BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: V Persie en Huntelaar in 1 team. Hoe?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Henny
 Henny - maandag 04 juni 2012 - 17:03   quote  deeplink  
Zien we dan wel. De grootste bedreiging is misschien wel de sfeer onderling vanwege het Van Persie/Huntelaar "vraagstuk"
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 04 juni 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2012 - 10:33 schreef Henny het volgende:

[..]

De voornaamste reden van het wel/niet redden is geluk. Kijk maar hoeveel clubs en met veel moeite de poule doorkomen en daarna nog een paar keer geluk hebben en uiteindelijk met de titel aan de haal gaan. Ik heb pas nog EK special 88 gekeken, in de poule moeten winnen van Ierland en vlak voor tijd met een lucky de 1-0 maken, de wedstrijd ervoor tegen Engeland bij een 0-0 stand Engeland 2x op de paal geschoten. Halve finale in Duitsland een onterecht penalty krijgen (ook tegen gekregen, maar was wel tegen het thuisland), en dan vlak voor tijd de winnende. In de finale bij 0-0 war Rusland ook beter en redde de paal of lat nog een keer.

Ik ben het wel eens met de speelstijl van Van Marwijk, want tot nu toe zijn de resultaten prima. Daar word je toch op afgerekend.
Helemaal mee eens....zonder geluk kom je nergens.....maar met de speelwijze van Marwijkje ben ik het gedeeltelijk eens...ergens vind ik dat het nu weleens tijd wordt voor Huntelaar met het liefst met van Persie samen...van Persie voetballend en scorend en Huntelaar vechtend en ook scorend...1 slachtoffer...namelijk van Bommel...Sneyder vervangt dus de oude van Bommel en komt daarmee naast de jong te spelen....Persie cirkeld rond Huntelaar...zo staat er altijd iemand in de spits want daar ontbrak het aan bij Nederland zonder Huntelaar...van Persie is te veel zwervend waardoor er op sommige momenten echt niemand in de punt staat.....

VAN PERSIE EN HUNTELAAR SAMEN....WE HEBBEN ZE....DUS SPELEN ALLEBEI...SAMEN ZIJN WE STERK!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juni 2012 door Jack Huntelaar --
Henny
 Henny - dinsdag 05 juni 2012 - 09:38   quote  deeplink  
Vind ik ook een prima systeem, maar dat zal niet ineens gebeuren tenzij "nood wetten breekt". Heel de voorbereiding en alles is afgestemd op dit behoorlijk succesvolle concept. EN geloof je nou echt dat Bert zijn schoonzoon zal passeren???
hippy
 hippy - dinsdag 05 juni 2012 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2012 - 23:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal mee eens....zonder geluk kom je nergens.....maar met de speelwijze van Marwijkje ben ik het gedeeltelijk eens...ergens vind ik dat het nu weleens tijd wordt voor Huntelaar met het liefst met van Persie samen...van Persie voetballend en scorend en Huntelaar vechtend en ook scorend...1 slachtoffer...namelijk van Bommel...Sneyder vervangt dus de oude van Bommel en komt daarmee naast de jong te spelen....Persie cirkeld rond Huntelaar...zo staat er altijd iemand in de spits want daar ontbrak het aan bij Nederland zonder Huntelaar...van Persie is te veel zwervend waardoor er op sommige momenten echt niemand in de punt staat.....

VAN PERSIE EN HUNTELAAR SAMEN....WE HEBBEN ZE....DUS SPELEN ALLEBEI...SAMEN ZIJN WE STERK!!!
Van persie maakt juist ruimte voor anderen omdat ie elke keer inzakt...
Das logisch....hij kan ook op de plek van appelvlaai...
infamous psv
 infamous psv - woensdag 13 juni 2012 - 20:08   quote  deeplink  
VMarwijk houdt gewoon zijn vaste ploeg...
daar wordt je toch gestoord van
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - woensdag 13 juni 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Willems goede talent, maar dit seizoen fouten gemaakt in belangrijke wedstrijden
waarbij werd gezegd die fouten moet hij nu maken om ervan te leren, In een jaar tijd kan het niet zo zijn dat hij zoveel heeft geleerd om in de top wedstrijden op het EK
geen fouten te maken, hij word compleet overlopen!

V Persie is gewoon voor Oranje geen spits, Netzoals Torres geen spits voor Chelsea is. Huntelaar is veel efficienter met kleine kansen!
Kuyt word ook onderschat, die mis ik nu de bal afpakker
maargoed

geweldige aanval en middenveld verdedigend is het niet zoveel, Jammer
maargoed de wereld draait door

Na aanleiding wat ik zie is dit een betere opstelling
--------------Steek------------
----Heitingha--------Vlaar-----
-Boularouhz----------Mathijssen-
--------De Jong----VD Vaart----
--------------Sneijder---------
------Robben-----------Kuijt---
--------------Huntelaar--------

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - woensdag 13 juni 2012 - 22:07   quote  deeplink  
ik heb Nederland nog nooit zo slecht zien spelen

Ik twijfel hoe V Bommel nog van echte waarden kan zijn voor psv
hij is op zijn retour...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
infamous psv
 infamous psv - woensdag 13 juni 2012 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 22:07 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:
ik heb Nederland nog nooit zo slecht zien spelen

Ik twijfel hoe V Bommel nog van echte waarden kan zijn voor psv
hij is op zijn retour...
van de basisspelers is het op SNEIJDER na net niet..
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 14 juni 2012 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2012 - 17:03 schreef Henny het volgende:
Zien we dan wel. De grootste bedreiging is misschien wel de sfeer onderling vanwege het Van Persie/Huntelaar "vraagstuk"
daar heb je nu helemaal gelijk in

over 20jaar komt er weer zo'n documentaire waar dit vraagstuk helemaal uit gelicht
zou worden, dit is weer een stukje voetbal geschiedenis...
hippy
 hippy - vrijdag 15 juni 2012 - 09:30   quote  deeplink  
Heitinga, van bommel en appelvlaai eruit...vlaar vd vaart en klaas erin...hoewel ik bij rafael ook me vraagtekens heb of ie wel zo fit is als hij zegt...
neeskens
 neeskens - vrijdag 15 juni 2012 - 12:12   quote  deeplink  
Stekelenburg, Bouhla, Heitinga, Mathijssen, Willems, N de Jong, Strootman, Sneijder, v Persie, Huntelaar, Narsingh
hippy
 hippy - vrijdag 15 juni 2012 - 12:31   quote  deeplink  
Kuyt als linksback...laat ronaldo maar achter hem aan hollen...robben links....huntie spits...v persie achter huntie....narsingh rechts...en sneijder, vd vaart en de jong op het midden...en heitinga en vd wiel eruit....bouhla en schaars ervoor terug...schaars als voetballende verdediger naast mathijsen...bouhla op links...die vreet nani op....aanvallend met drie verdedigers en verdedigend met vier...
hippy
 hippy - vrijdag 15 juni 2012 - 12:33   quote  deeplink  
Dit vraagt veel van kuyt, maar als iemand het kan is hij het...die portugezen spelen 433...en zo creeer je een extra aanvallende speler op het middenveld en moet ronaldo constant terug...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2012 door hippy --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 juni 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Ik vond beide wedstrijden Heitinga meer dan dramatisch overigens ook Mathijsen allebei waren minder als 4e klas amateurs vandaar Boularouz en Vlaar in het centrum.......Narsingh en Robben tot aan de achterlijn....

-------------------------------------Steek--------------------------------------------
van der Wiel-------------Boularouz----------------Vlaar------------------Willems----
--------------------------------N de Jong-------------------------------------------
-----------------------------------------------Sneyder------------------------------
----Narsingh--------------------------van Persie----------------------------Robben--
---------------------------------------Huntelaar------------------------------------

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2012 door Jack Huntelaar --
@fey@010
 @fey@010 - vrijdag 15 juni 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 13:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik vond beide wedstrijden Heitinga meer dan dramatisch overigens ook Mathijsen allebei waren minder als 4e klas amateurs vandaar Boularouz en Vlaar in het centrum.......Narsingh en Robben tot aan de achterlijn....

-------------------------------------Steek--------------------------------------------
van der Wiel-------------Boularouz----------------Vlaar------------------Willems----
--------------------------------N de Jong-------------------------------------------
-----------------------------------------------Sneyder------------------------------
----Narsingh--------------------------van Persie----------------------------Robben--
---------------------------------------Huntelaar------------------------------------
EENS !!!
hippy
 hippy - vrijdag 15 juni 2012 - 15:51   quote  deeplink  
Vd wiel is gegarandeerd doelpunten voor portugal
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 juni 2012 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 15:51 schreef hippy het volgende:
Vd wiel is gegarandeerd doelpunten voor portugal
Vd Wiel was zeer slecht tegen Denemarken...tegen Duitsland was hij niet best...tegen Portugal haalt hij net een voldoende....dus vandaar dat hij er in staat....
hippy
 hippy - vrijdag 15 juni 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 15:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vd Wiel was zeer slecht tegen Denemarken...tegen Duitsland was hij niet best...tegen Portugal haalt hij net een voldoende....dus vandaar dat hij er in staat....
Hij staat zondag tegen 1 van de beste spelers van het toernooi...
Vd wiel is kansloos tegen ronaldo
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 juni 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 16:26 schreef hippy het volgende:

[..]

Hij staat zondag tegen 1 van de beste spelers van het toernooi...
Vd wiel is kansloos tegen ronaldo
Misschien wel....maar welke verdediger van ons is wel opgewassen tegen Ronaldo ? Er is er niet 1 in vorm op misschien Vlaar na.......Boularouz werd ook weggespeeld door Olic....
hippy
 hippy - vrijdag 15 juni 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 16:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien wel....maar welke verdediger van ons is wel opgewassen tegen Ronaldo ? Er is er niet 1 in vorm op misschien Vlaar na.......Boularouz werd ook weggespeeld door Olic....
Daarom kuyt...laat ronaldo maar rennen
infamous psv
 infamous psv - maandag 16 juli 2012 - 22:03   quote  deeplink  
Robin van Persie is als enige Nederlandse voetballer genomineerd voor de prestigieuze prijs voor beste speler op de Europese velden tijdens het vorige seizoen. De aanvaller van Arsenal staat op een lijst van 32 kanshebbers. Dat heeft de UEFA maandag bekendgemaakt.

Op 14 augustus wordt bekend welke drie voetballers kans houden op de prijs. Lionel Messi is ook weer genomineerd. De vedette van FC Barcelona won vorig jaar. Journalisten uit 53 bij de UEFA aangesloten Europese landen brengen een stem uit.

De 32 genomineerden:

Sergio Agüero Manchester City
Xabi Alonso Real Madrid
Mario Balotelli Manchester City
Jakub Błaszczykowski Borussia Dortmund
Gianluigi Buffon Juventus
Iker Casillas Real Madrid
Petr Čech Chelsea
Fábio Coentrão Real Madrid
Leslie Davies Bangor City
Didier Drogba Shanghai Shenhua
Cesc Fàbregas FC Barcelona
Falcao Atlético Madrid
Joe Hart Manchester City
Zlatan Ibrahimović AC Milan
Andrés Iniesta FC Barcelona
Shinji Kagawa Manchester United
Vincent Kompany Manchester City
Frank Lampard Chelsea
Lionel Messi FC Barcelona
Luka Modrić Tottenham Hotspur
Mesut Özil Real Madrid
Pepe Real Madrid
Andrea Pirlo Juventus
Sergio Ramos Real Madrid
Raúl González Al-Sadd
Cristiano Ronaldo Real Madrid
Wayne Rooney Manchester United
David Silva Manchester City
Fernando Torres Chelsea
Yaya Touré Manchester City
Robin van Persie Arsenal
Xavi Hernández FC Barcelona

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: V Persie en Huntelaar in 1 team. Hoe?









0.0110909