BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Isaksson vervolgt zijn loopbaan in Turkse competitie

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 09 juli 2012 - 13:47
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Isaksson vervolgt zijn loopbaan in Turkse competitie (ELF Voetbal)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 09 juli 2012 - 15:28   quote  deeplink  
Isaksson vervolgt zijn loopbaan in Turkse competitie

Andreas Isaksson gaat aan de slag in Turkije. De doelman die transfervrij vertrok bij PSV heeft een contract getekend bij Kasimpasa. Met zijn nieuwe werkgever keert de Zweed direct terug naar Nederland.

PSV besloot na vorig seizoen niet verder te gaan met Isaksson. In zijn vier jaar in Eindhoven kreeg de Zweed geregeld veel kritiek op zijn optredens. De 31-jarige doelman kreeg afgelopen zomer geen aanbieding voor een nieuw contract. Isaksson kon transfervrij vertrekken en besloot na het EK naar Kasimpasa te gaan.

De Zweeds international verbond zich voor drie jaar aan de Turkse club. Zijn eerste dagen bij Kasimpasa brengt Isaksson door in Nederland. Op 26 juli komen de Turken naar Hoenderloo, waar de club zich tot begin augustus gaat voorbereiden op het nieuwe seizoen. Isaksson geniet nu nog van een extra lange vakantie.
sim
 sim - maandag 09 juli 2012 - 16:15   quote  deeplink  
Houdoe en bedankt
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 09 juli 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 16:15 schreef sim het volgende:
Houdoe en bedankt
haha dit is wel erg grappig. Ik wilde precies hetzelfde typen toen ik het kopje zag.
sim
 sim - maandag 09 juli 2012 - 22:25   quote  deeplink  
Ja we hebben toch allemaal dezelfde gedachten?

groeten sim

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Isaksson vervolgt zijn loopbaan in Turkse competitie









0.0072069