BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Spits-positie

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 21:05   quote  deeplink  
De rol van Tim Matavz bij PSV lijkt uitgespeeld. De spits bleef zondag negentig minuten op de bank tegen Benfica, terwijl vrijwel alle andere spelers wel speeltijd kregen van trainer Dick Advocaat.

Advocaat was al eerder kritisch over Matavz, die verre van fit was na zijn vakantie. De spits werd eerder al teruggezet naar Jong PSV om daar wedstrijdritme op te doen en aan zijn conditie te werken.

De nieuwe trainer is echter nog altijd zeer ontevreden over de Sloveen. "Hij pikt het niet op, dus dit gaan we anders aanpakken. In Eindhoven ga ik het gesprek met hem aan", vertelt Advocaat aan Voetbal International.

PSV betaalde een jaar geleden nog vijf miljoen euro aan FC Groningen voor Matavz. De spits kende een redelijk eerste seizoen in Eindhoven, maar lijkt onder Advocaat geen enkel krediet te hebben. Toch wees PSV onlangs een bod van zeven miljoen euro op de Sloveen af. Het is niet bekend welke club er interesse had.
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 21:09   quote  deeplink  
Advocaat regeert met harde hand en laat niemand de kantjes er vanaf lopen wat na Rutten wel een verademing is..
Niets ten nadele van Rutten want dat is een prima veldtrainer.
Denk wel dat Matavz een prima afmaker is die alleen meer moet bewegen ipv afwachten. Mr Narsingh is niet voor niets gehaald dus moet nog zien wie spits wordt.
Zelf heb ik Lightning Lens aan t werk gezien op de Polish Masters Cup en die deed het meer dan prima.ook Locadia komt eraan dus Matavz kan aan de bak.
Kijk er niet gek van op als of Lens of Matavz nog verkocht gaat worden..
sim
 sim - zondag 22 juli 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Was dat niet Fiorentina die interesse had in Matavz?
Maar ja die hebben nu El Hamdaoui gekocht.

groeten sim
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 22 juli 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 21:14 schreef sim het volgende:
Was dat niet Fiorentina die interesse had in Matavz?
Maar ja die hebben nu El Hamdaoui gekocht.

groeten sim
Nee, ik meen Udinese. Overigens is de rol van Matavz nog helemaal niet uitgespeeld. Iedereen herinnert zich Dost begin vorig seizoen bij Heerenveen. Wilde weg, ruzie met trainer en uiteindelijk topscorer en mooie transfer naar Duitsland.

Matavz heeft specifieke kwaliteiten, maar als Advocaat vindt dat hij te weinig op de training laat zien dan moet hij gewoon maatregelen nemen. Het is sowieso vreemd als een profvoetballer met een achterstand aan de trainingen begint, terwijl iedereen een programma heeft meegekregen om de conditie op peil te houden. Daar moet je bovenop zitten als trainer en dat is Advocaat wel toevertrouwd.
eyx
 eyx - maandag 23 juli 2012 - 00:11   quote  deeplink  
Lijkt me voorbarig op te stellen dat zijn rol is uitgespeeld. Ze hadden hem anders wel verkocht. Wat ik wel denk is dat hij heel hard eraan moet trekken. Hij moet dat gevoel van van bij groningen terug krijgen of hij is misschien toch niet zo goed...?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 21:14 schreef sim het volgende:
Was dat niet Fiorentina die interesse had in Matavz?
Maar ja die hebben nu El Hamdaoui gekocht.

groeten sim
En die peert er gewoon 5 in bij een oefenwedstrijd..snavels eat your heart out..d:-)
infamous psv
 infamous psv - maandag 23 juli 2012 - 19:31   quote  deeplink  
Dick Advocaat laat er geen gras over groeien. De kersverse PSV-coach is absoluut niet te spreken over Tim Matavz, die maandag werd gestraft.

Advocaat was al eerder kritisch over Matavz, die zich verre van fit in Eindhoven meldde. "Maar hij pikt het niet op", zei de trainer zondag. Een dag later heeft Advocaat al maatregelen genomen, schrijft het Eindhovens Dagblad.

Matavz moest als enige speler op De Herdgang trainen, de rest van de selectie had na het toernooi in Polen een rustdag. Mogelijk moet de Sloveen de komende periode wederom met de beloften trainen.

Advocaat liet Matavz zondag tegen Benfica als één van de weinige spelers al negentig minuten op de bank zitten. Zonder de aanvaller, die vorig jaar vijf miljoen euro kostte, won PSV met 3-1.
infamous psv
 infamous psv - maandag 23 juli 2012 - 19:32   quote  deeplink  
Wordt weer gezellig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Spits-positie









0.0073690