BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente - UE Santa Coloma (Do. 05-07-2012)

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
arikanari
 arikanari - dinsdag 03 juli 2012 - 18:33   quote  deeplink  
FC Twente UE Santa Coloma (Do. 05-07-2012)

fc_twente_iphone-t2.jpg images?q=tbn:ANd9GcQ1QAOSScVoT-Ngh99hbcLb2gh_3LWjnTGPRyhTO2tUFmPV-YsOWfjPMxnSHA

Datum: 05-07-2012
Tijdstip: 19:45
Plaats: Enschede (Grolsch Veste)
Scheidsrechter: Enea Jorgji

Dit wordt de eerste serieuze wedstrijd voor FC Twente dit seizoen, ze zullen 4 fases door moeten om in de groepsfase van de Europa Leguae te komen. De eerste fase zal tegen het Andorrese UE Santa Coloma zijn. Door weinig tijd (drukke werkzaamheden) houd ik de eerste wedstrijdverslagen een kleinere uitvoering aan.

UE Santa Coloma
UE Santa Coloma is een Andorrese voetbalclub uit Santa Coloma. De club werd in 1995 opgericht als tweede team en speelde tot en met het seizoen 2007/08 als FC Santa Coloma-B, maar nadat dit team kampioen werd van de Lliga de Segona Divisió en als B-team niet kon promoveren werd het team in een eigen club ondergebracht en mocht alsnog promoveren naar de Lliga de Primera Divisió. Na een vijfde plaats in 2009 werden ze in 2010 tweede achter ´moeder-club´ FC Santa Coloma. Op 25 juni 2012 werd bekend dat de club tegen FC Twente zal aantreden in de voorronde van de Europa League. (bron wikipedia)

Deze wedstrijd mag absoluut geen probleem zijn voor FC Twente en het grote gevaar ligt daardoor alleen bij onderschatting van de tegenstander. De selectie is allesbehalve fit en zal zich de eerste wedstrijden in een goed ritme moeten voetballen. Ik persoonlijk verwacht een mooie uitslag van deze wedstrijd en hoop dat bepaalde spelers vertrouwen in zichzelf zullen winnen. Zodat we bij de seizoenstart een goede en sterke selectie hebben.
arikanari
 arikanari - woensdag 04 juli 2012 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 17:05 schreef nickyajax1996 het volgende:
ik denk dat twente best wel op is bij het seizoenstart als ze zoveel play-offs moeten spelen
Dat zal nog wel meevallen, de helft van de selectie die het zeg maar moet gaan doen wordt niet opgesteld tegen zulke tegestanders. Dus als ze het vorig jaar een kleine 40 wedstrijden konden volhouden moet dat nu toch ook zekers gaan lukken.
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - woensdag 04 juli 2012 - 21:49   quote  deeplink  
we gaan er weer voor en hopen op een beter resultaat dan afgelopen seisoen
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - woensdag 04 juli 2012 - 21:52   quote  deeplink  
heb je weer netjes in elkaar gebouwd ari
arikanari
 arikanari - woensdag 04 juli 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 21:52 schreef FCTwente Raalte het volgende:
heb je weer netjes in elkaar gebouwd ari
heb de komende tijd niet zoveel tijd dus vandaar de beknopte versie, was ook nog geen wedstrijdhistorie, dus dat scheelde.
En idd. laten we hopen dat we dit seizoen beter afsluiten, was vorig seizoen echt een drama op het laatst. :-)
infamous psv
 infamous psv - woensdag 04 juli 2012 - 23:05   quote  deeplink  
Wout Brama heeft zin in het treffen met UE Santa Coloma uit Andorra. De middenvelder neemt het donderdag met FC Twente in eigen huis op tegen de voetbaldwerg.

De wedstrijd in de eerste voorronde van de Europa League wordt door 17.000 fans bekeken. "Alleen maar goed om nu al een belangrijke wedstrijd te spelen", zegt Brama tegen TC/Tubantia. "We gaan volle bak spelen, aanvallen, druk zetten en die wedstrijd winnen."

FC Twente is pas twee weken in training. Dat de spelers nog niet honderd procent fit zijn, is geen probleem volgens Brama. "Dat kan ook niet op dit moment. Maar we zijn de afgelopen dagen wel flink aangepakt. Met om half acht 's morgens al een bosloop. We moeten de komende weken verder groeien."
infamous psv
 infamous psv - woensdag 04 juli 2012 - 23:41   quote  deeplink  
FC Twente start donderdagavond in het eigen stadion de tweeluik met UE Santa Coloma. De trainer van de ploeg uit Andorra maakt zich weinig illusies en is van mening dat een wonder nodig is om met drie punten uit Nederland te vertrekken.

"Spelen tegen FC Twente is het mooiste wat ons kon overkomen. We gaan het FC Twente zo lastig mogelijk maken, maar we moeten realistisch zijn. Er moet een wonder gebeuren om te winnen", aldus de woorden van trainer Lluis Miquel Aloy tegenover RTV Oost.

Tijdens de training van woensdag in de Grolsch Veste namen de spelers uit Andorra rustig de tijd om fotos te maken van het stadion. FC Twente treft donderdagavond een team tegenover zich waarvan de spelers slechts twee keer per week trainen en een baan hebben naast het voetbal.
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 05:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2012 - 23:41 schreef infamous psv het volgende:
FC Twente start donderdagavond in het eigen stadion de tweeluik met UE Santa Coloma. De trainer van de ploeg uit Andorra maakt zich weinig illusies en is van mening dat een wonder nodig is om met drie punten uit Nederland te vertrekken.

"Spelen tegen FC Twente is het mooiste wat ons kon overkomen. We gaan het FC Twente zo lastig mogelijk maken, maar we moeten realistisch zijn. Er moet een wonder gebeuren om te winnen", aldus de woorden van trainer Lluis Miquel Aloy tegenover RTV Oost.

Tijdens de training van woensdag in de Grolsch Veste namen de spelers uit Andorra rustig de tijd om fotos te maken van het stadion. FC Twente treft donderdagavond een team tegenover zich waarvan de spelers slechts twee keer per week trainen en een baan hebben naast het voetbal.
Het is inderdaad wel een verschil met de nederlandse competitie, heb wat beelden op youtube opgezocht maar was inderdaad niet erg bijzonder. FCT moet gewoon rustig gaan voetballen geen gekke dingen doen, want de betere ploegen komen vanzelf wel.
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 05:04   quote  deeplink  
Morgen kijken of ik een streampje kan pakken kan de eerste helft zien daarna heb ik helaas een afspraak. Werk gaat helaas voor. :-(
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 05 juli 2012 - 19:26   quote  deeplink  
op rtl 7 is het tog?
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 19:28   quote  deeplink  
geen idee, ben veeslste ver weg om de programmering te volgen in Nederland. Maar het is zeker weten op Erediviesie live1.
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 20:07   quote  deeplink  
ze zijn wel gevaarlijk die bouwvakkers, wat een wedstrijd man.
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 20:11   quote  deeplink  
Hoppa, hij zit erin hoor, altijd lastig tegen 10 verdedigers.
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 20:12   quote  deeplink  
en nummer 2
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 21:00   quote  deeplink  
de eerste heeft al last van kramp, velen zullen er nog wel volgen denk ik zo.
tomson
 tomson - donderdag 05 juli 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Als je deze niet had gewonnen, had je de club beter op kunnen doeken ari :)
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 21:05   quote  deeplink  
haha, nummer 1 voor tadic, dat er nog vele mogen volgen.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 05 juli 2012 - 21:05   quote  deeplink  
lekkere warmloper voor het seizoen Ari...
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 21:13   quote  deeplink  
nummer 4
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 21:05 schreef infamous psv het volgende:
lekkere warmloper voor het seizoen Ari...
nou en of, maar wel saai. elke aanval van twente is een 2 tegen 1 of 3 tegen 1 situatie. ze verdedigen wel erg veel, maar was ook geen verrassing eigenlijk.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 05 juli 2012 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 21:13 schreef arikanari het volgende:
nummer 4
telraam bij de hand....
infamous psv
 infamous psv - donderdag 05 juli 2012 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 21:14 schreef arikanari het volgende:

[..]

nou en of, maar wel saai. elke aanval van twente is een 2 tegen 1 of 3 tegen 1 situatie. ze verdedigen wel erg veel, maar was ook geen verrassing eigenlijk.
ach joh ..alleen de overwinning telt..
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 21:18   quote  deeplink  
pletter de plet, hij heeft het gered, nummertje 5
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 21:14 schreef infamous psv het volgende:

[..]

telraam bij de hand....
haha, idd. verwacht toch wel een beetje redelijke score. dubbele cijfers verwacht ik niet maar toch een leuke 7-0 a 8-0 moet erin zitten.
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 21:15 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ach joh ..alleen de overwinning telt..
precies.
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 21:21   quote  deeplink  
nummertje 6, we gaan het halen. Mijn verwachting bedoel ik daarmee.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 05 juli 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 21:21 schreef arikanari het volgende:
nummertje 6, we gaan het halen. Mijn verwachting bedoel ik daarmee.
en dat is
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 21:23   quote  deeplink  
7-0 a 8-0, had er geld op moeten zetten man.
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 21:23   quote  deeplink  
7-0 a 8-0, had er geld op moeten zetten man.
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 21:25   quote  deeplink  
jezus krijgt een van die stakkers ook nog een tweede gele kaart, mag die de volgende wedstrijd niet meedoen. 3 snipperdagen voor niks opgenomen.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 05 juli 2012 - 21:28   quote  deeplink  
87'

FC Twente

6 - 0

UE Santa Coloma

-

R. Schilder 28'

R. Schilder 29'

31' Victor Soria

44' Alexandre Martinez

D. Tadiæ 63'

69' Iván Perianes

J. John 71'

G. Plet 77'

G. Plet 79'

81' Joaquim Salvat

84' Joaquim Salvat
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 21:29   quote  deeplink  
6 gele kaarten als ik goed geteld heb??
infamous psv
 infamous psv - donderdag 05 juli 2012 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 21:29 schreef arikanari het volgende:
6 gele kaarten als ik goed geteld heb??
5 voor zover Ari..
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 21:33 schreef infamous psv het volgende:

[..]

5 voor zover Ari..
ze schoppen er wat af, die bouwvakkers.
arikanari
 arikanari - donderdag 05 juli 2012 - 21:37   quote  deeplink  
Nou heb lekker mijn clubbie de hele wedstrijd kunnen zien voetballen, doet de man weer goed. Maar weer aan het werk :-(
infamous psv
 infamous psv - donderdag 05 juli 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 21:35 schreef arikanari het volgende:

[..]

ze schoppen er wat af, die bouwvakkers.
bij gebrek aan voetbal mr dat was te verwachten..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 05 juli 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 21:37 schreef arikanari het volgende:
Nou heb lekker mijn clubbie de hele wedstrijd kunnen zien voetballen, doet de man weer goed. Maar weer aan het werk :-(
werk ze Ari....
infamous psv
 infamous psv - donderdag 05 juli 2012 - 21:39   quote  deeplink  
FC Twente is na donderdagavond vrijwel zeker van de tweede kwalificatieronde in de Europa League. In de Grolsch Veste werd de Andorrese formatie UE Santa Coloma met 6-0 verslagen. Glynor Plet en Robbert Schilder maakten elk twee treffers, Joshua John en Dusan Tadic scoorden eveneens.
arikanari
 arikanari - vrijdag 06 juli 2012 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2012 - 21:37 schreef infamous psv het volgende:

[..]

bij gebrek aan voetbal mr dat was te verwachten..
was inderdaad gebrek aan voetbal, was niets beter dan de amateur teams in de voorbereiding. maar goed, de eerste halve horde is genomen. Ze moeten alleen nog even wat fitter worden en hopelijk krijgen we mooi voetbal van ze te zien.
Henny
 Henny - vrijdag 06 juli 2012 - 10:24   quote  deeplink  
Is ook niet eerlijk, een paard tegen een eekhoorn....

Uit de A1 maar laten spelen.
GarField
 GarField - vrijdag 06 juli 2012 - 13:13   quote  deeplink  
Tadic, John en Fer deden het goed .....
Wesley moet nog ff wat meer oefenen :)
arikanari
 arikanari - vrijdag 06 juli 2012 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 13:13 schreef GarField het volgende:
Tadic, John en Fer deden het goed .....
Wesley moet nog ff wat meer oefenen :)
om eerlijk te zijn viel het mij allemaal nog wel mee, vooral gezien het feit dat ze allesbehalve fit zijn. Kan nog wel eens gaan goedkomen dit seizoen, hopen dat luuk blijft en we hebben een killer team.
arikanari
 arikanari - vrijdag 06 juli 2012 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 10:24 schreef Henny het volgende:
Is ook niet eerlijk, een paard tegen een eekhoorn....

Uit de A1 maar laten spelen.
haha, maar ja de A1 heeft nog niet zoveel wedstrijdritme nodig, die beginnen door de winst veel later met echt hard trainen.
Henny
 Henny - vrijdag 06 juli 2012 - 15:16   quote  deeplink  
Leuk joh Andorra, goedkoop zuipen en roken! (Prachtige natuur,) lekker weer. Leuk voor die gasten.

Ik ben er nog wel eens gecontroleerd aan de grens, kofferbak moest open, zat niets te veel in, maar onder de stoelen lagen 10 sloffen sigaretten.... Inmiddels ben ik gestopt met roken.
arikanari
 arikanari - vrijdag 06 juli 2012 - 15:57   quote  deeplink  
Dus jij gaat er niet heen kijken begrijp ik, :-)
Hoop dat ze het gewoon rustig aan gaan doen daar, heeft helemaal geen zin om je over de rooie te gaan lopen tegen die bouwvakkers. Gewoon winnen en extra punten binnenhalen voor de Nederlandse competitie.

Weet iemand trouwens hoeveel punten we moeten inlopen om de tweede plaats in de competitie meteen in de groepsfase te laten plaatsen, is dit eigenlijk mogelijk??
Henny
 Henny - vrijdag 06 juli 2012 - 21:53   quote  deeplink  
Geen idee Ari
arikanari
 arikanari - vrijdag 06 juli 2012 - 22:45   quote  deeplink  
Heb het geprobeerd op te zoeken, maar tot nu toe nog zonder resultaat.
Henny
 Henny - zaterdag 07 juli 2012 - 15:17   quote  deeplink  
coëfficiënt staat op http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/index.html

deelnemers nu al op http://sport.infonu.nl/kampioenschappen/94823-champions-league-2012-2013-loting-speelschema-en-uitslagen.html

NL moet dus volgens mij stijgen naar plaats 6 en gaat de 2 slechtste jaren verliezen (zie 1e link).

Rusland lijkt te pakken, maar Frankrijk en Portugal staan ruim boven NL en hebben ook een slecht jaar dat afvalt....

Of er verder nog dingen zijn weet ik niet, maar voorlopig zie ik NL niet structureel bij de top 6 van Europa komen qua clubs omdat er in de concurrerende landen veel meer geld beschikbaar is. We zullen het zien. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan.
arikanari
 arikanari - zaterdag 07 juli 2012 - 22:30   quote  deeplink  
Bedankt voor het opzoeken Henny, had gisteren geen tijd meer.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 juli 2012 - 23:33   quote  deeplink  
Ari gevlogen..??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juli 2012 door RenatoBos --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente - UE Santa Coloma (Do. 05-07-2012)









0.0183279