BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De jeugd

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 04 augustus 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Marcel Brands vindt het niet vreemd dat er bij PSV de laatste jaren minder spelers uit eigen jeugd zijn doorgebroken dan bijvoorbeeld bij Ajax. Volgens de technisch manager van PSV is Ajax bereid veel meer te betalen voor jeugdspelers.

Als voorbeeld noemt Brands Ajax' nieuwe groeibriljant Viktor Fischer. "Viktor Fischer heeft 1,4 miljoen gekost. Zoveel heeft PSV nog nooit voor een jeugdspeler betaald", laat Brands optekenen in Voetbal International.

"Ajax geeft met gemak twee miljoen per jaar aan jeugdspelers uit. PSV gaf in de zes, zeven jaar voor mijn komst maximaal anderhalve ton daaraan uit", constateert Brands de grote verschillen. Brands denkt echter dat Ajax goed te werk gaat en dat PSV het voorbeeld van de Amsterdammers moet volgen. "Want ook in de jeugd kost kwaliteit geld. Ajax haalt al jaren de besten elders op. Dat is onderdeel van hun filosofie. Wij moeten daar ook naartoe."

Volgens Brands valt er de laatste jaren al verbetering te bespeuren bij PSV: "k ben absoluut tevreden over de progressie in de opleiding. Je ziet het bij de jeugdteams van Oranje. Voorheen zaten er minder PSV'ers bij en vaak waren het niet eens basisspelers. Nu zijn we in elke lichting vanaf de C'tjes in de top vertegenwoordigd."
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 04 augustus 2012 - 18:03   quote  deeplink  
PSV heeft wel redelijk wat goede jeugdspelers in huis mr de coaches van het 1ste elftal zijn te beroerd om ze een kans te geven..
wat dat betreft is het leuk om te zien dat er toch nu wat meer jonkies aande deur kloppen..
Nou nog open doen..ghehehe
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 18:16   quote  deeplink  
d9ce2fc7-542f-40ed-aab9-882722c2a923_IMG_16641.jpg

Onderhoud van een speeltuin kost ook een hoop geld Meneer Brands..
Jan1970
 Jan1970 - zaterdag 04 augustus 2012 - 19:04   quote  deeplink  
De jeugd moet idd ook een kans krijgen.
Kan me voorstellen dat als spelers voor vele miljoenen gehaald worden deze voorkeur krijgen boven eigen talenten.
Zou mooi zijn als ook de opleiding bij PSV vrucht af gaat werpen.
Is in het belang van het nederlands voetbal en de kwaliteit van de competitie.
Ook in het buitenland houdt het smijten met geld een keertje op. Wij hebben dan goede opleidingsinstituten die kwaliteit leveren.
De jeugd heeft de toekomst geldt ook zeker in voetballand
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 20:25   quote  deeplink  
+1 Jan..niks mooiers om eigen opgeleide gasten zien door te breken. Ik ben feyenoorder maar geniet op dit moment echt van Feyenoord hoe ze bezig waren vorig jaar en wat er gaat komen, heerlijk om te zien die jongens spelen met passie voor de club.. Aankopen van buitenaf is voor hun een slecht teken..
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 00:27   quote  deeplink  
Voor je cluppie een zege achteraf dat er geen geld was Bos want anders had Koeman ook geshopt en had je misschien nooit Clasie in actie gezien...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 augustus 2012 - 00:32   quote  deeplink  
Dat bedoel ik..
Jan1970
 Jan1970 - zondag 05 augustus 2012 - 19:36   quote  deeplink  
Feyenoord had vorig jaar een geweldig seizoen.
Ze hebben bewezen dat het wel degelijk mogelijk is!!
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 19:37   quote  deeplink  
Hoi Jan
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 23:53   quote  deeplink  
PSV wist zondag beslag te leggen op de Johan Cruijff Schaal door Ajax met 4-2 te verslaan. Bij de Amsterdammers kwam Viktor Fischer in actie, bij de Eindhovenaren was er geen rol voor Zakaria Bakkali.

De Belgische aanvaller van Marokkaanse afkomst verlengde eerder dit jaar zijn contract bij PSV. Bakkali verkoos de topclub daarmee boven Manchester City. In de voorbereiding zou hij aansluiten bij de A-selectie, maar tot op heden gebeurde dat niet.

"Bakkali gaat als stagiair regelmatig meetrainen met het eerste elftal", zegt technisch manager Marcel Brands tegen De Telegraaf. "Omdat hij eind vorig seizoen met een liesblessure kampte als gevolg van overbelasting en pas op 1 juli vakantie kreeg, is dat er nu nog niet van gekomen."

Bakkali komt dit seizoen uit voor PSV A1, dat als derde eindigde op de Otten Cup. FC Barcelona won het toernooi.
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 22:13   quote  deeplink  
Jong PSV vandaag met 6-3 gewonnen van jong Utrecht..
3x Matavz
2x Depay
1x Locadia

mooi dat ze alle 3 scoren
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 10 augustus 2012 - 14:47   quote  deeplink  
PSV is er in geslaagd Menno Koch lang aan de club te binden. Het defensieve talent is deze week akkoord gegaan met een contract dat loopt tot medio 2015.

Volgens Voetbal International zal de achttienjarige verdediger volgende week zijn handtekening zetten. De nieuwe verbintenis gaat dan ook direct in. Koch behoort voorlopig nog tot het beloftenteam, maar zal ook regelmatig met de hoofdmacht trainen.

Koch is de aanvoerder van Jong PSV, waarmee hij vorige week nog uitkwam op de Otten Cup. Na afloop van dat evenement, dat werd gewonnen door FC Barcelona, werd het talent uitgeroepen tot verdediger van het toernooi.

"In eerste instantie moet ik me op Jong PSV focussen", blikte Koch zondag al vooruit op zijn toekomst in Eindhoven. "Daar moet ik een belangrijke speler worden en laten zien dat ik in het eerste thuis hoor
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 10 augustus 2012 - 14:47   quote  deeplink  
mooi vooruizicht voor de jonkies
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 01:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2012 - 14:47 schreef infamous psv het volgende:
PSV is er in geslaagd Fons Spooren lang aan de club te binden. Het pedofiele talent is deze week akkoord gegaan met een contract dat loopt tot medio 2015.

Volgens Voetbal International zal de geile pedofiel volgende week zijn handtekening zetten. De nieuwe verbintenis gaat dan ook direct in. Fons beperkt zich voorlopig nog tot het beloftenteam, maar zal zich ook regelmatig met de B elftallen Bezig houden

Fons is de pedofiel van Jong PSV, waarmee hij vorige week nog een gangbang hadNa afloop van dat evenement, dat werd gewonnen door J.Willems werd het talent uitgeroepen tot verdediger van het toernooi.

"In eerste instantie moet ik me op Jong PSV focussen", blikte Fons zondag al vooruit op zijn toekomst in Eindhoven. "Daar moet ik een belangrijke speler worden en laten zien dat ik die jochies echt kan verwennen
inderdaad, goeie zaak..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 11 augustus 2012 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 01:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Feyenoord moet ook zo n vent aantrekken , daar ben ik me wel van bewust nu..
Jarenlang hebben de spelers elkaar moeten verwennen wat ten koste ging van de prestaties de afgelopen 35 jaar.
En nu is het moment aangebroken dat de penetratie zowel in t veld als in de kleedkamer drastisch omhoog moet.
Genoeg potentie nu met de jeugd.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 augustus 2012 door infamous psv --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 13:34   quote  deeplink  
Heb ik dat gezegd Emoticon-Think.gif
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 november 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Hey infamous wil je Muzaqi en Kuipers feliciteren voor me..!!

Klasbakken zijn het..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 10 november 2012 - 21:04   quote  deeplink  
Mooi he..
0-2 is niet slecht hey
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 november 2012 - 15:07   quote  deeplink  
UITSLAGEN JEUGD

Woensdag 28 november
P.S.V. D2 - Feyenoord D2 0-0
P.S.V. D3 - sc Feyenoord D2 2-2
P.S.V. E1 - Feyenoord E1 3-8
P.S.V. E2 - Feyenoord E2 5-5
P.S.V. F1 - Feyenoord F1 1-8
P.S.V. F2 - Feyenoord F2 5-7
infamous psv
 infamous psv - donderdag 29 november 2012 - 21:29   quote  deeplink  
wat ben je toch n gevoelige zak hey
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 november 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 21:29 schreef infamous psv het volgende:
wat ben je toch n gevoelige zak hey
Kon het niet laten maatje..d:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5159
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: De jeugd









0.0060248