BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / WK & EK Voetbal / topic: Johan Derksen over van Bommel

Headliner: Ek Voetbal Plaats een nieuw antwoord  
voetbalkennis
 voetbalkennis - donderdag 14 juni 2012 - 22:58   quote  deeplink  
voor bijna anderhalf jaar terug heb ik een topic geplaatst waarin ik al aangaf dat Mark van Bommel toen al niet mee kwam.
Ik vind het slecht dat een Johan Derksen die denkt zoveel verstand van voetbal te hebben, er nu pas achter komt dat van Bommel 3 keer niets is.
voetbalkennis
 voetbalkennis - donderdag 14 juni 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 juni 2012 - 22:58 schreef voetbalkennis het volgende:
voor bijna anderhalf jaar terug heb ik een topic geplaatst waarin ik al aangaf dat Mark van Bommel toen al niet mee kwam.
Ik vind het slecht dat een Johan Derksen die denkt zoveel verstand van voetbal te hebben, er nu pas achter komt dat van Bommel 3 keer niets is.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juni 2012 door voetbalkennis --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 15 juni 2012 - 02:02   quote  deeplink  
Ik vond Marco van Basten altijd al gelijk hebben dat hij van Bommel niet meenam! Die zag het toen al....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 15 juni 2012 - 21:12   quote  deeplink  
Van Bommel zit enkel nog bij het Nederlands elftal omdat de dochter van Van Mafwijk haar vader heeft gedreigd dat hij anders zijn kleinkinderen niet meer mag zien!! ;-)
voetbalkennis
 voetbalkennis - vrijdag 15 juni 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Als ik van Bommel vanavond hoorde in een interview staat hij er zondag gewoon weer in
Hij zei dat hij al 2 jaar lang alles aan de kant had gezet, voor het EK
Dus dat wordt gewoon inpakken en wegwezen.
Van Basten heeft het toen ook niet goed gedaan, met van Bommel zag hij toen wel goed.
En van Marwijk gaat af als een gieter maar ja je moet er wat voor over hebben om je kleinkinderen te zien, ook al gaat dat ten koste van het hele Nederlandse volk.
Snap de KNVB ook niet hebben hem ook nog weer een nieuw contract gegeven.
Hij moet straks opstappen met een dikke afkoop som, maar dat zal de KNVB een worst zijn,
mooi weer spelen met de centen van de Nederlandse bevolking.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 juni 2012 door voetbalkennis --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ek Voetbal Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / WK & EK Voetbal / topic: Johan Derksen over van Bommel









0.0252959