BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke verdediger(s) moet psv kopen?

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
klopt
 klopt - donderdag 07 juni 2012 - 10:28   quote  deeplink  
FC Twente heeft weinig trek om komende zomer mee te werken aan een transfer van Douglas. De 24-jarige verdediger, die in Enschede nog één jaar onder contract staat, heeft verschillende keren aangegeven dat hij klaar is voor een vervolg van zijn carrière in het buitenland.

In de huidige situatie is een verkoop van de geboren Braziliaan voor FC Twente niet interessant, stelt voorzitter Joop Munsterman. 'Meer zaakwaarnemers en ook Douglas zelf willen meedelen in de transferopbrengst. Van het restbedrag moeten wij dan ook nog eens een nieuwe verdediger aantrekken. Financieel is een verkoop voor ons dus absoluut niet aantrekkelijk. Bovendien: in sportief opzicht kan Douglas volgend seizoen voor ons van grote waarde zijn.'

Douglas wil zelf pas eind augustus uit Enschede vertrekken. Dan speelt de tot Nederlander genaturaliseerde Braziliaan vijf seizoenen in Nederland en is hij eventueel speelgerechtigd voor Oranje.

* Douglas
* Cicinho

Ik denk dat psv met Douglas en Cicinho 2 goede versterkingen in huis haalt.
Douglas is meer look a like Alex, en de snelle Cicinho zou een young pyo lee op rechts kunnen worden.

Bovendien zal er een concurrentiestrijd plaats gaan vinden tussen Jorgensen, Marcello en Douglas. Dit zorgt eventueel voor betere prestaties. Daarnaast heb je ook nog het voordeel dat je geheel het seizoen over een fit centraal duo kan beschikken, dat snel, lang, hard en kopkrachtig is.
Rob from Oss
 Rob from Oss - donderdag 07 juni 2012 - 19:30   quote  deeplink  
PSV moet Boulahrouz halen, dat is pas een versterking, en niet al die subtop gevallen.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 07 juni 2012 - 21:44   quote  deeplink  
Douglas heeft ajax vriendelijk bedankt omdat hij de Eredivisie is ontgroeit dus dat wat hem niet hoor..
klopt
 klopt - donderdag 07 juni 2012 - 22:18   quote  deeplink  
@ infamous... denk ik echt dat die om die reden niet gaat, geloof er namelijk niks van.
klopt
 klopt - donderdag 07 juni 2012 - 22:19   quote  deeplink  
@ Rob, Boulahrouz zou idd versterkend kunnen zijn.. maargoed haalbaar?
sim
 sim - donderdag 07 juni 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 22:19 schreef klopt het volgende:
@ Rob, Boulahrouz zou idd versterkend kunnen zijn.. maargoed haalbaar?
Heeft een salaris van 3 miljoen,gaat waarschijndelijk naar Italie
infamous psv
 infamous psv - donderdag 07 juni 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2012 - 22:18 schreef klopt het volgende:
@ infamous... denk ik echt dat die om die reden niet gaat, geloof er namelijk niks van.
snap je zin niet helemaal. mr geloof me hij wil nr het buitenland
klopt
 klopt - vrijdag 08 juni 2012 - 13:57   quote  deeplink  
@ sim ja dat leek mij ook, die gaat denk k ook naar italie.

@ infamous bedoel dat wat douglas zij dat dat niet de echte reden is dat hij niet naar ajax vertrekt.. denk daarom dat hij voor psv wel haalbaar is.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 08 juni 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2012 - 13:57 schreef klopt het volgende:
@ sim ja dat leek mij ook, die gaat denk k ook naar italie.

@ infamous bedoel dat wat douglas zij dat dat niet de echte reden is dat hij niet naar ajax vertrekt.. denk daarom dat hij voor psv wel haalbaar is.
zou leuk zijn mr dat denk ik niet
klopt
 klopt - zaterdag 09 juni 2012 - 12:13   quote  deeplink  
@ infamous

Ligt er maar net aan op wat voor termijn Toivonen gaat vertrekken, en vooral voor hoeveel.. denk nu toch wel snel aan miljoen of 15 minstens.

Zouden ze idd misschien beter voor een goede rechtsback of rechtsbuiten kunnen gaan en dan gaan kijken naar versterken van de spitspositie en het middenveld.
hippy
 hippy - dinsdag 19 juni 2012 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2012 - 12:13 schreef klopt het volgende:
@ infamous

Ligt er maar net aan op wat voor termijn Toivonen gaat vertrekken, en vooral voor hoeveel.. denk nu toch wel snel aan miljoen of 15 minstens.

Zouden ze idd misschien beter voor een goede rechtsback of rechtsbuiten kunnen gaan en dan gaan kijken naar versterken van de spitspositie en het middenveld.
15 miljoen...? Zo goed is nou ook weer niet...
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 19 juni 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 19:33 schreef hippy het volgende:

[..]

15 miljoen...? Zo goed is nou ook weer niet...
voor 15 miljoen breng ik hem zelf

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke verdediger(s) moet psv kopen?









0.0056090