BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Wat wil die MClaren toch allemaal

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
terpentijner
 terpentijner - zaterdag 28 juli 2012 - 14:27   quote  deeplink  
Volgens mij is heeft hij verstand op nul en blik op oneindig.
Hoop toch niet dat Munsterman er veel op uit doet.
Nu weer hij links achter een speler, laat hij eerst een middenvelder verkopen daar barst het op het moment van,
Alles maar willen en met een jaar is hij weg,
Ben sowieso niet gecharmeerd van die man.
Ook nooit geweest.
Heeft al die tijd nog geen een woord Nederlands gesproken.
En husselt maar raak voor een knaak ik moet het allemaal nog zien met de miljoenen die al uit gegeven zijn.
Hij wilde ook met alle geweld Wesley Verhoek die jongen staat niet eens in de basis.Die mafkanus
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Joop Munsterman zou hem ook een halt toe kunnen roepen in dit geval , toch...
terpentijner
 terpentijner - zaterdag 28 juli 2012 - 14:44   quote  deeplink  
Dat hoop ik toch maar Jopie is helemaal gecharmeerd van die man.
Haha
 Haha - zaterdag 28 juli 2012 - 14:48   quote  deeplink  
Koopzieke kerel die McClaren bij Nottingham Forest trapten ze er niet in en vertrok hij.
Ik zou voor deze opstelling gaan hoeft niks meer bij of weg.
Michailov

Rosales-Douglas-Roseler-Bjelland

Schilder-Tadic-Fer

Guiterrez-Castaignos-Chadli
terpentijner
 terpentijner - zaterdag 28 juli 2012 - 15:06   quote  deeplink  
Mis Janssen jammer dat hij soms niet begrepen wordt door zijn medespelers.
We hebben er inderdaad genoeg gekocht daar moeten we gewoon kampioen mee worden.
Aartus
 Aartus - zaterdag 28 juli 2012 - 15:10   quote  deeplink  
Hoezo geen linksback,we hebben nicky kuiper toch,joop op houden met kopen en anders laat ie m zelf maar betalen,we hebben genoeg nu.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juli 2012 - 11:50   quote  deeplink  
,,,,,,,,,,,,,,,
Lubje
 Lubje - zondag 29 juli 2012 - 14:36   quote  deeplink  
Kopen, kopen, kopen, ik heb het al eerder gezegd! Zeven middenvelders voor drie plaatsen. Straks vallen spelers als Brama en Janssen misschien wel buiten de boot. En nu weer een extra linker verdediger willen. Zet Schilder dan links achterin. Soms heb ik de indruk dat
MacClaren denkt dat hij trainer is van een Europeese topclub. Laat hij hiermee ophouden en gaan werken aan een nieuw Twente. Volgens mij is er voldoende kwaliteit aanwezig om er wat van te maken! Al blijf ik de verdediging van Twente zeer kwetsbaar vinden.
Aartus
 Aartus - zondag 29 juli 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Lubje ik ben t in grote lijnen met je eens,maar ik vind schilder teveel voetballer voor een linksback positie,hij kan op t middenveld meer z,n ei kwijt,hij kan goede steekpasjes geven zelf scoren,maar ja je hebt gelijk we hebben al 7 middenvelders,we zijn nog gekker dan bv real madrid,wij kopen bijna een compleet elftal.maar heb jij mc laren wel eens bij jong Fc Twente gezien.Ik nog nooit.Wat hebben we eraan dat onze jeugdopleiding 5 sterren heeft,als je er toch geen gebruik van maakt.
Lubje
 Lubje - zondag 29 juli 2012 - 21:20   quote  deeplink  
Klopt helemaal. Maar macClaren heeft maar 1 belang en dat is zijn eigen belang. Toen hij vorig jaar terugkwam heeft hij zelf gezegd meer aandacht te zullen besteden aan de beloften. Nou vergeet het maar. Vandaar ook dat je nu waarschijnlijk weer een talent (David) gaat kwijtraken. Nou Ajax zegt dan graag: dank je wel Twente!
Lubje
 Lubje - dinsdag 31 juli 2012 - 20:18   quote  deeplink  
Joshua John naar Denemarken. Dat is dan nummer twee na Plet. Twee spelers die nog geen half jaar geleden werden aangetrokken. Achteraf dus paniekaankopen waar geen enkel idee achter zat. Maar ja, misschien komt er zo nog wat ruimte vrij voor MacClaren om een linker verdediger te kopen?
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 31 juli 2012 - 20:22   quote  deeplink  
wordt ook gekkenhuis bij Twente
Aartus
 Aartus - dinsdag 31 juli 2012 - 20:35   quote  deeplink  
lubje we hebben een 5 sterrenjeugdopleiding,maar de jeugd vlucht massaal,kluivert staat straks met 3 jeugdspelers op t veld,we moeten niet raar kijken dat we de komende tijd 1 of 2 sterren kwijt raken,mc laren kijkt er sowieso niet naar om,en infamous psv t word geen gekken huis,dat is t al,en ik betwijfel of dit t einde is,t is een groot circus.
Aartus
 Aartus - dinsdag 31 juli 2012 - 20:40   quote  deeplink  
@lubje linkervleugelverdediger?cees van iersel is al volop in training.mc laren houdt van ervaring he.En sanchez torres komt als rechtsbuiten terug.
arikanari
 arikanari - dinsdag 31 juli 2012 - 20:43   quote  deeplink  
Gewoon rustig blijven jongens, als die McLaren weer een jaar slecht spel op de planken legt. Wordt hij gewoon afgedankt net als bij alle andere clubs, Twente groeit op dit moment en daar zitten ook onrustige tijden bij. Hoort allemaal bij de leerfase.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 31 juli 2012 - 20:45   quote  deeplink  
Twente heeft prima ploeg dus draait gewoon mee dit jaar...
Aartus
 Aartus - dinsdag 31 juli 2012 - 20:48   quote  deeplink  
@ infamous psv,ik hoop dat je gelijk krijgt.
arikanari
 arikanari - dinsdag 31 juli 2012 - 20:51   quote  deeplink  
Garanties heb je nooit in het voetbal, maar al die paniek die nu gezaaid word daar doe ik dus niet aan mee. Zoals je zegt zouden we gewoon weer mee moeten doen, en wat er in de juegd gebeurt (who cares). De meeste zijn allemaal veel belovende spelers, maar meer dan de helft bereikt toch nooit het niveau waar men gedacht te hebben.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 31 juli 2012 - 20:51   quote  deeplink  
met zo n selectie kan dat ook niet anders...
Lubje
 Lubje - dinsdag 31 juli 2012 - 21:17   quote  deeplink  
Nou laten we de moed er dan maar inhouden en uit blijven gaan van het positieve. Ik ben het wel met jullie eens dat er bij Twente voldoende kwaliteit aanwezig is! Maar die trainer blijft voor mij een groot vraagteken; ik ben geen fan van hem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Wat wil die MClaren toch allemaal









0.0094571