BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Joris Mathijsen.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
legrande
 legrande - vrijdag 03 augustus 2012 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 10:21 schreef Nummer Zeven het volgende:
Die blijven geen heel seizoen fit. Leuk hoor kongolo en steenvoorden, maar dat moet ik ook nog maar afwachten, ik zeg: mulder eruit!
Schei nou eesn uit over die mulder. Hij maakt nog steeds foutjes maar redt steeds meer en wordt steds beter. Geef hem nou eens de kans en kraak hem niet altijd af.
twitch
 twitch - vrijdag 03 augustus 2012 - 11:15   quote  deeplink  
wat zou dat weer leuk zijn ..de joden al aftroeven voor het seizoen begint

en voor mij is hij wel welkom want een vracht aan ervaring en dat is wel iets wat we missen

en tijdens het EK was het volgens mij vooral Heitinga die de fout in ging en niet Mathijsen , oké een echte TOP verdediger vind ik hem ook weer niet maar welkom is hij zekers
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 09:06 schreef Omekees het volgende:
Willem/// held
Lijdensweg/// held
Nummer 7///held
Mulder///held

Luc///.....
...flikkerT..
dennie
 dennie - vrijdag 03 augustus 2012 - 13:23   quote  deeplink  
Respect voor deze man hoor.

Verkiest Feyenoord boven Ajax.

Verdiende een vorstelijk salaris bij Malaga, gaat nu (als hij komt) voor een schijntje van dat bedrag bij Feyenoord voetballen. Groots gebaar. Zelfs de zelfbenoemde ras Feyenoorder Kuijt deed dit niet... Neem een voorbeeld aan Mathijssen, Kuijt! jammer maar voor mij heeft hij gedeeltelijk afgedaan, ik vergeet niet wat hij voor ons heeft betekent, maar ga niet zeggen dat je in de Europese topcompetities wilt blijven spelen waarna je uiteindelijk naar Fenerbahce gaat.. slapzak
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 13:42   quote  deeplink  
Respect daarvoor ja maar ik vind het niet terecht dat ie gelijk een topsalaris wilt vangen zo goed vind ik hem nu ook weer niet..

Dacht gelezen te hebben dat ie 1 miljoen wilt, omdat ie oranje international is..nou Martin in geen miljoen jaar zou ik zeggen, veel te veel, heb hem bij oranje daarvoor ook teveel zien schutteren..
el triste
 el triste - vrijdag 03 augustus 2012 - 13:45   quote  deeplink  
Het is op zich begrijpelijk met zijn staat van dienst dat ie een redelijk salaris wil ontvangen. Neem aan dat als ie een voorkeur voor Feyenoord heeft bereid is behoorlijk wat water bij de wijn te doen. Iets waar ik zoiezo respect voor heb! Kan Dirk niet zeggen....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 augustus 2012 - 13:47   quote  deeplink  
Dirk heeft toen bjjgetekend zodat Feyenoord meer aan m zou verdienen.
Kort van geheugen .
el triste
 el triste - vrijdag 03 augustus 2012 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 10:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tegen houden? Wat denk je van zijn ervaring! Hier kunnen ze van leren en beter worden ...
En Bruno moet zich op de LB positie richten en Kongolo is voor de toekomst in het centrum.
Nelom is een goede voor de bank .....
eens!
el triste
 el triste - vrijdag 03 augustus 2012 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 13:47 schreef Stylzz het volgende:
Dirk heeft toen bjjgetekend zodat Feyenoord meer aan m zou verdienen.
Kort van geheugen .
Je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik heb niks tegen Kuijt, sterker nog, is één van mijn favo voetballers geweest aller tijden in de Kuip.
Echter afgelopen zomer gaan "praten" met Feyenoord houdt mijns inziens in dat je bereid bent om salaris in te leveren. Blijkbaar was Dirk dat niet en dat is zijn goed recht. Alleen de manier waarop was vervelend en doet onrecht aan zijn status bij Feyenoord.

Maar nogmaals, das mijn mening maar
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 13:53   quote  deeplink  
Er zat meen ik nogal een BEHOORLIJK verschil in wat hij bij Feyenoord of bij Fehnerbache zou gaan verdienen, als ik het goed heb 3 miljoen bij Feyenoord en 10 miljoen bij Fehnerbache in drie jaar tijd..

Eens met het respect naar Joris dat ie Feyenoord boven Ajax verkiest maar 1 miljoen per jaar vind ik gewoon teveel voor hem..
el triste
 el triste - vrijdag 03 augustus 2012 - 14:04   quote  deeplink  
Tsja, ik ben ook niet echt kapot van hem, maar denk wel dat we de ervaring kunnen gebruiken.
Lastige......
Thijs
 Thijs - vrijdag 03 augustus 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 10:48 schreef legrande het volgende:

[..]

Schei nou eesn uit over die mulder. Hij maakt nog steeds foutjes maar redt steeds meer en wordt steds beter. Geef hem nou eens de kans en kraak hem niet altijd af.
Mooi gesproken, Mulder is nog jong en hij ontwikkeld zich goed.
el triste
 el triste - vrijdag 03 augustus 2012 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 14:10 schreef Thijs het volgende:

[..]

Mooi gesproken, Mulder is nog jong en hij ontwikkeld zich goed.
eens, maar die foutjes kunnen erg duur zijn..... daarom is Mathijssen wellicht een goede versterking. Ook voor Mulder.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 14:04 schreef el triste het volgende:
Tsja, ik ben ook niet echt kapot van hem, maar denk wel dat we de ervaring kunnen gebruiken.
Lastige......
EenserT..
Anno81
 Anno81 - vrijdag 03 augustus 2012 - 14:26   quote  deeplink  
Ik reageer niet vaak, maar begin me zo langzamerhand wel te ergeren, wanneer ik een topic open over Joris Mathijsen, blijkt de helft van de posts te gaan over Mulder, Kuijt en over elkaar afzijken als feyenoorders.
Ik wil daarover zeggen dat het me mateloos irriteerd, we zijn allemaal feyenoorders en de een heeft een andere mening dan de ander, maar behandel elkaar met een beetje meer respect en blijf aub bij het onderwerp van de topic!!

Mijn mening over Mathijsen is, dat het al een groot compliment is dat hij voor ons kiest in plaats van voor 020 te kiezen, waar hij waarschijnlijk meer kan verdienen dan bij ons, verder is hij voor de nederlandse competitie natuurlijk een super goede verdediger met een schat aan ervaring, die de jonge jongens bij de hand kan nemen om hun nog beter te maken.
Om over zijn salaris te beginnen, de mannen die nu feyenoord besturen zullen heus geen onverstandige dingen doen m.b.t zijn salaris en ten tweede daar hebben hun een beter zicht op dan wij naar mijn mening naar wat Joris bij ons kan en mag verdienen.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 03 augustus 2012 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 14:26 schreef Anno81 het volgende:
Ik reageer niet vaak, maar begin me zo langzamerhand wel te ergeren, wanneer ik een topic open over Joris Mathijsen, blijkt de helft van de posts te gaan over Mulder, Kuijt en over elkaar afzijken als feyenoorders.
Ik wil daarover zeggen dat het me mateloos irriteerd, we zijn allemaal feyenoorders en de een heeft een andere mening dan de ander, maar behandel elkaar met een beetje meer respect en blijf aub bij het onderwerp van de topic!!

Mijn mening over Mathijsen is, dat het al een groot compliment is dat hij voor ons kiest in plaats van voor 020 te kiezen, waar hij waarschijnlijk meer kan verdienen dan bij ons, verder is hij voor de nederlandse competitie natuurlijk een super goede verdediger met een schat aan ervaring, die de jonge jongens bij de hand kan nemen om hun nog beter te maken.
Om over zijn salaris te beginnen, de mannen die nu feyenoord besturen zullen heus geen onverstandige dingen doen m.b.t zijn salaris en ten tweede daar hebben hun een beter zicht op dan wij naar mijn mening naar wat Joris bij ons kan en mag verdienen.
Ik, persoonlijk, denk dat Mathijsen over the hill is. Was een goede speler maar Feyenoord zal ook naar rendement kijken. Gezien de wedstrijden tegen Mallorca en Kiev, is duidelijk dat de verdediging wel goed staat. De jongens die in het veld staan, moeten gewoon hun schroom van zich afschudden en pure R'damse lef tonen.

Als er toch geld geinvesteerd moet worden, denk ik dat Feyenoord een spits harder nodig zal hebben. Met Guidetti erbij, heb je een killerspits, aanjager en aanvalsleider. Misschien mag hij wat kosten maar Feyenoord moet proberen hem te kopen ipv huren.
Anno81
 Anno81 - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 14:35 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Ik, persoonlijk, denk dat Mathijsen over the hill is. Was een goede speler maar Feyenoord zal ook naar rendement kijken. Gezien de wedstrijden tegen Mallorca en Kiev, is duidelijk dat de verdediging wel goed staat. De jongens die in het veld staan, moeten gewoon hun schroom van zich afschudden en pure R'damse lef tonen.

Als er toch geld geinvesteerd moet worden, denk ik dat Feyenoord een spits harder nodig zal hebben. Met Guidetti erbij, heb je een killerspits, aanjager en aanvalsleider. Misschien mag hij wat kosten maar Feyenoord moet proberen hem te kopen ipv huren.
Ik denk persoonlijk dat feyenoord gaat proberen ze allebei te halen en ik denk dat je het me me eens moet zijn dat de verdediging niet echt heel erg breed bezet is, centraal achterin heb je eigenlijk alleen Kongolo en eventueel Ramsteijn achter de hand en met het eventuele europese toernooi, beker en competitie is er denk ik achterin nog wel wat nodig net als voorin en als dan Mathijsen zou komen voor de achterste linie, met een brok aan ervaring dan ben ik er persoonlijk erg blij mee
JanM
 JanM - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 14:26 schreef Anno81 het volgende:
Ik reageer niet vaak, maar begin me zo langzamerhand wel te ergeren, wanneer ik een topic open over Joris Mathijsen, blijkt de helft van de posts te gaan over Mulder, Kuijt en over elkaar afzijken als feyenoorders.
Ik wil daarover zeggen dat het me mateloos irriteerd, we zijn allemaal feyenoorders en de een heeft een andere mening dan de ander, maar behandel elkaar met een beetje meer respect en blijf aub bij het onderwerp van de topic!!
Daar hebben we de forumpolitie voor ;-)

quote:

Mijn mening over Mathijsen is, dat het al een groot compliment is dat hij voor ons kiest in plaats van voor 020 te kiezen, waar hij waarschijnlijk meer kan verdienen dan bij ons, verder is hij voor de nederlandse competitie natuurlijk een super goede verdediger met een schat aan ervaring, die de jonge jongens bij de hand kan nemen om hun nog beter te maken.
Om over zijn salaris te beginnen, de mannen die nu feyenoord besturen zullen heus geen onverstandige dingen doen m.b.t zijn salaris en ten tweede daar hebben hun een beter zicht op dan wij naar mijn mening naar wat Joris bij ons kan en mag verdienen.
MITS hij een 'normaal' salaris accepteert kunnen we zijn ervaring goed gebruiken, maar las ik zou moeten kiezen tussen Mathijsen en Guidetti, koos ik Guidetti (of mag ik de in dit topic niet noemen?). Allebei zou natuurlijk helemaal mooi zijn!
Vince23
 Vince23 - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:13   quote  deeplink  
we zoeken toch ervaring in de as? Waarom Theo Jansen niet ophalen? Schijnt voor een 'zacht' prijsje weg te mogen bij Ajax....
pat
 pat - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 22:42 schreef R'dam-ech wel het volgende:
wat mot zo n pisvlek nou op onze site......
Ff duidelijk knul, want zo gedraagd een knulleke zich, deze kerel is altijd normaal in zijn commentaar.
netjes en vol respect. dan ga jij, die ik dus hier niet eerder heb gexien, lopen bitchen omdat psv achter ze naam staat?

ga jij jezelf eens heel snel melden bij het politie kantoor want jij moet vast en zeker een meldplicht hebben halve gare
pat
 pat - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:32   quote  deeplink  
Ot: zeer welkom deze verdedoger voor een normaal salaris wat feyenoord waardig is
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:13 schreef Vince23 het volgende:
we zoeken toch ervaring in de as? Waarom Theo Jansen niet ophalen? Schijnt voor een 'zacht' prijsje weg te mogen bij Ajax....
Nog een middenveldert erbij Vince..??
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:32 schreef pat het volgende:
Ot: zeer welkom deze verdedoger voor een normaal salaris wat feyenoord waardig is
Wat is een normaal salaris in zijn geval dan pat..??
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 augustus 2012 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 18:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat is een normaal salaris in zijn geval dan pat..??
8.5 ton. Miljoen max.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 18:24   quote  deeplink  
Vind dat erg veel..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 18:25   quote  deeplink  
Van Geel over Mathijsen: 'Intentie is goed'

Feyenoord blijft azen op de komst van verdediger Joris Mathijsen. 'De intentie is goed, hij zou bij ons passen, dat vindt hij andersom ook,' zegt Martin van Geel vrijdagavond in de regionale voetbaltalkshow FC Rijnmond. De technisch directeur van Feyenoord zegt dat het belangrijk is dat de club zwarte cijfers blijft schrijven en hoe dan ook binnen het budget blijft. Dat geldt ook voor de komst van een nieuwe spits. 'Vinden wij geen speler die meer kan brengen dan de mensen die wij al hebben, dan doen wij het niet. Dat is helder,' zegt Van Geel.
Bron:FR12.nl
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 augustus 2012 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 18:24 schreef RenatoBos het volgende:
Vind dat erg veel..
Vlaar had meer
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 18:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Vlaar had meer
Okay dat wist ik niet, dan is jouw bedrag best realistisch denk ik,..
bode
 bode - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 13:53 schreef RenatoBos het volgende:
Er zat meen ik nogal een BEHOORLIJK verschil in wat hij bij Feyenoord of bij Fehnerbache zou gaan verdienen, als ik het goed heb 3 miljoen bij Feyenoord en 10 miljoen bij Fehnerbache in drie jaar tijd..

Eens met het respect naar Joris dat ie Feyenoord boven Ajax verkiest maar 1 miljoen per jaar vind ik gewoon teveel voor hem..
over het verdienen van een speler kunnen wij nooit over mee praten
daar kom je nooit achter RenatoBos
pat
 pat - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 18:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat is een normaal salaris in zijn geval dan pat..??
Ik vind dat 7 ton maximaal is voor hem.
hij is niet beter dan ron maar zal wel de rust brengen in het team.
maar zeg 4,5ton.
je moet nu Willen spelen bij feyenoord.
niemand is groter dan ons... kijk luc die kiest ook voor geld en niet voor de club
trouwens super van MvG dat ie hem ze zin niet gaf. 6mil. is ie niet waard denk ik maar das een ander verhaal
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:34   quote  deeplink  
4.5 ton pakken Immers, Vormer etc al makkelijk.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 19:29 schreef pat het volgende:

[..]

Ik vind dat 7 ton maximaal is voor hem.
hij is niet beter dan ron maar zal wel de rust brengen in het team.
maar zeg 4,5ton.
je moet nu Willen spelen bij feyenoord.
niemand is groter dan ons... kijk luc die kiest ook voor geld en niet voor de clpub
trouwens super van MvG dat ie hem ze zin niet gaf. 6mil. is ie niet waard denk ik maar das een ander verhaal
is niet de zin van Luc.
Inter wilde niet verhuren.
Kopen konden wij niet
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 19:16 schreef bode het volgende:

[..]

over het verdienen van een speler kunnen wij nooit over mee praten
daar kom je nooit achter RenatoBos
Maar daar kunnen wij wel over oordelen, als hij de sterren van de hemel speelt verdient ie zijn salaris..anders niet..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 19:29 schreef pat het volgende:

[..]

Ik vind dat 7 ton maximaal is voor hem.
hij is niet beter dan ron maar zal wel de rust brengen in het team.
maar zeg 4,5ton.
je moet nu Willen spelen bij feyenoord.
niemand is groter dan ons... kijk luc die kiest ook voor geld en niet voor de club
trouwens super van MvG dat ie hem ze zin niet gaf. 6mil. is ie niet waard denk ik maar das een ander verhaal
Zat zelf ook rond de 500.000 te denken..
bode
 bode - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 19:35 schreef Stylzz het volgende:

[..]

is niet de zin van Luc.
Inter wilde niet verhuren.
Kopen konden wij niet
Daar ben ik mee eens
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 12:42   quote  deeplink  
'Feyenoord biedt Mathijsen driejarig contract aan'

12035_1339170710_958922.jpg

De kans dat Joris Mathijsen komend seizoen voor Feyenoord zal spelen, lijkt met de dag toe te nemen.

Mocht de verdediger transfervrij mogen vertrekken bij Malaga, dan zal Feyenoord niet twijfelen en hem direct een contract aanbieden. Dat meldt het Algemeen Dagblad.
In Rotterdam ligt een driejarige verbintenis voor Mathijsen klaar. Vrijdag liet technisch directeur Martin van Geel al weten dat de Nederlands international graag voor Feyenoord wil spelen en bereid is om salaris in te leveren.
Bron:AD.nl
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 augustus 2012 - 12:45   quote  deeplink  
Nu maar hopen dat ie snel wordt vast gelegd !! Is zeker niet verkeerd voor al die jonkies bij Feyenoord. En als ie binnen is gehaald dan nog gauw een spits uit de hoge hoed toveren en we kunnen weer een mooi seizoen verwachten .
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 augustus 2012 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 19:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zat zelf ook rond de 500.000 te denken..
Het wordt waarschijnlijk rond de € 70.000,= per maand ..........
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 12:58   quote  deeplink  
Pfffff zelfs als je het snel leest is het nog een fiks bedrag..
pat
 pat - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:16   quote  deeplink  
had ik verkeer begrepen dan stylezz, dan is het idd prima dat ie dat doet.
@renatobos: als je langzaam leest is ie netzo flink haha
pat
 pat - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 12:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het wordt waarschijnlijk rond de € 70.000,= per maand ..........
bruto of netto?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 13:16 schreef pat het volgende:
had ik verkeer begrepen dan stylezz, dan is het idd prima dat ie dat doet.
@renatobos: als je langzaam leest is ie netzo flink haha
Nee man dan lijkt het meer d:-))
ar
 ar - zaterdag 04 augustus 2012 - 14:08   quote  deeplink  
Laat maar komen,kan nog makkelijk mee op dit niveau en is heel belangrijk om de bult ervaring die hij meebrengt.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 augustus 2012 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 13:17 schreef pat het volgende:

[..]

bruto of netto?
Ik heb altijd over bruto bedragen, dus ik ben benieuwd of jij nu weet wat het netto wordt!
Sensi
 Sensi - zaterdag 04 augustus 2012 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 15:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik heb altijd over bruto bedragen, dus ik ben benieuwd of jij nu weet wat het netto wordt!
Niet iedereen heeft een IQ van een pinda net als jij hoor.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 04 augustus 2012 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 18:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

8.5 ton. Miljoen max.
Betaal jij dat ofniet?
Als hij zoveel geld zou krijgen, zou dat heeeel schandalig zijn tegen over stefan.
Alleen al om het feit dat Stefan een heel stuk omlaag is gegaan met zijn salaris, en nog zelfs zijn lied contract verlengen met Ron.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 04 augustus 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 19:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zat zelf ook rond de 500.000 te denken..
Idd me 2. Max 600.000.
We moeten nog maar afwachten of hij ubberhaupt nog wat kan.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 04 augustus 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 15:40 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Betaal jij dat ofniet?
Als hij zoveel geld zou krijgen, zou dat heeeel schandalig zijn tegen over stefan.
Alleen al om het feit dat Stefan een heel stuk omlaag is gegaan met zijn salaris, en nog zelfs zijn contract lied verlengen met Ron.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 04 augustus 2012 - 15:44   quote  deeplink  
Men laptop loopt weer stoer te doen....
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 15:44 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Men laptop loopt weer stoer te doen....
Geef je laptop maar de schuld onnozele..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Joris Mathijsen.









0.0095341