BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Kink in kabel transfer Amrabat door percentage PSV

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 12 juli 2012 - 17:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Kink in kabel transfer Amrabat (De Telegraaf)

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 12 juli 2012 - 17:09   quote  deeplink  
ISTANBOEL - Er lijkt toch een kink in de kabel te komen bij de transfer van oud-PSV'er Nordin Amrabat van Kayserisor naar Galatasaray. Kayserisor wil af van een percentage van de transfersom dat naar PSV gaat.

De deal leek rond, maar voordat de huidige club van Amrabat een handtekening zet, gaat het om de tafel met PSV en de speler zelf. De Eindhovenaren hebben contractueel recht op twintig procent van de transfersom, maar Kayserispor wil daar gedeeltelijk van af.

Overigens zou de aanvaller zelf tien procent van de transfersom krijgen. Amrabat heeft nu een jurist in de arm genomen om een compromis tussen de drie partijen te sluiten. De strubbelingen hebben iets weg van de problemen bij de overgang van Ajacied Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 12 juli 2012 - 17:20   quote  deeplink  
Dikke lul. Wat lopen ze nu bij Kayserispor te janken? Ze maken toch dikke winst op de transfer.
mauricio7999
 mauricio7999 - donderdag 12 juli 2012 - 23:33   quote  deeplink  
Iedereen pist over Nederland en Nederlanders heen, laat het nu maar eens een keer zo zijn, zoals het is. Dan maar niet.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 13 juli 2012 - 20:23   quote  deeplink  
Telegraaf:
'Ik wil niet dat PSV mijn loopbaan verpest'

quote:

"Misschien dat ze slechts tien procent van de koopsom kunnen vragen", zegt Amrabat tegen Sp!ts. "Dat helpt wellicht al. Als ik voor zes miljoen euro wordt verkocht, vangt PSV zes ton. Dat is toch mooi voor ze? Ze hebben het bedrag dat ze nu aan mij kunnen verdienen echt niet begroot, het is een bonus voor PSV."

"Als ze vasthouden aan twintig procent gaat de deal misschien niet door. Dan is niemand blij. Want dan vangt Kayserispor geen geld, krijgt PSV geen cent en kan ik mijn droomtransfer naar Galatasaray vergeten. Ik wil niet dat PSV mijn loopbaan nu gaat verpesten."
Wat een arrogantie toch van zo'n jong. Een contract is een contract. Had hij het maar niet moeten ondertekenen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Kink in kabel transfer Amrabat door percentage PSV









0.0059649