BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Dick Advocaat

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
hippy
 hippy - woensdag 21 november 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 14:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lul niet,je hebt gewoon je gebit niet in.....en nog in de lorum ook:)
:p
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 november 2012 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 14:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lul niet,je hebt gewoon je gebit niet in.....en nog in de lorum ook:)
lorum..??
Was da jiddisch..?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 november 2012 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 01:24 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

lorum..??
Was da jiddisch..?
bargoens
hippy
 hippy - vrijdag 23 november 2012 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 11:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

bargoens
Renato praat jodentaal...;)))...hihi
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 23 november 2012 - 13:07   quote  deeplink  
Dat was neman kippy..!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 november 2012 door RenatoBos --
Aartus
 Aartus - vrijdag 23 november 2012 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 14:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lul niet,je hebt gewoon je gebit niet in.....en nog in de lorum ook:)
Lorum=Sjikker
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 24 november 2012 - 16:08   quote  deeplink  
Is dickie pro-Duits..!!

advoc60629000.JPG

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 december 2012 door RenatoBos --
hippy
 hippy - woensdag 28 november 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 november 2012 - 13:07 schreef RenatoBos het volgende:
Dat was neman kippy..!!
Kukeleku...idd...;))
hippy
 hippy - woensdag 28 november 2012 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 november 2012 - 16:08 schreef RenatoBos het volgende:
Is dickie pro-Duits..!!

[ afbeelding ]
Hij heeft wel een duitse harses...;))
Aartus
 Aartus - donderdag 29 november 2012 - 12:44   quote  deeplink  
En dan die rooie borrelneus!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 22 december 2012 - 10:09   quote  deeplink  
Advocaat neemt revaliderende Toivonen mee naar Thailand

PSV speelt zaterdag de laatste competitiewedstrijd van dit kalenderjaar, uit bij NAC Breda, en hoopt de eerste seizoenshelft te kunnen afsluiten als koploper van de Eredivisie. De ploeg van Dick Advocaat zal zich vervolgens in Thailand voorbereiden op het tweede deel van de competitie en Ola Toivonen zal ook meegaan op het trainingskamp, zo weet De Telegraaf te melden.

Toivonen raakte begin oktober geblesseerd bij een training van de Zweedse nationale ploeg en scheurde een hamstringpees. Voor die blessure staat normaal gesproken een halfjaar hersteltijd en Advocaat verwacht ook niet eerder te kunnen beschikken over de aanvallende middenvelder. Dat Toivonen volgende maand meereist naar Thailand, is dan ook vooral praktisch. De voormalig aanvoerder gaat in Azië met de fysieke trainer van PSV verder werken aan zijn herstel.

PSV verblijft van 5 tot en met 12 januari in Thailand. De ploeg van Advocaat speelt daar een oefenwedstrijd, tegen de Thaise kampioen Muangthong United. Daar staat de Nederlander Adnan Barakat onder contract.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 december 2012 - 23:32   quote  deeplink  
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 23:35   quote  deeplink  
hahahahahaha
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 februari 2013 - 23:05   quote  deeplink  
Zeer leuke uitzending van Derksen & ....Dick Advocaat..

Toch n fascinerend mens onze Dickie. Je kan het op bepaalde zaken niet met hem eens zijn en sommige beslissingen van hem in twijfel nemen mr hij is wie hij is.

Chapeau!
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 februari 2013 - 23:06   quote  deeplink  
Speciaal voor Dickie........





-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 februari 2013 - 23:09   quote  deeplink  
Ook compliment aan Derksen voor zijn programma..

Volgende week interviewt hij Ronald Koeman...
infamous psv
 infamous psv - maandag 18 februari 2013 - 09:12   quote  deeplink  
Van Hanegem walgt van liegende Advocaat

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:18 februari 2013 om 08:21Categorie:Aan het woord

Willem van Hanegem haalt in het Algemeen Dagblad keihard uit naar Dick Advocaat, met wie hij tussen 2002 en 2004 samenwerkte bij Oranje. 'De Kromme' zegt te walgen van de huidige PSV-coach.

Feyenoord speelt zondag tegen PSV en Van Hanegem hoopt dat hij 'Dickie' dan tegenkomt. "Daar heb ik namelijk een paar appeltjes mee te schillen", zegt hij. "Op de eerste plaats vind ik dat hij laf omgaat met Georginio Wijnaldum. Hij moest na afloop weer even zeggen dat Wijnaldum te weinig scoort."

"Die jongen heeft zeventien keer in de basis gestaan en mocht zes keer invallen, toch maakte hij dertien goals. Natuurlijk, dat hadden er altijd meer kunnen zijn, maar dertien doelpunten is een aardige score hoor, hij is clubtopscorer."

"Dick zegt dat alleen maar omdat Toivonen er weer aan komt en die moet hij opstellen. Dan moet er dus eentje uit en dat zal wellicht Wijnaldum zijn. Als je die van tevoren dan even bekritiseert, creëer je je eigen logica ten koste van een speler. Bah, ik walg daarvan."

Liegende slapjanus
"Het was al geen beste week voor Dick, wat mij betreft", gaat Van Hanegem verder. "Ik hoorde dat hij op de televisie weer eens begonnen is over het EK van 2004 waar Dick toch zo ontzettend onder geleden heeft. Hij mocht nóg eens een keer zeggen dat ik op een persconferentie heb gezegd 'Ik sla hem neer als hij nog eens zo gek wisselt' en hoe schandalig dat was. Of zoiets. Jammer dat een man van mijn generatie en met zo'n mooie carrière zo liegt, draait en zo'n slapjanus is."

"Dick wilde zonder mij geen bondscoach worden", aldus de assistent van destijds. "Hij dacht dat hij me nodig had omdat de publieke opinie niet veel met hem ophad. Dick durfde zonder mij geen bondscoach te zijn op dat moment. Ook op de dag na zijn beruchte wissel Robben/Bosvelt was hij weer angstig. Hij vroeg me tot in de lift van het hotel of ik alsjeblieft de persconferentie wilde doen. Ik moest zijn schild zijn."

Van Hanegem haalde op zijn eigen ludieke manier de kou uit de lucht, maar heeft daar nu behoorlijk veel spijt van. "Omdat deze flapdrol er anno 2013 nog steeds over loopt te zeuren en te liegen. Tegen anderen, nooit in mijn gezicht. Daarom hoop ik dat hij dat zondag in de Kuip een keer probeert. Ik vrees alleen, zijn angsten kennende, dat hij dat niet durft", besluit de analyticus.
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2013 - 16:28   quote  deeplink  
Is best klare taal toch. Wordt knokken in de kuip. Whahaha
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 18 februari 2013 - 17:49   quote  deeplink  
Als we het over een slapjanus hebben is het van hanegem zelf wel. En wat betreft het score persentage van wijnaldum mag zeker omhoog hij heeft helaas zeker 15 open coal kansen gemist. Advocaat heeft hier een punt maar onze willem heeft altijd en op iedereen wat aan te merken. Ik pleit indien fit voor toivonen alleen al omdat hij zo dominant aanwezig is op het veld en het bloed onder je nagels vandaan haalt.
remco k
 remco k - maandag 18 februari 2013 - 17:52   quote  deeplink  
Over 20 jaar praat men niet over de gemiste kansen van Wijnaldum aangezien hij gewoon meer dan genoeg scoort dit seizoen..
Aartus
 Aartus - maandag 18 februari 2013 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 09:12 schreef infamous psv het volgende:
Van Hanegem walgt van liegende Advocaat

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:18 februari 2013 om 08:21Categorie:Aan het woord

Willem van Hanegem haalt in het Algemeen Dagblad keihard uit naar Dick Advocaat, met wie hij tussen 2002 en 2004 samenwerkte bij Oranje. 'De Kromme' zegt te walgen van de huidige PSV-coach.

Feyenoord speelt zondag tegen PSV en Van Hanegem hoopt dat hij 'Dickie' dan tegenkomt. "Daar heb ik namelijk een paar appeltjes mee te schillen", zegt hij. "Op de eerste plaats vind ik dat hij laf omgaat met Georginio Wijnaldum. Hij moest na afloop weer even zeggen dat Wijnaldum te weinig scoort."
Zo zeg!!!! zo boos heb ik willem nog nooit gezien..Word een gezellige zondag in de kuip..
"Die jongen heeft zeventien keer in de basis gestaan en mocht zes keer invallen, toch maakte hij dertien goals. Natuurlijk, dat hadden er altijd meer kunnen zijn, maar dertien doelpunten is een aardige score hoor, hij is clubtopscorer."

"Dick zegt dat alleen maar omdat Toivonen er weer aan komt en die moet hij opstellen. Dan moet er dus eentje uit en dat zal wellicht Wijnaldum zijn. Als je die van tevoren dan even bekritiseert, creëer je je eigen logica ten koste van een speler. Bah, ik walg daarvan."

Liegende slapjanus
"Het was al geen beste week voor Dick, wat mij betreft", gaat Van Hanegem verder. "Ik hoorde dat hij op de televisie weer eens begonnen is over het EK van 2004 waar Dick toch zo ontzettend onder geleden heeft. Hij mocht nóg eens een keer zeggen dat ik op een persconferentie heb gezegd 'Ik sla hem neer als hij nog eens zo gek wisselt' en hoe schandalig dat was. Of zoiets. Jammer dat een man van mijn generatie en met zo'n mooie carrière zo liegt, draait en zo'n slapjanus is."

"Dick wilde zonder mij geen bondscoach worden", aldus de assistent van destijds. "Hij dacht dat hij me nodig had omdat de publieke opinie niet veel met hem ophad. Dick durfde zonder mij geen bondscoach te zijn op dat moment. Ook op de dag na zijn beruchte wissel Robben/Bosvelt was hij weer angstig. Hij vroeg me tot in de lift van het hotel of ik alsjeblieft de persconferentie wilde doen. Ik moest zijn schild zijn."

Van Hanegem haalde op zijn eigen ludieke manier de kou uit de lucht, maar heeft daar nu behoorlijk veel spijt van. "Omdat deze flapdrol er anno 2013 nog steeds over loopt te zeuren en te liegen. Tegen anderen, nooit in mijn gezicht. Daarom hoop ik dat hij dat zondag in de Kuip een keer probeert. Ik vrees alleen, zijn angsten kennende, dat hij dat niet durft", besluit de analyticus.
infamous psv
 infamous psv - maandag 18 februari 2013 - 19:56   quote  deeplink  
Heb je er geen woorden voor, Aartus...
Aartus
 Aartus - maandag 18 februari 2013 - 19:57   quote  deeplink  
Zo zeg Willem is echt boos.Zo boos heb ik willem nog niet eerder gezien..Word nog gezellig zondag in de kuip.
Aartus
 Aartus - maandag 18 februari 2013 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 19:56 schreef infamous psv het volgende:
Heb je er geen woorden voor, Aartus...
paste niet in de quote.
infamous psv
 infamous psv - maandag 18 februari 2013 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 19:57 schreef Aartus het volgende:
Zo zeg Willem is echt boos.Zo boos heb ik willem nog niet eerder gezien..Word nog gezellig zondag in de kuip.
jammer eigenlijk...
Aartus
 Aartus - maandag 18 februari 2013 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 februari 2013 - 19:58 schreef infamous psv het volgende:

[..]

jammer eigenlijk...
Ja is t ook..Laat ze als echte kerels even om de tafel gaan zitten.Komt t wel weer goed.
Aartus
 Aartus - dinsdag 19 februari 2013 - 20:13   quote  deeplink  
Gisteravond een gedeelte van t intervieuw gezien.Volgens mij zegt Advocaat niets ernstigs..Willem voelt zich zelf een beetje ten onrechte aangevallen.Z,n Persoonlijke vriend Derksen zegt dat ook en die heeft Advocaat persoonlijk geeintervieuwd.Moet toch op te lossen zijn dacht ik zo.
dikke advocaatje
 dikke advocaatje - woensdag 20 februari 2013 - 19:51   quote  deeplink  
Ik geloof advocaat. Wilempy is jaloers dat ie niet zon top trainer is als dicky. Heb nooit zo,n goede trainer als advocaat bij psv gezien. Echt een man met een hart voor psv. Die psv in deze moeilijke tijd helpt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 februari 2013 - 11:30   quote  deeplink  
2-1

drake_happy_gif.gif
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 26 februari 2013 - 19:48   quote  deeplink  
13-1-1.jpg
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 mei 2013 - 18:41   quote  deeplink  
Advocaat voorspelt: ingewikkelde zomer voor PSV

Auteur: Jurre de Ruiter Gepubliceerd:04 mei 2013 om 20:04Categorie:Reactie

Dick Advocaat zal PSV na dit seizoen gaan verlaten en met hem volgen zeer waarschijnlijk ook meerdere spelers. De oefenmeester zelf verwacht dat er de nodige veranderingen gaan plaatsvinden in Eindhoven, omdat er onder meer stevig doorgeselecteerd moet gaan worden.

"Een aantal jongens dat in onze laatste thuiswedstrijd tegen NEC op het veld staat, verwacht ik volgend seizoen niet meer terug", zegt Advocaat zaterdag tegen het Algemeen Dagblad. "Dat is ook goed voor PSV."

De trainer verwacht dat zijn huidige club een lastige zomer tegemoet gaat. "Het wordt ingewikkeld. Sommige jongens zijn toe aan een nieuwe uitdaging, die namen kan iedereen wel invullen. En ja, je moet ook doorselecteren. Dan kan er ook volgend seizoen een goede groep staan."

"Het heeft een enorme lading gekregen"
Advocaat kwam naar PSV enkel en alleen voor het kampioenschap, zo gaf hij ook zelf meerdere keren aan. "Ik heb niets geks gedaan", zegt hij nu. "Bij een topclub als PSV moet je in mijn ogen altijd zeggen dat je voor de titel gaat."

"Alleen heeft dat zo'n enorme lading gekregen, dat had ik niet verwacht. Ja, ik denk dat het straks anders zal gaan. Dat PSV zegt dat het niet 'coute que coute' kampioen hoeft te worden", aldus de coach, die opgevolgd gaat worden door Phillip Cocu.

Van Bommel
De vraag is of Cocu nog kan beschikken over Mark van Bommel, die nog geen uitsluitsel heeft gegeven. "Als je ziet wat voor niveau hij zaterdag tegen FC Groningen haalde, dan is die beslissing voor hem niet makkelijker geworden", besluit Advocaat.
bron:psv.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 mei 2013 door infamous psv --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 mei 2013 - 02:27   quote  deeplink  
Wat een zeikstraal zeg, tssss en dat noemt hij ingewikkeld..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 07 mei 2013 - 17:54   quote  deeplink  
zo kunnen we je weer laat je gaan renate!
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 mei 2013 - 16:32   quote  deeplink  
Nou Dickie, dit was het dan..

Een seizoen met helemaal niets behalve het sein dat het zo niet langer meer kan, dat sommige spelers moeten vertrekken en sommige moeten stoppen ( Bouma )...

Toch bedankt voor de inzet en het ga je goed!!!!

media_l_1447639.jpg
En weer geen titel
 En weer geen titel - zondag 12 mei 2013 - 17:00   quote  deeplink  
Nou Dick dit was het dan, bedankt dat je er een mooie bende van hebt gemaakt . Had het leuk gevonden als je nog jaren was gebleven. Toch bedankt voor de inzet en hoop je snel terug te zien .
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 mei 2013 - 22:07   quote  deeplink  
+1908..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 mei 2013 - 23:19   quote  deeplink  
Advocaat stoorde zich aan mentaliteit PSV'ers

Auteur: Wouter Quint Gepubliceerd:17 mei 2013 om 18:35Categorie:Reactie
Dick Advocaat en zijn assistent Ernest Faber zijn niet te spreken over de mentaliteit van sommige spelers van PSV. Dat gaf het duo vrijdag toe tegenover Omroep Brabant.

Op de stelling: 'Ik heb me weleens kapot geërgerd aan de mentaliteit van een aantal spelers', reageerden beiden met een 'ja'. Volgens de trainer hebben sommige spelers onvoldoende besef van wat er nodig is om op topniveau te presteren.

"Niet iedereen heeft dezelfde mentaliteit", aldus Advocaat. "Daar kom je achter als je met die mensen werkt. We hebben geprobeerd het te verbeteren, ik heb met die spelers gepraat, maar de mentaliteit veranderde niet."

Jetro Wilems werd als voorbeeld genoemd. Vorig jaar speelde hij nog op het EK, nu is hij niet opgeroepen voor Jong Oranje, dat in Israël een EK speelt. "Jetro is een talentvolle speler, maar heeft zich dit seizoen niet goed ontwikkeld. Hij is te gemakzuchtig. Daarom is het goed dat Pieters weer terugkomt als linksback. Want Willems is typisch zo'n speler die concurrentie nodig heeft."

bron:voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 mei 2013 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 17 mei 2013 - 23:20   quote  deeplink  
Beetje goedkoop achteraf van Dickie..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 18 mei 2013 - 07:22   quote  deeplink  
Is dat niet typisch dickie..??
Els
 Els - zondag 19 mei 2013 - 23:37   quote  deeplink  
Goedkoop typisch Dickie??? Nou, nee, echt niet. Hoe kom je op die gedachte?
infamous psv
 infamous psv - maandag 20 mei 2013 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2013 - 23:37 schreef Els het volgende:
Goedkoop typisch Dickie??? Nou, nee, echt niet. Hoe kom je op die gedachte?
Das ook weer waar, Els....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 mei 2013 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2013 - 23:37 schreef Els het volgende:
Goedkoop typisch Dickie??? Nou, nee, echt niet. Hoe kom je op die gedachte?
Achteraf lopen zeiken..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Dick Advocaat









0.0120809