BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: John van den Brom blijft bij Vitesse

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 23 mei 2012 - 22:50
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

John van den Brom blijft bij Vitesse (Officiële Vitesse Clubsite)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 23 mei 2012 - 23:00   quote  deeplink  
John van den Brom blijft bij Vitesse

John van den Brom zal op 1 juli de eerste training van Vitesse leiden in de aanloop naar het seizoen 2012-2013. Eigenlijk is dat geen nieuws, maar gezien de publiciteit die er ontstaan is na de belangstelling van RSC Anderlecht voor onze trainer, hechten wij er waarde aan duidelijkheid te scheppen.

"Dit soort berichtgeving is tegen onze principes in," zegt technisch directeur Ted van Leeuwen. "Zo lijkt het net alsof er een nieuwe situatie is ontstaan, terwijl er niets veranderd is. Het contract van John is onlangs automatisch met nog twee jaar verlengd. Iedereen binnen de club is buitengewoon tevreden met het resultaat in de competitie, de manier van voetballen en de talentontwikkeling van individuele spelers. Na de belangstelling van Anderlecht is er opeens een berichtenstroom op gang gekomen. Die onduidelijkheid willen we hiermee wegnemen."

Ook John van den Brom is blij dat er aan de geruchten een einde komt. Hij zit met zijn ploeg in Suriname en heeft de commotie van grote afstand gevolgd. "Natuurlijk is het vleiend dat er een club van het formaat Anderlecht belangstelling heeft.Op hetzelfde tijdstip kwamen er van derden verhalen in de wereld dat Jordania niet tevreden zou zijn. We hebben daarover gesproken en hij ontkende dat. Natuurlijk hebben we weleens ergens discussie over, maar daar hou ik juist van en daarvoor loop ik nooit weg. Die gesprekken voeren we binnen de technische staf elke week. Dus voor mij is het klaar: ik blijf bij Vitesse. Daar ligt mijn hart."

Ook Merab Jordania hecht er aan klare wijn te schenken. "John is de man voor Vitesse, zonder twijfel. Wij hebben een beleid ingezet met ons project. Wat anderen allemaal zeggen, wie er uit mijn naam spreekt, ik kan er weinig mee. John, Ted en ik bepalen het technische beleid en verder niemand. Uiteraard hebben we over details soms interne discussies, maar die zijn tussen ons en niet bestemd voor de buitenwereld."
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 29 mei 2012 - 21:55   quote  deeplink  
VD Brom naar Anderlecht, Vitesse wil Rutten'

John van den Brom laat Vitesse al na één seizoen achter zich. De trainer kiest voor de overstap naar de Belgische topclub Anderlecht, meldt de Gelderlander.

Anderlecht wil Van den Brom woensdag al presenteren aan pers en publiek. Vitesse-eigenaar Merab Jordania zou al lange tijd een akkoord met Anderlecht hebben over de transfer van de trainer. Voor 400.000 euro mag Van den Brom weg bij Vitesse.

Vitesse liet kortgeleden nog weten absoluut niet open te staan voor een vertrek van Van den Brom. Daarbij haalde de Arnhemse club uit naar de werkwijze van Anderlecht. Het contract van Van den Brom bij Vitesse loopt nog tot 2014 door. Hij tekende afgelopen zomer bij de club, die hem overnam van ADO Den Haag.

Fred Rutten, die onlangs vertrok bij PSV, is de belangrijkste kandidaat om Van den Brom op te volgen bij Vitesse. Rutten staat hoog op het lijstje bij de Arnhemse topkandidaat en zou snel een toenadering kunnen verwachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 mei 2012 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 29 mei 2012 - 23:38   quote  deeplink  
'Presentatie Van den Brom pas donderdag'

John van den Brom zal niet woensdag al worden gepresenteerd als de nieuwe trainer van Anderlecht. Dat zal op zijn vroegst op donderdag gebeuren.

Dat liet Anderlecht-manager Herman van Holsbeeck woensdagavond weten aan journalisten: "Woensdag is er nog geen presentatie. We zullen het op gepaste tijden
communiceren. Schrijven jullie verder maar wat jullie willen."

Eerder op de dinsdagavond werd bekend dat Van den Brom zo goed als zeker de overstap van Vitesse naar de Belgische hoofdstad zal maken. Waarschijnlijk mag hij ook een assistent meenemen. Voor die rol komt Peter van Vossen in aanmerking, weet Omroep Gelderland.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: John van den Brom blijft bij Vitesse









0.0054099