BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Verwachtingen

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
GarField
 GarField - woensdag 18 juli 2012 - 12:15   quote  deeplink  
Wat zijn jullie verwachtingen van ons 'nieuwe' fc twente?
Ondanks dat Luuk weg gaat heb ik nog wel hoge verwachtingen .....

Het transfer window is nog een tijd open dus er kan nog van alles gebeuren .......

Ik hoop dat Mihaylov wel blijft. Douglas zal zeker weg gaan denk ik, maar die wacht nog ff zodat hij voor NL elftal uit mag komen. Rosales zal ook nog wel verdwijne. Maar dan hebben we toch nog een mooie groep achterin.
Bengtsson, Kuiper, Wisgerhof, Cornelisse, Breukers,
Bjelland, en Röseler. Schilder kan hier ook nog spelen.
Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van Cornelisse .... Hopelijk krijgt hij wat meer speeltijd als vorig jaar. Ok hij heeft wat foutjes gemaakt maar dat heeft douglas ook gedaan, en wisgerhof ook ...

Middenveld is nog sterk met Landzaat, Brama, Janssen, Fer, Gutiérrez, en Schilder. Al heb ik zelf nog niks van Gutiérrez gezien.

Aanvallend hebben we Tadic, Verhoek, John, Plet en Chadli. Hier moet nog wel wat komen. Castaignos wordt over gesproken, maar ook Matavz heb ik horen vallen. Maar een bod van 7 miljoen op Matavz is afgewezen dus dan is Castaignos voor 7 miljoen misschien een betere optie .... Blijft lastig ... wat is er beschikbaar?

Maar om op mijn vraag terug te komen ... Ik denk dat we wel in de top 5 mee kunnen draaien, en gaan voor een top 3 klassering .... Afgelopen seizoen was best een apart seizoen :) ...... alles kan gebeuren ....
Aartus
 Aartus - woensdag 18 juli 2012 - 20:40   quote  deeplink  
Ik denk dat we in de breedte een heel sterke ploeg hebben,we moeten wel een goede vervanger voor luuk hebben,luc gastaignos,kan een goede vervanger worden,hij heeft in t rampjaar bij feyenoord toch nog redelijk geschoord,met deze voorhoede zal hij pas goed tot zijn recht komen,en hij is nog jong er zit nog veel rek in die jongen,dus halen zeg ik,psv wil matavz niet voor 7 miljoen laten gaan alhoewel hij op t tweede plan is gekomen bij advocaat.ja dan laat psv m mooi houden.
arikanari
 arikanari - woensdag 18 juli 2012 - 22:14   quote  deeplink  
Ik denk dat we een sterkere ploeg hebben dan vorig jaar, uiteraard zullen een aantal spelers nog wel moeten groeien. Top 5 moet zeker haalbaar zijn, maar denk eigenlijk dat we ons wel een beetje hoger mogen inschatten. En natuurlijk moeten we gewoon weer overwinteren in de Europa League. Alhoewel we nog lang niet weten wie onze tegenstanders worden in de 2 laatste fases van de kwalificatie. Maar mochten we daarin geen grote tegenstander tegenkomen, gewoon overwinteren.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 juli 2012 - 22:25   quote  deeplink  
Jullie hebben een goed team, al is het vertrek van De Jong n aderlating..
verheug me op de clashes aankomend seizoen en wens jullie veel sterkte.. niet teveel natuurlijk..
amsterdamse tukker
 amsterdamse tukker - woensdag 18 juli 2012 - 23:30   quote  deeplink  
De voorronde europa-league wedstrijden zijn denk ik uitstekend om alle nieuwe mensen in te laten spelen. Automatismen opbouwen. Mits we uiteraard wel de groepsfase bereiken. Dan is het de eerste seizoenshelft een kwestie van oogsten. Na de winterstop wordt de competitie pas beslist. Ik denk dat we ver kunnen komen: kampioen of 2e. We hebben wel een goede spits nodig want plet is bij lange na niet het niveau de jong.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 11:56   quote  deeplink  
Dusan Tadic is voor het landskampioenschap naar FC Twente gekomen. De Serviër meent dat dit geen luchtfietserij is. "We hebben een selectie met veel kwaliteit."

De 23-jarige Tadic stapte na twee jaar FC Groningen over naar Enschede. Bij FC Twente is de middenvelder degene die voor de nodige creativiteit moet zorgen. Met zijn nieuwe ploeg zet Tadic in op het allerhoogste. "Ik wil met FC Twente kampioen worden en ver komen in de Europa League", vertelt hij in het Algemeen Dagblad.

"Dat is de ambitie die ik nastreef", vervolgt Tadic. "En dat is geen loze kreet, want ik denk werkelijk dat het mogelijk is. We hebben een selectie met veel kwaliteit, die nu ook de nodige creativiteit bezit. Ik heb vorig seizoen veel wedstrijden van FC Twente gezien en zie mezelf als de schakel die toen in het elftal ontbrak. Ik kan een wedstrijd openbreken met een pass of doelpunt."

Tadic start donderdagavond in de tweede voorronde van de Europa League tegen FC Inter Turku op de nummer tien-positie. Bij FC Groningen speelde de Serviër op de flanken, alwaar hij de ene na de andere assist produceerde en zelf ook regelmatig scoorde. In Twente wordt Tadic dan ook gezien als de opvolger van Bryan Ruiz.

'"Het is een eer met Bryan vergeleken te worden", reageert Tadic daarop. "Want hij is ook in mijn ogen de beste speler die de afgelopen jaren in de Nederlandse competitie gespeeld heeft. Maar ik ben Dusan Tadic, een andere speler, met een eigen naam. Die hopelijk ook veel voor FC Twente zal betekenen, op zijn eigen manier."
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 12:15   quote  deeplink  
Tadic is in ieder geval hoopvol gestemt...
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 17 januari 2015 - 21:07   quote  deeplink  
ER werd veel verwacht van het grote jong talent (Marcel Cerny)
uit Ostenrijk waar is hij gebleven
Aartus
 Aartus - zondag 18 januari 2015 - 18:00   quote  deeplink  
De eerste zes.
Daarmee moet je blij zijn.
Goede voetballers maar geen karakter.
Vanmiddag in de kuip zijn we ook op karakter verslagen.
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 januari 2015 - 12:12   quote  deeplink  
Marcel Cerny speelt hij nog wel in de B1 van de Tukkers
de bluffer
 de bluffer - maandag 19 januari 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 januari 2015 - 18:00 schreef Aartus het volgende:
De eerste zes.
Daarmee moet je blij zijn.
Goede voetballers maar geen karakter.
Vanmiddag in de kuip zijn we ook op karakter verslagen.
Als altijd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Verwachtingen









0.0061199