BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Bert van Marwijk is het spoor bijster

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 12 mei 2012 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 13:01 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
ff een idee, straks tijdens het ek lijkt het me leuk om op dit voetbalforum het volgende te doen...

bij alle clubforum zie je steeds wedstrijdtopics, aangezien we daar graag in babbelen leek het me leuk om voor elke ek wedstrijd een wedstrijd topic te maken hier in het algemeen voetbalforum, lijkt het jullie wat?
zoja? probeer dat ook mee te doen en maak allemaal een keer een wedstrijdtopic aan!
geen interesse? doen we het niet, no problem!
Doen..
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 12 mei 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 16:31 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Doen..
Doen!
Henny
 Henny - zondag 13 mei 2012 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2012 - 23:43 schreef Ajx het volgende:

[..]

74% balbezit???
Onder Van Basten ja en dan bijna geen kans creëren.. Tikkie breed, 1750 x rondspelen op het middenveld. Volgens mij heb jij op NL Frankrijk en NL Italie na alle wedstrijden onder Van Basten uit je geheugen verbannen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 13 mei 2012 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 10:57 schreef Henny het volgende:

[..]

Onder Van Basten ja en dan bijna geen kans creëren.. Tikkie breed, 1750 x rondspelen op het middenveld. Volgens mij heb jij op NL Frankrijk en NL Italie na alle wedstrijden onder Van Basten uit je geheugen verbannen.
na Rijkaard was voor de rest bagger............................
Loetje
 Loetje - zondag 13 mei 2012 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 16:31 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Doen..
mooi!
Loetje
 Loetje - zondag 13 mei 2012 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 14:01 schreef loopneus het volgende:
Ik weet niet wat de mensen hier in de discussie hier doen, die toch niet van het nedelands elftal houden, en wie het niet.boeit wat het nederlands elftal op t ek doet. Ik vind alleen de keuze voor bouma een hele rare, maar ik denk dat Bertje voor de rest gewoon een goede selectie heeft gekozen, en ik denk dat hij een betere bondscoach is dan iedereen die hier zoveel kritiek op hem heeft! En iedereen die vindt dat hij zoveel antivoetbal heeft gespeeld, kijk alle wedstrijden voor het WK maar weer terug, alleen op het WK was t spel teleurstellend.
goh je meent het....
Ajx
 Ajx - zondag 13 mei 2012 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 10:57 schreef Henny het volgende:

[..]

Onder Van Basten ja en dan bijna geen kans creëren.. Tikkie breed, 1750 x rondspelen op het middenveld. Volgens mij heb jij op NL Frankrijk en NL Italie na alle wedstrijden onder Van Basten uit je geheugen verbannen.
Nee nee nee, van Basten had echt wel aanvallendere wedstrijden en goede resultaten. Hij heeft ook echt de basis gelegd van het huidige team!
infamous psv
 infamous psv - zondag 13 mei 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 20:44 schreef Ajx het volgende:

[..]

Nee nee nee, van Basten had echt wel aanvallendere wedstrijden en goede resultaten. Hij heeft ook echt de basis gelegd van het huidige team!
jajaja de rest vd wedstrijden heb je verbannen..
Henny
 Henny - maandag 14 mei 2012 - 19:23   quote  deeplink  
Laat maar infamous wordt een zinloze discussie. Ajx herinnert zich de dingen blijkbaar anders dan jij en ik. Dat mag.
craven
 craven - dinsdag 15 mei 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2012 - 21:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Clasie is te jong en te onervaren...leuk voetballertje voor de komende jaren...terechte keuze van van Marwijk....alleen waar is Derk Boerrigter ??? Waar is Bas Dost...stel Huntelaar is geblesseerd wie wordt dan de stormram....de Jong is toch geen stormram ???
Boerigter? serieus? hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld??
craven
 craven - dinsdag 15 mei 2012 - 12:39   quote  deeplink  
verder denk ik idd dat nederland het moeilijk krijgt en acht ik duitseland op het moment sterker. Niet individueel maar als team
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 15 mei 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:39 schreef craven het volgende:
verder denk ik idd dat nederland het moeilijk krijgt en acht ik duitseland op het moment sterker. Niet individueel maar als team
Frankrijk en Portugal goeie outsiders
craven
 craven - dinsdag 15 mei 2012 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 13:03 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Frankrijk en Portugal goeie outsiders
ja, bij frankrijk altijd hoge verwachtingen, maar laatste jaren niet zo.
Wel enorm potentie, maar geen geheel...
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 15 mei 2012 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 13:04 schreef craven het volgende:

[..]

ja, bij frankrijk altijd hoge verwachtingen, maar laatste jaren niet zo.
Wel enorm potentie, maar geen geheel...
hoop dat dat zo bllijft....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 15 mei 2012 - 20:15   quote  deeplink  
Bert is idd het spoor bijster...wie stuurt Emanuelson en Maduro naar huis....is hij misschien ooit trainer van Feijenoord geweest ????
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 15 mei 2012 - 20:18   quote  deeplink  
van Markijk heeft een flinke tik op zijn kop gehad volgens mij!!

butnner, emanuelson en viergever vielen vandaag af uit de groep.
Daarintegen neemt die knuppel Willems en Bouma mee!

Let op die krijgt het voor elkaar om dadelijk zonder Huntelaar of van Persie te spelen op het EK.
Zie je Willems al tegen Nani???
Of bouma tegen Gomez??

Ik zeg: we zijn vroeg thuis!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2012 door AFCA MARCO --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 15 mei 2012 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 20:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Bert is idd het spoor bijster...wie stuurt Emanuelson en Maduro naar huis....is hij misschien ooit trainer van Feijenoord geweest ????
Maduro terecht want die is helemaal geen Oranjespeler mr Emanuelson had moeten blijven en Bouma in zijn plaats...
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 15 mei 2012 - 21:52   quote  deeplink  
Het is toch niet meer dan logisch, dat het PSV gehalte heel hoog blijft.
Met 2 PSV-assistenten en zijn schoonschoon.
Je grootste probleem ligt in de verdediging en je stuurt 4 verdedigers (incl Emanuelson) bij de eerste schifting naar huis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2012 door Ztjes --
craven
 craven - dinsdag 15 mei 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 20:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Bert is idd het spoor bijster...wie stuurt Emanuelson en Maduro naar huis....is hij misschien ooit trainer van Feijenoord geweest ????
eigenlijk ben jij best wel een sukkel
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 16 mei 2012 - 11:31   quote  deeplink  
Slaat natuurlijk helemaal nergens op als Bouma of Willems mee zouden gaan naar het Ek.
Sterker nog: Ik hoop dat daardoor de doelpunten gaan vallen en we snel thuis zijn.
Wat een wanbeleid van Bert.
Weg met die gast!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door AFCA MARCO --
Henny
 Henny - woensdag 16 mei 2012 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 20:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Bert is idd het spoor bijster...wie stuurt Emanuelson en Maduro naar huis....is hij misschien ooit trainer van Feijenoord geweest ????
Even kijken hoor.... Maduro.............. was dat niet dat talent dat een jaar of 8 geleden zo nodig weg moest en sindsdien nog 3 x per jaar invalt. Het valt nog mee dat je wooter oulida en musampa er niet bij wilt.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 16 mei 2012 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 11:34 schreef Henny het volgende:

[..]

Even kijken hoor.... Maduro.............. was dat niet dat talent dat een jaar of 8 geleden zo nodig weg moest en sindsdien nog 3 x per jaar invalt. Het valt nog mee dat je wooter oulida en musampa er niet bij wilt.
Maduro is begrijpelijk, maar dan nog zou ik hem boven die Bouma verkiezen.
Als er 1 bewezen heeft totaal niet meer mee te kunnen is hij het wel.
Ook Willems heeft in Valencia bewezen een koekebakker te zijn.
Henny
 Henny - woensdag 16 mei 2012 - 11:47   quote  deeplink  
Willems en Bouma zijn het bespreken niet eens waard. Willems zal wel talent hebben, maar is misschien nog niet eens goed genoeg voor Jong Oranje (die trouwens een heel aardige selectie hebben). Bouma is echt vergane glorie.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 16 mei 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 11:47 schreef Henny het volgende:
Willems en Bouma zijn het bespreken niet eens waard. Willems zal wel talent hebben, maar is misschien nog niet eens goed genoeg voor Jong Oranje (die trouwens een heel aardige selectie hebben). Bouma is echt vergane glorie.
Wat mankeerd die Bert toch? Let op die gaat dadelijk op het EK huntelaar op de bank zetten.
Dan hoop ik serieus dat ze er meteen uitvliegen en Bert keihard word afgerekend!
infamous psv
 infamous psv - woensdag 16 mei 2012 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 11:37 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Maduro is begrijpelijk, maar dan nog zou ik hem boven die Bouma verkiezen.
Als er 1 bewezen heeft totaal niet meer mee te kunnen is hij het wel.
Ook Willems heeft in Valencia bewezen een koekebakker te zijn.
Willems is jong mr komt er wel en in Valencia liet Mertens hem alleen achterin dus das kinderachtachtig om hem daarop af te branden...
misschien zegt het wel wat over Maduro want bij Valencia speelt hij ook nooit en hij heeft ook nooit toernooi meegemaakt volgens mij...
nogmaals Bouma snap ik niet trouwens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door infamous psv --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 16 mei 2012 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 11:52 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Willems is jong mr komt er wel en in Valencia liet Mertens hem alleen achterin dus das kinderachtachtig om hem daarop af te branden...
misschien zegt het wel wat over Maduro want bij Valencia speelt hij ook nooit en hij heeft ook nooit toernooi meegemaakt volgens mij...
Willems is een prutser en mag niet in de schaduw staan van Emanuelson.
Volstrekt onbegrijpelijke keuze dus.
Bouma is natuurlijk nog veel belachelijker.
Die kan misschien net het nivo van AGOVV aan op dit moment.
Nani of Ronaldo tegen Willems word genieten!!!!
infamous psv
 infamous psv - woensdag 16 mei 2012 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 11:54 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Willems is een prutser en mag niet in de schaduw staan van Emanuelson.
Volstrekt onbegrijpelijke keuze dus.
Bouma is natuurlijk nog veel belachelijker.
Die kan misschien net het nivo van AGOVV aan op dit moment.
Nani of Ronaldo tegen Willems word genieten!!!!
wat jank je dan als het toch genieten word...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 16 mei 2012 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 11:55 schreef infamous psv het volgende:

[..]

wat jank je dan als het toch genieten word...
Janken? Hou je smoel joh. Jij als PSV supporter vind dit normaal ja, alleen de rest van Nederland lacht Bertje uit.
Ik ga genieten van Ronaldo en/of Nani als die Willems helemaal naar de klote spelen.
Willems hahahaha wat een giller!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door AFCA MARCO --
Henny
 Henny - woensdag 16 mei 2012 - 12:10   quote  deeplink  
Ik geloof wel in Bert, want de RESULTATEN zijn beter dan onder welke andere trainer dan ook. In het begin van het seizoen waarin hij met Feyenoord de UEFAcup won werd door de kenners gezegd dat het volstrekt onmogelijk zou zijn dat er ooit nog een Nederlandse club een europacup zou winnen. Natuurlijk zaten er destijds wel heel aardige spelers in dat team, maar als je de opstellingen nog eens nakijkt was dat echt geen wonderteam. Bert weet wel een team te smeden dat optimaal gebruik maakt van de sterke eigen punt en de zwakke punten van de tegenstander. We zullen zien, maar een toernooi speel je om te winnen, niet voor het mooie voetbal, hoewel de combinatie van die 2 natuurlijk wel ideaal zou zijn.

@ infamous; die Willems komt er wel, maar hij was dit seizoen nog niet rijp voor PSV en is ook nog niet klaar voor een EK. Jullie hebben een hoge klassering verspeeld door je slechte verdediging, niet door je aanval en middenveld.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 16 mei 2012 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:10 schreef Henny het volgende:
Ik geloof wel in Bert, want de RESULTATEN zijn beter dan onder welke andere trainer dan ook. In het begin van het seizoen waarin hij met Feyenoord de UEFAcup won werd door de kenners gezegd dat het volstrekt onmogelijk zou zijn dat er ooit nog een Nederlandse club een europacup zou winnen. Natuurlijk zaten er destijds wel heel aardige spelers in dat team, maar als je de opstellingen nog eens nakijkt was dat echt geen wonderteam. Bert weet wel een team te smeden dat optimaal gebruik maakt van de sterke eigen punt en de zwakke punten van de tegenstander. We zullen zien, maar een toernooi speel je om te winnen, niet voor het mooie voetbal, hoewel de combinatie van die 2 natuurlijk wel ideaal zou zijn.

@ infamous; die Willems komt er wel, maar hij was dit seizoen nog niet rijp voor PSV en is ook nog niet klaar voor een EK. Jullie hebben een hoge klassering verspeeld door je slechte verdediging, niet door je aanval en middenveld.
Niet door het middenveld?? Volgens mij heeft Strootman ook geen knikker geraakt de 2e helft van de competitie. Ik snap Bert toaal niet in zijn keuzes en ik hou dan ook mijn hart vast.
Dan Anita maar als LB want die is ook beter dan Willems.
Henny
 Henny - woensdag 16 mei 2012 - 12:18   quote  deeplink  
Ik vond BMI bij Feyenoord ook uitstekend als linksback, daar kom je ook niet levend voorbij. Het blijft behelpen die backpositie in NL.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 16 mei 2012 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 11:57 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Janken? Hou je smoel joh. Jij als PSV supporter vind dit normaal ja, alleen de rest van Nederland lacht Bertje uit.
Ik ga genieten van Ronaldo en/of Nani als die Willems helemaal naar de klote spelen.
Willems hahahaha wat een giller!
heb zakdoekjes bij de hand jankmuil hahaha..
en je moet je land altijd steunen op n toernooi mr bij jullie joduh is het zo dat je het liefst n selectie met joduh en ex joduh ziet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door infamous psv --
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 16 mei 2012 - 14:43   quote  deeplink  
Infamous PSV hahaha laat me niet lachen knakworst man. Ik steun die kk boeren niet!!
Bert van Marwijk is dikke vriendjes met PSV dat is wel duidelijk.
Kom spreken we een keer af en dan kijken we wel wie hier de jankmuil is!
infamous psv
 infamous psv - woensdag 16 mei 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 12:10 schreef Henny het volgende:
Ik geloof wel in Bert, want de RESULTATEN zijn beter dan onder welke andere trainer dan ook. In het begin van het seizoen waarin hij met Feyenoord de UEFAcup won werd door de kenners gezegd dat het volstrekt onmogelijk zou zijn dat er ooit nog een Nederlandse club een europacup zou winnen. Natuurlijk zaten er destijds wel heel aardige spelers in dat team, maar als je de opstellingen nog eens nakijkt was dat echt geen wonderteam. Bert weet wel een team te smeden dat optimaal gebruik maakt van de sterke eigen punt en de zwakke punten van de tegenstander. We zullen zien, maar een toernooi speel je om te winnen, niet voor het mooie voetbal, hoewel de combinatie van die 2 natuurlijk wel ideaal zou zijn.

@ infamous; die Willems komt er wel, maar hij was dit seizoen nog niet rijp voor PSV en is ook nog niet klaar voor een EK. Jullie hebben een hoge klassering verspeeld door je slechte verdediging, niet door je aanval en middenveld.
dat klopt Henny... hij is dit seizoen voor d leeuwen gegooid en hij zal ook niet mee gaan nr het EK hoor..
denk met het oog op de toekomst dat VanMarwijk gewoon wil kijken wat hij in zijn mars heeft..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 16 mei 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 14:43 schreef AFCA MARCO het volgende:
Infamous PSV hahaha laat me niet lachen knakworst man. Ik steun die kk boeren niet!!
Bert van Marwijk is dikke vriendjes met PSV dat is wel duidelijk.
Kom spreken we een keer af en dan kijken we wel wie hier de jankmuil is!
gaan we dreigen traanbuisje..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 16 mei 2012 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 14:49 schreef infamous psv het volgende:

[..]

gaan we dreigen traanbuisje..
Is maar net hoe je dit wil opvatten koplamp!
Geen praatjes maken over zulke sites maar dan moet je het voor me neus doen ezel.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 16 mei 2012 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 15:59 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Is maar net hoe je dit wil opvatten koplamp!
Geen praatjes maken over zulke sites maar dan moet je het voor me neus doen ezel.
als je praat over afspreken dan is dat toch dreigen...
het is mr een forum he lamlul..
en wederom niet janken..
dom amsterdammetje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2012 door infamous psv --
bruijnh
 bruijnh - woensdag 16 mei 2012 - 19:55   quote  deeplink  
wat is dit voor sneu forum met allen maar zielige frustraties.ga es iets nuttigs doen jongelui.....
Henny
 Henny - woensdag 16 mei 2012 - 20:55   quote  deeplink  
Ik ben bang dat je zal schrikken van de leeftijden hier. Volgens mij ligt het gemiddelde om en nabij de 40....
tomson
 tomson - woensdag 16 mei 2012 - 21:15   quote  deeplink  
Nog erger :)
tomson
 tomson - woensdag 16 mei 2012 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 19:55 schreef bruijnh het volgende:
wat is dit voor sneu forum met allen maar zielige frustraties.ga es iets nuttigs doen jongelui.....
Dan heb je jezelf aangemeld voor een sneu forum.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 16 mei 2012 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 19:55 schreef bruijnh het volgende:
wat is dit voor sneu forum met allen maar zielige frustraties.ga es iets nuttigs doen jongelui.....
zal het proberen meneer
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 13:40   quote  deeplink  
Hoe V Marwijk denkt hoe hij werkt daar hebben wij allemaal geen weet van
hij is een top trainer die Feyenoord de Europa Cup liet winnen die Nedeland
tot aan de Finale van het WK ongeslagen liet, Hij heeft meer verstand van
zaken dan wij allemaal bij elkaar!!!

Ik heb alle vertrouwen in V Marwijk
infamous psv
 infamous psv - donderdag 17 mei 2012 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2012 - 13:40 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:
Hoe V Marwijk denkt hoe hij werkt daar hebben wij allemaal geen weet van
hij is een top trainer die Feyenoord de Europa Cup liet winnen die Nedeland
tot aan de Finale van het WK ongeslagen liet, Hij heeft meer verstand van
zaken dan wij allemaal bij elkaar!!!

Ik heb alle vertrouwen in V Marwijk
laat VanMarwijk mr schuiven ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door infamous psv --
tomson
 tomson - donderdag 17 mei 2012 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2012 - 19:55 schreef bruijnh het volgende:
wat is dit voor sneu forum met allen maar zielige frustraties.ga es iets nuttigs doen jongelui.....
Ik adviseer u hier maar eens fijn een kijkje te nemen, veel gezelliger.
U hoeft de link allen maar aan te klikken: http://forum.headliner.nl/topic-11228/
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 12:39 schreef craven het volgende:
verder denk ik idd dat nederland het moeilijk krijgt en acht ik duitseland op het moment sterker. Niet individueel maar als team
grotendeels eens. vooral verdedigend maakt duitsland het verschil naar ons. daarbij als je de belangrijke nummers 10 naast elkaar legt, ozil is vorm, sneijder totaal uit vorm. dat maakt het verschil die 2 dingen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door Loetje --
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 18 mei 2012 - 17:21   quote  deeplink  
zie nieuwe Nike commercial:my time is now...
you tube..
Henny
 Henny - vrijdag 18 mei 2012 - 18:53   quote  deeplink  
Clasie ipv Sneijder
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 18 mei 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 18:53 schreef Henny het volgende:
Clasie ipv Sneijder
volgende commercial Henny...
Henny
 Henny - vrijdag 18 mei 2012 - 20:49   quote  deeplink  
Ik heb de commercial nog niet gezien. Maar beter iemand in vorm met speelminuten dan uit vorm en zonder spelminuten... Ik ga de commercial opzoeken I.P.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Bert van Marwijk is het spoor bijster









0.0085468