BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Peter wisgerhof

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
terpentijner
 terpentijner - vrijdag 20 juli 2012 - 12:30   quote  deeplink  
Daar staat dan nu een vernieuwd Fc Twente
We Bulken van de middenvelders,
Maar wie er echt moet worden vervangen is toch wel Wisgerhof.
Die komt nu aan snelheid helemaal tekort.
Als je tegenstanders massaal voor de verdediging kiezen,
En dat zal in de competitie ook gebeuren,
moet je op snelheid voetballen, en dat lukt voor geen meter met Peter.
Het is een lieve jongen maar daar kopen we niets voor.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 22 juli 2012 - 13:25   quote  deeplink  
Ben het helemaal met je eens, Hij is veel te traag
Als je optimaal wil profiteren van een schilder Tadic en Rosales zal de bal sneller gespeeld moeten worden, En dat kan hij niet hij moet te lang nadenken waar hij met de bal heen moet of het is tikkie terug.
Lubje
 Lubje - zondag 22 juli 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Oké; Wisgerhof op de bank, en wat dan? Bjelland heeft nog niets bewezen, dat moet je nog maar afwachten. En als Douglas bijvoorbeeld volgende week vertrekt zit je helemaal omhoog.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 22 juli 2012 - 17:42   quote  deeplink  
Het gaat erom dat ze veel middenvelders hebben gekocht,
ze wisten ook dat Douglas gaat vertrekken, Wisgerhof te traag is.
Dan koop je achterin toch zeker versterking Midden kan wel goed zijn
maar wat koop ik daarvoor met een slechte achterhoede
Lubje
 Lubje - zondag 22 juli 2012 - 18:27   quote  deeplink  
Ben ik het helemaal mee eens! Maar het betekent wel dat het aankoopbeleid van Twente niet goed is.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 22 juli 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 18:27 schreef Lubje het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens! Maar het betekent wel dat het aankoopbeleid van Twente niet goed is.
Daar heb ik mijn twijfels ook over.
Ik kon van te voren wel zeggen en ik denk velen met mij,
dat Plet ook geen goed aankoop was.
Vraag me af wie hier verantwoordelijk voor is.
Hij is toch niet gekocht via een dvdtje
Lubje
 Lubje - zondag 22 juli 2012 - 22:10   quote  deeplink  
Volgens mij is met name MacClaren daarvoor verantwoordelijk. Die wil alleen maar kopen. Alle posities het liefst driedubbel bezet. (zie Wolfsburg). Als Twente niet oppast komen ze mooi met hem op de koffie!
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 18:27 schreef Lubje het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens! Maar het betekent wel dat het aankoopbeleid van Twente niet goed is.
Onzin.. Twente koopt en verkoopt gewoon handig. Luuk de Jong voor 15 miljoen verkocht, Ruiz voor 12, Ola voor 9 en nog een voor 9 miljoen. Dat is ook knap..
Zeikstraal die je bent
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Andreas Bjelland hoopt zich de komende weken op te werken tot basisspeler bij FC Twente. De Deense verdediger moet normaal gesproken captain Peter Wisgerhof en de gewilde Douglas voor zich dulden.

Wellicht dat Douglas deze zomer bij FC Twente vertrekt. Voor Bjelland liggen er dus kansen. "Ik moet werken voor een plaats in het elftal. Hopelijk kan ik donderdag tegen FC Inter Turku mijn opwachting maken in de Europa League", aldus de verdediger op de clubsite.

Bjelland begon door het EK met een achterstand aan de voorbereiding bij zijn nieuwe club. "Ik kom terug van het EK, terwijl de andere jongens al scherp waren. Nu moet ik scherp worden en zoveel mogelijk minuten maken. Dit is voor mij een belangrijke fase", vervolgt hij.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 22 juli 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 22:23 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Onzin.. Twente koopt en verkoopt gewoon handig. Luuk de Jong voor 15 miljoen verkocht, Ruiz voor 12, Ola voor 9 en nog een voor 9 miljoen. Dat is ook knap..
Zeikstraal die je bent
Ja de verkoop ligt het niet aan maar de inkoop praten we over.
En omdat je het niet helemaal begrijpt hoef je nog niet zo,n taal uit te slaan.
iedereen mag zijn eigen mening hebben, Je kunt ook fatsoenlijk reageren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juli 2012 door voetbalkennis --
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 23:02 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ja de verkoop ligt het niet aan maar de inkoop praten we over.
En omdat je het niet helemaal begrijpt hoef je nog niet zo,n taal uit te slaan.
iedereen mag zijn eigen mening hebben, Je kunt ook fatsoenlijk reageren.
En wie wil er nu een nickname van PSV
om die spelers te kunnen verkopen moes je dus eerst kopen..
En ben jij kouwe kak ofzo.
je doet net of ik hier de boel op stelte zet..
arikanari
 arikanari - zondag 22 juli 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Het probleem met Twente is gewoon dat ze nog geen naam hebben en in de verkeerde competitie spelen. Het is gewoon heel moeilijk voor Nederlandse clubs om goede spelers te behouden, daarbij komt dan ook nog eens dat Twente geen wereldnaam is zoals Feijenoord, PSV en AJAX dat wel hebben. We moeten gewoon rustig blijven en hopen dat er nog wat versterkingen in het verschiet liggen. Laten we niet vergeten dat we genoeg sterke spelers hebben. Ja sommige zijn driedubbel maar denk niet dat Munsterman McLaren de vrij hand gaat geven en met geld gaat laten smijten. Wat ik wel denk is dat de magie van McLaren is uitgewerkt bij Twente, anders hadden we vorig seizoen wel anders geeindigd. Maar goed natrappen kunnen we allemaal, hoop gewoon dat we weer een aardig seizoen kunnen ballen en het liefts uiteraard met een meer dan acceptabel resultaat.
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 23:27 schreef arikanari het volgende:
Het probleem met Twente is gewoon dat ze nog geen naam hebben en in de verkeerde competitie spelen. Het is gewoon heel moeilijk voor Nederlandse clubs om goede spelers te behouden, daarbij komt dan ook nog eens dat Twente geen wereldnaam is zoals Feijenoord, PSV en AJAX dat wel hebben. We moeten gewoon rustig blijven en hopen dat er nog wat versterkingen in het verschiet liggen. Laten we niet vergeten dat we genoeg sterke spelers hebben. Ja sommige zijn driedubbel maar denk niet dat Munsterman McLaren de vrij hand gaat geven en met geld gaat laten smijten. Wat ik wel denk is dat de magie van McLaren is uitgewerkt bij Twente, anders hadden we vorig seizoen wel anders geeindigd. Maar goed natrappen kunnen we allemaal, hoop gewoon dat we weer een aardig seizoen kunnen ballen en het liefts uiteraard met een meer dan acceptabel resultaat.
Jullie timmeren de laatste jaren flink aan de weg..
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 22 juli 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 23:05 schreef infamous psv het volgende:

[..]

om die spelers te kunnen verkopen moes je dus eerst kopen..
En ben jij kouwe kak ofzo.
je doet net of ik hier de boel op stelte zet..
Ja zo ken ik er nog wel een paar
wie was er eerder de kip of het ei.
En ik ben geen kouwe kak
Maar een beetje respect is toch niet raar zeikstraal
Lubje
 Lubje - zondag 22 juli 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 23:27 schreef arikanari het volgende:
Het probleem met Twente is gewoon dat ze nog geen naam hebben en in de verkeerde competitie spelen. Het is gewoon heel moeilijk voor Nederlandse clubs om goede spelers te behouden, daarbij komt dan ook nog eens dat Twente geen wereldnaam is zoals Feijenoord, PSV en AJAX dat wel hebben. We moeten gewoon rustig blijven en hopen dat er nog wat versterkingen in het verschiet liggen. Laten we niet vergeten dat we genoeg sterke spelers hebben. Ja sommige zijn driedubbel maar denk niet dat Munsterman McLaren de vrij hand gaat geven en met geld gaat laten smijten. Wat ik wel denk is dat de magie van McLaren is uitgewerkt bij Twente, anders hadden we vorig seizoen wel anders geeindigd. Maar goed natrappen kunnen we allemaal, hoop gewoon dat we weer een aardig seizoen kunnen ballen en het liefts uiteraard met een meer dan acceptabel resultaat.
arikanari
 arikanari - zondag 22 juli 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 23:28 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jullie timmeren de laatste jaren flink aan de weg..
Ja we timmeren aardig aan de weg, maar wat je nu gaat krijgen is dat de supporteres er aan gaan wennen. En dus meteen ook meer gaan verwachten en je moet wel redelijk blijven vind ik zelf. We zijn met een behouden beleid naar de top van Nederland gegaan en vind dan niet dat je ineens maar alles moet gaan verwachten. Heb een ijzeren in die Deen, en zoals jullie allemaal weten, als je een goede speler hebt in 1 linie dan krikt hij het niveau op van de rest en daar hoop ik dan maar op. Ook hoop ik dat nicky Kuiper weer goed gaat ballen en op het niveau gaat uitkomen waar we hem eigenlijk allang hadden willen zien. Hopen dat die blessure vrij blijft, want hij kan gewoon Neerlands beste back aller tijden worden. Althans dat is mijn stelling.
arikanari
 arikanari - zondag 22 juli 2012 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 23:28 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ja zo ken ik er nog wel een paar
wie was er eerder de kip of het ei.
En ik ben geen kouwe kak
Maar een beetje respect is toch niet raar zeikstraal
Katten doen we maar lekker ergens anders, proberen er hier een beetje serieus topic van te maken jongens. Dus handje schudden en verder gaan.
arikanari
 arikanari - zondag 22 juli 2012 - 23:38   quote  deeplink  
On topic, wisgerhof is een goede verdediger maar komt inderdaad snelheid en voetballend vermogen tekort. Toch ben ik van mening dat je hem nog niet moet afschrijven, met een goede nieuwe frisse kracht komt hij misschien zo weer terug op een goed niveau.
Lubje
 Lubje - zondag 22 juli 2012 - 23:40   quote  deeplink  
Ik wil zeker nietnatrappen. Maar ik denk ook dat MacClaren voor Twente op z' n retour is. En als je trouwens naar de laatste drie seizoenen kijkt, dan heeft Twente het beste en mooiste voetbal gespeeld onder Michel Preud'homme.
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 23:40 schreef Lubje het volgende:
Ik wil zeker nietnatrappen. Maar ik denk ook dat MacClaren voor Twente op z' n retour is. En als je trouwens naar de laatste drie seizoenen kijkt, dan heeft Twente het beste en mooiste voetbal gespeeld onder Michel Preud'homme.
Mr Mclaren maakte je wel kampioen
arikanari
 arikanari - zondag 22 juli 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 23:43 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Mr Mclaren maakte je wel kampioen
Resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst, maar idd. om eerlijk te zijn kan hij bij mij niet kapot maar je moet zelf ook wel toegeven dat hij vorig jaar als trainer niet heeft laten zien wat er van hem verwacht werd. En we zijn kampioen geworden door last minute killer Ruiz. die gozer heeft veel punten voor ons binnen gesleept in de laatste tien minuten.
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 23:46 schreef arikanari het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst, maar idd. om eerlijk te zijn kan hij bij mij niet kapot maar je moet zelf ook wel toegeven dat hij vorig jaar als trainer niet heeft laten zien wat er van hem verwacht werd. En we zijn kampioen geworden door last minute killer Ruiz. die gozer heeft veel punten voor ons binnen gesleept in de laatste tien minuten.
Ruiz was een topper en zit nu in Engeland op de bank..
Its a shame
bode
 bode - maandag 23 juli 2012 - 20:47   quote  deeplink  
Fc. Twente moet nu afscheid nemen van Peter Wisgerhof ze hebben nog een zeer jonge goeie speler achter de hand Nils Roseler die moeten ze nu een kans geven
Peter W. wordt te traag.
Hooligan enschede
 Hooligan enschede - woensdag 25 juli 2012 - 16:59   quote  deeplink  
Precies waar hebben jullie het over met een talent als roseler die je sterker en sterker ziet worden zou ik niet weten waarom je nog een verdediger zou moeten aantrekken,bovendien vond ik wisgerhof vorigjaar toen alles als een kaartenhuis instorte een van de betere spelers zeker een met meer karakter dan de rest bij elkaar!!!
Schrijf spelers niet te snel af je kan betere spelers hebben,maar zonder karakter win je niets dat geld ook voor boschker en dat verwende ventje dat nu keept Boschker en wisgerhof hebben toch de prijssen gewonnen bij twente,waar of niet????????????
terpentijner
 terpentijner - zaterdag 28 juli 2012 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2012 - 16:59 schreef Hooligan enschede het volgende:
Precies waar hebben jullie het over met een talent als roseler die je sterker en sterker ziet worden zou ik niet weten waarom je nog een verdediger zou moeten aantrekken,bovendien vond ik wisgerhof vorigjaar toen alles als een kaartenhuis instorte een van de betere spelers zeker een met meer karakter dan de rest bij elkaar!!!
Schrijf spelers niet te snel af je kan betere spelers hebben,maar zonder karakter win je niets dat geld ook voor boschker en dat verwende ventje dat nu keept Boschker en wisgerhof hebben toch de prijssen gewonnen bij twente,waar of niet????????????
[/quote

Karakter ligt het ook niet aan bij Wisgerhof.
Maar als je straks in de competitie allemaal verdedigende teams krijgt, wordt er te traag van achter opgebouwd,
Dan kun je wel voor miljoenen investeert hebben in middenvelders.
daar heb je dan geen ene mallemoer aan.
We wachten af KWW
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 15:17   quote  deeplink  
Precies infamous psv,volgens de plaatselijke krant hebben we de laatste 4,5 jaar 50 miljoen aan transfers verdient,en natuurlijk zit er af en toe wel eens een misser tussen,maar dat gebeurt bij iedere club,niet elke aankoop is een schot in de roos.
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 15:20   quote  deeplink  
MC Laren heeft gekregen wat ie wou,nu geen excuses meer steve nu moet je wel meedoen om de titel.
marco888
 marco888 - zaterdag 28 juli 2012 - 16:01   quote  deeplink  
Nou kijken wat het word dit seizoen
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 16:38   quote  deeplink  
Wat wou je anders doen dan?
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 22:45   quote  deeplink  
ja marco888 dat vraag ik me ook af.ik kijk al 40 jaar wat t word dat seizoen.
soms valt t mee,soms valt t tegen.
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 22:45 schreef Aartus het volgende:
ja marco888 dat vraag ik me ook af.ik kijk al 40 jaar wat t word dat seizoen.
soms valt t mee,soms valt t tegen.
Hehe..+1...
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 22:51   quote  deeplink  
Ja tomson ik kan ook mild zijn,maar ben nu eenmaal(te)fanatiek,als ze aan m,n clubje komen,een minpunt van mij misschien?
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 23:14   quote  deeplink  
Nee, al die overbodige komma's.
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 23:15   quote  deeplink  
op wisgerhof zit de sleet er een beetje op,tegen een wendbare spits wordt ie zo uitgekapt,op z,n instelling valt niets op aan te merken,hij heeft veel goeds gedaan voor Fc Twente,maar iedere speler heeft een houdbaarheidsdatum,en schilder hoort niet op links back maar op t middenveld hij is een te goede voetballer,op t middenveld kan ie veel meer betekenen met z,n techniek en inzicht,zet t jeugd talent roseler linksback,hij word wel bij de hand genomen door de ervaren spelers,t bestuur heeft al aangegeven dat er genoeg is gekocht,maar steve wil alle miljoenen van ola john 9 miljoen en luuk de jong uitgeven 15 miljoen +bonussen zo,n 20 miljoen,nee steve laat t nu maar zien dat 2010 geen toeval was,je hebt er zo,n 7 bij gekregen die je wou,de winkel is nu gesloten.
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 23:19   quote  deeplink  
oh tomson bedoel je dat tenminste als t voor mij bedoeld was.zonder komma,s nou ja eentje dan.
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Zit je te fucken joh... !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juli 2012 door tomson --
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 23:36   quote  deeplink  
nee jij was lekker bezig gisteravond begint t weer dat gezeik ipv het over voetbal te hebben de enige die nu weer zit te fucken ben jij.
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 23:46   quote  deeplink  
tomson iedere keer als je een nieuwe zin begint plaats je een komma begint die zin met een hoofdletter plaats je een punt ik heb t maar zonder komma s gedaan maar op school had ik hier nu een 2 voor gekregen lekker belangrijk zeg punten en komma s probeer je normaal over voetbal te communiceren begint er weer 1 te zeiken over punten en komma s
tomson
 tomson - zondag 29 juli 2012 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 23:27 schreef tomson het volgende:
Zit je te fucken joh... !!
Aartus
 Aartus - zondag 29 juli 2012 - 00:20   quote  deeplink  
nee tomson ik zit niet te fucken.
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 juli 2012 - 00:20   quote  deeplink  
P,E,T,E,R,W,I,S,G,E,R,H,O,F........
Topspeler, die gozer, contract voor t leve geve....
tomson
 tomson - zondag 29 juli 2012 - 00:28   quote  deeplink  
Ik zit Jou te fucken ...
Aartus
 Aartus - zondag 29 juli 2012 - 00:31   quote  deeplink  
infamous,dat meen je toch niet,hij heeft z,n tijd gehad,trouwens wat gebruik je veel komma,s,ik kreeg al veel commentaar van ene heer tomson dat ik teveel komma,s gebruikte,maar jij maakt t wel heel bont,ik heb er geen problemen mee,maar er zijn mensen die niet wat belanrijkers te doen hebben,dan op t letten van komma,s.Ik heb er weer een paar gebruikt maar volgens mij heb jij daar geen problemen mee.
tomson
 tomson - zondag 29 juli 2012 - 00:32   quote  deeplink  
Ik zet de joker in :D
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juli 2012 - 11:43   quote  deeplink  
Jij bent de joker d:-)
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 juli 2012 - 11:46   quote  deeplink  
komma-fettish
terpentijner
 terpentijner - vrijdag 03 augustus 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2012 - 00:20 schreef infamous psv het volgende:
P,E,T,E,R,W,I,S,G,E,R,H,O,F........
Topspeler, die gozer, contract voor t leve geve....
Ik vond het gisteren zonder Wisgerhof toch prima gaan snelheid in het voetbal dat is toch waar we voor komen.
Als Tadic iets meer zijn mede spelers ziet staan.
Worden we gewoon kampioen
Aartus
 Aartus - vrijdag 03 augustus 2012 - 23:55   quote  deeplink  
terpenlijner,ik wil wisgerhof niet afzeiken,hij heeft veel voor twente betekend,hij geeft altijd 100%,maar de sleet zit er nu een beetje op en dat zal ie zelf ook wel beseffen tegen een snelle behendige spits gaat ie t niet meer maken,maar ik zou m toch houden op de training kan ie andere spelers wat leren met al z,n ervaring,en we hebben niet zo,n goede verdediging je hebt een brede selectie nodig als je mee wilt doen om de prijzen,gister zat ie ook op de bank,maar je hoort geen onvertogen woord van m,volgens mij is ie 100 % professional,maar we hebben ook nog een linksback probleem,in nederland zie ik zo geen goede links back,dus moeten we in t buitenland kijken.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 11 augustus 2012 - 09:22   quote  deeplink  
Steve McClaren is onder de indruk van de zomerse aanwinst Andreas Bjelland. De Deense verdediger krijg zondag in het eerste competitieduel de voorkeur boven de ervaren Peter Wisgerhof, over wie de trainer van FC Twente ook te spreken is.

Bjelland gaat tegen FC Groningen een verdedigingsduo vormen met Douglas. "Ze vullen elkaar goed aan", zegt McClaren in De Telegraaf. "Bij centrale verdedigers is de onderlinge samenwerking heel belangrijk. Het moet klikken. Het zijn niet altijd de twee beste spelers, die het beste centrum maken."

"Douglas en Wisgerhof hebben de afgelopen jaren laten zien die klik te hebben. Tot op heden ben ik ook tevreden over de manier waarop Douglas en Bjelland samenspelen. Wisgerhof gaat heel goed met de situatie om en gedraagt zich als een echte professional", aldus de Engelsman.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 11 augustus 2012 - 09:22   quote  deeplink  
mag ook wel ff gezegd worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Peter wisgerhof









0.0104990