BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Raar verhaal.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
rcrd
 rcrd - vrijdag 13 april 2012 - 14:10   quote  deeplink  
Goedemiddag mensen,
Ik zit gister dus even door te spitten wat de wedstrijden van dit weekend zullen zijn. leuke potjes allemaal alleen tot mijn verbazing zag ik iets waar ik niks van snap.
Alle top6 clubs hebben op woensdag gespeeld, 5 van deze clubs spelen op zaterdag. En 1* op zondag, de vermoeidheid neemt toe zoals je aan feyenoord kan zien en ik vind dit dus ook gewoon uitermate belachelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik ben best wel realistische support die niet op elk topic met knjb reageert. Worden jullie hier ook zo pissed off van of ben ik te veel aan het zoeken. Prettig weekend alvast.

*020

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door rcrd --
gladdeharry
 gladdeharry - vrijdag 13 april 2012 - 14:32   quote  deeplink  
Dacht je dat het competitieprogramma gister is gemaakt? Wat een dom gezwam!
Sensi
 Sensi - vrijdag 13 april 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 14:10 schreef rcrd het volgende:

*010
Zo.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 13 april 2012 - 14:39   quote  deeplink  
Ik vind elk jaar weer dat het slot van de competitie op een of ander manier ALTIJD in het voordeel is van die neuzen.
Misschien komt dat voort uit pure haat,zou kunnen
bode
 bode - vrijdag 13 april 2012 - 14:46   quote  deeplink  
wat een Topic rubriek moet ik daarvoor mijn Laptop aan zetten
craven
 craven - vrijdag 13 april 2012 - 14:49   quote  deeplink  
nee hoor, zet maar uit
tomson
 tomson - vrijdag 13 april 2012 - 14:57   quote  deeplink  
Stof tot nadenken pffft
de kromme 73
 de kromme 73 - vrijdag 13 april 2012 - 15:01   quote  deeplink  
vorig jaar haden de neuzen ook een iets makkelijker programma op het laast......weet niet of het toeval is.....maar je krijgt elke tegenstander 2 x,dus sta je boven aan dan ben je kampioen....wij zijn kampioen in de groote wedstrijden...dus weten we waar WIJ het hebben laten liggen......
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 13 april 2012 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 14:10 schreef rcrd het volgende:
Goedemiddag mensen,
Ik zit gister dus even door te spitten wat de wedstrijden van dit weekend zullen zijn. leuke potjes allemaal alleen tot mijn verbazing zag ik iets waar ik niks van snap.
Alle top6 clubs hebben op woensdag gespeeld, 5 van deze clubs spelen op zaterdag. En 1* op zondag, de vermoeidheid neemt toe zoals je aan feyenoord kan zien en ik vind dit dus ook gewoon uitermate belachelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik ben best wel realistische support die niet op elk topic met knjb reageert. Worden jullie hier ook zo pissed off van of ben ik te veel aan het zoeken. Prettig weekend alvast.

*020
hahah zeker een raar verhaal want feyenoord vermoeid?ik weet niet waar je dat vandaan haalt!maar dat klopt niet.

en ja je bent te veel aan het zoeken P: maar ja dit is onschuldig.......

prettig weekend...
rcrd
 rcrd - vrijdag 13 april 2012 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 15:14 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahah zeker een raar verhaal want feyenoord vermoeid?ik weet niet waar je dat vandaan haalt!maar dat klopt niet.

en ja je bent te veel aan het zoeken P: maar ja dit is onschuldig.......

prettig weekend...
Clasie & john Kotsen vs nac, el ahmadi haalt het einde niet, zie instelling vs roda een fris feyenoord had veel eerder druk gezet. Met alle respect met de enige doordeweekse speel ronde speelt feyenoord weer op zaterdag normaal gesproken 9/10 op zondag.

quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 14:32 schreef gladdeharry het volgende:
Dacht je dat het competitieprogramma gister is gemaakt? Wat een dom gezwam!
Ja al is het een jaar geleden gemaakt denk je dat de knvb niet in kan schatten dat psv, ajax, heerenveen, az, niet meegaan doen om de bovenste plaatsen. Wij zijn de verassing van dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door rcrd --
Rene Koster
 Rene Koster - vrijdag 13 april 2012 - 16:29   quote  deeplink  
nee joh allemaal toeval , hun worden echt niet bevoordeeld , hoe kom je erbij.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 13 april 2012 - 16:41   quote  deeplink  
Je kunt het niet bewijzen maar in mijn beleving worden ze toch op een of andere manier altijd bevoordeeld. De pers is daar het grootste voorbeeld van.
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 13 april 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 16:41 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Je kunt het niet bewijzen maar in mijn beleving worden ze toch op een of andere manier altijd bevoordeeld. De pers is daar het grootste voorbeeld van.
dat is een waarheid als een koe!
klopt helemaal!

fuck de bijlmer!

leve feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door TheMenace --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 13 april 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 16:47 schreef TheMenace het volgende:

[..]

dat is een waarheid als een koe!
klopt helemaal!

fuck de bijlmer!

leve feyenoord!
Joden cultuur tot aan het koningshuis aan toe.
kuipje
 kuipje - vrijdag 13 april 2012 - 16:56   quote  deeplink  
Op zoek naar het slotje

door-knobbing-1.jpg

door-knobbing-9.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door kuipje --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 13 april 2012 - 16:57   quote  deeplink  
Ver gezochte stelling.
Vooral als 020 géén kampioen wordt.

Feyenoord had ver bovenaan kunnen staan. Ze hebben zélf onnodige punten laten liggen. Stuk of 12 pak 'm beet.
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 13 april 2012 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 16:57 schreef FR-Henk het volgende:
Ver gezochte stelling.
Vooral als 020 géén kampioen wordt.

Feyenoord had ver bovenaan kunnen staan. Ze hebben zélf onnodige punten laten liggen. Stuk of 12 pak 'm beet.
ook dat.
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 13 april 2012 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 16:54 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Joden cultuur tot aan het koningshuis aan toe.
ook dat.afschaffen dat huis!

Come On Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 13 april 2012 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 16:56 schreef kuipje het volgende:
Op zoek naar het slotje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
haha
craven
 craven - vrijdag 13 april 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 16:56 schreef kuipje het volgende:
Op zoek naar het slotje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
moeten ze hun ogen open doen ;)
jackyvw
 jackyvw - vrijdag 13 april 2012 - 17:27   quote  deeplink  
niet zo zeuren... vanwege de marathon van R'dam zondag spelen we op zaterdag
zo is het, niet anders
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 13 april 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 17:27 schreef jackyvw het volgende:
niet zo zeuren... vanwege de marathon van R'dam zondag spelen we op zaterdag
zo is het, niet anders
Mooi....Slot is gevonden.

kuisheidsgordelyx3.jpg
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 13 april 2012 - 17:41   quote  deeplink  
beetje gezocht, maar waar ik wel van baal is dat 020 gewoon 2 gigantische walkovers krijgt in de cruciale fase. Die mazzelaars.

Eerst dat Heracles dat gewoon niet voetbalt om zich te sparen voor de beker en nu Heerenveen die de wedstrijd na 3 minuten al gewoon weggeeft. Gewoon 6 punten cadeau !
Waarom hebben wij dat niet eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 april 2012 door de kromme2 --
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 14 april 2012 - 02:14   quote  deeplink  
Wat een raar verhaal!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 14 april 2012 - 02:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 14:10 schreef rcrd het volgende:
Goedemiddag mensen,
Ik zit gister dus even door te spitten wat de wedstrijden van dit weekend zullen zijn. leuke potjes allemaal alleen tot mijn verbazing zag ik iets waar ik niks van snap.
Alle top6 clubs hebben op woensdag gespeeld, 5 van deze clubs spelen op zaterdag. En 1* op zondag, de vermoeidheid neemt toe zoals je aan feyenoord kan zien en ik vind dit dus ook gewoon uitermate belachelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik ben best wel realistische support die niet op elk topic met knjb reageert. Worden jullie hier ook zo pissed off van of ben ik te veel aan het zoeken. Prettig weekend alvast.

*020
De marathon is zondag gozer! Daarom spelen wij zaterdag.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 14 april 2012 - 03:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 02:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De marathon is zondag gozer! Daarom spelen wij zaterdag.
Ik begin alvast met rek en strek oefeningen....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 14 april 2012 - 03:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 03:07 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ik begin alvast met rek en strek oefeningen....
Ik begin alvast met lopen!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 14 april 2012 - 03:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 03:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik begin alvast met lopen!
Goed man!

Ik struikel over mijn tong!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 14 april 2012 - 09:38   quote  deeplink  
Ik kijk liever naar de clubs Heerenveen en Heracles Almelo...
Zij hebben niks betekend voor de strijd in de competitie...
Die Belgische keepert van Heerenveen is de grootste droeftoeter van dit seizoen.
Gevolg door de hele selectie van Heracles Almelo..
Lijkt mij mooi als Feyenoord Heerenveen met 11 tegen 11 van de mat spelen..
Verders heeft Feyenoord zelf de nodige punten nipt verloren van laagvliegers.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 14 april 2012 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 14:10 schreef rcrd het volgende:
Goedemiddag mensen,
Ik zit gister dus even door te spitten wat de wedstrijden van dit weekend zullen zijn. leuke potjes allemaal alleen tot mijn verbazing zag ik iets waar ik niks van snap.
Alle top6 clubs hebben op woensdag gespeeld, 5 van deze clubs spelen op zaterdag. En 1* op zondag, de vermoeidheid neemt toe zoals je aan feyenoord kan zien en ik vind dit dus ook gewoon uitermate belachelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik ben best wel realistische support die niet op elk topic met knjb reageert. Worden jullie hier ook zo pissed off van of ben ik te veel aan het zoeken. Prettig weekend alvast.

*020
Wat een stomme opmerking!! Programma ligt al voor de start van de competitie vast. Jij denkt net alsof het gisteren is vast gelegd. We moeten hier niet zeiken over 'vermoeidheid' , dat zit alleen maar tussen de oren. Als Feyenoord bij de eerste 2 had gestaan dan had je er niks over gezegd
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 14 april 2012 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2012 - 15:01 schreef de kromme 73 het volgende:
vorig jaar haden de neuzen ook een iets makkelijker programma op het laast......weet niet of het toeval is.....maar je krijgt elke tegenstander 2 x,dus sta je boven aan dan ben je kampioen....wij zijn kampioen in de groote wedstrijden...dus weten we waar WIJ het hebben laten liggen......
Ja thuis verliezen van:-NEC, Ado Den Haag en gelijkspelen tegen: - RKC, Fc Utrecht en Heerenveen.

En dan uit verliezen van: PSV, AZ, Fc Groningen en VVV en gelijk spelen tegen: - Ajax, Roda Jc, Heracles Almelo en Fc Utrecht.

Dus bij deze wedstrijden hadden en eigenlijk moesten we meer punten pakken. Wij hebben het verloren van de 'kleintjes' helaas ....................
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 14 april 2012 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 09:38 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik kijk liever naar de clubs Heerenveen en Heracles Almelo...
Zij hebben niks betekend voor de strijd in de competitie...
Die Belgische keepert van Heerenveen is de grootste droeftoeter van dit seizoen.
Gevolg door de hele selectie van Heracles Almelo..
Lijkt mij mooi als Feyenoord Heerenveen met 11 tegen 11 van de mat spelen..
Verders heeft Feyenoord zelf de nodige punten nipt verloren van laagvliegers.
Zal wel onder druk van de nieuwe trainer gebeurt zijn dat die keeper 'blunderde'
Marco van Basten is en blijft een amsterdamse muren neuker .........
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 14 april 2012 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 10:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja thuis verliezen van:-NEC, Ado Den Haag en gelijkspelen tegen: - RKC, Fc Utrecht en Heerenveen.

En dan uit verliezen van: PSV, AZ, Fc Groningen en VVV en gelijk spelen tegen: - Ajax, Roda Jc, Heracles Almelo en Fc Utrecht.

Dus bij deze wedstrijden hadden en eigenlijk moesten we meer punten pakken. Wij hebben het verloren van de 'kleintjes' helaas ....................
Als je het mij vraagt heeft Feyenoord 5 punten laten liggen tegen Utrecht en VVV.

En on topic: Wat is er dan eigenlijk in 020 vanavond dat ze er niet kunnen voetballen?
Hebben ze maar twee spelers over omdat er een gay-parade is ofzo?
Rotjeknor 002
 Rotjeknor 002 - zaterdag 14 april 2012 - 13:00   quote  deeplink  
Wat een gezijk altijd over en weer over de neuzen en kakkerlakken. Mijn overbuurman is voor Ajax en ik ben voor Feyenoord en we kijken ook samen naar wedstrijden ook als ze tegen elkaar spelen.
Moet toch kunnen !
En als Feyenoord het laat liggen bij de kleintjes moeten deze fans het niet afreageren op Ajaxsupporters, want ze doen het toch echt zelf. De ene keer heeft Ajax mazzel en de andere keer is het Feyenoord.
Dus gewoon netjes blijven en elkaar respecteren.
Feyenoord mag blij wezen dat ze in het linker rijtje staan en van de schulden af zijn.
Daar moet je over lullen en dat is een groot compliment van dat kluppie uit Rotterdam Zuid.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 14 april 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 13:00 schreef Rotjeknor 002 het volgende:
Wat een gezijk altijd over en weer over de neuzen en kakkerlakken. Mijn overbuurman is voor Ajax en ik ben voor Feyenoord en we kijken ook samen naar wedstrijden ook als ze tegen elkaar spelen.
Moet toch kunnen !
En als Feyenoord het laat liggen bij de kleintjes moeten deze fans het niet afreageren op Ajaxsupporters, want ze doen het toch echt zelf. De ene keer heeft Ajax mazzel en de andere keer is het Feyenoord.
Dus gewoon netjes blijven en elkaar respecteren.
Feyenoord mag blij wezen dat ze in het linker rijtje staan en van de schulden af zijn.
Daar moet je over lullen en dat is een groot compliment van dat kluppie uit Rotterdam Zuid.
In grote lijnen mee eens.
craven
 craven - zaterdag 14 april 2012 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 13:00 schreef Rotjeknor 002 het volgende:
Wat een gezijk altijd over en weer over de neuzen en kakkerlakken. Mijn overbuurman is voor Ajax en ik ben voor Feyenoord en we kijken ook samen naar wedstrijden ook als ze tegen elkaar spelen.
Moet toch kunnen !
En als Feyenoord het laat liggen bij de kleintjes moeten deze fans het niet afreageren op Ajaxsupporters, want ze doen het toch echt zelf. De ene keer heeft Ajax mazzel en de andere keer is het Feyenoord.
Dus gewoon netjes blijven en elkaar respecteren.
Feyenoord mag blij wezen dat ze in het linker rijtje staan en van de schulden af zijn.
Daar moet je over lullen en dat is een groot compliment van dat kluppie uit Rotterdam Zuid.
Nooit neiging om hem een klap voor zijn kanis te geven tijdens een wedstrijd?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 14 april 2012 - 15:05   quote  deeplink  
hahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Raar verhaal.









0.0056741