BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie gaan er weg/ Wie blijven er

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Gegroet
 Gegroet - zondag 06 mei 2012 - 20:11   quote  deeplink  
Er zijn vele geruchten over de toekomst van bepaalde spelers van PSV.
Wie zullen er blijven en wie zullen vertrekken?

Er zijn ook spelers die terug kunnen keren naar PSV(die dit seizoen verhuurt zijn bij andere clubs). Zoals Zeefuik, Zoet, Mokhtar etc.

Wat denken jullie hoe het er uit zal zien volgende competitie?

P.S. is er eigenlijk een feest voor de KNVB Beker gepland?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Gegroet --
psv de beste
 psv de beste - zondag 06 mei 2012 - 20:49   quote  deeplink  
ik denk zelf dat toivonen weg gaat labyad gaat al weg wuytens denk ik manolev hoop ik en misschien ook wel wijnaldum zoals ik lees willen veel clubs hem hebben en mertens moet de vervanger worden voor ribery hoor ik in de duitse media en zanka komt al denk zelf hendriksen komt nou dat is wel een beste talent en van bommel natuurlijk en misschien narsingh ook nog wel maar dat weet ik niet misschien moet dickkie voor depay gaan is ook verekte snel en heeft techniek zo begon narsingh ook en wie weet komt zoet en zeefuik ook wel terug die laatste hoef voor mij nog niet
infamous psv
 infamous psv - zondag 06 mei 2012 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 20:49 schreef psv de beste het volgende:
ik denk zelf dat toivonen weg gaat labyad gaat al weg wuytens denk ik manolev hoop ik en misschien ook wel wijnaldum zoals ik lees willen veel clubs hem hebben en mertens moet de vervanger worden voor ribery hoor ik in de duitse media en zanka komt al denk zelf hendriksen komt nou dat is wel een beste talent en van bommel natuurlijk en misschien narsingh ook nog wel maar dat weet ik niet misschien moet dickkie voor depay gaan is ook verekte snel en heeft techniek zo begon narsingh ook en wie weet komt zoet en zeefuik ook wel terug die laatste hoef voor mij nog niet
adem halen maat....
Labyad-Ojo zijn sowieso weg....Toivonen staat open voor vertrek= dit seizoen veel goals voor middenvelder mr zijn gedrag ben ik persoonlijk wel zat na paar jaar+vangen dan nog wat poen voor hem das nooit verkeerd....Wuytens-Manolev-Isaaksson- mogen van mij ook wel weg..... Bouma heeft zijn beste tijd gehad mr vanwege het aantal seizoenen dat hij speelde voor PSV verdient hij wel n mooi afscheid...
Engelaar wilt zelf wel weg denk ik en Bakkal zie ik zeker niet terugkeren....
volgend seizoen sowieso de selectie aanvullen met jeugdspelers...
Robinho
 Robinho - zondag 06 mei 2012 - 23:35   quote  deeplink  
Denk dat jullie wat moeten verkopen om de begroting rond te krijgen. Wat zouden die Advocaat en van Bommel samen gaan verdienen? Vast meer dan 6 ton p.p.
infamous psv
 infamous psv - zondag 06 mei 2012 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 23:35 schreef Robinho het volgende:
Denk dat jullie wat moeten verkopen om de begroting rond te krijgen. Wat zouden die Advocaat en van Bommel samen gaan verdienen? Vast meer dan 6 ton p.p.
dat is wel de bedoeling....
Samsam
 Samsam - zondag 06 mei 2012 - 23:48   quote  deeplink  
Weg:

Issakson (transfervrij)
Bouma (1,5 M)
Vukovic (0,5 M)
Manolev (1,2 M)
Pieters (5,5 M)
Engelaar (1,2 M)
Bakkal (trasfervrij)
Wuytens (1 M)
Ojo (transfervrij)
Labyad (transfervrij)
Toivonen (10 M)
Nijland (1M)
VoH (transfervrij) Winst: 21,4 M

In:

Gentenaar (Transfervrij)
Arias ( 2M)
Zanka (transfervrij)
Nuytinck (2,5 m)
Van Bommel (transfervrij)
Henriksen (3M)
Narsingh ( 4,5M)
Antonia ( 0,5M)
Locadia (jeugd)
Najah(jeugd)
Koch(jeugd)
Bakkali (jeugd)
Brenet (jeugd)
Bakkali (jeugd) Uitgave: 12,5 Miljoen

Winst 21,4 - 12,5 = 8,9 miljoen (mislopen Cl redelijk opgelost)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 mei 2012 door Samsam --
infamous psv
 infamous psv - zondag 06 mei 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 23:48 schreef Samsam het volgende:
Weg:

Issakson (transfervrij)
Vukovic (0,5 M)
Manolev (1,2 M)
Pieters (5,5 M)
Engelaar (1,2 M)
Bakkal (trasfervrij)
Wuytens (1 M)
Ojo (transfervrij)
Labyad (transfervrij)
Toivonen (10 M)
Nijland (1M)
VoH (transfervrij) Winst: 19,9 M

In:

Gentenaar (Transfervrij)
Arias ( 2M)
Zanka (transfervrij)
Nuytinck (2,5 m)
Van Bommel (transfervrij)
Henriksen (3M)
Narsingh ( 4,5M)
Antonia ( 0,5M)
Locadia (jeugd)
Najah(jeugd)
Koch(jeugd)
Bakkali (jeugd)
Brenet (jeugd)
Bakkali (jeugd) Uitgave: 12,5 Miljoen

Winst 19,9 12,5 = 7,4 miljoen (mislopen Cl redelijk opgelost)
Marcel Brands zijn dagen zijn geteld....
hahaha netjes SamSam daar kunnen ze nog wat van leren....
Samsam
 Samsam - maandag 07 mei 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 23:53 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Marcel Brands zijn dagen zijn geteld....
hahaha netjes SamSam daar kunnen ze nog wat van leren....
Ik vindt het eigenlijk wel zielig voor hem lol, heb je hem op tv gezien de wedstrijden zien volgen hij krijgt bijna witte haren van de spanning
infamous psv
 infamous psv - maandag 07 mei 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 00:12 schreef Samsam het volgende:

[..]

Ik vindt het eigenlijk wel zielig voor hem lol, heb je hem op tv gezien de wedstrijden zien volgen hij krijgt bijna witte haren van de spanning
Brands is mr een passant en de club voor altijd....volgend seizoen zien we wel...we zijn nou eenmaal 3e geworden, so be it.. we hebben toch n prijs in de vorm van de Beker dus het siezoen is succesvoller dan vorig seizoen hahaha..
Samsam
 Samsam - maandag 07 mei 2012 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 00:16 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Brands is mr een passant en de club voor altijd....volgend seizoen zien we wel...we zijn nou eenmaal 3e geworden, so be it.. we hebben toch n prijs in de vorm van de Beker dus het siezoen is succesvoller dan vorig seizoen hahaha..
idd, van de afgelopen 4 jaar is dit jaar toch wel de beste dus slechter kan het niet meer en het moet voor mr B dit keer geen moeilijke opgave zijn om de verdediging te versterken want voor de rest klopt alles wel behalve die mega miskopen van een Manolev en Vukovic! Derijck was een paniek aankoop en die doet het inmiddels al beter dan die 2 clowns hahaha
Samsam
 Samsam - maandag 07 mei 2012 - 00:37   quote  deeplink  
wie is trouwens onze scout in regio scandinavie? want die moeten ze gewoon ontslaan natuurlijk
dynamite
 dynamite - maandag 07 mei 2012 - 07:57   quote  deeplink  
hoi word tijd dat scouts weer in brazilie gaan kijken naar spelers omdat psv al 4 jaren geen prijs heeft gehad sinds vertrek van brazilianen als gomes alex romario etc vroeger wonnen we alles met zd amerikanen die gasten uit skan dinavia en zweden zijn te zwak dus ga maar in zd amerika kijken scouts doe als barcelona en porto vol zd amerikanen die durven tenminste te voetballen
dynamite
 dynamite - maandag 07 mei 2012 - 08:01   quote  deeplink  
psv heeft een grote fout gemaakt door alex niet te kopen bouwma kan oprotten voldoet ook niet meer in de achterhoede en nu kopen ze bommel ook al te oud jammer voor ze had liever een ander speler gekocht
tomson
 tomson - maandag 07 mei 2012 - 08:43   quote  deeplink  
Ja jongens,lekker naar Brazilie enz. om weer een berg spelers te gaan kopen.
dynamite,leef jij nog steeds in de veronderstelling dat de poen jullie op de rug groeit? Dan wens ik je veel succes..Gelukkig zoekt Feyenoord (eerst noodgedwongen) het in de eigen jeugd,met goede resultaten en jonkies die zich zo goed ontwikkelen dat er binnen een paar jaar een positief banksaldo is.Want dat is een prettige bijkomstigheid.Elke club die naast de CL miljoenen pakt kan het zich niet meer permitteren om zo maar raak te gaan shoppen.
dynamite
 dynamite - maandag 07 mei 2012 - 08:47   quote  deeplink  
tomson de jeugd maakt je nog geen kampioen gaan jaren overheen hoor kijk maar naar barcelona en real die zitten altijd bij cl die bouwen niet op jeugd als je nog weer 5 jaar wil zien dat ajax kampioen word nou speel dan met jeugd
tomson
 tomson - maandag 07 mei 2012 - 09:11   quote  deeplink  
Moet je wel geld hebben he?Feyenoord was bijna failliet..Dit is echt gebouwd op de puinhopen die een paar jaar terug achtergebleven waren. Dan kun je niet meer kijken naar wat andere ploegen doen. Moet je gewoon pompen of verzuipen. Nu er zoiets moois ontstaat,zal als de ploeg een beetje bij elkaar blijft alleen maar een sterker team ontstaan. Volgens mij kan PSV zich ook niet zoveel misstappen permitteren,vorig seizoen leefden jullie ook al met geleend geld.Tijd voor de jeugd!
theodore
 theodore - maandag 07 mei 2012 - 12:29   quote  deeplink  
bommel komt niet vanwege missen cl
Samsam
 Samsam - maandag 07 mei 2012 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 12:29 schreef theodore het volgende:
bommel komt niet vanwege missen cl
Natuurlijk komt ie wel zelfs als we gedegradeerd waren geweest naar de Jupiler league, want hij is een echte PSVer :-)
hippy
 hippy - maandag 07 mei 2012 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 13:47 schreef Samsam het volgende:

[..]

Natuurlijk komt ie wel zelfs als we gedegradeerd waren geweest naar de Jupiler league, want hij is een echte PSVer :-)
We zullen zien...;))
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 07 mei 2012 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2012 - 23:48 schreef Samsam het volgende:
Weg:

Issakson (transfervrij)
Bouma (1,5 M)
Vukovic (0,5 M)
Manolev (1,2 M)
Pieters (5,5 M)
Engelaar (1,2 M)
Bakkal (trasfervrij)
Wuytens (1 M)
Ojo (transfervrij)
Labyad (transfervrij)
Toivonen (10 M)
Nijland (1M)
VoH (transfervrij) Winst: 21,4 M

In:

Gentenaar (Transfervrij)
Arias ( 2M)
Zanka (transfervrij)
Nuytinck (2,5 m)
Van Bommel (transfervrij)
Henriksen (3M)
Narsingh ( 4,5M)
Antonia ( 0,5M)
Locadia (jeugd)
Najah(jeugd)
Koch(jeugd)
Bakkali (jeugd)
Brenet (jeugd)
Bakkali (jeugd) Uitgave: 12,5 Miljoen

Winst 21,4 - 12,5 = 8,9 miljoen (mislopen Cl redelijk opgelost)
Ja joh.. Verkoop een heel elftal en koop een heel nieuw elftal.. Is goed voor jullie reputatie weer..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 07 mei 2012 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 13:47 schreef Samsam het volgende:

[..]

Natuurlijk komt ie wel zelfs als we gedegradeerd waren geweest naar de Jupiler league, want hij is een echte PSVer :-)
En wat nou alsie nooit komt? Is het dan een nepperd?
Je moet niet verwachten dat hij komt, dan kan het alleen maar meevallen..
infamous psv
 infamous psv - maandag 07 mei 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 23:13 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En wat nou alsie nooit komt? Is het dan een nepperd?
Je moet niet verwachten dat hij komt, dan kan het alleen maar meevallen..
zijn veel spelers VBommel voorgegaan met praatjes dat ze ooit terugkeren..geloof het pas als hij op t veld staat..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 07 mei 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 23:15 schreef infamous psv het volgende:

[..]

zijn veel spelers VBommel voorgegaan met praatjes dat ze ooit terugkeren..geloof het pas als hij op t veld staat..
Precies.. Bij Feyenoord en Ajax is dat ook zo.
Gewoon niks verwachten en misschien komtie toch..
infamous psv
 infamous psv - maandag 07 mei 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 23:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Precies.. Bij Feyenoord en Ajax is dat ook zo.
Gewoon niks verwachten en misschien komtie toch..
idd want als je daar je hoop op moet vestigen van wat je allemaal hoort over spelers die zogenaamd terugkeren....
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 07 mei 2012 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 23:18 schreef infamous psv het volgende:

[..]

idd want als je daar je hoop op moet vestigen van wat je allemaal hoort over spelers die zogenaamd terugkeren....
Veel spelers die een paar jaar goed speelt bij een club en daarna ergens anders gaan spelen zeggen dat ze wel zouden willen terug keren.
Als je elke speler die zoiets heeft gezegd terug zou zetten, zou je zieke teams krijgen..
dynamite
 dynamite - dinsdag 08 mei 2012 - 07:26   quote  deeplink  
ajax wil narsing van herenveen hebben ze zijn nu al bezig zit psv weer te slapen als ze hem naar naar ajax laten gaan kunnen ze mataz vekopen anders zit hij weer zo te spelen als nu we hebben geen spelers die hem een bal geven in de voorhoede dus verkopen maar anders narsing halen
tomson
 tomson - dinsdag 08 mei 2012 - 12:56   quote  deeplink  
?
Samsam
 Samsam - dinsdag 08 mei 2012 - 16:02   quote  deeplink  
lol
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 mei 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 07:26 schreef dynamite het volgende:
ajax wil narsing van herenveen hebben ze zijn nu al bezig zit psv weer te slapen als ze hem naar naar ajax laten gaan kunnen ze mataz vekopen anders zit hij weer zo te spelen als nu we hebben geen spelers die hem een bal geven in de voorhoede dus verkopen maar anders narsing halen
WTF, drugs are bad for you..
tomson
 tomson - dinsdag 08 mei 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 16:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

WTF, drugs are bad for you..
PSV heeft z'n eigen dr.Love Renato...
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 08 mei 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2012 - 07:26 schreef dynamite het volgende:
ajax wil narsing van herenveen hebben ze zijn nu al bezig zit psv weer te slapen als ze hem naar naar ajax laten gaan kunnen ze mataz vekopen anders zit hij weer zo te spelen als nu we hebben geen spelers die hem een bal geven in de voorhoede dus verkopen maar anders narsing halen
hahaha rustig aan maat.. de club stort niet in als hij niet komt hoor..
mr ze mogen wel wat sneller inhaken in sommige zaken , daar heb je voor zover ik je begrijp gelijk in...
sim
 sim - dinsdag 08 mei 2012 - 21:16   quote  deeplink  
Ja de heer van Bommel blijft nog 1 jaar bij Milan denk ik?
Die kan daar 2 miljoen voor krijgen.
Ja en wat doe je dan?

groeten sim
sim
 sim - woensdag 09 mei 2012 - 23:17   quote  deeplink  
Nee sorry hij gaat maandag tekenen bij ons.
Kijk die krijgt een groot spandoek,en een goede binnenkomer
groeten sim

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 mei 2012 door sim --
infamous psv
 infamous psv - maandag 28 mei 2012 - 22:11   quote  deeplink  
'Tottenham Hotspur wil zich met PSV-aanvoerder versterken'

Tottenham Hotspur wil zich komende zomer versterken met Ola Toivonen. De aanvoerder van PSV moet de frontlinie versterken van de Londenaren. Dit meldt The Daily Mail zondag.

De Zweed heeft nog een contract tot de zomer van 2014, dus als PSV nog een mooi bedrag voor zijn aanvoerder wil ontvangen, moet hij deze zomer verkocht worden. Afgelopen week gaf Marcel Brands, technisch directeur van de Eindhovense club, aan dat de 25-jarige voetballer voor zo'n negen miljoen euro mag vertrekken uit De Lichtstad. Naast The Spurs hebben ook de Italiaanse clubs Fiorentina en Genoa interesse in de blonde Zweed.

De Zweeds international zegt zelf open te staan voor een vertrek. "Als PSV nog wat geld aan mij wil verdienen, moeten zij mij nu verkopen. Als er iets leuks voorbijkomt, wil ik daar zeker naar kijken." Toivonen maakte achttien doelpunten afgelopen seizoen

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/157029/Tottenham_Hotspur_wil_zich_met_PSV-aanvoerder_versterken#ixzz1wCHnUA9u

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 mei 2012 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 28 mei 2012 - 22:13   quote  deeplink  
'Internazionale wil PSV'er Mertens bij afhaken Lavezzi'

Internazionale verlegt mogelijk haar transferdoelen naar Dries Mertens. De werkgever van onder andere Wesley Sneijder ziet in Mertens een tweede optie, mocht Napoli-aanvaller Ezequiel Lavezzi besluiten om niet naar het Giuseppe Meazza te komen. Dat meldt het Italiaanse TuttoMercato.

De 25-jarige Mertens maakte dit seizoen indruk bij PSV. De Belg maakte dit seizoen maar liefst 21 treffers in de Eredivisie. Daarom zouden de Italianen wel wat zien in de komst van de kleine Belgische international. Probleem kan echter de afkoopsom worden. De Eindhovenaren zullen de poot stijf houden, gezien het feit dat Mertens nog tot medio 2016 vastligt in het Philips Stadion.

Lavezzi is het eerste transferdoelwit van de Nerazzurri, maar als de Napolitaan anders besluit, komt Mertens in beeld.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/157065/Internazionale_wil_PSVer_Mertens_bij_afhaken_Lavezzi#ixzz1wCIDTh53

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 mei 2012 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 28 mei 2012 - 22:15   quote  deeplink  
Toivonen mag van mij nr n andere club verhuizen die heeft zijn beste tijd wek gehad bij PSV mr kleine Mertens zou ik jammer vinden..
infamous psv
 infamous psv - maandag 28 mei 2012 - 22:16   quote  deeplink  
Ajax en PSV strijden om Zweed

Door ILJA HILHORST __ gepubliceerd op 28 mei '12 14:35

Vier jaar geleden werd hij niet aangenomen door Go Ahead Eagles, nu wil zowel Ajax als PSV hem hebben. Het leven kan verkeren.

De inmiddels 22-jarige jeugdinternational wordt nu gevolgd door beide Nederlandse topclubs. Voor Ajax heeft John Steen Olsen de Amsterdammers geadviseerd de Zweed over te nemen, en zo PSV af te troeven. Hij heeft nog een contract voor twee jaar.

Ajdarevic werd in 2007 door Liverpool uit de eerste divisie in Zweden gehaald. In zijn tijd in Engeland liep hij een tijdje mee bij Go Ahead, maar ze zagen het daar niet in hem zitten. De club uit Noord-Engeland liet zijn contract
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 29 mei 2012 - 19:57   quote  deeplink  
Pieters met succes geopereerd: 'Ik ga hard werken aan mijn herstel'

Dinsdag, 29 mei 2012 om 15:14

Erik Pieters is dinsdagmiddag met succes geopereerd aan zijn gebroken middenvoetsbeentje. De verdediger van PSV ging in het AMC onder het mes en de ingreep is naar wens verlopen. Pieters kan nu aan zijn revalidatie, die naar verwachting ruim drie maanden zal gaan duren, beginnen.

De linksback hoopt in september weer fit te zijn. "Operatie is achter de rug! Alles is goed gegaan en ben klaar voor de revalidatie. Nu rustig in bed AMC aan het bijkomen", zo laat hij via Twitter weten. "Ik ga hard werken aan mijn herstel om straks extra fit terug te komen."

De 23-jarige Pieters zou deze zomer met het Nederlands elftal naar het EK gaan en was zo goed als zeker van een basisplaats op de linksbackpositie. Een gebroken middenvoetsbeentje en de operatie die volgde zorgden er echter voor dat de opvolger van Giovanni van Bronckhorst het EK thuis voor de televisie moet volgen.
klopt
 klopt - dinsdag 29 mei 2012 - 22:29   quote  deeplink  
Fenomenaal wat een voetballer!

Zou wel haalbaar zijn

http://www.youtube.com/watch?v=XqWXzvxjJ4Q&feature=fvwrel
infamous psv
 infamous psv - woensdag 30 mei 2012 - 00:08   quote  deeplink  
Langjarige samenwerking Van Kemenade verlengd
29 mei 2012 15:15
PSV heeft de langlopende samenwerking met de familie Van Kemenade uitgebreid door middel van een nieuwe, meerjarige horecaovereenkomst. Dat meldt de directie. In de verbintenis is naast de exploitatie van de profzijde op De Herdgang ook het jeugdcomplex opgenomen, evenals de ontwikkeling van horeca bij het toekomstige PSV-museum.

Liesbeth van Kemenade en directielid Peter Fossen van PSV.
Tiny Sanders: Rol als cultuurbewakers
In de overeenkomst is de exploitatie van eetcafé De Verlenging in het Philips Stadion verlengd en zijn nieuwe initiatieven opgestart. Met het versterken van de samenwerking heeft PSV stappen gezet om de band tussen club en supporters te verstevigen. PSV is ook verheugd om daarmee de rol van de familie Van Kemenade als cultuurbewakers te bestendigen en voort te zetten, zegt algemeen directeur Tiny Sanders. PSV wil tevens de jeugdzijde van De Herdgang een impuls geven als het gaat om een voedingsprogramma voor de PSV Jeugdopleiding naar maatstaven van de PSV-selectie.

PSV en de Van Kemenades heffen het glas op de samenwerking.
Van Kemenade: Blij met het vertrouwen
Uitbater Paul van Kemenade is samen met zijn zus Liesbeth al jaren verantwoordelijk voor de keuken, kantine en continuïteit op De Herdgang. Daarnaast is hij mede-eigenaar van eetcafé De Verlenging in het Philips Stadion, dat wordt geëxploiteerd door zijn partner Sandra van den Nieuwenhof en zwager Erik Swinkels. We zijn blij dat we van PSV het vertrouwen hebben gekregen om de jarenlange samenwerking verder voort te zetten en uit te breiden, zeggen Paul en Liesbeth van Kemenade. We blijven de komende jaren hard werken aan verbeteringen voor de toekomst. Daarnaast is het belangrijk dat ook oud-spelers en trainers een ingang weten te vinden om contact te houden met de club, in een tijd dat veranderingen steeds sneller gaan. Verleden en heden van de club moeten met elkaar verbonden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 mei 2012 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - woensdag 30 mei 2012 - 00:09   quote  deeplink  
die blijven in ieder geval
sim
 sim - woensdag 30 mei 2012 - 00:27   quote  deeplink  
Eigenlijk een beetje jammer.
Weet jij wat daar een biertje kost of een broodje kaas?

groeten sim maat
infamous psv
 infamous psv - woensdag 30 mei 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 mei 2012 - 00:27 schreef sim het volgende:
Eigenlijk een beetje jammer.
Weet jij wat daar een biertje kost of een broodje kaas?

groeten sim maat
heb meestal klein flesje rum bij dus colaatje is zat
groeten sim
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 juni 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Stijn Wuytens heeft in Beerschot een nieuwe werkgever gevonden. De verdedigende middenvelder (22) nam in eerder stadium het besluit om PSV te verlaten en heeft maandag zijn handtekening gezet in Antwerpen. Hij tekende voor drie seizoenen.

Wuytens kwam als jeugdspeler bij PSV terecht, maar wist nooit de stap naar de hoofdmacht te zetten. Vanwege het troebele toekomstperspectief besloot de middenvelder niet te verlengen in Eindhoven. Bij Beerschot hoopt de Belg zijn carrière nieuw leven in te blazen.

Voor Wuytens heeft de overgang naar Beerschot een bijzondere betekenis. De speler zal in Antwerpen, waar Adrie Koster aan de slag gaat als hoofdtrainer, samen komen te spelen met broer Dries Wuytens.

Beerschot heeft voor het nieuwe seizoen al zeven nieuwe spelers gecontracteerd. Eerder werd ook Funso Ojo opgepikt
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 16 juni 2012 - 17:28   quote  deeplink  
Lokomotiv Moskou en Rubin Kazan hopen Stanislav Manolev over te nemen van PSV. De back ziet zelf een transfer naar Rusland wel zitten, zo vertelt hij tegenover Voetbal International.

De Bulgaar heeft een doorlopend contract in Eindhoven, maar wil desondanks vertrekken. PSV betaalde drie jaar geleden 2,5 miljoen euro voor de international en wil meewerken een eventuele overgang. Volgens het weekblad melden de twee Russische clubs zich vermoedelijk binnenkort bij de clubleiding van de eredivisionist.

Manolev laat doorschemeren dat hij hoopt dat het tot een transfer komt. "Ik sta zeker open voor de Russische competitie." Het afgelopen seizoen speelde de back 23 competitiewedstrijden in het shirt van PSV, waarin hij een keer het net wist te vinden
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 16 juni 2012 - 17:29   quote  deeplink  
Besiktas heeft zich gemeld voor Andreas Isaksson, zo meldt Voetbal International. De Zweedse doelman staat nog tot 1 juli onder contract bij PSV en kan daardoor transfervrij vertrekken uit Eindhoven.

De Turkse club stelde afgelopen week Sven-Göran Eriksson aan als nieuwe oefenmeester. Hij zou zijn landgenoot graag toe willen voegen aan zijn selectie. Isaksson, die momenteel nog het EK speelt met het al uitgeschakelde Zweden, sprak voorafgaand aan het eindtoernooi al met het Engelse West Bromwich Albion.

De dertigjarige Isaksson speelde sinds 2008 bij PSV, dat hem destijds haalde als vervanger voor de naar Tottenham Hotspur vertrokken Heurelho Gomes. Eerder stond hij onder contract bij onder meer Juventus, Stade Rennes en Manchester City
sim
 sim - woensdag 20 juni 2012 - 21:31   quote  deeplink  
Nieuws

Grootse binnenlandse transfer Turkije tot dusver
Amrabat naar Galatasaray voor 9 miljoen.

Manolev naar Stuttgart bedrag?

Matavz naar Fiorentina bedrag?

Nou moeten we Ronnie stam hebben ipv Manolev

groeten sim
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 juni 2012 - 22:51   quote  deeplink  
Gaat hem ook niet worden Sim..

Ronnie Stam zal deze zomer niet de overstap naar PSV maken. De verdediger staat op dit moment onder contract bij Wigan Athletic en kon rekenen op belangstelling van de Eindhovenaren. Voor de eredivisieclub is de komst van de rechtsback geen prioriteit meer.

PSV zou op zoek zijn naar een vervanger van Stanislav Manolev, zo meldt Voetbal International. De verdediger heeft weliswaar een doorlopend contract, maar staat in de belangstelling van buitenlandse clubs. Naar verluidt kan hij de overstap maken naar Duitsland, Engeland en Rusland.

Het is onduidelijk wie nu de voorkeur krijgt boven Stam. Mogelijk heeft PSV nu Santiago Arias van Sporting CP op de korrel. De Portugezen lijken Arias te willen betrekken bij de transfer van Zakaria Labyad.

Bron: elfvoetbal.nl

Groeten Renato..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 21 juni 2012 - 21:33   quote  deeplink  
Doelman Ruud Swinkels naar PSV
21 juni 2012 10:15
Doelman Ruud Swinkels (25) heeft vandaag zijn handtekening gezet onder een 1-jarig contract bij PSV. Ruud Swinkels komt over van FC Eindhoven en is na EK-ganger Przemyslaw Tyton en de eerder van Alemannia Aachen overgekomen Boy Waterman de derde keeper in de selectie van PSV.

Ruud Swinkels zet zijn handtekening onder een 1-jarig contract.
Over Ruud Swinkels
Ruud Swinkels, geboren op 23 februari 1987, speelde de afgelopen drie seizoenen bij FC Eindhoven in de Jupiler League, waar hij het afgelopen seizoen indruk maakte. Daarvoor speelde de in Moergestel geboren doelman in de jeugd van Willem II en kwam na enkele buitenlandse avonturen uit voor hoofdklasser UNA uit Veldhoven. Ruud Swinkels verdedigde in totaal 85 wedstrijden het doel van FC Eindhoven, waarvan 33 afgelopen seizoen.

Marcel Brands wenst Ruud Swinkels veel succes bij PSV.
Swinkels: Snel omschakelen qua niveau
Ruud Swinkels ziet zijn overgang naar PSV als een mooie kans. Na drie seizoenen FC Eindhoven was het tijd om een stap te maken. Ik hoefde dan ook niet lang na te denken toen PSV kwam, verklaarde hij voor de camera van PSV TV. Ik weet dat ik binnengehaald ben als derde keeper, maar ik ga zeker vechten. Dit is in ieder geval een stap van Top-3 Jupiler League naar Top-3 Eredivisie. Het is nu heel snel omschakelen qua niveau, ik wil me zo snel mogelijk bewijzen. Later vandaag op PSV.nl het hele interview met Ruud Swinkels
tomson
 tomson - donderdag 21 juni 2012 - 21:39   quote  deeplink  
Hoe zit dat met Zoet dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Wie gaan er weg/ Wie blijven er









0.0093350