BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Advocaat & vBommel!

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
tomson
 tomson - maandag 30 april 2012 - 20:48   quote  deeplink  
Volgens snor is het rond. Roept u maar!
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 april 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 20:48 schreef tomson het volgende:
Volgens snor is het rond. Roept u maar!
jippie kayee..............
tomson
 tomson - maandag 30 april 2012 - 20:50   quote  deeplink  
Denk dat er een hoop blije gezichten zijn bij jullie.
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 april 2012 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 20:50 schreef tomson het volgende:
Denk dat er een hoop blije gezichten zijn bij jullie.
idd mr hij is mondeling rond met PSV dus ze moeten nog alles op papier zetten.. en hij is tevreden met Faber als assistent... wel 1jarig contract overigens
tomson
 tomson - maandag 30 april 2012 - 20:55   quote  deeplink  
Denk dat de aanwezigheid van v. Bommel belangrijker gaat zijn voor jullie team dan welke trainer komt.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 30 april 2012 - 21:00   quote  deeplink  
Van Bommel als tactisch verlengstuk van Advocaat. Ik zie het helemaal zitten. Ze zijn wel de mensen van wie ik verwacht dat ze mentaliteit en hardheid in de ploeg kunnen brengen.
Robinho
 Robinho - maandag 30 april 2012 - 23:16   quote  deeplink  
Gefeliciteerd, beste optie. Ook van Bommel. Welk middenveld gaat spelen? En wie wordt er dus verkocht? Ik gok Toivonen.
Samsam
 Samsam - maandag 30 april 2012 - 23:31   quote  deeplink  
Bouma-Pieters-Manolev-derijck zoiezo wegdoen die krijgen echt geen speeltijd onder Advocaat zo slecht zijn die knoeiers. De rest van de selectie zou ik behouden als ik PSV was, we hebben Willems-Hutch-Marcelo-Zanga dan in de verdediging dus ff 2 goeie verdegigers extra erbij halen en een RV speler als eventuele vervanger voor lens en we worden volgend seizoen kampioen.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 01 mei 2012 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 april 2012 - 23:31 schreef Samsam het volgende:
Bouma-Pieters-Manolev-derijck zoiezo wegdoen die krijgen echt geen speeltijd onder Advocaat zo slecht zijn die knoeiers. De rest van de selectie zou ik behouden als ik PSV was, we hebben Willems-Hutch-Marcelo-Zanga dan in de verdediging dus ff 2 goeie verdegigers extra erbij halen en een RV speler als eventuele vervanger voor lens en we worden volgend seizoen kampioen.
Manolev en Pieters verkopen , hopelijk wil Newcastle Pieters overnemen na EK dan vang je zeker paar wat miljoenen..
Derijk is zo slecht nog niet mr kreeg niet echt vertrouwen van Rutten want die kraakte hem continu af als enigste verdediger terwijl de rest vd verdediging er ook niks van bakte , en het is zijn 1e seizoen dus geef die man een kans..
Toivonen zeker verkopen want daar wordt je gestoord van met dat irritante gedrag en Labyad is sowieso weg...
Lens gewoon houden want is gewoon n goeie voorin...
proberen Everton te halen van Heracles: is goeie voetballer , is bovendien fan van PSV en kost 7 en halve ton dus is schijntje in vergelijking met de prijzen van voetballers tegenwoordig...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door infamous psv --
Samsam
 Samsam - dinsdag 01 mei 2012 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 00:56 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Manolev en Pieters verkopen , hopelijk wil Newcastle Pieters overnemen na EK dan vang je zeker paar wat miljoenen..
Derijk is zo slecht nog niet mr kreeg niet echt vertrouwen van Rutten want die kraakte hem continu af als enigste verdediger terwijl de rest vd verdediging er ook niks van bakte , en het is zijn 1e seizoen dus geef die man een kans..
Toivonen zeker verkopen want daar wordt je gestoord van met dat irritante gedrag en Labyad is sowieso weg...
Lens gewoon houden want is gewoon n goeie voorin...
proberen Everton te halen van Heracles: is goeie voetballer , is bovendien fan van PSV en kost 7 en halve ton dus is schijntje in vergelijking met de prijzen van voetballers tegenwoordig...
How about Bouma? want ik wil hem echt niet meer volgend jaar in de selectie zien! te oud en log geworden om normaal mee te kunnen draaien. Toyvonen doet me juist denken aan v Bommel vroeger ook zo irritant en soms van die gemene overtredingen haha maar om hem weg te doen omdat ie gemeen is vindt ik overdreven (hij is nog jong en kan nog bij/afleren) maar als we goed geld kunnen vangen mag ie ook van mij gaan.

Ja Everton is een goeie vervanger voor Vennegoor/Labyat. Maar mag ik vragen waar je die info vandaan hebt dat hij grote fan is van PSV en 7,5 ton kost etc.. als dat zo is moet PSV echt snel handelen!

Nee Lens moeten we ook niet wegdoen! dat bedoelde ik niet, maar een vervanger voor als een van de 2 gebleseerd raakt etc

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door Samsam --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 01 mei 2012 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 01:28 schreef Samsam het volgende:

[..]

How about Bouma? want ik wil hem echt niet meer volgend jaar in de selectie zien! te oud en log geworden om normaal mee te kunnen draaien. Toyvonen doet me juist denken aan v Bommel vroeger ook zo irritant en soms van die gemene overtredingen haha maar om hem weg te doen omdat ie gemeen is vindt ik overdreven (hij is nog jong en kan nog bij/afleren) maar als we goed geld kunnen vangen mag ie ook van mij gaan.

Ja Everton is een goeie vervanger voor Vennegoor/Labyat. Maar mag ik vragen waar je die info vandaan hebt dat hij grote fan is van PSV en 7,5 ton kost etc.. als dat zo is moet PSV echt snel handelen!

Nee Lens moeten we ook niet wegdoen! dat bedoelde ik niet, maar een vervanger voor als een van de 2 gebleseerd raakt etc
Toivonen is wel klaar bij PSV en mede omdat hij strontvervelend is..
dat over Everton stond al tijdje terug in VI of AD..
Samsam
 Samsam - dinsdag 01 mei 2012 - 14:59   quote  deeplink  
Toivonen mag gaan van mij! vandaag las ik dat ie het te zwaar vindt als we weer de EL moeten spelen???????????????
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 01 mei 2012 - 15:23   quote  deeplink  
nou nou wat een nieuws zeg dat opa terug naar psv komt
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 mei 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 15:23 schreef ThreeStars het volgende:
nou nou wat een nieuws zeg dat opa terug naar psv komt
Ik proef angst in jouw reactie...haha
ThreeStars
 ThreeStars - dinsdag 01 mei 2012 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 15:27 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik proef angst in jouw reactie...haha
Angst? waarom zou ik angstig moeten zijn voor een 35 jarige opa? wie niet eens is 2 wedstrijden per week kan spelen en laat staan een vol seizoen

Nou nee totaal geen angst zowiezo kost toivonen of strootmans plaats.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 01 mei 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 15:23 schreef ThreeStars het volgende:
nou nou wat een nieuws zeg dat opa terug naar psv komt
relax nerd ik heb black belt jew-jitsu dus muil houen....
remco k
 remco k - dinsdag 01 mei 2012 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 15:51 schreef infamous psv het volgende:

[..]

relax nerd ik heb black belt jew-jitsu dus muil houen....
Whahahahahahahaha, ook jij bent bij deze genomineerd voor de meest zielige post van het jaar... Ik kan niet ophouden met lachen man.. hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 mei 2012 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 15:39 schreef ThreeStars het volgende:

[..]

Angst? waarom zou ik angstig moeten zijn voor een 35 jarige opa? wie niet eens is 2 wedstrijden per week kan spelen en laat staan een vol seizoen

Nou nee totaal geen angst zowiezo kost toivonen of strootmans plaats.
Was maar een grapje, ook al is wat meer respect op zijn plaats. Van Bommel is nog steeds een belangrijke schakel bij Milan. Er zit nog wel een goed seizoen in voor iemand die CL-niveau gewend is. Gezien het tempo en niveau in de eredivisie mag dat geen probleem zijn. Al is het maar om de jonge spelers aan te sturen. Daar is voor PSV veel winst te behalen.

Toivonen gaat waarschijnlijk toch vertrekken. Van Bommel naast Strootman als defensief blok. Zanka en Marcelo achterin met Tyton op goal. Willems linksback en nu nog een fatsoenlijke rechtsback halen, dan staat het beter dan het de afgelopen seizoenen heeft gedaan.
remco k
 remco k - dinsdag 01 mei 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 16:06 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Was maar een grapje, ook al is wat meer respect op zijn plaats. Van Bommel is nog steeds een belangrijke schakel bij Milan. Er zit nog wel een goed seizoen in voor iemand die CL-niveau gewend is. Gezien het tempo en niveau in de eredivisie mag dat geen probleem zijn. Al is het maar om de jonge spelers aan te sturen. Daar is voor PSV veel winst te behalen.

Toivonen gaat waarschijnlijk toch vertrekken. Van Bommel naast Strootman als defensief blok. Zanka en Marcelo achterin met Tyton op goal. Willems linksback en nu nog een fatsoenlijke rechtsback halen, dan staat het beter dan het de afgelopen seizoenen heeft gedaan.
van Bommel kan heel belangrijk voor PSV worden, mits hij goed gebruikt gaat worden.. Hij moet dus niet bestempeld worden als de grote held, vedette en beste speler van het elftal want dan gaat het fout.. Hij moet intern het verlengstuk van de trainer worden zonder mensen af te vallen, hij moet in het veld beslissingen nemen over hoe te staan en te spelen en bovenal moet hij een leider in de kleedkamer zijn. Als dat gebeurt gaat hij belangrijk zijn verwacht ik..
Kijk bijvoorbeeld naar een Ooijer, ondanks dat hij weinig heeft gespeeld afgelopen seizoen, is hij voor ons echt heel belangrijk geweest en bleek hij een verbindingsstuk tussen trainer en de rest van de ploeg..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 01 mei 2012 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2012 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

van Bommel kan heel belangrijk voor PSV worden, mits hij goed gebruikt gaat worden.. Hij moet dus niet bestempeld worden als de grote held, vedette en beste speler van het elftal want dan gaat het fout.. Hij moet intern het verlengstuk van de trainer worden zonder mensen af te vallen, hij moet in het veld beslissingen nemen over hoe te staan en te spelen en bovenal moet hij een leider in de kleedkamer zijn. Als dat gebeurt gaat hij belangrijk zijn verwacht ik..
Kijk bijvoorbeeld naar een Ooijer, ondanks dat hij weinig heeft gespeeld afgelopen seizoen, is hij voor ons echt heel belangrijk geweest en bleek hij een verbindingsstuk tussen trainer en de rest van de ploeg
Volgens van Bommel zelf is nog niets zeker voor volgend jaar mr een speler hoeft idd niet te spelen om belangrijk te zijn...
snap ook niet waarom Ooijer weg moest van Rutten want hij was zeker niet minder dan de rest vd verdediging...
had sowieso berg ervaring..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2012 door infamous psv --
Samsam
 Samsam - donderdag 03 mei 2012 - 00:08   quote  deeplink  
Nieuws berichtje van Toivonen;

Ola Toivonen baalt van de berichten over een mogelijk vertrek bij PSV. De middenvelder zou Eindhoven willen verlaten wanneer zijn club zich niet weet te plaatsen voor de Champions League.

Volgens Toivonen is hij niet goed geciteerd. "De kranten schrijven wat ze willen. Of ik mijn laatste wedstrijd in het Philips Stadion vandaag heb gespeeld? Dat denk ik niet, ik heb hier nog een contract voor twee jaar. Maar met zekerheid kun je het niet zeggen, iedereen weet hoe het werkt in de voetballerij."

"Ik concentreer me volledig op PSV en blijf dat in de toekomst ook doen", vervolgt Toivonen tegen Eredivisie Live. "Ik ben heel tevreden bij PSV en heb altijd gezegd dat dit een hele mooie club is. Ik voel me goed in Eindhoven, alles is top hier.

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/231651/Toivonen_Ik_ben_heel_tevreden_bij_PSV.html

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Advocaat & vBommel!









0.0120677