BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Theo Janssen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Vitesse Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 10:38   quote  deeplink  
Vitesse heeft zijn zinnen gezet op de terugkeer van Theo Janssen, maar diens werkgever Ajax laat de middenvelder niet zonder slag of stoot gaan. Rob Jansen, zaakwaarnemer van Janssen, reageert vooralsnog luchtig.

Vitesse ziet de 31-jarige Janssen als de ideale leermeester voor de jonge selectie van Fred Rutten, sinds de zomer trainer in Arnhem. "De directeur van Vitesse heeft me gebeld, met de mededeling dat hij Ajax ging contacten over Theo Janssen", zegt Jansen tegen het Algemeen Dagblad.

"Theo is momenteel in dienst bij Ajax en voor ons speelt een overgang naar Vitesse niet. Eerst moeten de clubs maar met elkaar praten. Wij zien het wel", vervolgt de belangenbehartiger, die weet wat zijn cliënt wil. Janssen staat open voor een terugkeer op het oude nest.

Ajax laat de middenvelder, die in Amsterdam buiten de boot dreigt te vallen, echter niet zomaar gaan. "Theo is een belangrijke speler voor ons", zegt technisch directeur Marc Overmars. "Van ons hoeft hij niet weg. Nee, ik zeg niet: hij mag niet weg. Elke speler heeft een prijs. Maar er is slechts één telefoontje geweest. Ze zullen met een goed bod moeten komen."

Ajax-trainer Frank de Boer benadrukt: "We hebben Theo keihard nodig. We spelen straks in de Champions League, in de beker en in de competitie. Maar er is op zijn positie veel concurrentie. En Theo heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij zijn loopbaan bij Vitesse wil afsluiten. Dan is de cirkel rond voor hem."
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 10:40   quote  deeplink  
Zou leuk zijn om Theo weer in Vitesse shirt te zien.. Dan zou Vitesse ook zeker voor plek in top 6 kunnen eindigen..
Aartus
 Aartus - zondag 29 juli 2012 - 19:44   quote  deeplink  
ik heb m 3 jaar bij fc twente mogen zien,theo hoort niet bij ajax,ik gun theo een terugkeer naar z,n oude club wel,dat ajax shirt staat m sowieso al niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juli 2012 - 23:25   quote  deeplink  
Ghehe unterhaltsam Aartus..
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 02 augustus 2012 - 12:57   quote  deeplink  
Theo Janssen wil en mag terugkeren naar zijn geliefde Arnhem. Maar alleen als Vitesse bereid is om 1,8 miljoen te betalen voor de linksbenige middenvelder van Ajax.

Dat meldt Omroep Gelderland. Die zegt deze informatie te hebben opgevangen van verschillende bronnen rond Vitesse. Sinds de komst van suikeroom Merab Jordania lijkt er financieel van alles mogelijk bij Vitesse, maar de club is niet direct van plan toe te happen op het aanbod van Ajax. Vitesse vindt het prijskaartje voor de 31-jarige speler te hoog en hoopt de prijs in dezer dagen te zien zakken.

Als het aan trainer Fred Rutten ligt, keert Janssen in ieder geval snel terug op het oude nest. Hij is zeer gecharmeerd van de middenvelder.
adriu
 adriu - dinsdag 07 augustus 2012 - 11:29   quote  deeplink  
ruiltje theo x Buttner!!!!!!!!
Jan1970
 Jan1970 - donderdag 09 augustus 2012 - 21:19   quote  deeplink  
De deal is rond, volgens Omroep Gelderland.
Denk dat Vitesse een goede zet heeft gedaan.
Persoonlijk vind ik het jammer dat janssen het ajaxshirt uitdoet.
Mijn voorspelling dat het een spannende competitie wordt...vitesse gaat meedoen.
tomson
 tomson - donderdag 09 augustus 2012 - 21:57   quote  deeplink  
Slof zware shag klaarleggen voor Theo.
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - vrijdag 10 augustus 2012 - 16:21   quote  deeplink  
ja, leuk voor het vitesse-imago en theo staat wel boven aan de rangorde als ie komt, maar of dit de oplossing naar de top is? Er zal veel meer moeten gebeuren en aangezien jordania voor een duppie op de eerste rang wil zitten, zie ik het nog niet geburen. Klasse van Theo dat hij dan tóch voor vitesse zou kiezen terwijl hij met ajax champions league kan spelen. Het geel/zwarte hart zit er nog...
geelzwarthart
 geelzwarthart - vrijdag 10 augustus 2012 - 17:11   quote  deeplink  
wat is waar waar rook is vuur,maar gaat dat ook voor dit op.als vites theo zo graag wil dan was die al geweest.wat moet je geloven,wij als vitesse zijn wel vaker terleur gesteld geweest
maar dit zou een zeer flauw grap zijn,en met gevolgen kunnen zijn.want hier met theo spot je niet,dat neemt geen een vitessefan
laten we hopen,dat die komt maar twijfelbestaat nog steeds bij mij.
Ettenleurse Zot
 Ettenleurse Zot - zaterdag 11 augustus 2012 - 00:20   quote  deeplink  
Het schijnt dat Theo maandag of dinsdag gepresenteerd wordt omdat..... je gelooft het niet, Ajax hem dit weekend nog bij de selectie wil hebben.........
twitch
 twitch - zondag 12 augustus 2012 - 11:52   quote  deeplink  
gefeliciteerd met janssen
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 augustus 2012 - 13:51   quote  deeplink  
De transfer van Theo Janssen naar Vitesse lijkt niet lang meer op zich te laten wachten. Eredivisie Live meldt zondag dat de middenvelder van Ajax persoonlijk tot een akkoord gekomen is met de Gelderse club.

Janssen is bij Ajax niet langer verzekerd van een basisplek, uitlatingen van de club in de media deden Janssen openlijk twijfelen over een langer verblijf in Amsterdam. Vitesse wil maar wat graag in zee met Janssen, die ervaring moet toevoegen aan de selectie van trainer Fred Rutten. Bovendien is Janssen een fans favourite in Arnhem.

De geboren Arnhemmer speelde in het verleden tien seizoenen voor Vitesse. De nu 31-jarige Janssen besloot zijn geliefde club te verlaten voor FC Twente, met die club legde hij beslag op een landstitel. Afgelopen seizoen maakte hij de overstap naar Ajax, ook met de Amsterdammers kroonde Janssen zich - ondanks een lastig seizoen - tot landskampioen.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - zondag 12 augustus 2012 - 22:29   quote  deeplink  
defenitief
Tanzer
 Tanzer - dinsdag 14 augustus 2012 - 13:11   quote  deeplink  
Waar blijft THEO!!
Theo kom naar huus!
geelzwarthart
 geelzwarthart - dinsdag 14 augustus 2012 - 15:28   quote  deeplink  
we kunnen het vergeten,duurt te lang ajax en vitesse komen niet overeen.
pas op dat theo niet naar een ander club vertrek.bedankt zjordania,dit wordt je niet in dank afgenomen.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - dinsdag 14 augustus 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 15:28 schreef geelzwarthart het volgende:
we kunnen het vergeten,duurt te lang ajax en vitesse komen niet overeen.
pas op dat theo niet naar een ander club vertrek.bedankt zjordania,dit wordt je niet in dank afgenomen.
rustig komt wel goed schatje
adriu
 adriu - zondag 19 augustus 2012 - 19:28   quote  deeplink  
hoor net dat Butter verkocht is voor 7.000.000 ! dus onze theo is veel meer waart natuurlijk!! dus we vragen 8.000.000! en voor 7.000.000.! mag hij weg!!!!!!!
tomson
 tomson - maandag 20 augustus 2012 - 17:14   quote  deeplink  
Wat een dwaas ben jij toch adriu. Janssen zit al tegen z'n pensioen aan. Buttner is geen butter en waard is met een D
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - dinsdag 21 augustus 2012 - 13:54   quote  deeplink  
MEESTE ajax supporters zeggen dat die voor 1 miljoen we gaat dus adriu wat heb jij op?!
adriu
 adriu - woensdag 22 augustus 2012 - 10:33   quote  deeplink  
heb een oud Ajax Hart!!!!!!!
tomson
 tomson - woensdag 22 augustus 2012 - 14:00   quote  deeplink  
Dus jij zit ook tegen je pensioen aan
pannetje
 pannetje - woensdag 22 augustus 2012 - 15:28   quote  deeplink  
theo je moet gewoon terug naar vitesse komen we missen je gewoon en laat ons niet zo lang wachten kom op jo
geelzwarthart
 geelzwarthart - woensdag 22 augustus 2012 - 15:56   quote  deeplink  
slapenloze nachten heb ik,dat is geen gein.wachten doet lang,heeeellang.
het kan en mag niet voorkomen dat hij niet komt.laat de kogel door de kerk zijn.
dan weet iedereen die je een warm hert toe dragen,waar jij en wij aan toe zijn.
ik hoop op een goed einde,maar ik vrees het ergste.niet alleen voor ons,maar ook voor
die mensen zoals,ted en jordania want eending sta vast,we zijn heel veel gewend.
maar met jou wordt,geen geintjes uitgehaald.we zien het wel of je 2 sept.in geel en zwart ben,dat is alleen maar te hopen voor jordania en co.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - woensdag 22 augustus 2012 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 15:56 schreef geelzwarthart het volgende:
slapenloze nachten heb ik,dat is geen gein.wachten doet lang,heeeellang.
het kan en mag niet voorkomen dat hij niet komt.laat de kogel door de kerk zijn.
dan weet iedereen die je een warm hert toe dragen,waar jij en wij aan toe zijn.
ik hoop op een goed einde,maar ik vrees het ergste.niet alleen voor ons,maar ook voor
die mensen zoals,ted en jordania want eending sta vast,we zijn heel veel gewend.
maar met jou wordt,geen geintjes uitgehaald.we zien het wel of je 2 sept.in geel en zwart ben,dat is alleen maar te hopen voor jordania en co.
weet nou niet of ik dit als een gedicht of tekst moet lezen
geelzwarthart
 geelzwarthart - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:25   quote  deeplink  
we hebben hem!!!!!!!!!
Tanzer
 Tanzer - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:33   quote  deeplink  
Fred!! Hou een plekje vrij, Theo is onderweg!! YES!!
kepppin
 kepppin - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:34   quote  deeplink  
Geelzwarthart? Heb je een bron? zou geweldig zijn:D
Thomas
 Thomas - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:54   quote  deeplink  
De transfer van Theo Janssen naar Vitesse is zo goed als rond. De middenvelder maakte donderdag duidelijk dat hij terug wil keren naar Arnhem en een dag later ontbrak Janssen op het trainingsveld van Ajax. Frank de Boer heeft de vijfvoudig international uit zijn selectie verwijderd, tot er duidelijkheid is over een eventuele transfer. Die lijkt snel afgerond te worden.

Omroep Gelderland weet dat Ajax en Vitesse elkaar vrijdag hebben gevonden in een transfersom voor de 31-jarige Janssen, die zelf al rond is met de club uit zijn geboorteplaats. Het is dus een kwestie van tijd voordat de middenvelder zijn handtekening zet onder een contract bij Vitesse, waarvoor hij al 206 competitiewedstrijden speelde.

Mocht de transfer dit weekend nog niet afgerond worden, dan zal Janssen zaterdagavond op de tribune plaatsnemen bij het treffen tussen Ajax en NAC Breda. "Tot er duidelijkheid is tussen Ajax en Vitesse over een eventuele transfer zit ik niet bij de selectie, zo is me door mijn trainer Frank de Boer medegedeeld. Wat ik daarvan vind? Prima", zei Janssen tegen NUsport. Vorige week stond hij nog in de basis tegen NEC.

Janssen werd vorig jaar door Ajax overgenomen van FC Twente en tekende toen een tweejarig contract, met een optie voor een extra seizoen. De middenvelder speelde 31 competitieduels voor de hoofdstedelingen, waarmee hij ook kampioen werd, maar kreeg desondanks veel kritiek op zijn spel: vooral in de eerste seizoenshelft van het afgelopen voetbaljaar. Omdat De Boer hem geen basisplaats kon beloven, wil Janssen vertrekken.

Bron: Voetbalzone.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 augustus 2012 door Thomas --
Thomas
 Thomas - zaterdag 25 augustus 2012 - 16:22   quote  deeplink  
Terugkeer Janssen naar Vitesse nog altijd niet rond

De terugkeer van Theo Janssen naar Vitesse is nog altijd niet definitief. De Telegraaf sprak al over een akkoord tussen Ajax en de Arnhemmers, maar volgens zaakwaarnemer Rob Jansen zijn er nog problemen.

"Het probleem ligt niet bij Theo", stelt de belangenbehartiger in gesprek met Omroep Gelderland. "Wij hadden gisteren groen licht en hebben zelfs al handen geschud met Vitesse. Maar het is iets tussen Vitesse en Ajax, terwijl wij gisteren te horen hebben gekregen dat de clubs er al uit zijn."

Jansen kan niet bekendmaken waar het probleem ligt, maar onderstreept wel dat het 'bijzonder vervelend' is voor Janssen. "Hij moet al zo lang wachten en nu komt dit er weer bij." Volgens het regionale medium is het nog onzeker of de geplande perspresentatie van na het weekeinde doorgaat. 'De zaak is inmiddels al bijna net zo gecompliceerd als de transferperikelen rond Alexander Büttner', schrijft de omroep.

Bron: Soccernews.nl
Thomas
 Thomas - zaterdag 25 augustus 2012 - 16:23   quote  deeplink  
Ze weten in Arnhem wel heel goed hoe ze transfers NIET soepel kunnen laten rondkomen...
jodocus
 jodocus - zaterdag 01 september 2012 - 09:18   quote  deeplink  
theo je bent nu bij vites , ophouden met zeiken over je oude club
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 01 september 2012 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 09:18 schreef jodocus het volgende:
theo je bent nu bij vites , ophouden met zeiken over je oude club
en neem er maar een paar biertjes op.
maar let op glaasje op laat je rijden
veel succes gewenst bij vitesse (alleen niet zondag)
geelzwarthart
 geelzwarthart - zaterdag 01 september 2012 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 11:32 schreef piet de paler het volgende:

[..]

en neem er maar een paar biertjes op.
maar let op glaasje op laat je rijden
veel succes gewenst bij vitesse (alleen niet zondag)
juist zondag,met een paar biertjes op.zal feyenoord niet van vites winnen.
en laat hem zeiken over zijn liefde.nee neem die zgn feyenoorders ik wil bij die club
careirre afsluiten.alleen ze weten de weg niet meer,en kiezen voor de poen.wt een liefde voor de club haha
geelzwarthart
 geelzwarthart - zaterdag 01 september 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 12:37 schreef geelzwarthart het volgende:

[..]

juist zondag,met een paar biertjes op.zal feyenoord niet van vites winnen.
en laat hem zeiken.nee neem die zgn feyenoorders ik wil bij die club
careirre afsluiten.alleen ze weten de weg niet meer,en kiezen voor de poen.wt een liefde voor de club haha
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 01 september 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 12:37 schreef geelzwarthart het volgende:

[..]

juist zondag,met een paar biertjes op.zal feyenoord niet van vites winnen.
en laat hem zeiken over zijn liefde.nee neem die zgn feyenoorders ik wil bij die club
careirre afsluiten.alleen ze weten de weg niet meer,en kiezen voor de poen.wt een liefde voor de club haha
ach misschien heb je gelijk,veel succes met Theo
Ik denk dat Vitesse het wederom in zich heeft om aan te haken ,echter de intriges en ruzies komen vanzelf let op Bony gaat voor jullie een moeilijk verhaal worden.
tomson
 tomson - zaterdag 01 september 2012 - 22:36   quote  deeplink  
:-))
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 september 2012 - 15:27   quote  deeplink  
vitesse gefeliciteerd met jullie overwinning.
Echter waar zijn jullie fans er zaten er maar 16000 ??????????????????????
go Jordania
 go Jordania - dinsdag 04 september 2012 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 15:27 schreef piet de paler het volgende:
vitesse gefeliciteerd met jullie overwinning.
Echter waar zijn jullie fans er zaten er maar 16000 ??????????????????????
Tja toeschouwers waren er ruim 18000 overigens. Is ook gemiddeld in Gelredome. Nog niet top, maar is zo'n 12% van de inwoners van Arnhem, terwijl we niet over het hele land fans hebben. Bij Feyenoord of Ajax zou dat omgerekend respectievelijk zo'n 75.000 en 95.000 zijn+ alle fans buiten de stad en directe omgeving... Zo slecht is het dus niet. Gewoon een vrij groot stadion voor een club die jarenlang middenmoot is in een niet zo grote stad. Als Ajax 10 jaar lang tussen plaats 7 en 17 bungelt zitten er net zo veel (ja niet tegen Feyenoord natuurlijk, maar je snapt m wel) Maar dat stadion komt wel vol hoor als we volgend jaar kampioen worden 😜
hippy
 hippy - dinsdag 04 september 2012 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 00:03 schreef go Jordania het volgende:

[..]

Tja toeschouwers waren er ruim 18000 overigens. Is ook gemiddeld in Gelredome. Nog niet top, maar is zo'n 12% van de inwoners van Arnhem, terwijl we niet over het hele land fans hebben. Bij Feyenoord of Ajax zou dat omgerekend respectievelijk zo'n 75.000 en 95.000 zijn+ alle fans buiten de stad en directe omgeving... Zo slecht is het dus niet. Gewoon een vrij groot stadion voor een club die jarenlang middenmoot is in een niet zo grote stad. Als Ajax 10 jaar lang tussen plaats 7 en 17 bungelt zitten er net zo veel (ja niet tegen Feyenoord natuurlijk, maar je snapt m wel) Maar dat stadion komt wel vol hoor als we volgend jaar kampioen worden 😜
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Funny bastard...i love u guys...;)))
geelzwarthart
 geelzwarthart - woensdag 05 september 2012 - 10:24   quote  deeplink  
en nog uitgerekend ook c.c 3a4% van de amsterdammers,zijn ajax supporters.
dit geldt voor rotterdam iets hoger 6a7%,dus de rest wat buiten die 2 steden komen,zijn succes supporters.in mijn tijd heb ik ook meegemaakt dat feyenoord en ajax de stadion maar half vol kreeg.de meer met 25.000 plaatsen waar met moeite 12.500 kwamen kijken.
ook bij feyenoord c.c 20.000.terwijl die steden 10 keer meer inwoners als arnhem hebt.
hippy
 hippy - woensdag 05 september 2012 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 10:24 schreef geelzwarthart het volgende:
en nog uitgerekend ook c.c 3a4% van de amsterdammers,zijn ajax supporters.
dit geldt voor rotterdam iets hoger 6a7%,dus de rest wat buiten die 2 steden komen,zijn succes supporters.in mijn tijd heb ik ook meegemaakt dat feyenoord en ajax de stadion maar half vol kreeg.de meer met 25.000 plaatsen waar met moeite 12.500 kwamen kijken.
ook bij feyenoord c.c 20.000.terwijl die steden 10 keer meer inwoners als arnhem hebt.
Dus als je van buiten de stad komt, ben je successupporter...
Rrrrrraaaarrrrr....;))) slaat echt als een dildo op een vol condoom....
;)))
geelzwarthart
 geelzwarthart - woensdag 05 september 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 11:05 schreef hippy het volgende:

[..]

Dus als je van buiten de stad komt, ben je successupporter...
Rrrrrraaaarrrrr....;))) slaat echt als een dildo op een vol condoom....
;)))
hoe wil je het anders noemen,als venlo een grote club had met de successen van ajax en feyenoord. dacht je dan als een zgn ajax of feyenoordfan uit venlo echt voor die twee clubs was geweest.denk na!!!
hippy
 hippy - woensdag 05 september 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 15:28 schreef geelzwarthart het volgende:

[..]

hoe wil je het anders noemen,als venlo een grote club had met de successen van ajax en feyenoord. dacht je dan als een zgn ajax of feyenoordfan uit venlo echt voor die twee clubs was geweest.denk na!!!
Dit heet; alles over 1 kam scheren...denk zelf na...;))
Dus er komen geen echte supporters uit omheen gelegen dorpen...??
Vind ik nogal zwart/wit van je...maar dat kan ook aan mij liggen...
Het heeft namelijk niks te maken met waar je vandaan komt, maar wat je aanspreekt...
Het spel, de tactiek....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2012 door hippy --
hippy
 hippy - woensdag 05 september 2012 - 15:39   quote  deeplink  
Dus alle vitessefans komen uit arnhem...???
En als je niet uit arnhem komt maar uit de omgeving ben een successupporter???
Wat voor succesen heeft vitesse gehad dan???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 september 2012 door hippy --
go Jordania
 go Jordania - woensdag 05 september 2012 - 22:30   quote  deeplink  
In mijn stukje had ik het over steden en directe omgeving, maar aangezien die cijfers moeilijk te vinden zijn had ik me beperkt tot steden-cijfers ter vergelijking (A'dam en R'dam 4 à 5 keer zo groot en direct achterland ook, dus qua percentage directe potentiële stadiongangers uit stad en regio gelijk). Dat zijn in mijn ogen 'gewone' supporters. En daarbij dus nog die liefhebbers van een bepaalde speelstijl of clubcultuur uit de rest van het land. Maar die zie ik van AZ of Twente nog niet veel in het hele land.

Maar wat betreft het voorbeeld van die Ajax-fan uit Venlo ben ik wel met geelzwarthart eens, dat zijn vaak links of rechtsom toch een beetje successupporters. Als Ajax 15e zou staan komen er nog maar heeeel weinig mensen uit Venlo naar de Arena hoor!
In Arnhem zitten overigens ook genoeg successupporters hoor: vroeger Ajax of Feyenoord shirt, in periode 1998-2001 met geel zwart shirt alle bekende scheldnamen naar die clubs, daarna weer een rood-wit shirt aan en over 2 jaar weer voor Vitesse. Tja, als we die supporters nu nog missen, dan maar half leeg stadion.

Overigens lijkt het alsof mensen zich aangevallen voelen, maar was puur ter vergelijking om aan te geven dat 18.000 supporters niet heel slecht is voor een (voormalig) middenmoter uit een middelgrote provinciestad. Ook in de periode dat we 15e stonden nog zo'n 16:000 supporters op de tribune.
tomson
 tomson - woensdag 05 september 2012 - 22:36   quote  deeplink  
Gewoon een kutstadion ook daar.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 05 september 2012 - 22:39   quote  deeplink  
De kermis in Allejezustjerkstreradeel heeft meer sfeer dan in dat nepstadion..
go Jordania
 go Jordania - woensdag 05 september 2012 - 22:44   quote  deeplink  
Ter aanvulling: denk dat bijna elk stadion (met uitzondering van te kleine stadions als de Goffert en de Vijverberg) slechts voor 2/3 gevuld is met echte supporters en voor de rest met successupporters en overige toeschouwers, al dan niet uit de stad of directe omgeving. Op zich ook niks mis mee, ze houden ervan een club waar ze voor zijn te zien winnen, anders zitten ze liever thuis. Tja, ik niet... Heb heel wat bittere jaren in GelreDome en monnickenhuizen gehad maar zit er nog steeds.

Uitzondering hierop is De Kuip; petje af voor de steun die de Feyenoord fans de afgelopen mindere jaren massaal aan de club hebben gegeven.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 05 september 2012 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 22:44 schreef go Jordania het volgende:
Ter aanvulling: denk dat bijna elk stadion (met uitzondering van te kleine stadions als de Goffert en de Vijverberg) slechts voor 2/3 gevuld is met echte supporters en voor de rest met successupporters en overige toeschouwers, al dan niet uit de stad of directe omgeving. Op zich ook niks mis mee, ze houden ervan een club waar ze voor zijn te zien winnen, anders zitten ze liever thuis. Tja, ik niet... Heb heel wat bittere jaren in GelreDome en monnickenhuizen gehad maar zit er nog steeds.

Uitzondering hierop is De Kuip; petje af voor de steun die de Feyenoord fans de afgelopen mindere jaren massaal aan de club hebben gegeven.
Feyenoorder ben je voor ALTIJD!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Theo Janssen









0.0079259