BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mijn tips voor Eredivisie Speelronde 24. Feyenoord speelt degradatievoetbal

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 07 februari 2008 - 21:08   quote  deeplink  
Mijn tips voor speelronde 24 van de eredivisie:

Zeer gewaardeerde lezers zoals u ziet een gewijzigd formaat vanwege efficiëntie. Ook een fotootje toegevoegd. Sportdwaas voorspellingen worden ingegeven door gevoel en hoop.

FC Twente-Heracles Almelo
Noem dit maar een must-win voor FC Twente. Een 4e verlies op rij zal voor veel onrust zorgen. Met Engelaar terug van 1 wedstrijd schorsing zal het niet gebeuren. Mijn tip: 4-1 voor FC Twente

NAC-FC Utrecht
Mijn tip: 3-2 voor FC Utrecht

De Graafschap-Feyenoord
Feyenoord speelt in zijn jubileumjaar degradatie-voetbal. Duels tussen de Superboeren en Feyenoord in Doetinchem zijn traditioneel doelpuntrijk. Niet deze keer echter. De Rotterdammers missen de dynamiek en de wederom de scherpte om de Achterhoekers het leven zuur te maken.
Mijn tip: 3-1 voor de Graafschap

PSV-SC Heerenveen
Zaterdagavond moet blijken wat de overwinningen van Harrenfaen de afgelopen weken waard zijn geweest. Sinds mijn opmerkingen speelt Lazovic goed en scherp. De permanente commissie buigt zich op verzoek van Riemer en Co. over de vraag wat de voorgestelde 6+5 regel kan inhouden voor Heerenveen. Tellen Friezen nu als buitenlanders of Hollanders? Sef Vergoossen spreidt het bedje voor Huub.
Mijn tip: 3-0 voor PSV

Vitesse-FC Groningen
Dit kan nog wel eens een harde wedstrijd worden. Theo Janssen kan het verschil maken voor Vitesse.
Mijn Tip: 2-1 voor Vietes

NEC-AZ
Sinds van Gaal en van Marwijk openlijk hengelen naar bondscoachschap presteren hun teams ondermaats. De voetbalgoden houden hier niet van. Mocht GJ Verbeek voor Feyenoord te hoog gegrepen zijn dan is super-Mario wat mij betreft de volgende coach voor de voormalige, maar noch immer zeer geliefde grootmacht uit Rotterdam Zuid.
Mijn Tip: 2-2

Roda JC-Ajax
Uit bij de koempels is altijd lastig. De internationals zijn moe en wie weet niet bij de les. Atteveld zet zijn mannen op scherp. Niet genoeg voor de overwinning deze keer gezien topvorm van Heitinga en Huntelaar
Mijn tip: 3-1 voor Ajax

Sparta Rotterdam – Excelsior
Verlies afgelopen woensdag op het ‘kasteel’ tegen NAC in vorm zullen we maar als een incident beschouwen. Excelsior heeft kansen maar het zal wel een spectaculair gelijkspelletje worden.
Mijn Tip: 3-3

VVV Venlo-Willem II
Is Wetzel nog steeds in de running voor een ‘grotere’ club? Na zondag waarschijnlijk weer een beetje.
Mijn tip: 3-2 voor VVV Venlo

In ander nieuws:
Nu het American Football seizoen is afgelopen heeft Sportdwaas besloten naast aandacht te besteden aan de Amerikaanse voetbal competitie in het algemeen en Ruud Gullit’s avonturen in het bijzonder ook de Kaatssport te gaan volgen. Dit vergt studie. Ik heb een link geplaatst naar de Permanente Commissie ter lering en als eerbetoon aan des lands oudste sport evenement!

sportdwaas.blogspot.com

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 februari 2008 door sportdwaas --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mijn tips voor Eredivisie Speelronde 24. Feyenoord speelt degradatievoetbal









0.0138480