BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Bedankt

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - maandag 28 mei 2012 - 00:42   quote  deeplink  
Jan Vennegoor of Hesselink: Ik koester alle herinneringen
15 mei 2012 20:30
Jan Vennegoor of Hesselink.
Jan Vennegoor of Hesselink (33) is er trots op dat hij bij PSV heeft mogen afsluiten als voetballer. Ik zal alle mooie herinneringen koesteren, zegt hij. Via zijn zaakwaarnemer werd officieel bekend dat Lange Jan zijn carrière gaat beëindigen. Een besluit waar hij vrede mee heeft, laat Vennegoor of Hesselink weten in een reactie op dat bericht.

19 keer in Oranje
Zestien jaar lang was Vennegoor of Hesselink betaald voetballer van achtereenvolgens FC Twente, PSV, Celtic, Hull City, Rapid Wien en opnieuw PSV. Ik ben er de afgelopen maanden naar toe gegroeid'', zegt de spits, die negentien keer uitkwam voor het Nederlands elftal, waaronder op het WK in 2006 en EK in 2008. Het gevoel speelde al langer. Begin je er ineens thuis over te praten, met je vrouw. Maar ook met de familie, met je vrienden. Eigenlijk is het proces om te stoppen dan al onafwendbaar. Alleen heb je het zelf nog niet door. Ik had geen moeite met het feit dat ik weinig aan spelen toekwam. Ik wist waar ik aan begon toen ik tekende. Zo was het afgesproken met PSV. Wat dat betreft kan ik de club alleen maar dankbaar zijn. Bij PSV vond ik dit jaar het plezier weer terug in het voetbal, de trainingen en alles er omheen. Dat was ik het jaar daarvoor toch enigszins kwijtgeraakt, bij Rapid Wien.

5 titels, 4 bekers
Vennegoor of Hesselink vervolgt: Ik ben realistisch genoeg om alle overwegingen en antwoorden op mijn eigen vragen nuchter op een rij te zetten. De conclusie was dat het mooi is geweest zo. Ik heb er geen moeite mee. Ik heb vrede met mijn beslissing, aldus Vennegoor of Hesselink, die eerder van 2001 tot 2006 uitkwam voor PSV. Hij behaalde landskampioenschappen in 2003, 2005 en 2006 en won in 2005 de KNVB beker. Met Celtic werd Vennegoor of Hesselink (in een beslissende rol) kampioen van Schotland in 2007 en 2008 en won hij de beker in 2007. Die won hij ook met FC Twente in 2001 en met PSV opnieuw in 2012. Afgelopen seizoen scoorde hij in de rol als invaller twee doelpunten voor PSV, waaronder de winnende tegen N.E.C. in de slotfase van die wedstrijd. De KNVB beker, in april dit jaar, betekende de laatste prijs van zijn indrukwekkende loopbaan als prof in vier verschillende landen.

Trots dat ik bij PSV heb mogen afsluiten
Ik ben er trots op dat ik bij PSV heb mogen afsluiten als voetballer. Ik zal alle mooie herinneringen koesteren, aldus Vennegoor of Hesselink, die met PSV ook tot de halve finale van de Champions League kwam in het seizoen 2004-2005; aan de zijde van onder meer Phillip Cocu en Mark van Bommel. PSV.nl bedankt Jan Vennegoor of Hesselink voor alle mooie jaren
infamous psv
 infamous psv - maandag 28 mei 2012 - 00:44   quote  deeplink  
het ga je goed Lange Jan..
hopelijk ooit nog in een andere functie bij PSV
bedankt
Henny
 Henny - vrijdag 15 juni 2012 - 21:23   quote  deeplink  
Goede topic infamous, maar helaas, volgens mij ben jij zijn enige fan...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 16 juni 2012 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 21:23 schreef Henny het volgende:
Goede topic infamous, maar helaas, volgens mij ben jij zijn enige fan...
ben zowat de enige PSVer geloof mr who cares
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 juni 2012 - 03:47   quote  deeplink  
Ghehe..maar liever 1 goede PSVer dan....euh......tien ofzo..d:-)
sim
 sim - zondag 17 juni 2012 - 00:53   quote  deeplink  
Een PSVer is nooit alleen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 juni 2012 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 00:53 schreef sim het volgende:
Een PSVer is nooit alleen.
vooruit..met zijn 2en dan..
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 17 juni 2012 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juni 2012 - 01:23 schreef infamous psv het volgende:

[..]

vooruit..met zijn 2en dan..
3en...
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 juni 2012 - 01:28   quote  deeplink  
het mot niet gekker worden nou
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 juni 2012 - 09:41   quote  deeplink  
aaaaaaaaarghhh drieeeeeeeee??
shocked.gif

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Bedankt









0.0076408