BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'Van Bommel zet maandag handtekening onder contract met PSV'

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 10 mei 2012 - 00:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Update: 'Van Bommel zet maandag handtekening onder contract met PSV' (VoetbalZone)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 10 mei 2012 - 01:59   quote  deeplink  
'Van Bommel zet maandag handtekening onder contract met PSV'

Mark van Bommel vliegt zondag na de laatste competitiewedstrijd van AC Milan tegen Novara naar Nederland om volgende week maandag een contract met PSV te ondertekenen. Dat meldt het Eindhovens Dagblad. De middenvelder wil begin volgende week de laatste plooien met PSV gladstrijken en sluit dan aan bij de Oranje-selectie van bondscoach Bert van Marwijk.
hippy
 hippy - dinsdag 19 juni 2012 - 12:45   quote  deeplink  
Ik denk dat v bommel over de hill is gezien dit ek...hoewel het niveau hier toch wel wat lager is...maar ik ben er bang voor...;))...
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 19 juni 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Ben blij met VBommel gezien zijn ervaring en winnarsmentaliteit...dit EK was hij niet goed mr dat geldt voor de hele Oranje-selectie..
hippy
 hippy - dinsdag 19 juni 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 19:18 schreef infamous psv het volgende:
Ben blij met VBommel gezien zijn ervaring en winnarsmentaliteit...dit EK was hij niet goed mr dat geldt voor de hele Oranje-selectie..
Ik denk dat ie veel kaarten gaat pakken...hij is zo traag geworden
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 19 juni 2012 - 21:11   quote  deeplink  
Wat een onzin om spelers op basis van dit EK te beoordelen. De wedstrijd tegen Portugal heeft bewezen dat het weinig met Van Bommel te maken heeft. De Portugezen hadden vrij spel. Het zat gewoon niet goed in de groep, wat de spelers zeer kwalijk te nemen is. Daardoor maakte het geen reet uit wie je er uithaalt en er voor in de plaats zet. Van Bommel heeft een meer dan verdienstelijk seizoen bij AC Milan gespeeld en zal ook van waarde zijn voor PSV. Daar twijfel ik geen seconde aan.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 19 juni 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 21:11 schreef PSVMocro het volgende:
Wat een onzin om spelers op basis van dit EK te beoordelen. De wedstrijd tegen Portugal heeft bewezen dat het weinig met Van Bommel te maken heeft. De Portugezen hadden vrij spel. Het zat gewoon niet goed in de groep, wat de spelers zeer kwalijk te nemen is. Daardoor maakte het geen reet uit wie je er uithaalt en er voor in de plaats zet. Van Bommel heeft een meer dan verdienstelijk seizoen bij AC Milan gespeeld en zal ook van waarde zijn voor PSV. Daar twijfel ik geen seconde aan.
juist, Mocro..thats the spirit..
hippy
 hippy - dinsdag 19 juni 2012 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 21:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

juist, Mocro..thats the spirit..
Alles riekt naar miskoop...ik hoop voor jullie dat ik het mis heb
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 19 juni 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 21:43 schreef hippy het volgende:

[..]

Alles riekt naar miskoop...ik hoop voor jullie dat ik het mis heb
hopen wij ook en sterkte met Van Der Wiel..
hippy
 hippy - dinsdag 19 juni 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 21:44 schreef infamous psv het volgende:

[..]

hopen wij ook en sterkte met Van Der Wiel..
Daar hebben we een andere datum mee afgesproken om te starten met trainen...
10-8-2112
hippy
 hippy - dinsdag 19 juni 2012 - 21:47   quote  deeplink  
Ik ga weer naar me landje kijken...mzzl
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 19 juni 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 21:47 schreef hippy het volgende:
Ik ga weer naar me landje kijken...mzzl
Oekraine
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 juni 2012 - 12:31   quote  deeplink  
Mark van Bommel stopt officieus als international van Oranje. De 35-jarige middenvelder, die eind deze maand AC Milan transfervrij verruilt voor PSV, maakt via de website van de KNVB wereldkundig dat hij plaats maakt voor een andere generatie. Bedanken voor het Nederlands elftal doet hij niet; dat zegt Van Bommel niet te willen.

Wellicht komt er een moment dat de bondscoach in de toekomst door omstandigheden alsnog een beroep op mij wil of moet doen. Dan wil ik er zijn. Het Nederlands elftal is mij altijd dierbaar geweest. Maar de tijd is rijp voor talentvolle, jonge spelers. Die zijn er en moeten zich nu op het allerhoogste niveau ontwikkelen, legt Van Bommel woensdag uit.
Van Bommel debuteerde in oktober 2000 in het Nederlands elftal, als speler van PSV. De middenvelder uit Maasbracht debuteerde pas in 2006 op een groot toernooi, want voor het WK 2002 plaatste Oranje zich niet en het EK 2004 ging aan hem voorbij door een blessure. Na het WK 2006 werd de spelverdeler enkele wedstrijden niet opgeroepen door Marco van Basten en door een ruzie met de bondscoach bleef hij tot diens vertrek weg bij de nationale ploeg.
Toen Bert van Marwijk aan het roer kwam, verwachtten velen dat Van Bommel wel weer opgeroepen zou worden en zo geschiedde ook. De middenvelder werd na het WK 2010 aanvoerder omdat Giovanni van Bronckhorst stopte als international. Lange tijd had niemand het meer over de familierelatie tussen Van Marwijk en Van Bommel, tot het afgelopen EK. Daarop stelde hij teleur en werd hij halverwege Nederland-Duitsland gewisseld. Tegen Portugal kwam Van Bommel helemaal niet meer aan bod.

Bron:Voetbalzone

Verstandige keus van hem..!!
hippy
 hippy - woensdag 20 juni 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 21:47 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Oekraine
Motherfucking england...roooooonnnneyyyy....nu tegen italie... Wordt weer billenknijpen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5125
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'Van Bommel zet maandag handtekening onder contract met PSV'









0.0059700