BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: The Voice of Australia - WAUW!

Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 18 april 2012 - 06:04   quote  deeplink  
Heb net de eerste 2 afleveringen (werden op 1 dag uitgezonden) gekeken en WAUW.... wat een goede show is dat!

De coaches zijn:
Keith Urban , een in Australie heel erg bekende countryzanger
Joel Madden , zanger van de pop/rock/punk-band Good Charlotte
Delta Goodrem , australische 'Do' maar dan NOG 'echter'

en de reden dat ik de afleveringen wilde bekijken:
Seal!

De eerste drie kende ik qua naam/gezicht niet en eigenlijk herkende ik na wat zoeken op youtube alleen een liedje van Delta Goodrem nog vaag (Born to try) maar wat een goede, grappige, harde maar ook emotionele onderlinge interactie tussen die coaches!

Keith Urban heeft de looks waarmee hij, samen met z'n schijnbaar enorme popster status in Australie mensen overhaalt.
Joel Madden is gewoon erg grappig, een beetje zoals bij The Voice USA Adam Levine dat doet. Zelfs bepaalde opmerkingen en stijl van praten komen overeen.
Delta Goodrem is heel gevoelig bij emotionele optredens en/of levensverhalen en dat wordt erg goed in beeld gebracht.
Seal is enorm recht voor z'n raap en is de eerste die (eindelijk) echt z'n mening geeft over iemand ook al komt dat heel hard over. En zijn pitch-praatje is echt O-N-G-E-L-O-O-F-L-I-J-K! Als hij jou in z'n team wil, dat kan niemand dat weerstaan en daar had vooral Delta het op een gegeven moment (tot huilens toe) moeite mee...

Tjah, en verder zitten er bij de kandidaten nu al bij de eerste uitgezonden twee uur al enkele zeer goede kandidaten bij:
Carmen Smith
Karise Eden (ben benieuwd of het tweede optreden ook zo goed zal zijn)
Rachel Leahcar (18 jarige die perfect La "Vie en rose" van Édith Piaf zong maar niet kon zien dat alle vier de stoelen voor haar draaide omdat ze blind is)

Dit wordt ook weer een goed seizoen die ik ga bijhouden!

Uiteraard moet de liefhebber ook seizoen 2 van The Voice USA bekijken met fantastische decors, echt super hoe die optredens aangekleed worden! En natuurlijk Xtina! (die sinds de voorrondes enorm is afgevallen wat ze op niet dubbelzinnige manier eergisteren tijdens een live-show showde!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 april 2012 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 18 april 2012 - 06:13   quote  deeplink  
Oh, ze hebben een apart youtube kanaal met enkele optredens:



Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 04 september 2012 - 03:31   quote  deeplink  
Om even terug te komen op de uitslag van The Voice of Australia: ik zat vrij goed met mijn voorkeuren.

Mijn bovenstaande picks zijn uiteindelijk derde geworden (Rachael Leahcar) en Karise Eden is zelfs de winnares geworden!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voice of Holland Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / The Voice of Holland / topic: The Voice of Australia - WAUW!









0.0056581