dus altijd af...
kees kivits
 kees kivits - vrijdag 13 april 2012 - 12:49   quote  deeplink  
Wij wachten ook af op de wedstrijden van komend weekend,al vrijdagmiddag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door kees kivits --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 14 april 2012 - 03:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 12:49 schreef kees kivits het volgende:
Wij wachten ook af op de wedstrijden van komend weekend,al vrijdagmiddag.
Snap het, maar je kunt zelf dus ook wedstrijden voorstellen in dit topic (wat je clubvoorkeur ook moge zijn):

http://forum.headliner.nl/topic-23501/
kees kivits
 kees kivits - zaterdag 14 april 2012 - 10:25   quote  deeplink  
Men kan de schema,s al een maand van tevoren inzien en een programma van maken.Men wacht te lang voordat ze erop staan.Daarom ga ik komend seizoen bij Jij bent de kenner dit zelf organiseren ,en zorg ik ervoor dat de wedstrijden er minstens een week van tevoren op staan.Dus als men interesse heeft kun je daar ook aan meedoen.Want het is wel een leuke poule om aan mee te doen.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 14 april 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 10:25 schreef kees kivits het volgende:
Men kan de schema,s al een maand van tevoren inzien en een programma van maken.Men wacht te lang voordat ze erop staan.Daarom ga ik komend seizoen bij Jij bent de kenner dit zelf organiseren ,en zorg ik ervoor dat de wedstrijden er minstens een week van tevoren op staan.Dus als men interesse heeft kun je daar ook aan meedoen.Want het is wel een leuke poule om aan mee te doen.
Als je nou de wedstrijden een week (of 2) vantevoren in dit of het andere topic plaatst komt het ook helemaal goed!
kees kivits
 kees kivits - maandag 16 april 2012 - 10:45   quote  deeplink  
21 april 15,30 W.bremen-B. munchen./18.30 Dortmund -B. monchengladbach 20uur Barcelona-R.Madrid/21uur Bordeaux-Marseille /22uur Sevilla-Levante/22 april 12.30 Manchester.U-Everton/Fiorentina-Inter Milaan / 15uur A.C.Milaan-Bologna /18uurClub.Brugge-Anderlecht / 20.45Juventus-A.S.Roma
kees kivits
 kees kivits - donderdag 19 april 2012 - 20:34   quote  deeplink  
Nu zelf wedstrijden aangegeven op maandag ,maar nog niets bekend.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 20 april 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 april 2012 - 20:34 schreef kees kivits het volgende:
Nu zelf wedstrijden aangegeven op maandag ,maar nog niets bekend.
oh, graag in onderstaand topic zetten, daar wordt het sneller gelezen:

http://forum.headliner.nl/topic-23501/
kees kivits
 kees kivits - vrijdag 20 april 2012 - 22:33   quote  deeplink  
Ga ik morgen even doen,nu ik weet waar ze het beste kunnen komen te staan.Ik had er trouwens de wedstrijd tijden ook maar bijgezet.De Wedstrijden komen grotendeels wel overeen met jullie schema,dat ik ingevuld had.
kees kivits
 kees kivits - zaterdag 21 april 2012 - 13:44   quote  deeplink  
Alvast ingevuld voor 2 weken.
kees kivits
 kees kivits - zondag 20 mei 2012 - 15:54   quote  deeplink  
Als je nou de wedstrijden een week (of 2) vantevoren in dit of het andere topic plaatst komt het ook helemaal goed!
Moet ik nu de wedstrijd uitslagen ook nog ergens neerzetten voor dat jullie ze verwerken?Heb enkele weken dit met de wedstrijden gedaan wat ook werd verwerkt door jullie.Er hebben ongeveer 530 mensen meegedaan ,die toch ook de standen willen zien,en dit duurt al weer meer als een week voordat ze ingevuld gaan worden.
Loetje
 Loetje - zondag 20 mei 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 april 2012 - 22:33 schreef kees kivits het volgende:
Ga ik morgen even doen,nu ik weet waar ze het beste kunnen komen te staan.Ik had er trouwens de wedstrijd tijden ook maar bijgezet.De Wedstrijden komen grotendeels wel overeen met jullie schema,dat ik ingevuld had.
gefeliciteerd met je eerste plaats
kees kivits
 kees kivits - zondag 20 mei 2012 - 17:55   quote  deeplink  
gefeliciteerd met je eerste plaats

Ja dank je ,maar hij is nog niet officieel want speelronde 27 van vorige week is nog niet verwerkt.
kees kivits
 kees kivits - zondag 20 mei 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 17:55 schreef kees kivits het volgende:
gefeliciteerd met je eerste plaats

Ja dank je ,maar hij is nog niet officieel want speelronde 27 van vorige week is nog niet verwerkt.
tomson
 tomson - zondag 20 mei 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 17:56 schreef kees kivits het volgende:

[..]

..
tomson
 tomson - zondag 20 mei 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Geintje Kees....
tomson
 tomson - zondag 20 mei 2012 - 17:58   quote  deeplink  
doublepost.gif
kees kivits
 kees kivits - donderdag 24 mei 2012 - 09:03   quote  deeplink  
Iedereen bedankt,was een leuke poule en daarom ga ik hem volgend jaar zelf ook organiseren bij jij bent de kenner,waar ik dit al jaren doe.Als hij hier ook weer komt doe ik uiteraard weer mee.
kees kivits
 kees kivits - donderdag 19 september 2013 - 21:59   quote  deeplink  
Weer hetzelfde liedje met het heel erg laat plaatsen van deze internationale wedstrijden.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 20 september 2013 - 00:19   quote  deeplink  
Hmm.. vergeten wedstrijden te kiezen.
Ik sla ff een weekje over!
tomson
 tomson - vrijdag 20 september 2013 - 03:50   quote  deeplink  
#misdaadtegendemenselijkheid
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 20 september 2013 - 03:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 03:50 schreef tomson het volgende:
#misdaadtegendemenselijkheid
Ik zal me melden bij het Joegoslaviƫ-tribunaal in Den Haag!
kees kivits
 kees kivits - vrijdag 20 september 2013 - 08:27   quote  deeplink  
Je misleid de mensen Boudewijn want nu staan er ineens 4 weken aan wedstrijden op, of je weet er niks vanaf.
tomson
 tomson - vrijdag 20 september 2013 - 12:52   quote  deeplink  
#jankertvanhetjaar
kees kivits
 kees kivits - vrijdag 20 september 2013 - 13:57   quote  deeplink  
Mag jij zeggen azijnzeikert
tomson
 tomson - vrijdag 20 september 2013 - 14:54   quote  deeplink  
Gelukkig maar. Bedankt.
tomson
 tomson - vrijdag 20 september 2013 - 14:58   quote  deeplink  
Je prijs al gehad van Boudewijn ?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 23 september 2013 - 06:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 september 2013 - 08:27 schreef kees kivits het volgende:
Je misleid de mensen Boudewijn want nu staan er ineens 4 weken aan wedstrijden op, of je weet er niks vanaf.
Wat wil je nou?
Dat ik volgende week weer te laat ben omdat ik vergeten was de wedstrijden op tijd toe te voegen?
kees kivits
 kees kivits - maandag 23 september 2013 - 11:22   quote  deeplink  
Nee het is toch niet zo moeilijk om ze enkele weken vooruit te plannen.Eerst gaf je altijd de schuld dat je deze wedstrijden aangeleverd moest krijgen, en nu was je ze weer vergeten.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 23 september 2013 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 11:22 schreef kees kivits het volgende:
Nee het is toch niet zo moeilijk om ze enkele weken vooruit te plannen.Eerst gaf je altijd de schuld dat je deze wedstrijden aangeleverd moest krijgen, en nu was je ze weer vergeten.
Ja, eerst moest ik het op van die vage websitejes nazoeken welke wedstrijden, wanneer en hoelaat begon. Nu importeer ik ze automatisch en hoef alleen uit een lijst van competities te kiezen.

Maar ze staan er nu toch voor een aantal weken in?
Ik begrijp niet wat je bedoelt met 'misleiden'...
kees kivits
 kees kivits - maandag 30 september 2013 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2013 - 06:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Wat wil je nou?
Even wedstrijden invullen in de Primera div. voordat je ze weer vergeet Boudewijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 september 2013 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 30 september 2013 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2013 - 11:24 schreef kees kivits het volgende:

[..]

Even wedstrijden invullen in de Primera div. voordat je ze weer vergeet Boudewijn.
Done, ook de andere competities wat vooruit gewerkt.
Probleem met de spaanse competitie is dat de tijden pas vrij laat bekend worden.
kees kivits
 kees kivits - maandag 30 september 2013 - 16:19   quote  deeplink  
Ik heb het gezien bedankt. Inderdaad de Spaanse competitie is altijd lastig maar zo kan het toch ook.De tijden kunnen altijd aangepast worden.
kees kivits
 kees kivits - dinsdag 19 november 2013 - 10:42   quote  deeplink  
Er moeten weer wedstrijden in de internationale poule ingevuld worden Boudewijn,voor het komende weekend.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 19 november 2013 - 11:17   quote  deeplink  
Weer een aantal weken erin gezet, thx!
(deze week maar 8 wedstrijden, er wordt niets normaals gespeeld)
kees kivits
 kees kivits - dinsdag 19 november 2013 - 12:27   quote  deeplink  
Dank je.
Dreetjeuh
 Dreetjeuh - dinsdag 19 november 2013 - 20:48   quote  deeplink  
Heb aantal wedstrijden gemist omdat de wedstrijden veel te laat erop staan

Vorige week stond er nog niks van de play off duels nu heb ik die van vrijdag en van vandaag 2 gemist en bedankt
tomson
 tomson - dinsdag 19 november 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 20:48 schreef Dreetjeuh het volgende:
Heb aantal wedstrijden gemist omdat de wedstrijden veel te laat erop staan

Vorige week stond er nog niks van de play off duels nu heb ik die van vrijdag en van vandaag 2 gemist en bedankt
+1
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 20 november 2013 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 november 2013 - 20:48 schreef Dreetjeuh het volgende:
Heb aantal wedstrijden gemist omdat de wedstrijden veel te laat erop staan

Vorige week stond er nog niks van de play off duels nu heb ik die van vrijdag en van vandaag 2 gemist en bedankt
hmm, ik denk dat je gelijk hebt, ik zat een verkeerde datum te bekijken.
zal ze verwijderen!
kees kivits
 kees kivits - woensdag 20 november 2013 - 08:45   quote  deeplink  
Ik dacht dat het moeilijk was om een wedstrijd te verwijderen zoals je eerst altijd aangaf,dat bedoelde ik nou met misleiden van een tijdje geleden in september.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 20 november 2013 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 08:45 schreef kees kivits het volgende:
Ik dacht dat het moeilijk was om een wedstrijd te verwijderen zoals je eerst altijd aangaf,dat bedoelde ik nou met misleiden van een tijdje geleden in september.
Yep, toen was het nog niet mogelijk zonder handmatig in de database dingen te veranderen en punten per speler te veranderen etc, maar naar aanleiding daarvan heb ik die mogelijkheid geimplementeerd in de software zodat het nu met een druk op de knop gedaan kan worden.
tomson
 tomson - woensdag 20 november 2013 - 11:38   quote  deeplink  
Hahaha daar gaan we weer.
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 20 november 2013 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 11:38 schreef tomson het volgende:
Hahaha daar gaan we weer.
Mijn goede daden worden altijd vergeten maar de misopvattingen uit het verre verleden zullen nooit vergeten worden of vervangen worden door de werkelijkheid!

het zij zo... ;)
kees kivits
 kees kivits - donderdag 21 november 2013 - 13:04   quote  deeplink  
Kun je ook een knop inbouwen als je verkeerde wedstrijden invoert,en later weer verwijdert wat op zich natuurlijk een domme fout is?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 21 november 2013 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 13:04 schreef kees kivits het volgende:
Kun je ook een knop inbouwen als je verkeerde wedstrijden invoert,en later weer verwijdert wat op zich natuurlijk een domme fout is?
Ik snap je niet?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Heel laat plaatsen wedstrijden SportPooler Internationaal









0.0092411