BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Eriksen wereldgozer

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
hippy
 hippy - maandag 18 juni 2012 - 15:34   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/eriksen-arrogantie-oranje-hard-afgestraft

100% gelijk...
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - maandag 18 juni 2012 - 15:43   quote  deeplink  
En Denemarken is uitgeschakeld op gebrek aan arrogantie ;-)
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - maandag 18 juni 2012 - 15:57   quote  deeplink  
Nederland had gewoon harder voor elkaar moeten werken, op het veld zag
het eruit alsof ze maanden niet getraind hadden.
81848576.gif
Ajx
 Ajx - maandag 18 juni 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Chrissie had natuurlijk wel gelijk. Al was de arrogantie voornamelijk in de selectie, proefde het minder in het land. Maar waar het op gebaseerd was...
slimpie
 slimpie - dinsdag 19 juni 2012 - 05:19   quote  deeplink  
Als ik hem was had ik me eerst zorgen gemaakt over mezelf, hopeloos gehypt jochie. Daaaaaag
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 juni 2012 - 14:33   quote  deeplink  
Eriksen wereldgozert smiley-laughing024.gif

In Denemarken is er flinke kritiek op Christian Eriksen na zijn tegenvallende optreden op het EK. Commentator en oud-voetballer Morten Bruun vindt dat men de Ajacied overschat heeft.

'Ik denk dat Eriksen overschat is. Ik had al het gevoel dat hij het team niet kon leiden en het verschil kon maken. We hebben gezien dat Eriksen hier op dit niveau niet toe in staat is ', zegt Bruun.

Het gaat volgens hem mis doordat de woorden van Sir Alex Ferguson verkeerd geïnterpreteerd worden. Ferguson had gezegd dat het een speler was die hij in de gaten zou houden, maar dat wil volgens Bruun nog niet zeggen dat hij op dit moment heel goed is.
hippy
 hippy - dinsdag 19 juni 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 14:33 schreef RenatoBos het volgende:
Eriksen wereldgozert [ afbeelding ]

In Denemarken is er flinke kritiek op Christian Eriksen na zijn tegenvallende optreden op het EK. Commentator en oud-voetballer Morten Bruun vindt dat men de Ajacied overschat heeft.

'Ik denk dat Eriksen overschat is. Ik had al het gevoel dat hij het team niet kon leiden en het verschil kon maken. We hebben gezien dat Eriksen hier op dit niveau niet toe in staat is ', zegt Bruun.

Het gaat volgens hem mis doordat de woorden van Sir Alex Ferguson verkeerd geïnterpreteerd worden. Ferguson had gezegd dat het een speler was die hij in de gaten zou houden, maar dat wil volgens Bruun nog niet zeggen dat hij op dit moment heel goed is.
Ging meer om het feit dat zijn analyse klopt...oranje is te arrogant...
Qua voetballer heeft ie nog een lange weg te gaan...
Maar de rust die hij bewaart aan de bal is als die van een vedette, maar hij moet nog vee leren...
Daarom nog een jaar of 3 bij ajax blijven en veel wedstrijden spelen...
En als het zo slecht gesteld is met het deense voetbal dat ze hun hoop vestigen op zo een jonge speler, succes...dat mag je niet verwachten van hem...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2012 door hippy --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Eriksen wereldgozer









0.0050599