BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Seizoen 2012-2013

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - zondag 24 juni 2012 - 23:19   quote  deeplink  
Vitesse begint maandag aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen, maar bij de Arnhemmers blijft 'onzekerheid' het sleutelwoord. Van diverse spelers is het onduidelijk of zij de club trouw blijven.

Alexander Büttner staat in de belangstelling van diverse clubs uit het buitenland en vertrekt zo goed als zeker, meldt De Gelderlander. Fulham heeft twee miljoen euro geboden voor de linksback, maar er is eveneens interesse van Werder Bremen en Queens Park Rangers. Daarnaast is het twijfelachtig of Wilfried Bony bij de geel-zwarten blijft. De spits uit Ivoorkust verlengde afgelopen seizoen zijn contract, maar kan ook rekenen op de nodige belangstelling.

Vitesse wil het aflopende contract van Jonathan Reis verlengen, maar heeft daar nog geen zekerheid over. Dat geldt eveneens voor het aanblijven van Anthony Annan en Tomas Kalás. Het duo werd het afgelopen seizoen gehuurd van respectievelijk Schalke 04 en Chelsea.

Vitesse is de enige Eredivisie-club die voor het nieuwe seizoen nog geen trainer heeft. Assistent-trainer Stanley Menzo zal daarom maandag de eerste training leiden.
infamous psv
 infamous psv - zondag 24 juni 2012 - 23:31   quote  deeplink  
Stanley Menzo is niet te spreken over de onzekerheid die heerst bij Vitesse. De huidige assistent-trainer weet niet waar hij aan toe is onder de wispelturige eigenaar Merab Jordania.

Vitesse zit na het vertrek van John van den Brom al enige tijd zonder trainer. Menzo zou kandidaat zijn voor de rol, maar weet van niets, zegt hij tegen Omroep Gelderland: "Misschien word ik hoofdtrainer. De ambitie is er. Maar misschien hoor ik ook dat ik niet meer hoef te komen."

Jordania maakt schoon schip bij Vitesse. Behalve Van den Brom moesten er ook al twee directieleden hun biezen pakken. Menzo baalt van alle onzekerheid: "Ik word nergens in gekend. Er is mij ook nooit iets gevraagd. Het is heel onzeker en niet fijn. We waren op de goede weg en het gevoel is nu dat het abrupt verbroken wordt. Dat zijn we niet gewend. Ik zit vol vragen en houd echt overal rekening mee."

Menzo was onder Van den Brom en diens voorganger Albert Ferrer assistent-trainer bij Vitesse. Hij was daarvoor als hoofdtrainer actief bij SC Cambuur.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 juni 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Aan het bijbeunen maatje..d:-)
infamous psv
 infamous psv - maandag 25 juni 2012 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 00:44 schreef RenatoBos het volgende:
Aan het bijbeunen maatje..d:-)
zwartwerken rules
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 juni 2012 - 01:05   quote  deeplink  
Slettebak..
infamous psv
 infamous psv - maandag 25 juni 2012 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 01:05 schreef RenatoBos het volgende:
Slettebak..
je kent me
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 juni 2012 - 01:23   quote  deeplink  
ook..d:-)))
tomson
 tomson - maandag 25 juni 2012 - 09:09   quote  deeplink  
Why?
infamous psv
 infamous psv - maandag 25 juni 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 09:09 schreef tomson het volgende:
Why?
why not
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 juni 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Ik vind het allemaal prima hoor..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 26 juni 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Queens Park Rangers lijkt de strijd om Alexander Büttner te gaan winnen. De club uit de Engelse Premier League is met Vitesse in onderhandeling over de transfer van de linksback.

Volgens De Gelderlander wordt er momenteel op het hoogste niveau onderhandeld. De Engelse club heeft in Arnhem een serieus bod neergelegd om Büttner over te kunnen nemen. Zelf sprak de talentvolle linkspoot al met Queens Park Rangers-manager Mark Hughes.

Vorige week deed ook Fulham nog een bod op Büttner. De club van de Nederlandse manager Martin Jol, wilde twee miljoen euro betalen, maar dit vond de eredivisionist te weinig. Queens Park Rangers heeft wel meer geld over voor de 23-jarige Büttner.
keesisaanderace
 keesisaanderace - zaterdag 11 augustus 2012 - 16:24   quote  deeplink  
wordt het nog wat met vites dit seizoen? of gaan ze alsnog kapot na de verkoop?
geelzwarthart
 geelzwarthart - zaterdag 11 augustus 2012 - 22:01   quote  deeplink  
al met al is bepalend bij vitesse wat seizoen ze gaan draaien.houen ze de boel bij elkaar,en komt theo. dan verwacht ik dat ze de top 5 binnen dringen
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - zondag 12 augustus 2012 - 10:49   quote  deeplink  
Theo komt maandag of dinsdag, ajax wilde hem dit weekend nog bij de selectie hebben. Nog 2 weken om spelers te halen, zullen wel weer jonkies of koopjes worden, want jordania wil voor een duppie op de eerste rang zitten. Het wordt dus weer een kwakkelseizoen met net wel of net geen europees voetbal. Zolang er geen serieuze versterkingen komen, schieten we geen meter op.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 augustus 2012 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 10:49 schreef Ettenleurse Zot het volgende:
Theo komt maandag of dinsdag, ajax wilde hem dit weekend nog bij de selectie hebben. Nog 2 weken om spelers te halen, zullen wel weer jonkies of koopjes worden, want jordania wil voor een duppie op de eerste rang zitten. Het wordt dus weer een kwakkelseizoen met net wel of net geen europees voetbal. Zolang er geen serieuze versterkingen komen, schieten we geen meter op.
Fan vanwege de clubkleuren misschien..??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Seizoen 2012-2013









0.0062060