BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Narsingh naar PSV

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 22:31   quote  deeplink  
dit is een vervolg topic of Infamous topic bij het Ajax forum:)
PSV heeft Narsingh aangetrokken.

raak hier je frustatie kwijt over dat PSV weer miljoenen uitgeeft en straks in catogorie 1 terecht komt bij de KNVB. als je dan toch bezig bent kun je ook al vast je frustratie kwijt over de plaats in de ranglijst die weer aan zal geven dat jullie geen CL spelen en wéér geen kampioen zijn.

als jullie het willen zet ik alvast wat hekken voor de herdgang neer zodat jullie straks netjes in rijen kunnen gaan staan als jullie weer willen klagen over een trainer.

BVD:)
infamous psv
 infamous psv - maandag 16 juli 2012 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op monday 16 july 2012 - 22:31 schreef NatjosFC het volgende:
dit is een vervolg topic of Infamous topic bij het Ajax forum:)
PSV heeft Narsingh aangetrokken.

raak hier je frustatie kwijt over dat PSV weer miljoenen uitgeeft en straks in catogorie 1 terecht komt bij de KNVB. als je dan toch bezig bent kun je ook al vast je frustratie kwijt over de plaats in de ranglijst die weer aan zal geven dat jullie geen CL spelen en wéér geen kampioen zijn.

als jullie het willen zet ik alvast wat hekken voor de herdgang neer zodat jullie straks netjes in rijen kunnen gaan staan als jullie weer willen klagen over een trainer.

BVD:)
HaHAHA

Zit toch niet zo lekker bij de mannen daar..
Narsingh volgend jaar kampioen..

PSV FOREVER ZELFS IN DE HOOFDKLASSE...
KAMPIOENUH
f-side
 f-side - maandag 16 juli 2012 - 22:40   quote  deeplink  
geniet jullie maar van de narsingh ik lag me rot om die gast het kom allemaal wel goed met jullie veel plezier met hem
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 22:34 schreef infamous psv het volgende:

[..]

HaHAHA

Zit toch niet zo lekker bij de mannen daar..
Narsingh volgend jaar kampioen..

PSV FOREVER ZELFS IN DE HOOFDKLASSE...
KAMPIOENUH
Narsingh volgend jaar kampioen?
verkoopt PSV hem in Januari aan Ajax dan? haha
infamous psv
 infamous psv - maandag 16 juli 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 22:40 schreef f-side het volgende:
geniet jullie maar van de narsingh ik lag me rot om die gast het kom allemaal wel goed met jullie veel plezier met hem
bedankt en hop nr de je nieuwe forum
infamous psv
 infamous psv - maandag 16 juli 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 22:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Narsingh volgend jaar kampioen?
verkoopt PSV hem in Januari aan Ajax dan? haha
la je nie kennuh Nacho..
f-side
 f-side - maandag 16 juli 2012 - 22:48   quote  deeplink  
jullie kopen alleen maar afdankertjes kijk naar lens en matavz en bouma en malonev en wijnaldum engelaar en willems de gozer kan er geen reet van door hem waren we zo slecht op het ek door willems hebben we met 2-1 verloren van duitsland die klootzak kan echt niet voetballen en nu hebben jullie weer een afdankertje gekocht jullie worden gewoon weer vierde
infamous psv
 infamous psv - maandag 16 juli 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 22:48 schreef f-side het volgende:
jullie kopen alleen maar afdankertjes kijk naar lens en matavz en bouma en malonev en wijnaldum engelaar en willems de gozer kan er geen reet van door hem waren we zo slecht op het ek door willems hebben we met 2-1 verloren van duitsland die klootzak kan echt niet voetballen en nu hebben jullie weer een afdankertje gekocht jullie worden gewoon weer vierde
Wist je al dat we Narsingh erbij hebben...
tomson
 tomson - maandag 16 juli 2012 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 22:48 schreef f-side het volgende:
jullie kopen alleen maar afdankertjes kijk naar lens en matavz en bouma en malonev en wijnaldum engelaar en willems de gozer kan er geen reet van door hem waren we zo slecht op het ek door willems hebben we met 2-1 verloren van duitsland die klootzak kan echt niet voetballen en nu hebben jullie weer een afdankertje gekocht jullie worden gewoon weer vierde
Beetje stress?0955.gif
tomson
 tomson - maandag 16 juli 2012 - 22:58   quote  deeplink  
spamq.gif

JE EIGEN FORUM!!!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 juli 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 22:47 schreef infamous psv het volgende:

[..]

la je nie kennuh Nacho..
haha doe ik niet.
ik vind het echt zeer jammer dat Narsingh niet in een Ajax shirt te zien is volgend jaar. maar als er een goed alternatief komt vind ik het al minder erg.

zal je eerlijk vertellen, dat ik vorig jaar meerdere malen tegen de prullenbak in ons huis heb aangeschopt toen die Mertens weer eens scoorde.

maar heb ook enorm genoten van de 1e speeldag toen:)
infamous psv
 infamous psv - maandag 16 juli 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 22:56 schreef tomson het volgende:

[..]

Beetje stress? [ afbeelding ]
Beetje....
hahahahahahahahahahaha
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 17 juli 2012 - 00:06   quote  deeplink  
Hij was deze zomer een van de meest gewilde spelers uit de Eredivisie, maar maandag zette Luciano Narsingh zijn handtekening onder een contract met PSV. De 21-jarige aanvaller, die overkomt van SC Heerenveen en ook in de belangstelling stond van Ajax, is blij dat de transfer is afgerond.

'Een tussenstap naar een topclub in Nederland is goed voor mijn ontwikkeling. Dat is het ideale scenario', vertelt Narsingh aan Voetbal International. 'Ik ben blij dat het het nu allemaal achter de rug is. Ik heb de laatste weken erg in spanning geleefd. Er is nu een last van mijn schouders gevallen.'

'Ik wil natuurlijk voor de prijzen spelen, maar eerst deel uitmaken van het team. Het is goed dat ik naar een topclub kan, dat ik voor PSV mag spelen', vervolgt Narsingh, die blij is dat hij maandag voor het eerst kon meetrainen met PSV. 'Lekker om weer te mogen trainen. Ik ken Ernest Faber natuurlijk van Oranje, dat was vertrouwd. Ik ben heel blij om PSVer te zijn.
sim
 sim - dinsdag 17 juli 2012 - 00:20   quote  deeplink  
Are you watching amsterdam?

groeten sim

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Narsingh naar PSV









0.0048642