BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Worden Wij 2e! of toch Feyenoord?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Samsam
 Samsam - maandag 30 april 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Gisteren op studio voetbal vertelde v Gelder dat als de top 5 deze week gaat winnen dat Heereveen gebaat is bij een nederlaag tegen feyenoord omdat ze dan direct plaatsen voor EL?

Wordt PSV wel 2e dan krijgt Heracles de EL Ticket die eigenlijk Heerenveen zou moeten krijgen.. iets in die richting.. zelf snap ik er geen ballen van maar laat de discussie maar losbarsten!

Zelf denk ik dat Twente, Heerenveen een pak slaag gaat geven en hopelijk een gelijkspel bij Heerenveen thuis tegen Feyenoord waardoor PSV toch nog 2e wordt, ik geloof niet dat Heracles een puntje gaat pakken in de Kuip dus alles gaat beslist worden op de laatste speeldag :)

PSV moet uiteraard gewoon 2x winnen wat ik 95% wel zie gebeuren
tomson
 tomson - maandag 30 april 2012 - 19:19   quote  deeplink  
feyenoordachtergrondenf.jpg

Wie denk je zelf?
hippy
 hippy - maandag 30 april 2012 - 19:31   quote  deeplink  
Ik denk dat heereveen-fey het sleutel duel wordt...
Psv heeft het makkelijker...
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 30 april 2012 - 19:31   quote  deeplink  
Ik zie Heerenveen ook niet in Enschede winnen. Ze zullen daar toch moeten reageren na de nederlaag tegen Ajax. Het scenario dat Heerenveen dus van Feyenoord moet verliezen om Europees voetbal af te dwingen acht ik daarom hoogst onwaarschijnlijk. Misschien dat Heracles kan stunten in de Kuip. Ze kunnen daarmee zichzelf als verliezend bekerfinalist en PSV een grote dienst bewijzen. We gaan het zien.
tomson
 tomson - maandag 30 april 2012 - 19:58   quote  deeplink  
Als je de laatste wedstrijden van Heracles ziet,geloof je toch niet dat die gaan stunten in de kuip?
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 april 2012 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 19:58 schreef tomson het volgende:
Als je de laatste wedstrijden van Heracles ziet,geloof je toch niet dat die gaan stunten in de kuip?
idd zie ik ook niet gebeuren mr mocht Heerenveenveen 4e worden dan zijn ze ook rechtstreeks geplaats en Az moet woensdag uit nr NEC.. Dus bij gunstig resultaat voor de Friezen dan is de laatste party nog zeer belangrijk..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 30 april 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 19:58 schreef tomson het volgende:
Als je de laatste wedstrijden van Heracles ziet,geloof je toch niet dat die gaan stunten in de kuip?
Heracles heeft dit seizoen wel vaker een uitschieter gehad. Ze hebben toch ook AZ in Alkmaar in de beker verslagen en Twente in Enschede verslagen. Dit is ook hun kans om nog direct invloed te hebben op Europees voetbal.
tomson
 tomson - maandag 30 april 2012 - 20:22   quote  deeplink  
Gaat ze bij ons niet lukken..3 tegengoals in 9 wedstrijden.
Moet je toch van goede huize komen.Die vorm zijn ze na AZ compleet kwijt.
Samsam
 Samsam - maandag 30 april 2012 - 21:25   quote  deeplink  
De enige + puntjes (voor ons PSV-fans) is dat Feyenoord heel wat spelers mist voorral in de aanval/middenveld, met een beetje geluk kan Heracles stunten en een puntje pakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 april 2012 door Samsam --
Samsam
 Samsam - maandag 30 april 2012 - 21:27   quote  deeplink  
Ik zie net op VI op rtl7 dat Advocaat voor een jaar heeft getekent bij PSV! en van Bommel heeft ook getekent!
tomson
 tomson - maandag 30 april 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Snel van begrip? :)
Samsam
 Samsam - maandag 30 april 2012 - 22:06   quote  deeplink  
De voorpagina's staan er al vol mee ghaha, had ik kunnen weten :)
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 30 april 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 20:22 schreef tomson het volgende:
Gaat ze bij ons niet lukken..3 tegengoals in 9 wedstrijden.
Moet je toch van goede huize komen.Die vorm zijn ze na AZ compleet kwijt.
0-0 is ook goed. ;)

Maar er valt weinig zinnigs over te zeggen. Een rode kaart of penalty en alle logica kan weer de prullenbak in.
tomson
 tomson - maandag 30 april 2012 - 23:08   quote  deeplink  
Daar heb jij weer gelijk in... Rood voor Everton dan maar? :)
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 mei 2012 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 23:08 schreef tomson het volgende:
Daar heb jij weer gelijk in... Rood voor Everton dan maar? :)
Everton heeft laatst wel aangegeven fan van PSV te zijn. Hij mag het woensdag laten zien. Doe maar rood voor Mulder. :P
Samsam
 Samsam - dinsdag 01 mei 2012 - 12:18   quote  deeplink  
Als we geen 2e worden dan moeten we maar de Europa League winnen. :)
remco k
 remco k - dinsdag 01 mei 2012 - 13:53   quote  deeplink  
Feyenoord gaat gewoon ffies tweede worden, die geldschieters in Eindhoven gaan volgend jaar gewoon WEER Europa League voetbal spelen....
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 01 mei 2012 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 13:53 schreef remco k het volgende:
Feyenoord gaat gewoon ffies tweede worden, die geldschieters in Eindhoven gaan volgend jaar gewoon WEER Europa League voetbal spelen....
dr Phil is ook weer present van de bannenregelaars....
remco k
 remco k - dinsdag 01 mei 2012 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 14:06 schreef infamous psv het volgende:

[..]

dr Phil is ook weer present van de bannenregelaars....
??? Wat voor regelaars???
tomson
 tomson - dinsdag 01 mei 2012 - 14:20   quote  deeplink  
Zie ik remco ook niet doen.
Samsam
 Samsam - dinsdag 01 mei 2012 - 14:39   quote  deeplink  
Ik bedenk me net iets. Volgend jaar wordt PSV 100 jaar! zou het niet geweldig zijn als we de EL winnen en kampioen van NL worden, ik vindt het niet erg eigenlijk als we de 2e plek niet halen haha.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 01 mei 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 14:20 schreef tomson het volgende:
Zie ik remco ook niet doen.
dat klopt want dat doen ze stiekem...
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 01 mei 2012 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 14:39 schreef Samsam het volgende:
Ik bedenk me net iets. Volgend jaar wordt PSV 100 jaar! zou het niet geweldig zijn als we de EL winnen en kampioen van NL worden, ik vindt het niet erg eigenlijk als we de 2e plek niet halen haha.
oh mijn god.. met zulke fans kunnen we straks op de markt gaan zitten om PSV in leven te houden
tomson
 tomson - dinsdag 01 mei 2012 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 14:40 schreef infamous psv het volgende:

[..]

dat klopt want dat doen ze stiekem...
Goed lezen wat ik zeg...zo steekt Remco niet in elkaar.
Je zal er van maken wat je wil,dat weet ik wel. Maar remco
discussieert gewoon graag en is betweterig,maar niet haatdragend volgens mij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door tomson --
Samsam
 Samsam - dinsdag 01 mei 2012 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 14:41 schreef infamous psv het volgende:

[..]

oh mijn god.. met zulke fans kunnen we straks op de markt gaan zitten om PSV in leven te houden
Solly :( Okay ff bijstellen dan.. Volgend seizoen kampioen worden, de beker & de johan cruif schaal en met een voorsprong van 9 punten eindigen op de nr 2 met een doelsaldo van + 60 verschil op de nr3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door Samsam --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 mei 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 14:39 schreef Samsam het volgende:
Ik bedenk me net iets. Volgend jaar wordt PSV 100 jaar! zou het niet geweldig zijn als we de EL winnen en kampioen van NL worden, ik vindt het niet erg eigenlijk als we de 2e plek niet halen haha.
Dat kan ook door 3de in de CL-poule te worden en dan krijg je er ook nog 10+ miljoen bij.
Samsam
 Samsam - dinsdag 01 mei 2012 - 15:46   quote  deeplink  
PSVMocro jij lijkt me verstand van zaken te hebben, wanneer heeft de eredivisie weer recht op een extra CL Ticket? het is alweer 11 jaar geleden dat we met 3 teams de CL ingingen.. ik weet dat we meer europese succesen moeten behalen enzo maar is dat ergens te volgen op een website en waar NL staat op dit moment want dat wil ik wel eens weten.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 01 mei 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 14:55 schreef Samsam het volgende:

[..]

Solly :( Okay ff bijstellen dan.. Volgend seizoen kampioen worden, de beker & de johan cruif schaal en met een voorsprong van 9 punten eindigen op de nr 2 met een doelsaldo van + 60 verschil op de nr3
das pas taal...
remco k
 remco k - dinsdag 01 mei 2012 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 14:40 schreef infamous psv het volgende:

[..]

dat klopt want dat doen ze stiekem...
Nee hoor, ik meld alleen berichten bij ons op het forum waar het woord kanker in gebruikt wordt, of als men extreem grof is tegen andere gebruikers, en 9 van de 10 keer vraag ik aan de persoon die het post via PB of hij het wil verwijderen, doet ie dat niet zal ik het bericht melden.. Of vind jij het wel goed dat mensen hier met het woordje kanker strooien alsof het zout op de frieten is..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 mei 2012 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 15:46 schreef Samsam het volgende:
PSVMocro jij lijkt me verstand van zaken te hebben, wanneer heeft de eredivisie weer recht op een extra CL Ticket? het is alweer 11 jaar geleden dat we met 3 teams de CL ingingen.. ik weet dat we meer europese succesen moeten behalen enzo maar is dat ergens te volgen op een website en waar NL staat op dit moment want dat wil ik wel eens weten.
Nederland staat nu op de 8ste plek en vanaf plek 6 krijg je 2 CL-tickets + 1 voorronde CL.

Dit is de meest complete website over de rankings: http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/

Hier kun je onder het kopje 'Positiebetekenis' zien hoeveel tickets landen aan de hand van de ranking krijgen: http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA-coëfficiënten
remco k
 remco k - dinsdag 01 mei 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 16:16 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Nederland staat nu op de 8ste plek en vanaf plek 6 krijg je 2 CL-tickets + 1 voorronde CL.

Dit is de meest complete website over de rankings: http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/

Hier kun je onder het kopje 'Positiebetekenis' zien hoeveel tickets landen aan de hand van de ranking krijgen: http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA-coëfficiënten
Als we zo doorgaan zouden we met een jaar of twee weer een plekje extra kunnen hebben..
Samsam
 Samsam - dinsdag 01 mei 2012 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 16:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Als we zo doorgaan zouden we met een jaar of twee weer een plekje extra kunnen hebben..
Al het goed is wel, maar ik vraag me af of het een extra EL of CL plek zal zijn. Volgens wiki staan we op plek 9 en plek 8 geeft recht op een extra plekje maar welke ?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 mei 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Feyenoord-achtergronden-feyenoord-wallpapers-7.jpg
word tweede..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 mei 2012 - 16:45   quote  deeplink  
Wat zeggie.......??
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 mei 2012 - 16:45   quote  deeplink  
Ik zei..
feyenoord-t2.jpg

Word tweede...
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 mei 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 16:43 schreef Samsam het volgende:

[..]

Al het goed is wel, maar ik vraag me af of het een extra EL of CL plek zal zijn. Volgens wiki staan we op plek 9 en plek 8 geeft recht op een extra plekje maar welke ?
EL, extra plek CL komt pas vanaf positie 6. En we staan nu op 8. Wiki is niet up-to-date.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 mei 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 16:45 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zei..
[ afbeelding ]

Word tweede...
haha...je hebt er zin in met jouw plaatjes.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 mei 2012 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 16:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Als we zo doorgaan zouden we met een jaar of twee weer een plekje extra kunnen hebben..
Ja, dat denk ik ook. Dit jaar was gewoon uitstekend voor het Nederlandse voetbal.
tomson
 tomson - dinsdag 01 mei 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 16:47 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

EL, extra plek CL komt pas vanaf positie 6. En we staan nu op 8. Wiki is niet up-to-date.
Gaat Feyenoord ff mooi die 6e plaats er uitslepen ;)
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 mei 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 17:38 schreef tomson het volgende:

[..]

Gaat Feyenoord ff mooi die 6e plaats er uitslepen ;)
Ik hoop het. Ik weet wel dat Feyenoord gigantisch veel werk moet leveren om weer te stijgen op de UEFA ranking. Tot die tijd zal het bij de lotingen niet meevallen, vanwege de onbeschermde status.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 mei 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 17:53 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik hoop het. Ik weet wel dat Feyenoord gigantisch veel werk moet leveren om weer te stijgen op de UEFA ranking. Tot die tijd zal het bij de lotingen niet meevallen, vanwege de onbeschermde status.
Klopt helemaal, maar we zullen ergens moeten beginnen toch..
sim
 sim - dinsdag 01 mei 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Wat heeft dat Feyenoord te zoeken in de cl?
Toch helemaal niets,moeten ze naar Milaan of barcalona,laat me niet lachen.

groeten sim
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 01 mei 2012 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 16:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, ik meld alleen berichten bij ons op het forum waar het woord kanker in gebruikt wordt, of als men extreem grof is tegen andere gebruikers, en 9 van de 10 keer vraag ik aan de persoon die het post via PB of hij het wil verwijderen, doet ie dat niet zal ik het bericht melden.. Of vind jij het wel goed dat mensen hier met het woordje kanker strooien alsof het zout op de frieten is..
dat ben ik met je eens dat het K-woord niet goed is...
infamous psv
 infamous psv - woensdag 02 mei 2012 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 21:03 schreef sim het volgende:
Wat heeft dat Feyenoord te zoeken in de cl?
Toch helemaal niets,moeten ze naar Milaan of barcalona,laat me niet lachen.

groeten sim
geen enkele nederlandse club heeft op zich niks te zoeken in CL mr daar worden wel de knaken verdiend sim... ze noemen het niet voor niks miljoenenbal..
mr als alle Nederlandse ploegen ver komen in Europa elk seizoen dan hebben we er allemaal baat bij...
toch n klote opzet die CL met 4 engelse en spaanse clubs...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door infamous psv --
sim
 sim - woensdag 02 mei 2012 - 02:05   quote  deeplink  
Allereerst zeer goede post van Remco heb 2 zussen verloren alle bij 49 jaar,ja wat een leeftijd he?
Infamous,vraagje?
Waarom word mijn seizoen kaart weer duurder met 7% en de munten in het stadion voor het drinken?
Jaja ik snap het wel.
Heb trouwens aan je moeten denken,zag in de tv gids dat er een film kwam met de naam infamous?
Gelukkig had ik geen tijd om die te zien,weet nog niet waar die over gaat? haha
He we zien elkaar een keer weet ik zeker.

groeten sim

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 mei 2012 door sim --
tomson
 tomson - woensdag 02 mei 2012 - 07:41   quote  deeplink  
7 procent... Iemand moet Manolevje's salaris toch betalen? Groeten,tomson
remco k
 remco k - woensdag 02 mei 2012 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 16:43 schreef Samsam het volgende:

[..]

Al het goed is wel, maar ik vraag me af of het een extra EL of CL plek zal zijn. Volgens wiki staan we op plek 9 en plek 8 geeft recht op een extra plekje maar welke ?
We staan inmiddels al op plek 8, vanaf plek 6 heb je pas weer een extra plekje CL
remco k
 remco k - woensdag 02 mei 2012 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 21:03 schreef sim het volgende:
Wat heeft dat Feyenoord te zoeken in de cl?
Toch helemaal niets,moeten ze naar Milaan of barcalona,laat me niet lachen.

groeten sim
Nee jullie hebben veel in Milaan of Barcelona te zoeken?? Volgens mij doen jullie het nu al minder dan Feyenoord, of wou je zeggen dat de ranglijst liegt???
tomson
 tomson - woensdag 02 mei 2012 - 13:41   quote  deeplink  
Sims frustratie? Groeten tomson :p
infamous psv
 infamous psv - woensdag 02 mei 2012 - 14:05   quote  deeplink  
why cant we all just get along..... lol

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Worden Wij 2e! of toch Feyenoord?









0.0070638