BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Luciano Narsingh 5 jaar naar PSV

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 16 juli 2012 - 14:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Luciano Narsingh 5 jaar naar PSV (Officiƫle PSV Clubsite)

Loetje
 Loetje - maandag 16 juli 2012 - 15:02   quote  deeplink  
Gefeliciteerd, PSV ging er vol voor en nu is hij binnen.
hopelijk gaat hij het nodige toevoegen en van Matavz een topscorer maken.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 16 juli 2012 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 15:02 schreef Loetje het volgende:
Gefeliciteerd, PSV ging er vol voor en nu is hij binnen.
hopelijk gaat hij het nodige toevoegen en van Matavz een topscorer maken.
Dit is wel heel sportief van je. Thanks! :)
sim
 sim - dinsdag 17 juli 2012 - 00:22   quote  deeplink  
Are you watching amsterdam?

groeten sim
410
 410 - dinsdag 17 juli 2012 - 08:54   quote  deeplink  
amsterdam staat los er van
tomson
 tomson - dinsdag 17 juli 2012 - 09:36   quote  deeplink  
Behalve dat er bij jullie 20 topics over zijn dan...
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 17 juli 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2012 - 09:36 schreef tomson het volgende:
Behalve dat er bij jullie 20 topics over zijn dan...
hahaha.
Ze vinden het niet erg volgens eigen zeggen mr ondertussen is het Narsingh wat de klok slaat daar...
sim
 sim - dinsdag 17 juli 2012 - 15:14   quote  deeplink  
Vandaag op de training geweest,jonge wat is Luciano snel zeg het ging meteen goed.
Are you watching amsterdam
lol
groeten sim lol
Razzajacied
 Razzajacied - woensdag 18 juli 2012 - 10:23   quote  deeplink  
succes met luciano, nu weer is een xtje kampioen worden..je kan natuurlijk kopen wat je wil, maar is het nu ook echt een hecht team or not? vorig jaar 30 miljoen aan aankopen, en helemaal niks in eindhoven. hoop dat jullie dit jaar wat meer tegenstand bieden:)
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 juli 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 10:23 schreef Razzajacied het volgende:
succes met luciano, nu weer is een xtje kampioen worden..je kan natuurlijk kopen wat je wil, maar is het nu ook echt een hecht team or not? vorig jaar 30 miljoen aan aankopen, en helemaal niks in eindhoven. hoop dat jullie dit jaar wat meer tegenstand bieden:)
bedankt voor je reactie..
doet me altijd wel iets
GarField
 GarField - woensdag 18 juli 2012 - 16:50   quote  deeplink  
Euh .. heb me niet zo verdiept in PSV .....
Maar wie staat er om de mooie ballen van Narsingh erin te jassen?
Matavz lijkt me perfect op die plek ....
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 juli 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 16:50 schreef GarField het volgende:
Euh .. heb me niet zo verdiept in PSV .....
Maar wie staat er om de mooie ballen van Narsingh erin te jassen?
Matavz lijkt me perfect op die plek ....
Matavz of Lens..
tomson
 tomson - woensdag 18 juli 2012 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2012 - 16:50 schreef GarField het volgende:
Euh .. heb me niet zo verdiept in PSV .....
Maar wie staat er om de mooie ballen van Narsingh erin te jassen?
Matavz lijkt me perfect op die plek ....
De ballen van Narsingh er in jassen? Waarom krijg ik daar zo'n vreemd beeld bij?
GarField
 GarField - donderdag 19 juli 2012 - 01:38   quote  deeplink  
Lens ... ik heb een hogere pet op van Matavz. Voor 7 milj. mag hij niet vertrekken dus die zal wel blijven ......
gewoon realistisch
 gewoon realistisch - donderdag 19 juli 2012 - 03:27   quote  deeplink  
Denk dat PSV heel Narsingh niet had moeten halen. Het enige waarom hij gehaald word is omdat er verleden jaar een spits is gehaald die niet in het PSV spel past.En nu moet de spits het maar waarmaken dus moet de koning van de assist er maar voor gaan werken.
Ik ben van mening dat als PSv niet Matavz maar bv El hamdaoui had gekocht, Type spits dan, was Narsingh niet gehaald.

Zoiezo is het aankoop beleid van de laatste jaren bedenkelijk qua namen en invulling van het team.
En dat zeg ik die al bijna 30 jaar PSVer ben
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 03:27 schreef gewoon realistisch het volgende:
Denk dat PSV heel Narsingh niet had moeten halen. Het enige waarom hij gehaald word is omdat er verleden jaar een spits is gehaald die niet in het PSV spel past.En nu moet de spits het maar waarmaken dus moet de koning van de assist er maar voor gaan werken.
Ik ben van mening dat als PSv niet Matavz maar bv El hamdaoui had gekocht, Type spits dan, was Narsingh niet gehaald.

Zoiezo is het aankoop beleid van de laatste jaren bedenkelijk qua namen en invulling van het team.
En dat zeg ik die al bijna 30 jaar PSVer ben
,

Een speler als Narsingh is voor elke club een aanwinst. mr ik ben het zeker met je eens dat sinds de laatste titel er wat spelers gehaald zijn die het niet waard zijn om het PSV-shirt..
Zie: Manolev..
En verdiende we op basis daarvan de titel ook niet.. Al ben ik van mening dat N coach als Advocaat er boven op zit omdat die absoluut niet tegen zijn verlies kan en Rutten is/was n prima coach mr voor de top misschien wel iets te soft..
gewoon realistisch
 gewoon realistisch - donderdag 19 juli 2012 - 09:22   quote  deeplink  
Narsingh is is een aanwinst maar niet een die nodig was als er een ander type spits was aangekocht.Nu is hij welkom om Matavz te bedienen.En dat is juist mijn hele punt ,als de combi Narsingh ,Matavz niet werkt is het uiteindelijk geen goede aankoop geweest. het hangt allemaal te veel samen met en klik die we maar moeten zien of die er is. En d verdediging vind ik nu iets belangrijker dan een nieuwe aanvaller. Maar hij is eert en ik hoop van ganser harte dat hij doet waarvoor hij kwam.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 09:22 schreef gewoon realistisch het volgende:
Narsingh is is een aanwinst maar niet een die nodig was als er een ander type spits was aangekocht.Nu is hij welkom om Matavz te bedienen.En dat is juist mijn hele punt ,als de combi Narsingh ,Matavz niet werkt is het uiteindelijk geen goede aankoop geweest. het hangt allemaal te veel samen met en klik die we maar moeten zien of die er is. En d verdediging vind ik nu iets belangrijker dan een nieuwe aanvaller. Maar hij is eert en ik hoop van ganser harte dat hij doet waarvoor hij kwam.
Narsingh is met elke voorhoedespeler bij ons wel een goeie aanwinst mr had er zeker wel n goeie verdediger bij gehad..
Mocht er 1 verkocht worden nog dan moeten ze gewoon n goeie verdediger halen..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 04 augustus 2012 - 10:38   quote  deeplink  
Luciano Narsingh stond deze zomer in de nadrukkelijke belangstelling van zowel Ajax als PSV. De buitenspeler koos uiteindelijk voor de formatie uit Eindhoven en is achteraf niet echt te spreken over de club uit Amsterdam.

"Ze deden voorkomen dat ze mij graag wilden inlijven, maar als dat echt zo zou zijn geweest, hadden ze wel aan de vraagprijs van Heerenveen voldaan", zegt Narsingh in De Telegraaf over Ajax. Concurrent PSV deed het beter. "Ze waren altijd positief en zijn niet met een andere speler bezig geweest. Bovendien kreeg ik veel sms'jes van Marcel Brands en diverse spelers. Dat gaf mij vertrouwen."

De Amsterdammer is er dan ook niet rouwig om dat zijn transfer naar de ArenA afketste. "Ik speel nu voor een andere fantastische club", aldus Narsingh, die zondag uitgerekend in Amsterdam zijn officiƫle debuut voor PSV maakt. Inzet is de strijd om de Johan Cruijff Schaal. "Deze wedstrijd is heel spannend voor mij, want mijn prijzenkast is nog leeg. Het is mooi dat ik daar bij PSV direct verandering in aan kan brengen."

De 21-jarige EK-ganger kan zich na alle transferperikelen weer volledig op het voetbal richten. "Hoewel ik mijn verstand op nul probeerde te zetten en rustig afwachtte, ben je er onbewust steeds mee bezig. Ik kreeg veel telefoontjes om op alle ontwikkelingen te reageren, terwijl ik zelf van niets wist. Elke dag was ik in het nieuws. Dat vreet toch wel aan je. Nu de transfer achter de rug is, ben ik vrij in mijn hoofd. Ik kan me nu weer lekker focussen op het voetbal.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 04 augustus 2012 - 10:38   quote  deeplink  
Je bent op de juiste plek jonguh...
Morgen mr je 1ste prijs ophalen dan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Luciano Narsingh 5 jaar naar PSV









0.0079159