BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Zondag 6 Mei: Heerenveen - Feyenoord situatie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Samsam
 Samsam - donderdag 03 mei 2012 - 00:33   quote  deeplink  
Ik begrijp nog steeds niet waarom Heerenveen absoluut niet gelijk mag spelen maar wel mag verziezen om zo de play-offs te ontlopen??????????????

Stel Herenveen gaat gelijk spelen en AZ wint, AZ komt dan gelijk met aantal punten maar AZ heeft dan een beter doelsaldo...dan liggen ze er toch ook uit voor direct EL???

En bij verlies dan is er ook geen direct EL??? want AZ haalt ze dan met een punt in.

Serieus is er iets wat ik moet weten want ik lees op forums dat Herenveen niet mag gelijk spelen maar wel mag verliezen?

391Naamloos.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2012 door Samsam --
Pim
 Pim - donderdag 03 mei 2012 - 00:45   quote  deeplink  
Als PSV tweede wordt, krijgen alleen de eerste 4 rechtstreeks europees voetbal en als PSV geen tweede wordt, krijgen de eerste 5 rechtstreeks europees voetbal. Dus als Heerenveen van Feyenoord verliest, wordt Feyenoord tweede en is Heerenveen altijd 4e of 5e en dus geplaatst. Als Heerenveen gelijk speelt, kan PSV feyenoord nog inhalen en kan AZ Heerenveen weer inhalen. Dan hebben alleen de eerste 4 europees voetbal en wordt heerenveen 5e. Dus Heerenveen moet of winnen of verliezen en aangezien verliezen makkelijker is :)
Samsam
 Samsam - donderdag 03 mei 2012 - 00:45   quote  deeplink  
Ik begrijp dat Heracles ook een Ticket kan bemachtigen maar hoe moet ik me dat eigenlijk voorstellen?, Stel PSV wordt 2e de vEL gaat dan naar Heracles toch.. okay duidelijk.. en nu? want vanaf daar begrijp ik niet waarom Herenveen absoluut niet mag gelijkspelen
Samsam
 Samsam - donderdag 03 mei 2012 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 00:45 schreef Pim het volgende:
Als PSV tweede wordt, krijgen alleen de eerste 4 rechtstreeks europees voetbal en als PSV geen tweede wordt, krijgen de eerste 5 rechtstreeks europees voetbal. Dus als Heerenveen van Feyenoord verliest, wordt Feyenoord tweede en is Heerenveen altijd 4e of 5e en dus geplaatst. Als Heerenveen gelijk speelt, kan PSV feyenoord nog inhalen en kan AZ Heerenveen weer inhalen. Dan hebben alleen de eerste 4 europees voetbal en wordt heerenveen 5e. Dus Heerenveen moet of winnen of verliezen en aangezien verliezen makkelijker is :)
Vergeef mijn domheid, ik begrijp het nu een beetje.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 03 mei 2012 - 01:06   quote  deeplink  
We hebben nog enigszins geluk gehad. Als AZ had gewonnen van NEC, dan zou Heerenveen benadeeld worden als ze van Feyenoord winnen. Nu kunnen ze zich ook al een EL-ticket bemachtigen door te winnen van Feyenoord. Verlies is ook goed, omdat Twente ze niet meer kan inhalen. Gelijkspel kan nadelig zijn afhankelijk van wat PSV en AZ gaan doen. Ik ga er dus vooralsnog vanuit dat ze op eigen kracht gewoon gaan spelen om te winnen van Feyenoord. De vraag is alleen wat ze gaan doen als het lang 0-0 of 1-1 blijft.
Samsam
 Samsam - donderdag 03 mei 2012 - 01:07   quote  deeplink  
Smerig hoor als herenveen express gaat verliezen. De KNVB moet dit gewoon fixen voor 6 mei!. Desnoods een paar ton geven aan spelers die scoren en de wedstrijdt winnen maar enkel als je wint
tomson
 tomson - donderdag 03 mei 2012 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 01:06 schreef PSVMocro het volgende:
We hebben nog enigszins geluk gehad. Als AZ had gewonnen van NEC, dan zou Heerenveen benadeeld worden als ze van Feyenoord winnen. Nu kunnen ze zich ook al een EL-ticket bemachtigen door te winnen van Feyenoord. Verlies is ook goed, omdat Twente ze niet meer kan inhalen. Gelijkspel kan nadelig zijn afhankelijk van wat PSV en AZ gaan doen. Ik ga er dus vooralsnog vanuit dat ze op eigen kracht gewoon gaan spelen om te winnen van Feyenoord. De vraag is alleen wat ze gaan doen als het lang 0-0 of 1-1 blijft.
Klopt precies Mocro! Zo hadden wij he ook uitgevogeld met een paar "kennerts" :)
tomson
 tomson - donderdag 03 mei 2012 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 01:07 schreef Samsam het volgende:
Smerig hoor als herenveen express gaat verliezen. De KNVB moet dit gewoon fixen voor 6 mei!. Desnoods een paar ton geven aan spelers die scoren en de wedstrijdt winnen maar enkel als je wint
Sciencefiction.... Ze hadden die bekerfinale nooit tijdens de competitie moeten afwerken.
Samsam
 Samsam - donderdag 03 mei 2012 - 01:29   quote  deeplink  
Hoe gaan we dit oplossen, want ik zie het nu al voor me dat die Ron Jans zn B ploeg opstelt zelfs de keeper
Samsam
 Samsam - donderdag 03 mei 2012 - 03:10   quote  deeplink  
PSV moet Narsing kopen voor 6, 7 of zelf 8 miljoen ofzo als men weet te winnen in Heerenveen :-)
infamous psv
 infamous psv - donderdag 03 mei 2012 - 08:14   quote  deeplink  
we moeten ook gewoon eerlijk blijven en de hand in eigen boezem steken want PSV heeft zelf verzaakt..
Tegen RKC had je gewoon moeten winnen....klaar..... er is te makkelijk met punten gestrooid en daar is niemand anders dan PSV verantwoordelijk voor....
Feyenoord is blijven knokken met n terechte 2e plaats als beloning gezien hun begroting en mentaliteit.. Ajax heeft ook mooie serie neergezet en is daarvoor beloond.. dus iedereen staat op de plek waar hij hoort dus ook wij....
Talent kun je kopen mr mentaliteit zit in je...punt.....dus......schijt aan de 3e plek en volgend seizoen weer n nieuwe strijd....
voor de rest iedereen gefeliciteerd met zijn plek en volgend jaar een nieuwe strijd.. en al met al was het n leuk en spannend seizoen en mogen sommige over mickey mouse competitie praten mr nergens was het zo spannend als in Nederland en dat hebben alle clubs met elkaar voor mekaar gekregen... waarvan hulde....
PSV forever in goede en slechte tijden...
Jeremiah
 Jeremiah - donderdag 03 mei 2012 - 10:06   quote  deeplink  
Psv wordt nu een beetje gestraft voor het winnen van de knvb beker. Als ze de finale hadden verloren had heereveen een goed resultaat moeten halen tegen feyenoord om zich rechtstreeks te kunnen plaatsten.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 03 mei 2012 - 12:40   quote  deeplink  
kan mij volgens mij nog een Groningen Psv herinneren een paar jaar terug..........denk maar ff na ja, dit zou dus wel eens het boontje om het loontje kunnen worden.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 03 mei 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 01:10 schreef tomson het volgende:

[..]

Sciencefiction.... Ze hadden die bekerfinale nooit tijdens de competitie moeten afwerken.
ach ja...dat is achteraf... omdat het EK vroeg begint natuurlijk..
Samsam
 Samsam - donderdag 03 mei 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 12:40 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
kan mij volgens mij nog een Groningen Psv herinneren een paar jaar terug..........denk maar ff na ja, dit zou dus wel eens het boontje om het loontje kunnen worden.
Toen was Ron Jans ook de trainer van Groningen, door die 0-0 mocht ie in de eredivisie blijven, anders was het over en uit met zn cariere :-)
dus mischien pakt juist beter uit dat uiteraard hij aan het roer staat bij Heerenveen
rcrd
 rcrd - donderdag 03 mei 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Dost gunt Sibon afscheid: "Misschien speelt Gerald"

SC Heerenveen-spits Bas Dost gunt Gerald Sibon een afscheid in stijl. De topscorer van de Friezen denkt er over na om het duel met Feyenoord te laten schieten.

Dost speelde ook woensdag op bezoek bij FC Twente (3-4 winst) met een beschermend masker wegens een jukbeenbreukje. "Ik neem liever geen risico's meer, ik had toch ook wel last van gigantische koppijn na de vorige wedstrijd, ik weet niet eens of ik wel ga spelen dus", zegt Dost in gesprek met NUsport.

Mocht Dost het duel met Feyenoord missen, krijgt Sibon een mooi afscheid. De 38-jarige aanvaller stopt aan het einde van het seizoen met voetballen. "Misschien dat Gerald Sibon die wedstrijd kan spelen. Zijn laatste wedstrijd, zou een mooi gebaar zijn", zegt Dost daarover.

"Kan ook zijn dat ik er eerder af ga, zoiets. Of Twente-uit mijn laatste wedstrijd voor Heerenveen was? Zou kunnen, dus, maar het kan ook zijn dat ik wel speel, hoor. We moeten het daar nog maar even goed over hebben."

Janmaat : "Ik wil het liefst verliezen"

In de strijd om Europees voetbal moet sc Heerenveen zondag winnen of verliezen van Feyenoord, enkel een gelijkspel kan Europees voetbal in gevaar brengen. Daryl Janmaat staat nu voor een 'bizar' duel.

De verdediger speelt volgend seizoen zijn wedstrijden in het shirt van Feyenoord, die club plaatst zich bij winst op de Friese club voor de voorronde van de Champions League. Voor Heerenveen is een nederlaag bovendien ook goed voor Europees voetbal. "Heel bizar", zegt Janmaat tegenover Heerenveen TV.

"Er staat ons één ding te doen", vervolgt de defensieve kracht zijn verhaal. "Winnen of verliezen. Wat ik het liefst heb? Verliezen. Haha, nee. Ik weet de situatie niet precies. Dit is heel raar."

De rechtsback speelde zijn eerste wedstrijd sinds begin maart, tot zijn eigen tevredenheid. "Ik denk dat ik aardig speelde, na zestig minuten zat ik er helemaal doorheen en ben ik eruit gehaald. Ik ben blij dat ik mijn minuten heb kunnen maken, dat was het belangrijkste."
tomson
 tomson - donderdag 03 mei 2012 - 17:22   quote  deeplink  
Klinkt veelbelovend allemaal :)
Samsam
 Samsam - donderdag 03 mei 2012 - 17:53   quote  deeplink  
Dan maar de EL winnen met Dicky dat zie ik ook wel zitten als het zondag fout gaat :-)
De spelers moeten het goedmaken dat is mijn eis als PSVer!
infamous psv
 infamous psv - donderdag 03 mei 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 17:53 schreef Samsam het volgende:
Dan maar de EL winnen met Dicky dat zie ik ook wel zitten als het zondag fout gaat :-)
De spelers moeten het goedmaken dat is mijn eis als PSVer!
kerel schei nou eens uit met dat gelul over dat is mijn eis... met je Europa league...
ben jij wel voor PSV mooie koekuhbakker
infamous psv
 infamous psv - donderdag 03 mei 2012 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 15:27 schreef Samsam het volgende:

[..]

Toen was Ron Jans ook de trainer van Groningen, door die 0-0 mocht ie in de eredivisie blijven, anders was het over en uit met zn cariere :-)
dus mischien pakt juist beter uit dat uiteraard hij aan het roer staat bij Heerenveen
Jans pleurt toch op na dit seizoen dus t zal hem aan zijn reet roesten....
Samsam
 Samsam - donderdag 03 mei 2012 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 18:11 schreef infamous psv het volgende:

[..]

kerel schei nou eens uit met dat gelul over dat is mijn eis... met je Europa league...
ben jij wel voor PSV mooie koekuhbakker
Kan je wel lezen schele, wat moet PSV doen als het zondag toch EL word.. voor de beker gaan toch? of de Feyenoord selectie vandaag opzoeken en hun benen breken?
Samsam
 Samsam - donderdag 03 mei 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 18:16 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jans pleurt toch op na dit seizoen dus t zal hem aan zijn reet roesten....
Daarom juist het stokje goed achterlaten bij zn opvolger die een ronde later de EL inhoeft en een extra zak geld van PSV
infamous psv
 infamous psv - donderdag 03 mei 2012 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 18:38 schreef Samsam het volgende:

[..]

Kan je wel lezen schele, wat moet PSV doen als het zondag toch EL word.. voor de beker gaan toch? of de Feyenoord selectie vandaag opzoeken en hun benen breken?
hahaha een PSVer nr mijn hart....
infamous psv
 infamous psv - donderdag 03 mei 2012 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 18:39 schreef Samsam het volgende:

[..]

Daarom juist het stokje goed achterlaten bij zn opvolger die een ronde later de EL inhoeft en een extra zak geld van PSV
denk niet dat Jans daar naar kijkt..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 06:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 18:38 schreef Samsam het volgende:

[..]

Kan je wel lezen schele, wat moet PSV doen als het zondag toch EL word.. voor de beker gaan toch? of de Feyenoord selectie vandaag opzoeken en hun benen breken?
Gaat het wel goed met simsim, ze zouden jouw moeten breken..
Groetjes Renato ..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 04 mei 2012 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 06:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gaat het wel goed met simsim, ze zouden jouw moeten breken..
Groetjes Renato ..
samsam is t Bos en hij reageerde cynisch op mij..... dus zo bedoelde hij t niet
tomson
 tomson - vrijdag 04 mei 2012 - 08:37   quote  deeplink  
Samsam lult een beetje domdom

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2012 door tomson --
sim
 sim - vrijdag 04 mei 2012 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 06:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gaat het wel goed met simsim, ze zouden jouw moeten breken..
Groetjes Renato ..
He laat mijn er eens buiten,ik lees alleen maar de reacties hoor?
Mijn verhaal komt nog,haha
groeten sim

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2012 door sim --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 08:25 schreef infamous psv het volgende:

[..]

samsam is t Bos en hij reageerde cynisch op mij..... dus zo bedoelde hij t niet
Weet ik toch vriend ik bedoelde het uiteraard ook cynisch. Kom op het is een mede-vlissinger..
Ben benieuwd of ik hem ken overigens..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 14:31 schreef sim het volgende:

[..]

He laat mijn er eens buiten,ik lees alleen maar de reacties hoor?
Mijn verhaal komt nog,haha
groeten sim
Hey Supersim, was een geintje gozerT, moest ff je naam misbruiken, mijn welgemeende excuses maat..

Groeten Renato..
Samsam
 Samsam - vrijdag 04 mei 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 15:56 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Weet ik toch vriend ik bedoelde het uiteraard ook cynisch. Kom op het is een mede-vlissinger..
Ben benieuwd of ik hem ken overigens..
Als je welleens vroeger in Cafe Samsam bent geweest zullen we elkaar vast wel kennen :)
En nu ophouden met ruzzie zoeken want wij PSVer staan bekend als Perfecte Slimme Voetballers vandaar ook PSV :-)
tomson
 tomson - vrijdag 04 mei 2012 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 14:31 schreef sim het volgende:

[..]

He laat mijn er eens buiten,ik lees alleen maar de reacties hoor?
Mijn verhaal komt nog,haha
groeten sim
Reactie komt nog na de 3e plaats eindstand sim? :D
legrande
 legrande - vrijdag 04 mei 2012 - 17:17   quote  deeplink  
Hebben jullie al gewonnen van excelsior zullen jullie nog een rare pijp roken op woudestein.
tomson
 tomson - vrijdag 04 mei 2012 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 17:17 schreef legrande het volgende:
Hebben jullie al gewonnen van excelsior zullen jullie nog een rare pijp roken op woudestein.
Hebben ze al een wietpas dan? Ghehehe
Samsam
 Samsam - vrijdag 04 mei 2012 - 18:09   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2012 door Samsam --
remco k
 remco k - vrijdag 04 mei 2012 - 18:09   quote  deeplink  
Moet PSV niet eerst zorgen dat ze zelf die laatste wedstrijd winnen???
psvRikk
 psvRikk - vrijdag 04 mei 2012 - 18:14   quote  deeplink  
We hebben het wel over Heerenveen-Feyenoord, maar PSV moet bij Excelsior nog wel winnen. en ik kan me herinneren dat AZ daar een paar jaar geleden op de laatste speeldag nog het kampioenschap verspeelt heeft, en Excelsior begint heel erg gemotiveert omdat ze anders degraderen, en hun MOETEN winnen PSV overigens ook hoor.

FORZA PSV
Samsam
 Samsam - vrijdag 04 mei 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 18:09 schreef remco k het volgende:
Moet PSV niet eerst zorgen dat ze zelf die laatste wedstrijd winnen???
Het zou idd schadaalig zijn als heerenveen gaat winnen en wij verliezen van de nr 18.
In principe is een gelijkspel bij Excelcior genoeg als Heerenveen weet te winnen
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 16:24 schreef Samsam het volgende:

[..]

Als je welleens vroeger in Cafe Samsam bent geweest zullen we elkaar vast wel kennen :)
En nu ophouden met ruzzie zoeken want wij PSVer staan bekend als Perfecte Slimme Voetballers vandaar ook PSV :-)
Samsam dat was toch op Souburg, daar ben ik wel eens geweest..
Ennuh ik zoek geen ruzie SamSam verre van dat, hooguit wat jennen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 04 mei 2012 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 mei 2012 - 16:24 schreef Samsam het volgende:

[..]

Als je welleens vroeger in Cafe Samsam bent geweest zullen we elkaar vast wel kennen :)
En nu ophouden met ruzzie zoeken want wij PSVer staan bekend als Perfecte Slimme Voetballers vandaar ook PSV :-)
Ik had trouwens begrepen dat PSV heel ergens anders voor stond..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - vrijdag 04 mei 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2012 - 15:27 schreef Samsam het volgende:

[..]

Toen was Ron Jans ook de trainer van Groningen, door die 0-0 mocht ie in de eredivisie blijven, anders was het over en uit met zn cariere :-)
dus mischien pakt juist beter uit dat uiteraard hij aan het roer staat bij Heerenveen
hij weet dus hoe het moet :)
Robinho
 Robinho - vrijdag 04 mei 2012 - 22:52   quote  deeplink  
Heerenveen verliest gewoon, puur eigenbelang. Feijenoord voorronde en Ajax dus de hele pot volgend jaar.
sim
 sim - zaterdag 05 mei 2012 - 02:01   quote  deeplink  
Bedankt renato,
WE zullen zondag wel eens afwachten hoe het zit,en hoe het uitkomt.

groeten sim
el triste
 el triste - zaterdag 05 mei 2012 - 10:02   quote  deeplink  
ben bang voor PSV dat heel Nederland Feyenoord meer de CL gunt.
Elftal met eigen jeugd ipv een zogenaamd bij elkaar gekocht sterrenelftal.
Daarnaast is Feyenoord op dit moment ook gewoon beter en constanter.
psv de beste
 psv de beste - zaterdag 05 mei 2012 - 12:33   quote  deeplink  
ik ben er niet bang voor dat het mis gaat voor ons heerenveen mag ook gelijk spelen wegen die fair play klassement daar staan hun boven aan en nederland derde en de fifa geeft 3 europeese tickets naar de eerste 3 dus heerenveen kan gewoon vrij uit voetballen tenminste als dat klopt en dan nog wat ik hoor overal dat ribery weg gaat omdat robben bij heeft getekend en bayeren wil mertens als opvolger dat betekend dat psv dan vast voor narsinge gaat en die speelt nou net bij heerenveen dus hij kan zijn nieuwe werkgever helpen en zelf volgende jaar champions leage spelen
hippy
 hippy - zaterdag 05 mei 2012 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 10:02 schreef el triste het volgende:
ben bang voor PSV dat heel Nederland Feyenoord meer de CL gunt.
Elftal met eigen jeugd ipv een zogenaamd bij elkaar gekocht sterrenelftal.
Daarnaast is Feyenoord op dit moment ook gewoon beter en constanter.
Dat klopt ook denk ik...
tomson
 tomson - zaterdag 05 mei 2012 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 12:33 schreef psv de beste het volgende:
ik ben er niet bang voor dat het mis gaat voor ons heerenveen mag ook gelijk spelen wegen die fair play klassement daar staan hun boven aan en nederland derde en de fifa geeft 3 europeese tickets naar de eerste 3 dus heerenveen kan gewoon vrij uit voetballen tenminste als dat klopt en dan nog wat ik hoor overal dat ribery weg gaat omdat robben bij heeft getekend en bayeren wil mertens als opvolger dat betekend dat psv dan vast voor narsinge gaat en die speelt nou net bij heerenveen dus hij kan zijn nieuwe werkgever helpen en zelf volgende jaar champions leage spelen
Fair play ticket is vanaf de 1e voorronde spelen. Is nadelig dus.Willen ze niet.
psv de beste
 psv de beste - zaterdag 05 mei 2012 - 12:53   quote  deeplink  
nee maar dat is verliezen ook toch
remco k
 remco k - zaterdag 05 mei 2012 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 10:02 schreef el triste het volgende:
ben bang voor PSV dat heel Nederland Feyenoord meer de CL gunt.
Elftal met eigen jeugd ipv een zogenaamd bij elkaar gekocht sterrenelftal.
Daarnaast is Feyenoord op dit moment ook gewoon beter en constanter.
Een bij elkaar gekocht elftal bedoel je denk ik, ik zie namelijk maar weinig sterren...:-0
el triste
 el triste - zaterdag 05 mei 2012 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2012 - 13:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Een bij elkaar gekocht elftal bedoel je denk ik, ik zie namelijk maar weinig sterren...:-0
inderdaad :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Zondag 6 Mei: Heerenveen - Feyenoord situatie









0.0078740