BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Van Bommel maakt komst naar PSV wereldkundig

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 12 mei 2012 - 15:33
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Bommel maakt komst naar PSV wereldkundig (ELF Voetbal)

Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2012 - 20:08   quote  deeplink  
Goed nieuws voor jullie!

Wel iets wat jullie kunnen gebruiken.

Gefeliciteerd.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 12 mei 2012 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 20:08 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
Goed nieuws voor jullie!

Wel iets wat jullie kunnen gebruiken.

Gefeliciteerd.
Thnx. Hij moet het nog laten zien natuurlijk, maar hoe hij nu bij Milan speelt zou hij een enorme versterking zijn voor PSV.
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 00:04   quote  deeplink  
ik hoop dat psv kampioen word en veel geld gaat verdienen. dan kan het parkeergeld ook omlaag. want dat de gemeente daar psv mee bekostigt is wel duidelijk. ik als uitkeringstrekker betaal gewoon belasting voor eindhoven en dus psv
infamous psv
 infamous psv - zondag 13 mei 2012 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 00:04 schreef FR-Han het volgende:
ik hoop dat psv kampioen word en veel geld gaat verdienen. dan kan het parkeergeld ook omlaag. want dat de gemeente daar psv mee bekostigt is wel duidelijk. ik als uitkeringstrekker betaal gewoon belasting voor eindhoven en dus psv
jouw uitkering is ook belastinggeld en daar betaal ik ook aan mee Han...
tomson
 tomson - zondag 13 mei 2012 - 01:09   quote  deeplink  
Ploert Hahahaha
FR-Han
 FR-Han - zondag 13 mei 2012 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 00:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

jouw uitkering is ook belastinggeld en daar betaal ik ook aan mee Han...
oh ja
tomson
 tomson - zondag 13 mei 2012 - 01:45   quote  deeplink  
047n.gif
Loetje
 Loetje - zondag 13 mei 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2012 - 21:52 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Thnx. Hij moet het nog laten zien natuurlijk, maar hoe hij nu bij Milan speelt zou hij een enorme versterking zijn voor PSV.
zeker voor als het middelveld niet loopt, iemand die als het met psv niet loopt de koppies omhoog kan laten blijven bij spelers. wel iemand die de spelers ff een schop onder de reet kan geven als het nodig is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2012 door Loetje --
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 13 mei 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 10:59 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

zeker voor als het middelveld niet loopt, iemand die als het met psv niet loopt de koppies omhoog kan laten blijven bij spelers. wel iemand die de spelers ff een schop onder de reet kan geven als het nodig is
En dat was het afgelopen seizoen vooral in de uitwedstrijden hard nodig. Ik heb toch vaak gezien dat spelers onder druk of door gebrek aan vertrouwen zich gingen verstoppen. Minder de bal opeisen, etc. en dat kwam het spel niet ten goede. Als Advocaat en Van Bommel die PSV-onwaardige momenten kunnen verminderen of helemaal elimineren, dan kan de club stappen maken. Maar goed, het is nog ver weg en er zit nog een EK tussen. Eerst kijken wie er fit voor de competitiestart zullen verschijnen.
Loetje
 Loetje - zondag 13 mei 2012 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2012 - 15:31 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

En dat was het afgelopen seizoen vooral in de uitwedstrijden hard nodig. Ik heb toch vaak gezien dat spelers onder druk of door gebrek aan vertrouwen zich gingen verstoppen. Minder de bal opeisen, etc. en dat kwam het spel niet ten goede. Als Advocaat en Van Bommel die PSV-onwaardige momenten kunnen verminderen of helemaal elimineren, dan kan de club stappen maken. Maar goed, het is nog ver weg en er zit nog een EK tussen. Eerst kijken wie er fit voor de competitiestart zullen verschijnen.
klopt helemaal. vaak zie je bij jonge spelers zoals psv heeft dat bij een tegenslag iedereen in elkaar zakt zegmaar. dan moet je een leider hebben! die heb je nu!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Van Bommel maakt komst naar PSV wereldkundig









0.0085058