BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / WK & EK Voetbal / topic: Oranje frustratiesssssssssss wie mok nu dan weer haten

Headliner: Ek Voetbal Plaats een nieuw antwoord  
010NAKKIE010
 010NAKKIE010 - maandag 21 mei 2012 - 06:06   quote  deeplink  
helppppppp in muh straat zijn oranje clownssss actief is nog erger dan ik gedacht had en nee geen slechte actie van de cliniclowns maar van die grootverdieners en leuk zie alle alochtonen blijkbaar onderdwang de inburgering ritueeluh aan et oevenenen zijn een griek en marokaan zaamuh et wilhelmus blaten als die 2 verder komen dan met ik met ben ik van duitsebloed en loop ik over met helm op en braadworstgereed. godver mijn land weg hollandse cultuur als wuh die nog hebbuh ik ga et dit jaar nie doennn geen oranje hoed en shirt en sjaal en flapschoenen om me heen is 5 % nederlands en toch is et oranje overal zijn der spionnen actiefff helppppppppppp nu oranje nummer 1 te maken maar wil jankende turken zien en grieken en polen en duitserssss en de spanjaarden en lachende nederlandersss dan pas clowinvasie geslaagt stilletjus hoop ik ofwe der heel snel uitleggen geen schande in deze pool of glorieus verder spelen met de duitsers ingegraven en de spanjaarden met klompen en oude schimmelkaaas bekogelt daar heb ik wel paar weken cel voor over en altyd maar dah vals vanfairplay gelul van gebroederelijk zittuh met een portugees wij haten die wannabeeess punt wah ik met dit wil zeggen is voetbal mot oorlog zijn hoeven geen doden te vallen hebbuh we wel weer een ramp voor but hell thats life god is a socccerplayer maar opzoutuh nu met die softe tolerante houding krijg der trauma van en gaat der op zeker 1 vermoorden een orange dan he ff perzen altyd lekker sappie eerste met filmie op youtube met vermoorde clown gestikt in et lijkt een oranje tulp met made in rotterdam der op dah zal stoer zijn en snappuh de duitsers die hint wel zijn rotterdammers nie zo oranje geil jah et voetjusvolk nah moguh die mensuh nah is kleurendoof worden en de andere landuh gwoon omdat et ken een bombrief schimmel brie ontvangen dan begint et weer ergens op te lijkuh kom met een oerkreetttt met zun allee we we areeeeee te dutchh armyyyy you cant sqeeuz a orange yelowwwwwww verkrachttt de tegerstanders(wel veilig gebruik oranje condooms ) wheheh haaat op straat maar gezondehaat zovaN ag blauw oog missstaat nie bij juh gaat vanzelf over in juh kutlanddddddddddddddddd ik ben egt geen hater maar als nl voor de andere landen circus renz gala uitprobeerzelen zijn is die rooiuh neus van die russies rijkuhclown meer de prijs die nl wilt hebbuh dah gaat nie beuren of mijn armyclown outfit mot nie inslaan en muh revolutie de grond in geboord worden maar mog juh me tegenkomen zal makkleijk zijn ben de eeigste clown in oorlogskleuren fok oranjeeee das vloekt bij muh rooiuh neusss en bazookaa let the dutch clownwitha attitute army be as dangereus as rambo op speed one day we gonna kill them alll en tydens de wedstrijd mof-kaas tentoonstelling openen over de goeiuen kanten van de oorlog die kant mot adam eigelijk heen voor de spanning hier tot et gaatje te brenge want een oranje jood heb natuurlijk wel wah glukkig is onzuh leger alleen oranje in gedachten en ook wel is rose in adam maarjah daar lopen de egte homoos hand in hand zo mijn frustraties zijn ff weg d nu gaak dus ff de messe slijpen plan van aanpak creeeren en alluh overde grens baldadige medeclowns volstoppuh met mijn frusttrerende killer braitels ow wah hoop ik zo dah de hoeruh daar gwoon zo kleurloos mogelijk zijn want dan krijg juh egt slappuh als zuh denkuh van nederlanders vinduh dat leuk die neuken wel rooiuh neuzen in een kortrokkie no fokking way (hoort nog dansie bij )om et toch al oerdommuhte lange teveeeel leterrs \en spelfouten te doen vergeetuh verhaaltje/vul zelf de punte en commas maar in ziet et maar als een zweedse inleg puzzel als juh der maar bezig mee ben
doet vogeleltjus dans maar daar hebbuh zuh nie van trug



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 mei 2012 door Boudewijn --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 mei 2012 - 15:47   quote  deeplink  
NAKKIE///HELD..
Laughing-chimp-gif-animation.gif
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 mei 2012 - 17:14   quote  deeplink  
Nuttig..
remco k
 remco k - maandag 11 juni 2012 - 14:47   quote  deeplink  
Ik zie veel letters... HEEEEL VEEEEEEEL LETTERS!!!!!!!!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 11 juni 2012 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2012 - 14:47 schreef remco k het volgende:
Ik zie veel letters... HEEEEL VEEEEEEEL LETTERS!!!!!!!!!!
Wil je erover praten?
tomson
 tomson - dinsdag 12 juni 2012 - 00:13   quote  deeplink  
Pure poëzie...
hippy
 hippy - dinsdag 19 juni 2012 - 19:14   quote  deeplink  
Hoor ik daar een lama...wees gerust...het is al weer voorbij...
Is hij fries want ik snap er geen snars van wat er staat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2012 door hippy --
tomson
 tomson - dinsdag 19 juni 2012 - 19:21   quote  deeplink  
Nakkie had eerst een nachtje doorgehaald. Was nog een beetje springerig. De post is van 6 uur s'ochtends he.
hippy
 hippy - dinsdag 19 juni 2012 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 19:21 schreef tomson het volgende:
Nakkie had eerst een nachtje doorgehaald. Was nog een beetje springerig. De post is van 6 uur s'ochtends he.
Aaaaahhhh...ja ik zie het....hahahahaha....proost...
Zuiplap...;)))
tomson
 tomson - dinsdag 19 juni 2012 - 20:01   quote  deeplink  
Vond dat hij besd goet uit zijn woorden kwam eigunluk
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 19 juni 2012 - 21:34   quote  deeplink  
vomd hep well mjee vallan
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 22 juni 2012 - 09:15   quote  deeplink  
nakkie post altijd zo dat je na een woord stopt met lezen.
tomson
 tomson - vrijdag 22 juni 2012 - 09:36   quote  deeplink  
En dit waren er echt een berg...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ek Voetbal Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / WK & EK Voetbal / topic: Oranje frustratiesssssssssss wie mok nu dan weer haten









0.0058600