BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Beste en Slechtste speler van het seizoen

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 17 mei 2012 - 20:26   quote  deeplink  
Naar mijn mening

Beste Speler
Jan Vertonghen, Die is niet 1 maar 2 a 3 stappen vooruit is gegaan dit seizoen. Er zijn niet veel spelers in de Eredivisie die meteen met de top mee kunnen doen in Engeland. Hij kan dat dus wel veel clubs die hem willen hebben. Een leider een multifunctionele verdediger een echte leider die een heel groot aandeel had in het kampioenschap.

Clasie komt op een goede 2de plaats niemand had zijn ontwikkeling verwacht..

Slechtste speler
S. Manolev
Er word steeds gezegd ja maar hij is international.
?? dat klopt maar hij is geen international van Italy,Spanje,Engeland,Nederland,Brazilie,Duitsland,Portugal enz
Nee hij is international van Bulgarije en dat is niet veel meer. Hij presteert het om zijn slechte ontwikkeling steeds verder te ontwikkelen tot het slechtst aan toe.
Het is makkelijk om een speler van de onderste regionen te kiezen als slechtste. Maar voor een club die zegt kampioen te willen worden en dan zo'n speler, ja dan kan je niet meer om hem heen. Daley Blind,Anita enz die het heel slecht deden ontwikkelde zich verder in het seizoen. Manolev die al jaren slecht speelt ontwikkelt zich nu als een van de slechtste spelers ooit in de eredivisie.

Frankel komt op een goede 2de
Dat kan niet meer op dit niveau

Jullie meningen graag...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 mei 2012 - 21:17   quote  deeplink  
beste: jan vertonghen, dost, en clasie. slecht: breuer echt met stip op 1
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 18 mei 2012 - 01:02   quote  deeplink  
De beste spelers: El Ahmadi van Feyenoord...Elm van AZ...Narsingh van Heerenveen...Evander Sno van RKC

de slechtste spelers: Manolev van PSV...Bengsston van Twente...Luciano van Groningen...De 3 Zweden van FC Utrecht

de grootste verrassing[en]: Clasie van Feyenoord...Maher van AZ...Narsingh van Heerenveen...
Evander Sno van RKC....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door infamous psv --
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 10:52   quote  deeplink  
beste spelers: jan vertonghen, wel op basis van een geweldige 2de seizoenshelft. jordy clasie, karim el ahmadi, luciano narsingh, bas dost, luuk de jong, en alexander buttner en evander sno

slechte spelers. tim matavz (en dat komt puur omdat hij spelers om zich heen heeft die zijn voetbal belemmeren. daarom zagen we heel weinig van hem. verder vond ik manolev matig. evenals breuer die heel matig was. ook douglas was zeer matig in mijn ogen.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 18 mei 2012 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 10:52 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
beste spelers: jan vertonghen, wel op basis van een geweldige 2de seizoenshelft. jordy clasie, karim el ahmadi, luciano narsingh, bas dost, luuk de jong, en alexander buttner en evander sno

slechte spelers. tim matavz (en dat komt puur omdat hij spelers om zich heen heeft die zijn voetbal belemmeren. daarom zagen we heel weinig van hem. verder vond ik manolev matig. evenals breuer die heel matig was. ook douglas was zeer matig in mijn ogen.
Matavz is ook geen topspits goed voor Groningen netzoals Berg
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 18 mei 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:14 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Matavz is ook geen topspits goed voor Groningen netzoals Berg
Matavz is teveel afhankelijk van buitenspelers..
bij goeie aanvoer n topspits mr bij gebrek eraan gewoon subtop...
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 11:14 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Matavz is ook geen topspits goed voor Groningen netzoals Berg
ben het niet eens. matavz vind ik zelf een hele goede. maar hij is iemand die eigenlijk alleen in de 16 kan voetballen. als je dan met 2 vleugelspelers speelt die steeds naar binnen gaan en constant in de ruimte van matavz gaan lopen is er voor matavz geen kans mogelijk! als tim matavz in een elftal speelt met 2 echte vleugels en een echte nummer 10 scoort tie tussen de 25 en 30 goals per seizoen geloof me

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door Loetje --
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 18 mei 2012 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 13:03 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ben het ni9et eens. matavz vind ik zelf een hele goede. maar hij is iemand die eigenlijk alleen in de 16 kan voetballen. als je dan met 2 vleugelspelers speelt die steeds naar binnen gaan en constant in de ruimte van matavz gaan lopen is er voor matavz geen kans mogelijk! als tim matavz in een elftal speelt met 2 echte vleugels en een echte nummer 10 scoort tie tussen de 25 en 30 goals per seizoen geloof me
+1
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 18 mei 2012 - 17:15   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2012 door infamous psv --
Rico_010
 Rico_010 - vrijdag 18 mei 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Beste verdediger: Vertongen
Beste Middenvelder: Clasie
Beste Aanvaller: Guidetti
Beste Keeper: Tyton
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 18 mei 2012 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 17:57 schreef Rico_010 het volgende:
Beste verdediger: Vertongen
Beste Middenvelder: Clasie
Beste Aanvaller: Guidetti
Beste Keeper: Tyton
vergeet beste trainer niet:Ronald Koeman
biba1970
 biba1970 - zaterdag 19 mei 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 01:02 schreef infamous psv het volgende:
De beste spelers: El Ahmadi van Feyenoord...Elm van AZ...Narsingh van Heerenveen...Evander Sno van RKC

de slechtste spelers: Manolev van PSV...Bengsston van Twente...Luciano van Groningen...De 3 Zweden van FC Utrecht

de grootste verrassing[en]: Clasie van Feyenoord...Maher van AZ...Narsingh van Heerenveen...
Evander Sno van RKC....
vergeet je vertonghen niet,of is het te pijnlijk om te schrijven?
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 19 mei 2012 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 11:23 schreef biba1970 het volgende:

[..]

vergeet je vertonghen niet,of is het te pijnlijk om te schrijven?
Vertonghen was goed mr pas in de 2e seizoenshelft en degene die ik opschreef waren heel het seizoen constant...
tevreden met het antwoord
biba1970
 biba1970 - zaterdag 19 mei 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 11:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Vertonghen was goed mr pas in de 2e seizoenshelft en degene die ik opschreef waren heel het seizoen constant...
tevreden met het antwoord
Zeer tevreden is geen speld tussen te krijgen.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 19 mei 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 14:20 schreef biba1970 het volgende:

[..]

Zeer tevreden is geen speld tussen te krijgen.
ben ook tevreden dat ik je van dienst kon zijn...
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 mei 2012 - 19:17   quote  deeplink  
beste: Vertonghen.
Slechste: Matavz, natuurlijk niet de slechtste maar heeft wel het minst aan de verwachtingen vol daan en veel slecht gespeeld/
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 19 mei 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:17 schreef NatjosFC het volgende:
beste: Vertonghen.
Slechste: Matavz, natuurlijk niet de slechtste maar heeft wel het minst aan de verwachtingen vol daan en veel slecht gespeeld/
misschien Matavz onder de titel: meest verwacht mr minst gebracht...
want slechtste speler is hij zeker niet natuurlijk..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 mei 2012 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:23 schreef infamous psv het volgende:

[..]

misschien Matavz onder de titel: meest verwacht mr minst gebracht...
want slechtste speler is hij zeker niet natuurlijk..
dat zeg ik toch ook.

die de Ruiter van Excelsior denk ik dan maar
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 19 mei 2012 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2012 - 19:48 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dat zeg ik toch ook.

die de Ruiter van Excelsior denk ik dan maar
of de keeper van FC Utrecht..
Ajx
 Ajx - zaterdag 19 mei 2012 - 20:22   quote  deeplink  
Beste speler: De Theo Janssen van de 2e seizoenshelft. Heeft zich fantastiisch gerevancheerd en speelde op het laatst weer een beslissende rol, met 'stropdaspassen' belangrijke goals en assists. Vooral de wederopstanding was prachtig!
Slechtste speler: Tiendalli en Breuer. 2 spelers die de zwakste van de zwakke plek zijn van een verder goed/redelijk team (ieder zijn mening). De backs waren echt VRE-SE-LIJK
MelvinFR
 MelvinFR - zondag 20 mei 2012 - 02:10   quote  deeplink  
beste Keeper: Zoet (RKC), gezien de grote hoevee;heid ballen hij heeft gehad en heeft gepakt en de zwakke verdediging voor hem, topseizoen.
Beste Verdediger: Vertonghen, sterke 2de helft.
Beste middenvelder(s): het duo Clasie - El Ahmadi ! Met afstand het sterkste middenveld van het afgelopen seizoen.
Beste Aanvaller: Bas Dost, geen speld tussen te krijgen denk ik

Slechtste keeper: Luciano, zwak seizoen
Slechtste verdediger: Vukovic, speelde niet veel, maar was een groot drama.
Slechtste middenvelder: Enoh, deze speler is de oorzaak geweest voor het slechte spel de eerste van eht seizoen van Ajax, door blessures en schorsingen werd noodgedwongen Anita op het middenveld geplaatst, achteraf een geluk bij een ongeluk.
Slechtste Spits: David Texeira, begon veelbelovend, maar is afgezakt naar een bedroevend niveau, net als heel Groningen.

Meest Opmerkelijke keeper: Mulder, heeft zich stormachtig ontwikkeld, begon zonder zelfvertrouwen aan het seizoen, je zag hem met de week beter worden, op wat foutjes na, begon hij langzamerhand steeds meer punten voor Feyenoord te pakken.
Meest Opmerkelijke Verdediger: Kalas, heeft Vitesse vaak op de been gehouden. Onopvallend maar 'o zo' belangrijk.
Meest Opmerkelijke Middenvelder: Sno en Maher. Niemand had verwacht dat deze 2 zo'n seizoen zouden doormaken.
Meest Opmerkelijke Aanvaller: Malki en Guidetti, weinig verwachtingen, grote prestaties !
infamous psv
 infamous psv - zondag 20 mei 2012 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 02:10 schreef MelvinFR het volgende:
beste Keeper: Zoet (RKC), gezien de grote hoevee;heid ballen hij heeft gehad en heeft gepakt en de zwakke verdediging voor hem, topseizoen.
Beste Verdediger: Vertonghen, sterke 2de helft.
Beste middenvelder(s): het duo Clasie - El Ahmadi ! Met afstand het sterkste middenveld van het afgelopen seizoen.
Beste Aanvaller: Bas Dost, geen speld tussen te krijgen denk ik

Slechtste keeper: Luciano, zwak seizoen
Slechtste verdediger: Vukovic, speelde niet veel, maar was een groot drama.
Slechtste middenvelder: Enoh, deze speler is de oorzaak geweest voor het slechte spel de eerste van eht seizoen van Ajax, door blessures en schorsingen werd noodgedwongen Anita op het middenveld geplaatst, achteraf een geluk bij een ongeluk.
Slechtste Spits: David Texeira, begon veelbelovend, maar is afgezakt naar een bedroevend niveau, net als heel Groningen.

Meest Opmerkelijke keeper: Mulder, heeft zich stormachtig ontwikkeld, begon zonder zelfvertrouwen aan het seizoen, je zag hem met de week beter worden, op wat foutjes na, begon hij langzamerhand steeds meer punten voor Feyenoord te pakken.
Meest Opmerkelijke Verdediger: Kalas, heeft Vitesse vaak op de been gehouden. Onopvallend maar 'o zo' belangrijk.
Meest Opmerkelijke Middenvelder: Sno en Maher. Niemand had verwacht dat deze 2 zo'n seizoen zouden doormaken.
Meest Opmerkelijke Aanvaller: Malki en Guidetti, weinig verwachtingen, grote prestaties !
ziet er prima uit
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - zondag 20 mei 2012 - 02:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 02:10 schreef MelvinFR het volgende:
beste Keeper: Zoet (RKC), gezien de grote hoevee;heid ballen hij heeft gehad en heeft gepakt en de zwakke verdediging voor hem, topseizoen.
Beste Verdediger: Vertonghen, sterke 2de helft.
Beste middenvelder(s): het duo Clasie - El Ahmadi ! Met afstand het sterkste middenveld van het afgelopen seizoen.
Beste Aanvaller: Bas Dost, geen speld tussen te krijgen denk ik

Slechtste keeper: Luciano, zwak seizoen
Slechtste verdediger: Vukovic, speelde niet veel, maar was een groot drama.
Slechtste middenvelder: Enoh, deze speler is de oorzaak geweest voor het slechte spel de eerste van eht seizoen van Ajax, door blessures en schorsingen werd noodgedwongen Anita op het middenveld geplaatst, achteraf een geluk bij een ongeluk.
Slechtste Spits: David Texeira, begon veelbelovend, maar is afgezakt naar een bedroevend niveau, net als heel Groningen.

Meest Opmerkelijke keeper: Mulder, heeft zich stormachtig ontwikkeld, begon zonder zelfvertrouwen aan het seizoen, je zag hem met de week beter worden, op wat foutjes na, begon hij langzamerhand steeds meer punten voor Feyenoord te pakken.
Meest Opmerkelijke Verdediger: Kalas, heeft Vitesse vaak op de been gehouden. Onopvallend maar 'o zo' belangrijk.
Meest Opmerkelijke Middenvelder: Sno en Maher. Niemand had verwacht dat deze 2 zo'n seizoen zouden doormaken.
Meest Opmerkelijke Aanvaller: Malki en Guidetti, weinig verwachtingen, grote prestaties !
Kijk dit is nou is goed gemaakt,

Idd opmerkelijke spelers want je kunt idd wel de beste spelers noemen
maar dan heb je nog niet alles gezegd, Idd Kalas viel mij ook op,

Ben het eigenlijk overal wel mee eens,
Loetje
 Loetje - zondag 20 mei 2012 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2012 - 02:10 schreef MelvinFR het volgende:
beste Keeper: Zoet (RKC), gezien de grote hoevee;heid ballen hij heeft gehad en heeft gepakt en de zwakke verdediging voor hem, topseizoen.
Beste Verdediger: Vertonghen, sterke 2de helft.
Beste middenvelder(s): het duo Clasie - El Ahmadi ! Met afstand het sterkste middenveld van het afgelopen seizoen.
Beste Aanvaller: Bas Dost, geen speld tussen te krijgen denk ik

Slechtste keeper: Luciano, zwak seizoen
Slechtste verdediger: Vukovic, speelde niet veel, maar was een groot drama.
Slechtste middenvelder: Enoh, deze speler is de oorzaak geweest voor het slechte spel de eerste van eht seizoen van Ajax, door blessures en schorsingen werd noodgedwongen Anita op het middenveld geplaatst, achteraf een geluk bij een ongeluk.
Slechtste Spits: David Texeira, begon veelbelovend, maar is afgezakt naar een bedroevend niveau, net als heel Groningen.

Meest Opmerkelijke keeper: Mulder, heeft zich stormachtig ontwikkeld, begon zonder zelfvertrouwen aan het seizoen, je zag hem met de week beter worden, op wat foutjes na, begon hij langzamerhand steeds meer punten voor Feyenoord te pakken.
Meest Opmerkelijke Verdediger: Kalas, heeft Vitesse vaak op de been gehouden. Onopvallend maar 'o zo' belangrijk.
Meest Opmerkelijke Middenvelder: Sno en Maher. Niemand had verwacht dat deze 2 zo'n seizoen zouden doormaken.
Meest Opmerkelijke Aanvaller: Malki en Guidetti, weinig verwachtingen, grote prestaties !
helemaal eens man!
Ride
 Ride - maandag 21 mei 2012 - 06:09   quote  deeplink  
Beste speler: Anita
Persoonlijk verantwoordelijk voor het kampioenschap van Ajax.
Slechtse speler: Toivonen
Persoonlijk verantwoordelijk voor de vervuiling van het voetbal afgelopen seizoen.
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 mei 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 06:09 schreef Ride het volgende:
Beste speler: Anita
Persoonlijk verantwoordelijk voor het kampioenschap van Ajax.
Slechtse speler: Toivonen
Persoonlijk verantwoordelijk voor de vervuiling van het voetbal afgelopen seizoen.
Toivonen kan geen vervuiling van het voetbal zijn want hij gaat schoon het veld en komt er ook weer schoon vanaf...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 mei 2012 - 21:58   quote  deeplink  
beste Supporters grap?


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 mei 2012 door NatjosFC --
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 mei 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2012 - 21:58 schreef NatjosFC het volgende:
beste Supporters grap?
[ filmpje ]
broek van toivonen soms..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Beste en Slechtste speler van het seizoen









0.0071370